Zmiana algorytmu google -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

zmiana algorytmu google
zmiana algorytmu google

Co to jest algorytm Google? Definicja.

Algorytmy Google definicja – to złożony system który służy do pobierania danych z indeksu wyszukiwania i natychmiastowego dostarczania najlepszych możliwych wyników zapytania. Wyszukiwarka wykorzystuje kombinację algorytmów i wielu czynników rankingowych (zob. czynnik rankingowe google), aby dostarczać strony internetowe uszeregowane według trafności na stronach wyników wyszukiwania (SERP).

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

We wczesnych latach Google dokonało tylko kilku aktualizacji swoich algorytmów. Teraz Google regularnie wprowadza tysiące zmian.

Większość z tych aktualizacji jest tak niewielka, że pozostają całkowicie niezauważone. Jednak czasami wyszukiwarka wprowadza duże aktualizacje algorytmiczne, które znacząco wpływają na SERP, m.in.:

Zmiana algorytmu google, jak się na nią przygotować?

Niestety to nie jest takie proste.

Oto co sami mówią o google core update:

Aby zrozumieć działanie głównych aktualizacji, wyobraź sobie, że tworzysz listę 100 najlepszych filmów w 2015 roku. Odświeżasz ją w 2019 roku. To naturalne, że lista się zmieni. Przez ten czas pojawiły się nowe, świetne filmy, które warto na niej uwzględnić. Być może ponownie ocenisz też niektóre filmy i stwierdzisz, że zasługują na wyższą pozycję na liście.

https://developers.google.com/search/blog/2019/08/core-updates
diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Powyższe jest bardzo ważne. Nie chodzi o to, że Twoja witryna musi zrobić coś złego, aby zostać zdegradowana, ale raczej mogą ją pokonać witryny, które są po prostu lepiej dopasowane, czyli zrobiły coś lepiej.

zmiana algorytmu google

Jak działa algorytm google

Biorąc pod uwagę ilość informacji dostępnych w sieci, znalezienie tego, czego potrzebujesz, byłoby prawie niemożliwe bez pomocy w ich sortowaniu. Systemy rankingowe Google służą właśnie do tego: sortuj setki miliardów stron internetowych w naszym indeksie wyszukiwania, aby znaleźć najtrafniejsze, najbardziej przydatne wyniki w ułamku sekundy i prezentuj je w sposób, który pomoże Ci znaleźć to, czego szukasz szukam.

Te systemy rankingowe składają się nie z jednego, ale z całej serii algorytmów. Aby zapewnić Ci najbardziej przydatne informacje, algorytmy wyszukiwania biorą pod uwagę wiele czynników, w tym słowa zapytania, trafność i użyteczność stron, wiedzę o źródłach oraz lokalizację i ustawienia.

Waga przypisana do każdego czynnika różni się w zależności od charakteru zapytania — na przykład aktualność treści odgrywa większą rolę w odpowiadaniu na zapytania dotyczące aktualnych tematów wiadomości niż w przypadku definicji słownikowych.

Aby zapewnić, że algorytmy wyszukiwania spełniają wysokie standardy trafności i jakości, stosujemy rygorystyczny proces, który obejmuje zarówno testy na żywo, jak i tysiące przeszkolonych zewnętrznych osób oceniających jakość wyszukiwania z całego świata.
Te osoby oceniające jakość przestrzegają ścisłych wytycznych, które określają nasze cele dotyczące algorytmów wyszukiwania i są publicznie dostępne dla każdego.

https://www.google.com/search/howsearchworks/algorithms/

Tak więc jedynym sposobem na przygotowanie witryny na google core algoritm update jest nie dopuścić do jej pokonania.

Krótko mówiąc, jedynym sposobem na uchwycenie lub utrzymanie najlepszych rankingów jest zapewnienie jak najlepszego spełnienia intencji użytkowników Google. W rzeczywistości jest to kluczowy element, o którym należy pamiętać.

Kilka kluczowych kwestii na których możesz się skupić to między innymi:

  • Infrastruktura
  • Poprawa zrozumienia języka ( Hummingbird)
  • Broad Signals
  • E-A-T
  • Twórz wysokiej jakości treści odpowiednie dla Twoich odbiorców.
  • Aktualizuj lub eliminuj nieaktualne, „cienkie” (thin content) i zduplikowane treści.
  • Upewnij się, że Twoja witryna jest łatwa w nawigacji.
  • Upewnij się, że Twoja witryna korzysta z protokołu HTTPS.
  • Wykonaj przeglądy technicznego seo.
  • Pracuj nad poprawą szybkości witryny.
  • przejrzyj wpis 200 czynników rankingowych google.

Jak znaleźć intencję użytkownika?

Oto prosty sposób na określenie zamiarów użytkownika dotyczących wybranego tematu. Zacznij od „tematu głównego” związanego z treścią, którą chcesz opublikować. Następnie spójrz na jego najlepsze wyniki w SERP. Najwyżej oceniane witryny dla tego wyszukiwania to zazwyczaj te, które spełniają intencje użytkowników.

Jakie są popularne typy intencji wyszukiwania?

Typowe typy intencji wyszukiwania to:

  • informacyjne,
  • handlowe,
  • nawigacyjne
  • i transakcyjne.

Intencja użytkownika jest ważna, ponieważ mówi Tobie (właścicielowi firmy), czego szukają Twoi odbiorcy. Gdy wyszukujesz w Google dowolne słowo kluczowe, pojawia się zestaw sugestii, które pojawiają się podczas pisania zapytania. Działa to jako wskazówka, które słowa kluczowe są najczęściej używane i jakie są intencje użytkownika.

Czym jest UX intencji użytkownika?

Jak sama nazwa wskazuje, intencja użytkownika mówi nam, czego szuka użytkownik, przeprowadzając zapytanie wyszukiwania za pośrednictwem wyszukiwarki. Intencja użytkownika uwzględnia słowa kluczowe używane w zapytaniach wyszukiwania, ale wykracza poza nie, próbując zrozumieć kontekst i intencję tych słów. UX to projektowa metoda rozwiązywania problemów zorientowana na użytkownika. Jest to również definiowane jako pierwszy dla człowieka sposób projektowania produktów do użytku online lub w prawdziwym życiu.

Jak działają algorytmy facebooka

Algorytmy Facebooka są złożonymi zestawami matematycznych reguł, które służą do kontrolowania tego, co widzisz na swojej stronie głównej. Algorytmy są wykorzystywane do określenia, które posty, reklamy i inne treści są wyświetlane na Twojej tablicy, a które są ukryte. Algorytmy są wykorzystywane do wyświetlania tego co według nich wyda Ci się najbardziej interesujące.

W jaki sposób algorytmy i aktualizacje wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Algorytmy i aktualizacje wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania poprzez modyfikację sposobu, w jaki wyszukiwarki przetwarzają i interpretują dane strony internetowej. Algorytmy służą do porządkowania danych i wyciągania wniosków i wytycznych dotyczących tego, jak organiczne wyniki wyszukiwania powinny być wyświetlane. Aktualizacje wprowadzają zmiany w tych algorytmach, aby dopasować je do zmieniających się potrzeb użytkowników.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!