Microsoft Ads Advertising reklama dla biznesu

agencja Microsoft Ads

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Microsoft Advertising

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO (skuteczna reklama Microsoft Ads)

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Microsoft Ads co to?

    Microsoft udoskonala swoją ofertę dla reklamodawców i nie pozostaje w cieniu Google. Stworzenie Microsoft Advertising dla wielu to bardzo ciekawa opcja.

    Microsoft jest ważnym graczem, z którym profesjonaliści mogą działać sprawnie w świecie marketingu cyfrowego. Microsoft Ads zapewnia zarówno zespołom SEO, jak i menedżerom płatnych mediów możliwość zwiększenia widoczności witryny przy jednoczesnym dotarciu do nowych użytkowników z innej grupy demograficznej.

    Aby w pełni to wykorzystać, musisz zapoznać się z działaniem Microsoft Advertising i Google Ads, w szczególności jak przebiegają ich procesy rankingowe i jak składane są oferty PPC.

    Być może zastanawiasz się: jakiej platformy powinienem użyć w swojej strategii marketingowej? To ważne pytanie. Przyjrzyjmy się, co może wnieść Microsoft Ads i jak najlepiej zacząć.

    Co to jest reklama Microsoft Ads? (dawniej Bing Ads)

    W roku 2019 roku Microsoft ogłosił rebranding Bing Ads, zmieniając nazwę na Microsoft Advertising. Rebranding skupia się na sztucznej inteligencji i personalizacji. Microsoft Advertising to globalna platforma dla wszystkich kampanii reklamowych w wyszukiwarkach w sieciach Bing, AOL i Yahoo.

    Pozwala sprawnie zarządzać kampaniami i osiągać cele marketingowe.

    Co to jest Google Ads?

    Google Ads, wcześniej znane jako Google Adwords, to internetowa platforma reklamowa Google. Sieć podzielona jest na dwie grupy:

    • Sieć wyszukiwania: reklamodawcy umieszczają reklamy tekstowe na stronie wyników wyszukiwania.
    • Sieć reklamowa: reklamodawcy umieszczają reklamy graficzne w internecie w wielu witrynach.

    Microsoft Ads

    We wszystkich pracach jako agencja reklamowa Microsoft Ads wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Microsoft Ads

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Microsoft Ads to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Różnice między Microsoft Advertising a Google Ads

    Niektórzy twierdzą, że Microsoft Advertising i Google Ads nie różnią się za bardzo pomiędzy sobą. W sumie obie są wyszukiwarkami oferującymi płatne reklamy i przestrzegają tych samych określonych kryteriów rankingowych. Ale jest wiele innych czynników, dlatego musimy wyjaśnić te różnice.

    Liczba wyszukiwań

    Główną różnicą między Google a Microsoftem jest liczba wyszukiwań. Google ma więcej wyszukiwań online w porównaniu do Microsoft; oznacza to, że reklamy Google uzyskują więcej wyświetleń, kliknięć, konwersji i sprzedaży niż Microsoft Advertising.

    Cena za kliknięcie

    Google Ads ma wyższy średni koszt kliknięcia.

    Ogólnie rzecz biorąc, dokładna cena, jaką płacisz za kliknięcie, będzie zależeć od Twojej firmy, rynku i słów kluczowych, na które chcesz się wyświetlać. Microsoft Advertising jest po prostu tańsze.

    Ale nie stawiaj ceny jako decydującego czynnika. Spójrz na sukces swoich kampanii reklamowych i zwrotów, aby dowiedzieć się, która platforma zapewnia najlepsze wyniki. Jeśli masz słabą sprzedaż z różnych kampanii to po prostu marnujesz pieniądze.

    Konkurencja

    Google ma około 90% udziału w rynku wyszukiwarek, w końcu są najwięksi na świecie. Microsoft zajmuje drugie miejsce z zaledwie 5-8% udziałem w rynku. Wszystko zależy o jakich krajach mówimy, np w Czechach spory udział w rynku ma seznam.cz, który u nas nie jest zbyt popularny.

    Microsoft ma również mniejszą konkurencję, co oznacza, że ​​łatwiej jest uzyskać ruch przy niskich kosztach, co przekłada się na lepszy zwrot z inwestycji.

    Dane demograficzne

    Dane demograficzne Twoich odbiorców również mają znaczenie podczas reklam puszczanych online. Może to sprawić, że przysłowiowo rozbijesz bank, albo stracisz, jeśli kierujesz ją do niewłaściwych osób.

    Jak zacząć się reklamować w microsoft ads?

    Rozpoczęcie korzystania z Microsoft Advertising jest stosunkowo łatwe. Jeśli korzystasz z Google Ads, możesz łatwo skonfigurować konto i importować kampanie z Google do Microsoft Ads.

    Krok 1: Utwórz konto reklamowe Microsoft

    Przejdź do Microsoft Advertising i załóż konto. Jeśli nie masz konta Microsoft, zostaniesz poproszony o jego utworzenie. Jeśli masz konto Microsoft, które chcesz połączyć z Microsoft Advertising, możesz po prostu wpisać swój adres e-mail i zalogować się.

    Po zakończeniu logowania wypełnij wszystkie informacje i kliknij opcję ,aby zarządzać kontami. Uwaga: upewnij się, że wybrałeś odpowiednią strefę czasową swojej firmy.

    Zaznacz pole, aby wyrazić zgodę na warunki, a następnie kliknij „Utwórz konto”.

    Krok 2: Wybierz ustawienia podstawowe

    Pierwszą rzeczą, o którą pyta Microsoft Advertising po utworzeniu konta, jest to, czy chcesz zaimportować kampanię z Google Ads. Myślę, że Microsoft wie, że większość ludzi zaczyna od Google Ads, a później przechodzi do Microsoft Advertising więc to bardzo dobrze, że dodali takie opcje.

    Po kliknięciu „Utwórz nową kampanię” pojawi się mnóstwo opcji.

    Wpisz nazwę swojej kampanii i wybierz język. Następnie możesz wybrać, gdzie chcesz wyświetlać swoje reklamy. Jeśli nie chcesz, aby Twoimi docelowymi odbiorcami byli wszyscy mieszkańcy, wybierz „Pozwól mi wybrać określone lokalizacje”.

    Microsoft Advertising daje nawet możliwość nie uwzględniania określonych lokalizacji. Jeśli więc chcę kierować reklamy na całą Polskę z wyjątkiem Warszawy to jest to możliwe.

    Reszta przebiega tak samo jak w google ads. Czyli wybierasz słowa kluczowe, piszesz teksty reklam itp.

    Czy powinieneś używać Microsoft Advertising czy Google Ads?

    Jeśli chodzi o wybór między Microsoft Advertising a Google Ads, nie ma dobrej lub złej odpowiedzi. Obie platformy oferują korzyści, które mogą pomóc Twojej firmie.

    Nie korzystając z Google Ads, możesz stracić na liczbie wyszukiwań w Google. Nie oznacza to, że powinieneś wykluczyć Microsoft Advertising ze swojego podejścia do reklam. Rozważ rozpoczęcie od Google Ads, a gdy zwiększy się Twój budżet i doświadczenie reklamowe, możesz odłożyć pewną kwotę na Microsoft Advertising. Korzystanie z obu platform reklamowych pozwoli Ci mieć zintegrowaną strategię marketingu internetowego. Przetestuj i zobacz, co najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie.

    W razie potrzeby, skontaktuj się z nami abyśmy poprowadzili Twoje kampanie microsoft Ads.

    Microsoft Ads
    Agencja Microsoft Ads UniqueSEO, z nami osiągniesz najlepsze wyniki (skuteczność 100%)
    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)