Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama:
Zawartość strony
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
Kompletny przewodnik po agencjach handlu elektronicznego, w jaki sposób mogą pomóc Twojej firmie i co należy wziąć pod uwagę przy wyborze jednej z nich.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Marketing e-commerce to nowa granica działań dla agencji. Nie chodzi tylko o generowanie ruchu do serwisu e-commerce, ale także o prowadzenie opłacalnych dla klienta kampanii.
Oto niektóre z wyzwań, przed jakimi stają właściciele sklepów internetowych kiedy samodzielnie chcą promować swój biznes:
1) Brak znajomości zachowań klientów i wzorców zakupowych
2) Jakie wybrać narzędzia i strategie marketingowe
3) Zarządzanie oczekiwaniami klientów
4) Zrozumienie, czego chcą klienci
5) Brak specjalistycznej wiedzy z zakresu SEO i SEM
6) Ograniczenia budżetowe.
Oto jak wypromować firmę e-commerce:
Branża e-commerce nieustannie się zmienia i ewoluuje. Ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i upewnić się, że Twój sklep jest aktualny.
Istnieje wiele usług, z których sklepy internetowe mogą korzystać, aby pozostać aktualnym w tej konkurencyjnej branży. Oto niektóre z najlepszych usług agencji e-commerce, które wyróżniają się z tłumu:
Testy A/B — Testy A/B to metoda wykorzystywana przez firmy do porównywania dwóch wersji strony internetowej w celu sprawdzenia, która z nich działa lepiej. Dzięki testom A/B będziesz w stanie dowiedzieć się, co najlepiej sprawdza się w Twojej witrynie i zwiększyć współczynniki konwersji.
Analityka danych– Analytics powie Ci, jak zachowują się Twoi klienci, co im się podoba, jak robią zakupy i nie tylko. Te informacje mogą pomóc w poprawie współczynnika konwersji i ogólnie w całościowej sprzedaży produktów.
Za rozwój serwisu e-commerce odpowiedzialne są agencje e-commerce. Zapewniają wskazówki, wiedzę fachową i strategię, aby pomóc firmom zaistnieć w Internecie.
Branża odnotowała znaczny wzrost w ostatnich latach, a firmy, które mają silną pozycję w Internecie, mogą powiększać swoją bazę klientów bez konieczności dużych inwestycji w sklepy stacjonarne lub inne kanały reklamowe offline.
We wszystkich pracach jako agencja e commerce wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Sklep internetowy może być świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy i oferowanie swoich produktów odbiorcom na całym świecie. Jednak proces tworzenia sklepu internetowego nie jest tak prosty, jak się wydaje. Jest wiele rzeczy, które należy rozważyć przed rozpoczęciem.
Jedną z najważniejszych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, jest to, ile kosztuje stworzenie sklepu internetowego? Odpowiedź na to pytanie brzmi: zależy to od tego, ile wysiłku i czasu chcesz włożyć oraz od rodzaju strony, którą chcesz stworzyć.
Sukces firmy w XXI wieku w dużej mierze zależy od przyjętej strategii marketingowej. Strategię marketingową firmy można podzielić na dwie części: marketing tradycyjny i marketing cyfrowy ( w tym przypadku e-commerce). Tradycyjny marketing koncentruje się głównie na kanałach offline, takich jak gazety, telewizja, radio, billboardy itp. Marketing cyfrowy koncentruje się głównie na kanałach online, takich jak kampanie e-mailowe, kampanie w mediach społecznościowych, kampanie SEO itp. W erze cyfryzacji wiele firm zaczęło inwestować w internetowych kanałach marketingowych, ponieważ są bardziej opłacalne i skalowalne niż tradycyjne.
Firma handlu elektronicznego to firma, która sprzedaje produkty lub usługi przez Internet za pośrednictwem witryny lub platformy handlu.
W tym momencie już chyba domyślasz się dlaczego marketing internetowy w e-commerce jest tak ważny?
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Marketing to proces promowania towarów i usług. Jest to sposób komunikowania się z potencjalnymi klientami o produktach lub usługach, których zakupem byliby zainteresowani. Można to również nazwać sztuką perswazji.
Strategia marketingowa pomaga firmom dotrzeć do ich docelowych odbiorców poprzez określenie, jakie produkty lub usługi oferować, jak je oferować i kto otrzyma informacje o tych ofertach.
Marketing jest również wykorzystywany w witrynach e-commerce, gdzie pomaga im promować swoje produkty w różnych kanałach, takich jak media społecznościowe, marketing e-mailowy, blogi itp.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |