E-commerce

23 lutego, 2023
Czym wyróżniają się strony mobilne? (przykłady, definicja)
Czym są strony mobilne? Strony mobilne to strony internetowe, które zostały zaprojektowane i zoptymalizowane specjalnie dla urządzeń mobilnych, takich jak […]
23 lutego, 2023
Opisy kategorii seo
Model biznesowy -co to jest i jak go wykorzystać (przykłady, definicja)
Czym jest model biznesowy? Model biznesowy to podstawowy aspekt funkcjonowania większości przedsiębiorstw. Wiele firm opiera swoje działania na modelu biznesowym […]
23 lutego, 2023
Jaki sklep internetowy założyć? (najlepsza platforma e-commerce i porównanie, przykłady, definicja, oferta, cennik)
Jaki sklep internetowy wybrać? Prowadzenie handlu w internecie nie obejdzie się bez własnej platformy sprzedażowej. Sklep internetowy pozwala dodawać na […]
23 lutego, 2023
Shoplo sklep internetowy -jak zrobić i czy się opłaca? Promocja, marketing, reklama i seo w ecommerce (przykłady, definicja, oferta, cennik)
Sklep internetowy Shoplo – czy warto? Osoby, które chcą prowadzić e-biznes i sprzedawać różnorodne produkty online powinny jak najszybciej postawić […]
23 lutego, 2023
PIM – czym są narzędzia Product Information Management? (przykłady, definicja)
Jak działa PIM? PIM to nic innego jak system, który wprowadza innowacje do zarządzania informacjami o danym produkcie. Warto poznać […]
23 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Tworzenie kampanii reklamowych -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Więc interesuje Ciebie tworzenie kampanii reklamowych? Świetnie! Dzisiaj wszystko na ten temat: Na czym polega kampania reklamowa? Ktoś mądry kiedyś […]
23 lutego, 2023
Analiza sprzedaży – co to takiego? (jak ją wykonać, przykłady, definicja)
Na czym polega analiza sprzedaży? W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się analiza sprzedaży. Jest to działanie, które podejmuje […]
23 lutego, 2023
Favicon
Wykonywanie stron www i sklepów internetowych [przykłady, definicja, oferta, cennik]
Wykonywanie stron www i sklepów internetowych Strony internetowe powstają jak grzyby po deszczu i to każdego dnia. Co chwilę gdzieś […]
22 lutego, 2023
Karta produktu -jak powinna wyglądać w Twoim sklepie internetowym, żeby podnieść konwersje? (przykłady jak zrobić, definicja)
Karta produktu -jak powinna wyglądać w Twoim sklepie internetowym, żeby podnieść konwersje? Karta produktu w Twoim sklepie może spowodować sprzedaż, […]
22 lutego, 2023
Kampania promocyjna -co to jest, ustawienia krok po kroku +[przykłady, definicja]
Co to jest kampania promocyjna i jak działa? Działania reklamowe to wiele różnorodnych kanałów, które wykorzystywane są w różnym celu, […]
22 lutego, 2023
D2C Direct To Consumer e-commerce – nowy model biznesowy? (przykłady, definicja)
Model D2C – czym jest i dlaczego staje się tak popularny? D2C to niesamowicie popularny model sprzedaży, który jest ceniony […]
22 lutego, 2023
jak zwiększyć konwersje CRO UX sklep internetowy ecommerce
Jak poprawić konwersje [3 najlepsze metody] + przykłady, definicja
Co ma wpływ na poprawę wskaźnika konwersji? Wpływ na poprawę wskaźnika konwersji może mieć wiele czynników. Oto kilka z nich: […]

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)