Zawartość strony
Data premiery Google Panda: 23 lutego 2011 r.
Deklarowanym celem aktualizacji algorytmu Google Panda było nagradzanie witryn o wysokiej jakości i zmniejszanie obecności witryn o niskiej jakości w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Początkowo był również znany jako „Farmer”. Według Google, pierwsze wdrożenie Pandy w ciągu kilku miesięcy wpłynęło na nawet 12% wyników wyszukiwania w języku angielskim.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama:
Aktualizacja algorytmu Panda rozwiązała szereg problematycznych zjawisk w Google SERP, w tym:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jednym z sygnałów potencjalnej kary Pandy jest nagły spadek ruchu organicznego na Twojej stronie lub rankingu w wyszukiwarkach skorelowany ze znaną datą aktualizacji algorytmu.
Należy jednak pamiętać, że wiele rzeczy może skutkować utratą rankingów i ruchu. Należą do nich wzrost konkurencji na Twoim rynku (spójrz na to, kto Cię wyprzedza), kary ręczne (sprawdź Google Search Console pod kątem zgłoszonych problemów), spodziewane sezonowe spadki zainteresowania konsumentów (np. nabijanie klimatyzacji w aucie w grudniu), a nawet zupełnie inna aktualizacja Google niż ta, którą podejrzewasz (np. Pingwin zamiast Pandy).
Kiedy pojawia się aktualizacja, ważne jest, aby przestudiować dokumentację branżową dotyczącą praktyk, które są cytowane jako związane z aktualizacją. Jeśli utrata pozycji w rankingu lub ruchu odpowiada znanej dacie, przejrzyj te branżowe listy złych praktyk, aby dowiedzieć się, czy mają one miejsce w Twojej witrynie. Następnie, jeśli uważasz, że znalazłeś korelację między złymi praktykami a aktualizacją, podejmij działania, aby zaradzić tej sytuacji.
Przeczytaj o algorytmach i semantyce SEO:
W branży SEO Panda była często wymieniana jako aktualizacja, z której może być trudno odzyskać. Jednak biorąc pod uwagę, że aktualizacja Panda zależała w dużej mierze od jakości strony internetowej/treści, kroki odzyskiwania zazwyczaj wracają do poprawy tej jakości. Działania naprawcze do podjęcia obejmują:
Podsumowując, strony internetowe, które konsekwentnie publikują wysokiej jakości, oryginalne treści, nie mają się czego obawiać po tej aktualizacji, ale jeśli Twoja witryna zaangażowała się w problematyczne praktyki, w pewnym momencie mogła zostać trafiona przez Pandę. Z praktycznego, biznesowego punktu widzenia, największą nadzieją na uniknięcie Pandy jest stworzenie marki, która stanie się rozpoznawalna jako autorytet w swojej dziedzinie oraz zbudowanie strony internetowej, która dzięki doskonałej zawartości stanie się zaufanym zasobem.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Pamiętaj aby content marketing był unikalny. Twój serwis to maszyna do zarabiania pieniędzy, z tym że widoczność musi być jak najwyższa. Optymalizacja może naturalnie pomóc, więc jeśli chcesz wprowadzić jakieś zmiany to najpierw z nami to skonsultuj. Koliber, panda i pingwin to coś na co narzeka każdy webmaster, specjalista seo. Celem oczywiście jest zapewnienie aby jakość wyników wyszukiwania była jak najlepsza.
Panda została początkowo wdrożona oddzielnie od podstawowego algorytmu, ale została z nim zintegrowana w niepotwierdzonym dniu w marcu 2012 roku.
Panda została nazwana na cześć pracownika Google, Navneet Panda.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |