SEO sklepu internetowego e-commerce (pozycjonowanie i optymalizacja, poradnik)

SEO sklepu
SEO sklepu

SEO sklepu, na czym polega?

Zawartość strony

Kiedy prowadzimy witrynę, która jest sklepem internetowym, to musimy zadbać o jej odpowiednie pozycjonowanie. Tylko tak będziemy pewni, że zyskamy zdecydowanie więcej nowych klientów, co z kolei sprawi, że nasza witryna zacznie zarabiać większe pieniądze, co pozwoli na rozwój i nowe inwestycje.

SEO sklepu to proces optymalizacji strony internetowej sklepu internetowego w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google. SEO sklepu może pomóc sklepom internetowym w zwiększeniu ruchu organicznego, konwersji i sprzedaży.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Co to jest SEO sklepu internetowego? Definicja.

SEO sklepu definicja – to złożony proces, którego cel zakłada podniesienie pozycji słów kluczowych w organicznych (darmowych) wynikach wyszukiwania Google. To co osiąga biznes internetowy to większa widoczność, co prowadzi do uzyskania wyższego ruchu organicznego z wyszukiwarki.

SEO sklepu jest obecnie koniecznością, bo podobnych witryn w sieci jest naprawdę wiele i wyłącznie skupienie się na poprawie jakości, usług, a także zadbanie o każdy szczegół, aby nasza witryna stała się lepsza od innych, pozwoli na wybicie się na tle innych. Kiedy jednak nie wiemy, jak zająć się pozycjonowaniem profesjonalnie, to warto zainwestować w usługi tego typu, gdzie tym zadaniem zajmą się eksperci. Samo pozycjonowanie bowiem to nie tylko wykonanie jednego kroku, jakim jest wykorzystanie słów kluczowych.

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Musimy być pewni, że poza tym i grafika, logo, a także zdjęcia zostaną odpowiednio przygotowane. Tylko tak możemy osiągnąć najlepsze efekty i zacząć zarabiać duże pieniądze.

ecommerce-seo

SEO sklepu, jakie kroki obejmuje?

Profesjonalne pozycjonowanie sklepu, to nie tylko wykorzystanie słów kluczowych na całej witrynie, ale także umiejętne wykorzystanie grafiki i loga sklepu. Możemy być w tym przypadku pewni, że zostanie zrobione wszystko, aby nasza witryna była, jak najlepsza. Jednak to nie wystarczy, musimy być także pewni, że nasza strona zostanie przygotowana dla różnych użytkowników, którzy będą chcieli korzystać z niej nie tylko za pomocą klasycznej przeglądarki, ale także tej mobilnej.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Dzięki temu dosłownie każdy klient bez wyjątku będzie w stanie skorzystać z naszej strony, a informacje będą czytelne i nie sprawią, że którykolwiek użytkownik poczuje się pominięty. Musimy mieć na uwadze fakt, że podobnych witryn w sieci jest bardzo dużo. Niestety, więc kiedy będziemy nastawieni tylko na grupę odbiorców, którzy korzystają z przeglądarki na komputerze, to możemy bardzo wiele stracić. Mobilni użytkownicy nie będą zadowoleni i skorzystają z usług sklepu, który jest nastawiony na tego typu odbiór i umożliwia wygodne korzystanie ze strony.

Warto więc zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie, bo tylko takie zagwarantuje nam efekty, jakich oczekujemy. Będzie to więc inwestycja, która zwróci nam się w postaci nowych klientów, którzy skorzystają z usług, jakie mamy do zaoferowania i zapewnią nam dzięki temu zarobek. Jest to kluczowe w przypadku każdej firmy.

lejek content marketingowy sales funnel

Eliminowanie błędów na stronie

Profesjonalne pozycjonowanie obejmuje także eliminowanie błędów, które widoczne są na stronie internetowej. SEO sklepu więc nie może obyć się bez działań, które pozwolą na wyeliminowanie takich błędów, które mogłyby nie tylko zostać zauważone przez potencjalnego klienta, ale także na tyle go zdenerwować, że opuści stronę bez zrobienia tam zakupów. My z kolei, jako właściciele sklepu tracimy realną szansę na zarobek, a nie wolno do tego dopuszczać, tym bardziej że podobnych sklepów w sieci jest bardzo dużo. Każdy niezadowolony klient bez żalu poszuka nowego sklepu, co sprawi, że uniemożliwi nam zarobienie pieniędzy.

Im więcej konkurencji i atrakcyjniejsza branża, tym marketing więcej kosztuje

Co jest ważne w pozycjonowaniu sklepu?

SEO sklepu wygląda nieco inaczej, niż pozycjonowanie zwyczajnej witryny. Musimy mieć świadomość, że na witrynie sklepu znajduje się bardzo wiele opisów, a także zdjęć, które mają zareklamować każdy produkt się w nim znajdujący indywidualnie.

Musimy być pewni, że każde zdjęcie będzie korzystne i bardzo czytelne, bo tylko to pozwoli na kupienie go przez wielu użytkowników. Tym wszystkim, kiedy skorzystamy z usługi, jaką jest SEO sklepu zajmie się profesjonalista. Najważniejszą kwestię jest także fakt, że możemy liczyć tutaj na indywidualne podejście i wykonanie działań, które sprawdzą się akurat nam, w przypadku naszej witryny.

Ogólne pozycjonowanie może nam się nie sprawdzić, bo nie zawsze pozwoli na zdobycie dużej liczby klientów w szybkim tempie. Musimy być pewni, że wszystkie działania zostaną wykonane dokładnie i z dbałością o każdy szczegół. Tylko to bowiem, jest prawdziwą gwarancją sukcesu i warto z tej możliwości korzystać.

Wybicie się na tle innych sklepów

7p marketing mix

SEO sklepu, które wykonane zostanie przez profesjonalistów uwzględni wszystkie niezbędne działania, aby nasza witryna nie tylko działała płynnie, ale także przede wszystkim, abyśmy byli pewni, że otrzymamy zupełnie nowe możliwości, w zakresie pozyskania pożądanej grupy odbiorców. Jednak kluczowe jest tutaj, że nasza strona zacznie funkcjonować, a także wyglądać zdecydowanie lepiej, co pozwoli jej wybić się na tle innych sklepów, których w sieci jest bardzo dużo.

Musimy więc mieć świadomość, że to właśnie nasz sklep nie tylko skupi wielu użytkowników, ale także przede wszystkim zatrzyma ich na tyle długo na witrynie, że zdołają wykonać tam zakupy, co jest niezbędne, abyśmy my mogli zarabiać. Warto więc zrobić wszystko, aby otrzymać możliwości, które pozwolą na rozwój naszego sklepu i wzrost klientów, który będzie napływał falowo, a nie tylko jednokrotnie, co bardzo często zdarza się w przypadku klasycznego pozycjonowania.

Indywidualne podejście do każdej witryny

Każdy profesjonalista wie, że niestety nie wystarczy wykonać kroków pozycjonujących u każdego identycznych, aby odnieść sukces. Musimy być pewni bowiem, że w każdym przypadku konieczne będą działania zupełnie inne, jednak kluczowe, aby witryna nie tylko zaczęła wyglądać zdecydowanie lepiej, ale także, aby przebywanie na niej i serwowanie było przyjemniejsze i bardziej płynne.

Tylko w ten sposób będziemy pewni, że żaden użytkownik, który odwiedzi witrynę sklepu nie będzie chciał jej opuścić, co znaczyłoby, że straciliśmy klienta, który mógłby wydać u nas swoje pieniądze.

Jak sprawdzić, czy pozycjonowanie okazało się skuteczne?

Obecnie bardzo wiele firm oferuje SEO sklepu, jednak nie wszystkie mogą okazać się skuteczne. Musimy bowiem pamiętać, że samodzielnie należy sprawdzać, czy pozycjonowanie należy powtórzyć, czy zmienić osobę, która dla nas je wykona, aby było jak najbardziej skuteczne.

Jednak SEO sklepu, które zacznie przynosić o wiele więcej odwiedzin klientów na danej witrynie, a także w przypadku sklepu nowych klientów, którzy zrobili u nas swoje zakupy, to będzie znak, że rzeczywiście pozycjonowanie jest skuteczne. Będzie to dla nas inwestycja, która pozwoli na stabilny zarobek, a także pozyskanie nowych klientów.

Musimy mieć na uwadze, że doskonale wykonana usługa to także możliwość pozyskania stałych klientów, którzy powrócą do nas w każdym momencie, kiedy będą potrzebować produktów, które znajdują się w asortymencie sklepu. Jest to bardzo ważne, kiedy mamy do czynienia ze sklepem, bo tylko tak ma on szansę na rozwój, poszerzanie asortymentu i inwestowanie w jeszcze lepszą jakość usług dla klientów.

Możemy więc dzięki pozycjonowaniu sklepu zyskamy nowych klientów, zarobek, a także możliwość pozyskania tak wielu osób, którzy będą korzystali z usług sklepu, że będzie możliwość pozwolenia sobie na wiele nowych inwestycji, aby nasza działalność działała jeszcze lepiej.

Czy każdy sklep internetowy potrzebuje pozycjonowania?

Każdy sklep internetowy, aby zacząć przynosić duże dochody obecnie potrzebuje pozycjonowania. Jest to spowodowane przede wszystkim faktem, że podobnych sklepów znajduje się bardzo dużo i nie jesteśmy w stanie wybić się na ich tle bez profesjonalnego pozycjonowania.

Musimy więc być pewni, że wykona je profesjonalista, który zajmie się nie tylko zdjęciami, grafikami, logiem, ale także całym wyglądem witryny. Istotne są także opisy i wszelkie inne teksty, które znajdują się na stronie, bo muszą zostać napisane zgodnie z zasadami SEO, ale także muszą być czytelne i jak najbardziej interesujące.

Należy także zadbać o to, aby każdy opis dokładnie określają wszystkie parametry i cechy przedmiotu, który jest w asortymencie sklepu. Tylko tak będziemy pewni, że klient będzie wiedział, co kupuje, a także, czego się spodziewać, kiedy klient otrzyma już swoje zamówienie. Pozycjonowanie obejmuje bowiem działania, aby dany sklep miał więcej wejść na stronę użytkowników, jednak o jakość usług musi zadbać sami, aby każdy klient mógł do nas wrócić i był z tego zadowolony.

Jakie działanie obejmuje pozycjonowanie?

Kiedy mówimy o pozycjonowaniu to skupiamy się głównie na tym, aby teksty były napisane zgodnie z zasadami SEO. Jednak równie ważne jest tutaj, aby dostosować witrynę do użytkowania dla różnych grup odbiorców. Musimy więc być pewni, że wygodnie będzie na niej poruszać się nie tylko na komputerze, ale także na tablecie, czy telefonie komórkowym.

Tylko tak każdy użytkownik będzie mógł wygodnie się poruszać na stronie naszego sklepu, co jest kluczowe, aby można było bezpiecznie wykonywać tam zakupy. Kiedy bowiem nie zadbamy o to, to użytkownik poszuka sklepu, który daje mu większe możliwości i o wiele łatwiej daje zrobić zakupy. Musimy mieć to na uwadze.

Warto także zastanowić się, czy w ramach pozycjonowania nie chcemy stworzyć mobilnej aplikacji, która da o wiele większe możliwości dla użytkowników, którzy chcą robić zakupy na telefonie. Ta inwestycja z pewnością nam się zwróci i warto o tym pomyśleć.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

SEO sklepu ecommerce kosztuje w zależności od zaawansowania domen konkurencji. Jeśli posiadają one dużo stron linkujących i napisanych wysokiej jakości treści, wtedy cena będzie wysoka.

Z reguły minimalny kapitał na seo sklepu to 2-5 tysięcy miesięcznie.

Dlaczego warto się pozycjonować?

Pozycjonowanie jest obecnie działaniem, które musi zostać wykonane, kiedy chcemy, aby dana witryna została zauważona i dzięki temu pozyskała o wiele większą liczbę klientów. Należy pamiętać, że każdego dnia powstają zupełnie nowe witryny, bardzo podobne do naszej i tylko profesjonalne pozycjonowanie pozwoli nam na o wiele większe możliwości. Kiedy jednak nie wiemy, jak je wykonać to warto poprosić o pomoc firmę, która wykona tę usługę z należytą starannością.

Jednak musimy mieć świadomość, że należy sprawdzić opinię na temat firmy pozycjonującej, z której usług będziemy zamierzali skorzystać.

Tylko tak wszystko zostanie wykonane nie tylko profesjonalnie, ale także przede wszystkim indywidualnie do potrzeb danej witryny. Wyłącznie takie pozycjonowanie może przynieść nam pożądane i oczekiwane efekty. SEO sklepu dzięki temu zwróci nam się, często nawet kilkukrotnie, co jest gwarancją powodzenia. Musimy jednak SEO sklepu regularnie powtarzać.

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego, czyli tzw e-commerce to nie jest proste zadanie. Wyszukiwarka google i serp to coś na co ma wielu chrapkę. Więc jeśli interesuje Ciebie pozycjonowanie sklepu internetowego to musisz o tym wiedzieć.

Dalej… wyniki wyszukiwania Twojego sklepu to nie tylko wybrana jedna fraza. Każdy adres url, każda podstrona to szansa na dodatkowy ruch.
Więc od czego zaczyna się optymalizacja sklepu?Na początku mamy audyt seo. Totalna podstawa jeśli chcesz zoptymalizować swoje działania. Rozumiem, że każdy ceni swój sklep, ale uwierz.

Na pewno jest tak sporo do poprawy. Oto kilka dodatkowych rzeczy które trzeba mieć na uwadze jeśli chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu internetowego.SEO techniczne, m.in. meta tag, description, content marketing, robots.txt (robot google musi mieć dostęp), linkowanie wewnętrzne… jest tego jeszcze sporo.

Twój katalog produktowy musi wyświetlać najbardziej marżowe produkty. Następnie badasz jak wygląda konwersja. Musisz optymalizować elementy które wpływają na zachowania użytkowników.

Algorytm google bierze to pod uwagę. W celu budowania linków i sprawdzania analityki polecam na start google search console i google analytics.Jak już widzisz optymalizacja sklepu internetowego to już całkiem sporo zadań jakie musi wykonać nasz specjalista SEO, a to dopiero początek jeśli na poważnie interesuje Ciebie pozycjonowanie stron.

Bo widzisz, seo dla e-commerce to nie tylko optymalizacja techniczna, link building, optymalizacja treści, opis produktu, czy architektura czyli struktura sklepu. Naszym celem jest być jak najwyżej w wynikach wyszukiwania google. Wiec tak jak wspomniałem wcześniej, seo w sklepie internetowym to proces. Dodaj do tego google ads (dawniej google adwords), facebook ads, czy szeroko pojęty marketing internetowy a Twoja widoczność sklepu wystrzeli!

Więc.

Optymalizacja Sklepu Internetowego pod Kątem SEO: Klucz do Sukcesu Online

Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem SEO jest niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmie prowadzącej działalność online. Skuteczne działania SEO mogą znacząco wpłynąć na widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania, przyciągając większą liczbę potencjalnych klientów i zwiększając konwersje. W tym wpisie zgłębimy różne aspekty optymalizacji SEO dla sklepu internetowego.

Optymalizacja Sklepu Internetowego pod Wyszukiwarkę: Dlaczego to Tak Ważne?

Optymalizacja sklepu internetowego pod wyszukiwarkę, znana również jako SEO (Search Engine Optimization), to zbiór strategii i technik mających na celu poprawę widoczności sklepu w wynikach organicznych wyszukiwarek. Sklepy, które skupiają się na optymalizacji SEO, mogą zyskać przewagę nad konkurencją i osiągnąć lepsze pozycje w rankingach.

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego: Zdobywanie Cennego Miejsca w Wynikach Wyszukiwania

Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces długofalowy, skoncentrowany na poprawie pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania dla określonych fraz kluczowych. Dążenie do zajęcia czołowych miejsc w wynikach organicznych jest kluczowe, ponieważ większość użytkowników skupia się na pierwszej stronie wyników.

Ranking Sklepu Internetowego w Google: Gdzie Sklep Znajduje Się w Hierarchii?

Zdobycie wysokiego rankingu sklepu internetowego w Google to cel, który wiąże się z większą widocznością i wzrostem ruchu na stronie. To, czy sklep pojawia się na pierwszej stronie wyników, ma istotny wpływ na to, czy użytkownicy go odwiedzą.

Ruch Organiczny do Sklepu Internetowego: Naturalny i Wartościowy Ruch

Ruch organiczny to użytkownicy, którzy znajdują sklep poprzez wyniki organiczne w wyszukiwarkach. Wysoki poziom ruchu organicznego oznacza, że sklep jest łatwo dostępny dla osób poszukujących konkretnych produktów czy usług.

Trafienie Organiczne do Sklepu Internetowego: Celowe Docieranie do Klientów

Trafienie organiczne to moment, w którym użytkownik znajduje sklep internetowy w wynikach wyszukiwania. Dzięki odpowiedniej optymalizacji, sklep może docierać do osób, które aktywnie poszukują produktów lub usług oferowanych przez firmę.

Konwersja Organiczna ze Sklepu Internetowego: Transformacja Odwiedzających w Klientów

Konwersja organiczna to proces, w którym odwiedzający sklep internetowy zostają przekształceni w klientów. Dzięki odpowiedniej optymalizacji SEO, sklep może przyciągnąć użytkowników zainteresowanych danym produktem lub usługą.

Marketing Internetowy dla Sklepu Internetowego: Klucz do Rozwoju Biznesu

Marketing internetowy to obszar, który obejmuje różnorodne strategie i narzędzia mające na celu promocję sklepu internetowego w internecie. Obejmuje on m.in. SEO, reklamę internetową, content marketing, social media i wiele innych.

Reklama Internetowa dla Sklepu Internetowego: Skuteczne Przyciąganie Uwagi

Reklama internetowa to forma promocji, która umożliwia sklepowi internetowemu szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, reklamy mogą trafiać do osób zainteresowanych ofertą sklepu.

Content Marketing dla Sklepu Internetowego: Kreowanie Wartości Dla Klientów

Content marketing to strategia polegająca na dostarczaniu wartościowych treści dla klientów. Dla sklepu internetowego oznacza to tworzenie artykułów, poradników czy recenzji, które są związane z oferowanymi produktami.

Copywriting dla Sklepu Internetowego: Sztuka Perswazji i Wpływu

Copywriting to umiejętność pisania tekstów reklamowych i promocyjnych w taki sposób, aby skłonić odbiorców do podjęcia określonych działań, takich jak zakup produktu. W kontekście sklepu internetowego, dobrze napisane opisy produktów mogą znacząco wpłynąć na decyzje klientów.

Link Building dla Sklepu Internetowego: Budowanie Siły i Autorytetu

Link building to proces zdobywania linków prowadzących do strony sklepu internetowego z innych wartościowych stron. Wysokiej jakości linki mogą nie tylko zwiększyć widoczność w wynikach organicznych, ale również budować autorytet marki.

Technical SEO dla Sklepu Internetowego: Doskonalenie Struktury i Wydajności

Technical SEO koncentruje się na poprawie technicznej strony internetowej. W kontekście sklepu internetowego, jest to kluczowe dla zapewnienia szybkości ładowania, responsywności czy indeksowalności przez wyszukiwarki.

On-page SEO dla Sklepu Internetowego: Optymalizacja Treści i Elementów Strony

On-page SEO obejmuje optymalizację treści oraz elementów strony. W kontekście sklepu internetowego, jest to tworzenie unikalnych opisów produktów, właściwego wykorzystania nagłówków czy tagów meta.

Off-page SEO dla Sklepu Internetowego: Budowanie Wizerunku poza Stroną

Off-page SEO to działania wykonywane poza stroną internetową, takie jak zdobywanie linków, budowanie profilu społecznościowego czy działania PR. Wpływa to na postrzeganie marki przez wyszukiwarki i użytkowników.

Wpływ UX na SEO Sklepu: Komfort Klientów i Wysoka Pozycja w Wynikach

Wpływ UX (User Experience) na SEO jest coraz bardziej istotny. Wyszukiwarki preferują strony, które oferują użytkownikom wysoką jakość doświadczenia, co obejmuje responsywność, szybkość ładowania, intuicyjną nawigację i wygodne zakupy.

Zrozumienie i umiejętne wykorzystanie tych aspektów SEO w kontekście sklepu internetowego może przynieść wymierne efekty w postaci zwiększonej widoczności, ruchu i konwersji. Dlatego warto inwestować w profesjonalne usługi optymalizacyjne lub rozwijać wewnętrzną wiedzę, by osiągnąć sukces w konkurencyjnym świecie e-commerce.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Sprzedaż to unikalny schemat fraz kluczowych jakie daje optymalizacja seo, tego jak na konwersje reaguje Twoja branże i reklam PPC. Więc jeśli chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu internetowego to zapytaj nas o skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce.

Masz sklep?Interesują Ciebie wysokie pozycje w google i ruch w sklepie internetowym?Zgłoś się do nas już teraz.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

FAQ często zadawane pytania na temat SEO ecommerce

Ile trwa optymalizacja SEO sklepu internetowego?

Optymalizacja sklepu internetowego nie jest szybkim zadaniem, ponieważ e-commerce z reguły posiada wiele podstron. Na początku więc zaczyna się od stron kategorii i następnie schodzi do seo bloga i poszczególnych stron produktu. Specjalista SEO może zoptymalizować maksymalnie kilka podstron dziennie.

Czy optymalizacja sklepu pod SEO zwiększy ruch?

Tak, optymalizacja ecommerce, to jeden z elementów seo sklepu internetowego. Dodatkowo do głównych zadań należy tworzenie nowego contentu i budowanie linków zwrotnych.

Jak samemu pozycjonować sklep?

Musisz tworzyć wysokiej jakości, zoptymalizowany content pod specyficzne słowa kluczowe. Dodatkowo musisz budować linki zwrotne i cyklicznie optymalizować stare treści.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!