E-commerce

22 lutego, 2023
Konwersja marketing
Konwersja marketing, czyli jak możesz sprzedawać więcej optymalizując konwersje
Numer #1 Żeby Podnieść Konwersje W Marketingu I Sprzedaży (temat konwersja marketing) Jeśli masz sklep ecommerce i chcesz sprzedawać więcej […]
22 lutego, 2023
Prowadzenie sklepu internetowego – Jak odnieść sukces? (przykłady, definicja, oferta, cennik)
Profesjonalne prowadzenie sklepu internetowego Założenie własnego sklepu internetowego, to dopiero początek drogi, którą musimy pokonać. Sam sklep nie ściągnie do […]
22 lutego, 2023
Proces sprzedaży – czym jest i jakie ma etapy (przykłady, definicja)
Co to jest i na czym polega proces sprzedaży? Proces sprzedaży to sekwencja działań, które mają na celu zainteresowanie potencjalnych […]
22 lutego, 2023
Google AdWords poradnik i kampania w sieci Ads (definicja, kampania krok po kroku)
Reklama Google AdWords poradnik dla początkujących Google AdWords to oferta reklamy internetowej od firmy Google. Obecnie system reklamowy oferowany przez […]
21 lutego, 2023
Jak znaleźć frazy kluczowe, które sprzedają i generują duży ruch? (przykłady, definicja)
Jak zidentyfikować słowa kluczowe, które generują ruch i napędzają sprzedaż? Dlaczego słowa kluczowe mają znaczenie? Wyszukiwarki to pierwsza strona w […]
21 lutego, 2023
Jak prowadzić stronę internetową
Opis produktu pod SEO w sklepie internetowym-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Jak zrobić opis produktu pod SEO, który sprzedaje w sklepie internetowym Dobrze napisany opis produktu może przynieść Tobie wiele zysków […]
21 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
Jak zbudować listę mailingową -Twoja legalna baza email-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Jak zbudować listę mailingową -Twoja legalna baza email Stworzenie planu, jak zbudować listę e-mail od zera, może wydawać się na […]
19 lutego, 2023
Google Analytics
Google Analytics 360 – czym jest Marketing Platform?
Google Analytics 360 – czym jest Marketing Platform? Google Analytics 360, wcześniej znany jako Google Analytics Premium, to narzędzie analityczne […]
19 lutego, 2023
Pozycjonowanie produktów w sklepie internetowym
Karta katalogowa produktu -jak ją zrobić aby ulepszyć SEO, ruch i konwersje? (przykłady, definicja)
Karta katalogowa produktu -jak ją zrobić aby ulepszyć SEO (ruch i konwersje) Największym błędem, jaki popełniają sklepy eCommerce, jest myślenie, […]
19 lutego, 2023
Jak prowadzić stronę internetową
Bounce rate -co to jest i jak obniżyć współczynnik odrzuceń (przykłady, definicja)
Bounce rate -co to jest i jak obniżyć współczynnik odrzuceń Jeśli analizujesz raporty Google Analytics, na pewno widziałeś wskaźnik „Bounce […]
19 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Wysoki współczynnik odrzuceń -co to? (optymalizacja bounce rate, przykłady, definicja)
Wysoki współczynnik odrzuceń (optymalizacja bounce rate) Najważniejszym wskaźnikiem, który powinieneś śledzić w swojej witrynie, jest jej współczynnik odrzuceń. Świadczy o […]
19 lutego, 2023
Jak założyć startup
Customer lifetime value -wartość życiowa klienta CLV – LTV (3 przykłady jak podnieść, definicja)
Customer lifetime value -wartość życiowa klienta CLV – LTV (3 tipy) Wartość życiowa klienta (CLV) to jedna z kluczowych danych/metryk, […]

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)