Zawartość strony
Prowadzenie biznesu w jakiejkolwiek branży wiąże się z posiadaniem strony internetowej. Dotyczy to nawet firm, które nie sprzedają produktów w sieci. Witryna informuje o działalności danej firmy, jak się z nią skontaktować i pokazuje w jaki sposób korzystać z jej produktów lub usług. Podstawy SEO pozwalają na lepszą widoczność firmy w wyszukiwarce Google i tym samym na pozyskanie większej liczby klientów. Działania prowadzone w ramach SEO można przedstawić w kilku krokach.
Więc jaki jest pierwszy krok w optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Starania związane z SEO najlepiej rozpocząć jeszcze przed założeniem strony. Dzięki temu można wprowadzić wszystkie konieczne optymalizacje. Oczywiście jeśli strona już istnieje zawsze można ją odpowiednio przebudować, ale będzie na to potrzeba więcej czasu i wysiłku. Pierwszym ważnym zadaniem jest zastanowienie się jak potencjalny klient będzie szukał oferowanych produktów i usług. Jakie pytania będzie wpisywał w wyszukiwarkę? Na przykład prowadząc sklep z obuwiem można się spodziewać wpisów – kozaki na zimę lub modne buty na wesele. Robiąc dokładne badania potrzeb klienta będzie wiadomo, jakie informacje powinny znaleźć się na podstronach sklepu.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Aby zacząć swoją przygodę z SEO, najpierw musisz zrozumieć podstawowe pojęcia i jak działają narzędzia do pozycjonowania WWW. Musisz zacząć od zbadania słów kluczowych, które są związane z Twoją firmą, usługami lub produktami. Następnie musisz określić strategię, która będzie obejmowała tworzenie treści, link building i optymalizację stron. Po opracowaniu strategii SEO należy monitorować postępy i wyniki, aby mieć pewność, że wszystko idzie zgodnie z planem.
Oto podstawy, jak robić dobre SEO:
Sukces pozycjonowania zależy przede wszystkim od odpowiedniego doboru słów kluczowych. Wybór tych fraz powinien stanowić główne zadanie właściciela firmy lub osób odpowiedzialnych za SEO.
Słowa kluczowe to hasła, które klient wpisuje w wyszukiwarce. Trzeba przewidzieć, jakie mogą to być frazy lub zdania. Można skorzystać z darmowych lub płatnych narzędzi, które pozwalają na sprawdzanie najbardziej popularnych haseł w danej branży.
Jednak zawsze należy pamiętać, aby słowa kluczowe pasowały do danej firmy i odnosiły się do jej produktów lub usług. Warto sprawdzić na jakie frazy pojawiają się na najwyższych pozycjach produkty z konkurencyjnej firmy. Dobór odpowiednich słów kluczowych to podstawy SEO, których nie wolno zaniedbać.
Wybrane frazy będą potrzebne do stworzenia podstron oraz odpowiedniego contentu, czyli opisów kategorii, produktów i treści blogowych.
Wyszukiwarka Google potrzebuje konkretnej informacji, gdzie ma szukać odpowiedzi na zadane pytanie. Uzyska ją, jeśli trafi na poprawne słowo kluczowe, a to z kolei powinno poprowadzić klienta do podstrony sklepu lub firmy. Dlatego prawidłowe tworzenie podstron polega na nazywaniu ich zgodnie z wybranymi słowami kluczowymi.
Cały układ strony powinien działać zgodnie z zasadą od wiadomości ogólnych do szczegółowych. Strona główna jest tylko wstępną informacją o firmie i jej działalności. Podstrony opowiadają od poszczególnych zakresach lub sektorach. W sklepie obuwniczym będą to na przykład – buty wieczorowe, buty sportowe lub buty na lato. Klient, wpisując w wyszukiwarce frazę – buty sportowe – musi zobaczyć w wynikach link do tej konkretnej podstrony.
Następnym stopniem uszczegółowienia będzie opis konkretnego produktu. Oznacza to, że osoba szukająca danego modelu lub bardzo konkretnej usługi, powinna w wynikach zobaczyć odnośniki do tych właśnie przedmiotów.
Skoro czytasz wpis pt. Podstawy seo jak zacząć pozycjonowanie stron to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Przy okazji, powyżej masz ciekawe linki więc sprawdź nasz kurs seo.
Treści w witrynie powinny być zamieszczone na stronie głównej, na podstronach oraz na stronie produktu. Na stronie głównej muszą znaleźć się podstawowe informacje o firmie. Należą do nich nazwa, adres, profil działalności. Na stronę główną mają trafić osoby, które na przykład znają firmę, ale chcą jej dokładny adres. To także miejsce, które powinny odwiedzić osoby wpisujące branżę i lokalizację na przykład – buty Poznań centrum.
Kolejne opisy zamieszczane są na podstronach. To opisy danej kategorii. Treść musi zawierać wybrane, pasujące do danej podstrony słowa kluczowe. Tekst powinien być długości około 3000 do 5000 zzs. Część opisu może być umieszczona na górze strony, a druga część na dole pod zdjęciami produktów. W firmie usługowej w opisie kategorii wyjaśnia się ogólnie daną usługę, również używając słów kluczowych.
Ostatnią i najbardziej szczegółową treścią jest opis produktu zamieszczony na stronie z danym konkretnym produktem lub usługą. Trzeba pamiętać o tym, żeby sama nazwa również zawierała słowo kluczowe, w przeciwnym razie nie będzie widoczna dla wyszukiwarki Google. Opis produktu musi być unikatowy. Często zdarza się, że sklepy internetowe kopiują opisy od hurtowni lub producenta. Niestety przez to są zupełnie niewidoczne w wyszukiwarkach. Dobrze napisany opis powinien zawierać frazy kluczowe i mieć długość około 2000-3000 zzs.
Wszystkie opisy zamieszczane na stronie, a zwłaszcza słowa kluczowe nie mogą zawierać błędów językowych i nie mogą być napisane w złej formie gramatycznej.
Strona internetowa, która ma być widoczna przez wyszukiwarkę musi być uporządkowana. Chaos oraz powtarzające się treści spowodują, że sklep lub firma będą w internecie niewidoczne. Należy też pamiętać, że SEO jest procesem długotrwałym. Nie można spodziewać się efektów z dnia na dzień, nawet gdy zostaną spełnione wszystkie wytyczne odnośnie do prawidłowego pozycjonowania.
Co sądzisz o wpisie pt. Podstawy seo jak zacząć pozycjonowanie stron? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)