Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawartość strony
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
Microsoft udoskonala swoją ofertę dla reklamodawców i nie pozostaje w cieniu Google. Stworzenie Microsoft Advertising dla wielu to bardzo ciekawa opcja.
Microsoft jest ważnym graczem, z którym profesjonaliści mogą działać sprawnie w świecie marketingu cyfrowego. Microsoft Ads zapewnia zarówno zespołom SEO, jak i menedżerom płatnych mediów możliwość zwiększenia widoczności witryny przy jednoczesnym dotarciu do nowych użytkowników z innej grupy demograficznej.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Aby w pełni to wykorzystać, musisz zapoznać się z działaniem Microsoft Advertising i Google Ads, w szczególności jak przebiegają ich procesy rankingowe i jak składane są oferty PPC.
Być może zastanawiasz się: jakiej platformy powinienem użyć w swojej strategii marketingowej? To ważne pytanie. Przyjrzyjmy się, co może wnieść Microsoft Ads i jak najlepiej zacząć.
W roku 2019 roku Microsoft ogłosił rebranding Bing Ads, zmieniając nazwę na Microsoft Advertising. Rebranding skupia się na sztucznej inteligencji i personalizacji. Microsoft Advertising to globalna platforma dla wszystkich kampanii reklamowych w wyszukiwarkach w sieciach Bing, AOL i Yahoo.
Pozwala sprawnie zarządzać kampaniami i osiągać cele marketingowe.
Google Ads, wcześniej znane jako Google Adwords, to internetowa platforma reklamowa Google. Sieć podzielona jest na dwie grupy:
We wszystkich pracach jako agencja reklamowa Microsoft Ads wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Niektórzy twierdzą, że Microsoft Advertising i Google Ads nie różnią się za bardzo pomiędzy sobą. W sumie obie są wyszukiwarkami oferującymi płatne reklamy i przestrzegają tych samych określonych kryteriów rankingowych. Ale jest wiele innych czynników, dlatego musimy wyjaśnić te różnice.
Główną różnicą między Google a Microsoftem jest liczba wyszukiwań. Google ma więcej wyszukiwań online w porównaniu do Microsoft; oznacza to, że reklamy Google uzyskują więcej wyświetleń, kliknięć, konwersji i sprzedaży niż Microsoft Advertising.
Google Ads ma wyższy średni koszt kliknięcia.
Ogólnie rzecz biorąc, dokładna cena, jaką płacisz za kliknięcie, będzie zależeć od Twojej firmy, rynku i słów kluczowych, na które chcesz się wyświetlać. Microsoft Advertising jest po prostu tańsze.
Ale nie stawiaj ceny jako decydującego czynnika. Spójrz na sukces swoich kampanii reklamowych i zwrotów, aby dowiedzieć się, która platforma zapewnia najlepsze wyniki. Jeśli masz słabą sprzedaż z różnych kampanii to po prostu marnujesz pieniądze.
Google ma około 90% udziału w rynku wyszukiwarek, w końcu są najwięksi na świecie. Microsoft zajmuje drugie miejsce z zaledwie 5-8% udziałem w rynku. Wszystko zależy o jakich krajach mówimy, np w Czechach spory udział w rynku ma seznam.cz, który u nas nie jest zbyt popularny.
Microsoft ma również mniejszą konkurencję, co oznacza, że łatwiej jest uzyskać ruch przy niskich kosztach, co przekłada się na lepszy zwrot z inwestycji.
Dane demograficzne Twoich odbiorców również mają znaczenie podczas reklam puszczanych online. Może to sprawić, że przysłowiowo rozbijesz bank, albo stracisz, jeśli kierujesz ją do niewłaściwych osób.
Rozpoczęcie korzystania z Microsoft Advertising jest stosunkowo łatwe. Jeśli korzystasz z Google Ads, możesz łatwo skonfigurować konto i importować kampanie z Google do Microsoft Ads.
Przejdź do Microsoft Advertising i załóż konto. Jeśli nie masz konta Microsoft, zostaniesz poproszony o jego utworzenie. Jeśli masz konto Microsoft, które chcesz połączyć z Microsoft Advertising, możesz po prostu wpisać swój adres e-mail i zalogować się.
Po zakończeniu logowania wypełnij wszystkie informacje i kliknij opcję ,aby zarządzać kontami. Uwaga: upewnij się, że wybrałeś odpowiednią strefę czasową swojej firmy.
Zaznacz pole, aby wyrazić zgodę na warunki, a następnie kliknij „Utwórz konto”.
Pierwszą rzeczą, o którą pyta Microsoft Advertising po utworzeniu konta, jest to, czy chcesz zaimportować kampanię z Google Ads. Myślę, że Microsoft wie, że większość ludzi zaczyna od Google Ads, a później przechodzi do Microsoft Advertising więc to bardzo dobrze, że dodali takie opcje.
Po kliknięciu „Utwórz nową kampanię” pojawi się mnóstwo opcji.
Wpisz nazwę swojej kampanii i wybierz język. Następnie możesz wybrać, gdzie chcesz wyświetlać swoje reklamy. Jeśli nie chcesz, aby Twoimi docelowymi odbiorcami byli wszyscy mieszkańcy, wybierz „Pozwól mi wybrać określone lokalizacje”.
Microsoft Advertising daje nawet możliwość nie uwzględniania określonych lokalizacji. Jeśli więc chcę kierować reklamy na całą Polskę z wyjątkiem Warszawy to jest to możliwe.
Reszta przebiega tak samo jak w google ads. Czyli wybierasz słowa kluczowe, piszesz teksty reklam itp.
Jeśli chodzi o wybór między Microsoft Advertising a Google Ads, nie ma dobrej lub złej odpowiedzi. Obie platformy oferują korzyści, które mogą pomóc Twojej firmie.
Nie korzystając z Google Ads, możesz stracić na liczbie wyszukiwań w Google. Nie oznacza to, że powinieneś wykluczyć Microsoft Advertising ze swojego podejścia do reklam. Rozważ rozpoczęcie od Google Ads, a gdy zwiększy się Twój budżet i doświadczenie reklamowe, możesz odłożyć pewną kwotę na Microsoft Advertising. Korzystanie z obu platform reklamowych pozwoli Ci mieć zintegrowaną strategię marketingu internetowego. Przetestuj i zobacz, co najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie.
W razie potrzeby, skontaktuj się z nami abyśmy poprowadzili Twoje kampanie microsoft Ads.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |