Agencja e commerce -tworzymy sklepy i je promujemy!

Agencja e commerce

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Agencja e commerce

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Agencja e commerce, marketing i tworzenie sklepów internetowych

    Kompletny przewodnik po agencjach handlu elektronicznego, w jaki sposób mogą pomóc Twojej firmie i co należy wziąć pod uwagę przy wyborze jednej z nich.

    Wyzwania marketingu e-commerce, przed którymi stoją agencje

    Marketing e-commerce to nowa granica działań dla agencji. Nie chodzi tylko o generowanie ruchu do serwisu e-commerce, ale także o prowadzenie opłacalnych dla klienta kampanii.

    Oto niektóre z wyzwań, przed jakimi stają właściciele sklepów internetowych kiedy samodzielnie chcą promować swój biznes:

    1) Brak znajomości zachowań klientów i wzorców zakupowych

    2) Jakie wybrać narzędzia i strategie marketingowe

    3) Zarządzanie oczekiwaniami klientów

    4) Zrozumienie, czego chcą klienci

    5) Brak specjalistycznej wiedzy z zakresu SEO i SEM

    6) Ograniczenia budżetowe.

    10 kluczowych spostrzeżeń na temat skutecznego marketingu agencji e-commerce

    Oto jak wypromować firmę e-commerce:

    • 1. Znajdź swoją niszę
    • 2. Wykorzystaj w pełni swoje umiejętności
    • 3. Stwórz strategię zorientowaną na klienta
    • 4. Rozpowszechnij informacje o swojej firmie
    • 5. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu
    • 6. Testuj i mierz swoje kampanie reklamowe
    • 7. Upewnij się, że masz za sobą silny zespół
    • 8. Zaplanuj przyszłość swojej firmy
    • 9. Wykorzystaj w pełni potencjał mediów społecznościowych
    • 10. Śledź ROI

    Usługi agencji e-commerce, które wyróżnią Cię w tłumie

    Branża e-commerce nieustannie się zmienia i ewoluuje. Ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i upewnić się, że Twój sklep jest aktualny.

    Istnieje wiele usług, z których sklepy internetowe mogą korzystać, aby pozostać aktualnym w tej konkurencyjnej branży. Oto niektóre z najlepszych usług agencji e-commerce, które wyróżniają się z tłumu:

    Testy A/B — Testy A/B to metoda wykorzystywana przez firmy do porównywania dwóch wersji strony internetowej w celu sprawdzenia, która z nich działa lepiej. Dzięki testom A/B będziesz w stanie dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się w Twojej witrynie i zwiększyć współczynniki konwersji.

    Analityka danych– Analytics powie Ci, jak zachowują się Twoi klienci, co im się podoba, jak robią zakupy i nie tylko. Te informacje mogą pomóc w poprawie współczynnika konwersji i ogólnie w całościowej sprzedaży produktów.

    W ramach skutecznej i solidnej współpracy z naszą agencją e-commerce w otrzymujesz:

    • zespół dedykowanych specjalistów 
    • promowanie szerokie
    • kompleksowe działania 
    • profesjonalne narzędzia 
    • szkolenia dla klientów

    Za rozwój serwisu e-commerce odpowiedzialne są agencje e-commerce. Zapewniają wskazówki, wiedzę fachową i strategię, aby pomóc firmom zaistnieć w Internecie.

    Branża odnotowała znaczny wzrost w ostatnich latach, a firmy, które mają silną pozycję w Internecie, mogą powiększać swoją bazę klientów bez konieczności dużych inwestycji w sklepy stacjonarne lub inne kanały reklamowe offline.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Agencja e commerce (tworzymy sklepy i je promujemy) 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja e commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Sklep internetowy ceny

    Sklep internetowy może być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy i oferowanie swoich produktów odbiorcom na całym świecie. Jednak proces tworzenia sklepu internetowego nie jest tak prosty, jak się wydaje. Jest wiele rzeczy, które należy rozważyć przed rozpoczęciem.

    Jedną z najważniejszych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, jest to, ile kosztuje stworzenie sklepu internetowego? Odpowiedź na to pytanie brzmi: zależy to od tego, ile wysiłku i czasu chcesz włożyć oraz od rodzaju strony, którą chcesz stworzyć.

    Agencja marketingowa e-commerce

    Sukces firmy w XXI wieku w dużej mierze zależy od przyjętej strategii marketingowej. Strategię marketingową firmy można podzielić na dwie części: marketing tradycyjny i marketing cyfrowy ( w tym przypadku e-commerce). Tradycyjny marketing koncentruje się głównie na kanałach offline, takich jak gazety, telewizja, radio, billboardy itp. Marketing cyfrowy koncentruje się głównie na kanałach online, takich jak kampanie e-mailowe, kampanie w mediach społecznościowych, kampanie SEO itp. W erze cyfryzacji wiele firm zaczęło inwestować w internetowych kanałach marketingowych, ponieważ są bardziej opłacalne i skalowalne niż tradycyjne.

    Firma handlu elektronicznego to firma, która sprzedaje produkty lub usługi przez Internet za pośrednictwem witryny lub platformy handlu.

    W tym momencie już chyba domyślasz się dlaczego marketing internetowy w e-commerce jest tak ważny?

    Agencja e commerce (tworzymy sklepy i je promujemy) 1

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Marketing w e-commerce

    Marketing to proces promowania towarów i usług. Jest to sposób komunikowania się z potencjalnymi klientami o produktach lub usługach, których zakupem byliby zainteresowani. Można to również nazwać sztuką perswazji.

    Strategia marketingowa pomaga firmom dotrzeć do ich docelowych odbiorców poprzez określenie, jakie produkty lub usługi oferować, jak je oferować i kto otrzyma informacje o tych ofertach.

    Marketing jest również wykorzystywany w witrynach e-commerce, gdzie pomaga im promować swoje produkty w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, marketing e-mailowy, blogi itp.

    Agencja e-commerce
    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)