Marketing online z roku na rok staje się coraz bardziej konkurencyjny.. Więcej firm chce zdobywać klientów z internetu, a Ci którzy widzą jak to robić szybko podnoszą budżety. Z drugiej strony reklamowac może się praktycznie każdy, dlatego klienci widzą masę reklam, w których każdy mówi jaka to jego firma nie jest wspaniała, są bardzo sceptyczni.
Problem taki że biznesy same psują sobie rynek. Słąbe emaile, słabe reklamy, nudne teksty, słabe SEO, brak strategii marketingowej, nudna komunikacja.
Dzisiaj pokażę Ci jak to przezwyciężyć i wygrac swoją kategorię. Zapraszam!
Ostatnio robiłem film na temat B2B więc dzisiaj strategie rozwijania dla B2C.
Zawartość strony
Product Market Fit (PMF) to koncepcja w biznesie i marketingu, która odnosi się do stopnia, w jakim dany produkt lub usługa odpowiada na potrzeby i pragnienia rynku docelowego. Jeśli działasz na zatłoczonym rynku i reklamujesz to samo co konkurencja to ten punkt możesz pominąć bo produkt jest już zweryfikoway przez rynek, ale jeśli jesteś startupem albo po prostu chchesz wprowadzić coś owego, unikatowego do swojej oferty to polecam najpierw ankietowania, badania rynku i testy na niewielkich budżetach, zanim się zatowarujesz na spore sumy, bo może się okazać że rynek nie jest tym zainyteresowany.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Osiągnięcie PMF oznacza, że produkt został dobrze przyjęty przez klientów, którzy go doceniają, co przekłada się na wysoki poziom zadowolenia, lojalności i rozpowszechniania produktu poprzez rekomendacje. To kluczowy moment dla startupów i nowych przedsięwzięć, ponieważ wskazuje, że firma znalazła właściwą niszę rynkową i ma produkt, który rozwiązuje realne problemy lub spełnia konkretne potrzeby konsumentów. Aby osiągnąć Product Market Fit, firmy często przeprowadzają iteracyjne testy, zbierają feedback od użytkowników i dostosowują swoją ofertę, aby lepiej sprostać oczekiwaniom klientów.
To jest trochę powiązane z poprzednim punktem, ale nie chodzi mi tutaj o persony itp. Zrozum co ich napędza, denerwuje cieszy czy nie daje spać po nocy.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Odnosnie snu, zobacz jeden przykład.
Ostatnio śledzą mnie reklamy zatyczek do uszu, z ciekawości przeszedłem przez cały landing page.
Bardzo dobrze podkreślają painpointy:
Jestem ciekaw czy produkt osiągnie sój product market fit i będę śledził te kampanie.
Jest tu bardzo dobra marżowość, bo takie stopery sprzedają za 100-150 zł, a ja niedawno zaówiłem na temu czy aliexpress za 5 zł.
Coś czego nie da się przedstawić za pomocą liczba, ale zobacz co robią najlepsze sklepy. W jaki sposób przedstawiają:
Tutaj często jest tak że jeśli reklamujesz produkt i ktoś go kupi w liczbie sztuk 1 to nie zarabiasz, a dokładasz. I wielu marketerów nie potrafi tego zrozumieć.
Otóż prawda jest taka że bardzo dużo firm pozyskuje pierwszy raz klienta na stracie.
Zarabiają dopiero na nim podczas kolejnych zakupów.
Ale żeby zwiększyć jak najbardziej tą wartość zamówienia to musisz wprowadzić do swojej oferty wyzwalacze które podbijają wartośc koszyka:
AOV, LTV, CAC – optymalizuj pod nie.
CAC optymalizujesz zwiększaniem konwesji na stronie i reklamami, czyli CTR żeby więcej osób klikało w link.
Obecnie jesteśmy na etapie tranzycji pomiędzy klasycznymi reklamami w wyszukiwarce a chatem, czy w Google będzie się to nazywać SGE (Search Generative Experience). Zobacz jak to wygląda w bing. W czacie wpisałem szafka nocna i oprócz linków do stron dostaję także spersonalizowane reklamy.
Zatem także w SEO nadchodzi nowa era optymalizacji, gdzie będziemy się starać wyświetlac jak najwięcej w linkach które czat będzie sugerował.
Kluczem do świetnego marketingu w mediach społecznościowych, zwłaszcza w świecie B2C, jest tworzenie organicznych treści w kanałach, w których spędzają czas Twoi idealni klienci.
Jeśli Twoja grupa demograficzna korzysta z TikTok, musisz tam tworzyć treści. Jeśli spędzają dużo czasu na YouTube, musisz znaleźć sposób na włączenie tego kanału do swojej strategii marketingowej.
Innym sposobem na znalezienie najlepszych platform jest sprawdzenie konkurentów i sprawdzenie, gdzie odnoszą największe sukcesy. Sprawdź profile osób komentujących swoje posty i sprawdź, czy pasują do osobowości Twojego docelowego klienta lub kupującego.
Nawet jeśli nie masz zbyt dużych zasięgów to możesz posty dopalać reklamą zasięgową kóra jest relatywnie tania, tylko dobrze określ swój ICP.
Jest świetny z kilku powodów.
Po pierwsze jest relatywnie tani. Mikro twórcy najczęsciej robią materiał za barter.
Czyli wysyłasz swój produkt i po nagraniu materiału może go sobie zatrzymać.
kolejnym plusem jest to że taka osoba publikuje materiały u siebie, za co już masz darmowy zasięg, a poza tym możesz je wykorzystać u siebie w rekamach jako content UGC, czyli nie płacisz tez za robienie wideo dodatkowo.
Takie osoby jest bardzo łatwo znaleźć, wystarczy w grupie na FB napisac ogłoszenie, albo jeśli samemu znasz kogoś w swojej niszy kogo lubisz to możesz mu napisac DM’ke na IG.
Najlepsza strategia marketingowa obejmuje wiele różnych kanałów w połączeniu ze strategiami, które wymieniłem wcześniej.
Nazywa się to strategią marketingową omnichannel. Podejście wykorzystuje wiele kanałów marketingu i punktów styku, aby zapewnić płynną i spójną obsługę klienta na wielu platformach.
W badaniu z 2019 r. marketerzy korzystający z jednego kanału odnotowali współczynnik zaangażowania na poziomie 5,4%, podczas gdy ci, którzy korzystali z trzech lub więcej, aż 18,96%, a częstotliwość zakupów wzrosła o 250%; średnia wartość zamówienia była o 13% większa.
Celem marketingu omnichannel jest stworzenie ujednoliconego doświadczenia z marką, niezależnie od tego, gdzie klienci wchodzą w interakcję z firmą.
Prowadząc kampanie wielokanałowe, musisz zapewnić spójny przekaz we wszystkich kanałach, aby klienci otrzymywali te same informacje i doświadczenia za każdym razem, gdy wchodzą w interakcję z Twoją marką.
Aby zrobić to dobrze, musisz zrozumieć podróż klienta i jego potrzeby w różnych punktach kontaktu. Jeśli klienci w mediach społecznościowych są prawdopodobnie na początku swojej podróży, nie należy bombardować ich treściami informującymi o dokonaniu zakupu od razu.
Bardziej edukuj, lub bądź zabawowy.
Domykanie transakcji i mocne wezwania do zakupu zachowaj na dół lejka marketingowego.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)