
Poniżej lista odcinków naszego podcastu o marketingu i biznesie. Możesz słuchać:
- na tej stronie,
- kliknąć w tytuł i przesłuchać podcast wraz z opisem odcinka w dedykowanym wpisie (+ przeglądając materiały graficzne), lub
- na jednej z zewnętrzny platform na których też streamujemy! (apple/itunes, google, spotify)
Data storytelling -co to opowiadanie historii za pomocą danych? (przykłady, definicja)

Ekonomia uwagi – Uwaga odbiorców to nowa waluta na rynku reklamowym

Ecommerce -co to? Jak założyć sklep internetowy (handel elektroniczny, przykłady, definicja)

Full Funnel -co to jest? (przykłady, definicja)

Branding Czy Direct Response? Co Daje Lepsze Efekty W Marketingu?

Marketing holistyczny -czy orientacja holistyczna to nowy sposób na biznes? (przykłady, definicja)

Pricing i strategia cenowa -dlaczego rzeczy kosztują tyle ile kosztują? (przykłady jak wyznaczać ceny)

Influencer marketing -co to jest? (definicja, przykłady, oferta + współpraca przy promocji marki)

Go to market (strategia GTM) -co to? (przykłady, definicja)

Strategia marketingowa -co to jest? Jak ją tworzyć (3 przykłady, definicja)

Paradoks wyboru w marketingu. Czyli jak sprzedawać więcej?+[przykłady, definicja]

Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja]

👆 Archiwalne odcinki
Kim jesteśmy i o czym jest ten podcast marketingowo-biznesowy?
Agencja Performance Brand Marketing & Ads. Czyli łączymy marketing efektywnościowy (CPL, CPC, MQL, SQL etc.) z budowaniem rozpoznawalności. Dzięki temu możesz jak najtaniej pozyskiwać klientów w czasach kiedy ciężko jest mierzyć atrybucję.
W tym podkaście znajdziesz najlepsze strategie, porady i konkretne taktyki, które działają najlepiej DZIŚ. Wprost od marketerów, którzy faktycznie to robią. Treść jest mieszanką indywidualnych odcinków, a także wywiadów i rozmów z ekspertami od e-commerce, sprzedaży usług, B2C i B2B.
#podcast #marketing #biznes #seo #branding
Co to jest podcast?
Podcast to forma internetowej publikacji audio.
W ostatnich latach cieszy się dużą popularnością, ponieważ każdy znajdzie tu temat dla siebie.
Wyróżnia się podcasty:
- marketingowe
- biznesowe
- w formie opowieści czytanej przez lektora (głównie sensacja, kryminały i dramaty)
Więc jak widać spektrum jest szerokie.
A jaki jest najlepszy podcast?
Taki który pozwala Ci dobrze spędzać czas, w zależności czy chcesz się edukować, czy posłuchać opowieści.
Nasza audycja audio to marketing, biznes i sprzedaż.
Zapraszam do subskrybowania i zadawania pytań!