E-commerce

22 lutego, 2023
Prowadzenie sklepu internetowego – Jak odnieść sukces? (przykłady, definicja, oferta, cennik)
Profesjonalne prowadzenie sklepu internetowego Założenie własnego sklepu internetowego, to dopiero początek drogi, którą musimy pokonać. Sam sklep nie ściągnie do […]
22 lutego, 2023
Proces sprzedaży – czym jest i jakie ma etapy (przykłady, definicja)
Co to jest i na czym polega proces sprzedaży? Proces sprzedaży to sekwencja działań, które mają na celu zainteresowanie potencjalnych […]
22 lutego, 2023
Google AdWords poradnik i kampania w sieci Ads (definicja, kampania krok po kroku)
Reklama Google AdWords poradnik dla początkujących Google AdWords to oferta reklamy internetowej od firmy Google. Obecnie system reklamowy oferowany przez […]
21 lutego, 2023
Jak znaleźć frazy kluczowe, które sprzedają i generują duży ruch? (przykłady, definicja)
Jak zidentyfikować słowa kluczowe, które generują ruch i napędzają sprzedaż? Dlaczego słowa kluczowe mają znaczenie? Wyszukiwarki to pierwsza strona w […]
21 lutego, 2023
Jak prowadzić stronę internetową
Opis produktu pod SEO w sklepie internetowym-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Jak zrobić opis produktu pod SEO, który sprzedaje w sklepie internetowym Dobrze napisany opis produktu może przynieść Tobie wiele zysków […]
21 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
Jak zbudować listę mailingową -Twoja legalna baza email-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Jak zbudować listę mailingową -Twoja legalna baza email Stworzenie planu, jak zbudować listę e-mail od zera, może wydawać się na […]
19 lutego, 2023
Google Analytics
Google Analytics 360 – czym jest Marketing Platform?
Google Analytics 360 – czym jest Marketing Platform? Google Analytics 360, wcześniej znany jako Google Analytics Premium, to narzędzie analityczne […]
19 lutego, 2023
Pozycjonowanie produktów w sklepie internetowym
Karta katalogowa produktu -jak ją zrobić aby ulepszyć SEO, ruch i konwersje? (przykłady, definicja)
Karta katalogowa produktu -jak ją zrobić aby ulepszyć SEO (ruch i konwersje) Największym błędem, jaki popełniają sklepy eCommerce, jest myślenie, […]
19 lutego, 2023
Jak prowadzić stronę internetową
Bounce rate -co to jest i jak obniżyć współczynnik odrzuceń (przykłady, definicja)
Bounce rate -co to jest i jak obniżyć współczynnik odrzuceń Jeśli analizujesz raporty Google Analytics, na pewno widziałeś wskaźnik „Bounce […]
19 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Wysoki współczynnik odrzuceń -co to? (optymalizacja bounce rate, przykłady, definicja)
Wysoki współczynnik odrzuceń (optymalizacja bounce rate) Najważniejszym wskaźnikiem, który powinieneś śledzić w swojej witrynie, jest jej współczynnik odrzuceń. Świadczy o […]
19 lutego, 2023
Jak założyć startup
Customer lifetime value -wartość życiowa klienta CLV – LTV (3 przykłady jak podnieść, definicja)
Customer lifetime value -wartość życiowa klienta CLV – LTV (3 tipy) Wartość życiowa klienta (CLV) to jedna z kluczowych danych/metryk, […]
19 lutego, 2023
Redcart – sklep internetowy i oprogramowanie e-commerce (przykłady, definicja, jak założyć)
Redcart – sklep internetowy i oprogramowanie e-commerce Jak sami piszą na swoim profilu facebookowym: „RedCart – oprogramowanie do prowadzenia sklepów […]
Redcart – sklep internetowy i oprogramowanie e-commerce (przykłady, definicja, jak założyć)
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej