Jak reklamowa膰 us艂ugi

seo sem reklama google ads pozycjonowanie
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Jak reklamowa膰 us艂ugi
Loading
/

Jak reklamujesz us艂ugi bez znaczenia czy 艣wiadczysz je online czy tradycyjnie offline to musisz targetowa膰 3 rodzaje klient贸w aby zmaksymalizowa膰 wzrost.

W dodatku musisz u偶ywa膰 odpowiednich miejsc do marketingu i dzisiaj Ci poka偶臋 jak mo偶esz o wiele 艂atwiej pozyskiwa膰 klient贸w ni偶 teraz.

Te strategie dzia艂aj膮 tak偶e w ecommerce, ale dzisiaj specyficznie przeka偶臋 to do us艂ug.

Zapraszam!

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Pierwszy rodzaj klient贸w kt贸ry musisz targetowa膰 to TOFU. Czyli Top of funnel = g贸ra lejka.

To s膮 klienci kt贸rzy nie my艣leli nawet o zakupie i nie znaj膮 Twojej firmy.

Wi臋c mo偶esz si臋 zastanawia膰, po co im si臋 reklamowa膰?

C贸偶, po pierwsze te grupy s膮 o wiele ta艅sze w reklamie.

Po drugie, do remarketingu musisz zdobywa膰 nowych klient贸w, tak samo jak obecni klienci kt贸rzy si臋 wykruszaj膮 z czasem. Wi臋c musisz stale zapewnia膰 nap艂yw nowych do biznesu.

Wi臋c jakie strategie dzia艂aj膮 tutaj?

PPC

W reklamach w wyszukiwarkach pami臋taj aby dobrze podkre艣la膰 problemy z jakimi borykaj膮 si臋 osoby. Na przyk艂ad zamiast pisa膰 „doradca finansowy”, napisz „skutecznie obni偶amy raty Twojego kredytu”.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

SEO

Pozycjonowanie b臋dzie dzia艂a膰 na ka偶dym etapie lejka, sednem jest to pod jakie s艂owa b臋dziesz si臋 optymalizowa膰.

Mamy 4 rodzaje intencji wyszukiwania:

  • komercyjne – przygotowuj膮 do transakcji (najlepsze aparaty fotograficzne, iphone cena)
  • nawigacyjne (hydraulik telefon, Linkedin logowanie)
  • transakcyjne (agencja SEO, loty do Turcji, hydraulika Warszawa)
  • informacyjne (jak膮 pomp臋 ciep艂a kupi膰)

Dodatkowo je艣li dzia艂asz lokalnie to nie zapominaj o optymalizacji wizyt贸wki, bo z Google Maps ruch mo偶e by膰 ca艂kiem konkretny.

Je艣li chcesz znale藕膰 pytania kt贸re ludzie wpisuj膮 w Google to mo偶esz skorzysta膰 z answersocrates, answer the public, cz also asked. Przejrzyj sugestie bo to bardzo fajne pomys艂y na content.

Lead Magnet

Lead magnet s膮 艣wietne na etapie TOFU bo dobra tre艣膰 kt贸ra odpowiada na konkretne zapytania Twojej grupy docelowej pozycjonuje Ciebie na eksperta.

Np. 5 rzeczy kt贸re musisz wiedzie膰 zanim kupisz pomp臋 ciep艂a. 7 Rzeczy kt贸re musisz pozna膰 zanim za艂o偶ysz spo艂k臋 ZOO.

Social Media

Ale tutaj m贸wi膮c o TOFU mam na my艣li reklamy w lu藕niejszym tonie. Je艣li nie jeste艣 sztywny to mog膮 by膰 one z poczuciem humoru. Naszym zadaniem jest aby docelowa grupa mia艂a Ciebie na swoim radarze, bo to pomo偶e nam na kolejnych etapach.

Odno艣nie kolejnych etap贸w oto jeden z nich.

MOFU

To s膮 ludzie kt贸rzy s膮 艣wiadomi problemu i mog膮 kupi膰 ale jeszcze nie teraz.

Nie maj膮 tego ci艣nienia.

Tutaj musisz zadba膰 o:

Pozycjonowanie

Ale nie chodzi mi o SEO, tylko jak Ty si臋 pozycjonujesz jako marka. Jak mog膮 Ciebie odr贸偶ni膰 od konkurencji. Wi臋kszo艣膰 firm ma w reklamach, na social media, czy na swojej stronie bardzo s艂abe komunikaty.

Np. Adwokat Warszawa, firma z tradycjami. 30 lat na rynku.

To jest nudne i to samo pisze ka偶dy inny adwokat.

A co by si臋 sta艂o gdyby艣 da艂 na ka偶d膮 us艂ug臋 oddzielny landing page skrojony pod konkretne rozwi膮zanie?

Zajmujesz si臋 rozwodami? To ie pisz adwokat rozwody, tylko „sprawiamy 偶e Tw贸j rozw贸d b臋dzie szybszy, mniej kosztowny i zaoszcz臋dzimy Ci nerw贸w”.

Content na stronie i w social media

W por贸wnaniu do TOFU, na etapie 艣rodka lejka ludzie ju偶 Ciebie znaj膮 i zaczynaj膮 patrze膰 na to co robisz.

Dlatego wa偶ne jest odpowiednie prowadzenie profili w SM, a tak偶e content kt贸ry utwierdzi ich w przekonaniu 偶e jeste艣 najlepszym wyborem. 艢wietnie dzia艂aj膮 tutaj case studies kt贸re publikujesz na swojej stronie. Dzi臋ki temu widz膮 偶e ju偶 wiele razy pomaga艂e艣 osobom w ich po艂o偶eniu.

BOFU

To s膮 dla Ciebie najcenniejsze osoby poniewa偶 chc膮 jak najszybciej pozby膰 si臋 swojego problemu.

Wi臋kszo艣膰 firm w swoim marketingu dzia艂a tylko na tym etapie dodaj膮c reklamy w Google czy na FB kt贸re krzycz膮 kup ode mnie teraz.

Ale jak my z perspektywy konsumenta mamy im zaufa膰 skoro nie znamy ich biznesu?

Pomy艣l o tym. Za艂贸偶my 偶e szukasz ksi臋gowo艣ci. Kogo wybierzesz, opcja A czyli kto艣 kogo widzisz reklam臋 po raz pierwszy, czy firm臋 kt贸ra przeprowadzi艂a Ciebie od etapu TOFU, przez MOFU a偶 do BOFU? Czyta艂e艣 ich case studies jak z kreatywnymi dzia艂aniami zaoszcz臋dzili sporo dla swoich klient贸w na podatku, albo kilka razy przegl膮da艂e艣 ich social media gdzie dodawali ciekawe TIPY podatkowe.

Chyba znasz odpowied藕 馃槈

Kolejna rzecz opr贸cz reklam w Google na s艂owa transakcyjne to remarketing w social media i banery.

To jest 艣wietna rzecz kt贸r膮 mo偶esz tylko wykorzysta膰 je艣li dzia艂asz w TOFU i MOFU. Z pomoc膮 tych dzia艂a艅 szybko zape艂nisz grupy remarketingowe, co pozwoli Ci wy艣wietla膰 tym kt贸rzy Ciebie ju偶 znaj膮, kolejne reklamy.

Ma艂a uwaga- je艣li masz kilka us艂ug.

Stosuj segmentacj臋. Je艣li jestes prawnikiem i zajmujesz si臋 podatkami czy rozwodami to reklamy ustawiaj na podstawie tego co czytali na Twojej stronie u偶ytkownicy.

Nie polecam tworzenia grupy remarketingowej dla wszystkich uzytkownik贸w bo b臋dizesz im wy艣wietla膰 us艂ugi kt贸re ich nie interesuj膮.

W dzisiejszym konkurencyjnym 艣wiecie, skuteczna reklama us艂ug jest kluczowa dla sukcesu ka偶dej firmy. Bez wzgl臋du na to, czy oferujesz us艂ugi prawnicze, ksi臋gowe, remontowe, czy jakiekolwiek inne, musisz dotrze膰 do potencjalnych klient贸w i przekona膰 ich, 偶e Twoja firma jest najlepszym wyborem.

Ten kompleksowy przewodnik pomo偶e Ci stworzy膰 skuteczn膮 strategi臋 reklamow膮 dla Twoich us艂ug:

1. Okre艣l sw贸j cel

Zanim zaczniesz tworzy膰 reklamy, musisz jasno okre艣li膰, co chcesz osi膮gn膮膰. Czy chcesz zwi臋kszy膰 艣wiadomo艣膰 marki, wygenerowa膰 leady, czy zwi臋kszy膰 sprzeda偶? Okre艣lenie celu pomo偶e Ci wybra膰 odpowiednie kana艂y reklamowe i stworzy膰 sp贸jny przekaz.

2. Poznaj swoj膮 grup臋 docelow膮

Kim s膮 Twoi idealni klienci? Gdzie sp臋dzaj膮 czas? Jakie s膮 ich potrzeby i problemy? Zrozumienie swojej grupy docelowej pomo偶e Ci dostosowa膰 reklamy do ich j臋zyka i zainteresowa艅.

3. Wybierz odpowiednie kana艂y reklamowe

Istnieje wiele r贸偶nych kana艂贸w reklamowych, z kt贸rych mo偶esz skorzysta膰, takich jak:

  • Silniki wyszukiwania: Reklamy PPC (pay-per-click) w Google Ads i innych wyszukiwarkach mog膮 pom贸c Ci dotrze膰 do os贸b, kt贸re aktywnie szukaj膮 us艂ug takich jak Twoje.
  • Media spo艂eczno艣ciowe: Reklamy na platformach takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn mog膮 pom贸c Ci dotrze膰 do szerokiego grona odbiorc贸w i zbudowa膰 relacje z potencjalnymi klientami.
  • Tre艣ci marketingowe: Tworzenie warto艣ciowych tre艣ci, takich jak blogi, artyku艂y i infografiki, mo偶e pom贸c Ci przyci膮gn膮膰 organiczny ruch na Twoj膮 stron臋 internetow膮 i wypozycjonowa膰 Twoj膮 firm臋 jako eksperta w swojej dziedzinie.
  • Marketing e-mailowy: Zbudowanie listy mailingowej i wysy艂anie regularnych newsletter贸w to 艣wietny spos贸b na utrzymanie kontaktu z potencjalnymi klientami i informowanie ich o Twoich ofertach.
  • Tradycyjne media: Reklamy w gazetach, czasopismach i radiu mog膮 by膰 nadal skuteczne w zale偶no艣ci od Twojej grupy docelowej.

4. Stw贸rz skuteczne reklamy

Twoje reklamy musz膮 by膰 przyci膮gaj膮ce wzrok, jasne i zwi臋z艂e, aby sk艂oni膰 odbiorc贸w do podj臋cia dzia艂ania. Upewnij si臋, 偶e jasno przekazujesz korzy艣ci p艂yn膮ce z Twoich us艂ug i u偶ywasz silnego wezwania do dzia艂ania (CTA).

5. Monitoruj i analizuj wyniki

Regularnie monitoruj wyniki swoich kampanii reklamowych, aby upewni膰 si臋, 偶e dzia艂aj膮 one skutecznie. Analizuj dane, aby zobaczy膰, kt贸re kana艂y reklamowe generuj膮 najwi臋cej lead贸w i konwersji, a nast臋pnie dostosuj swoj膮 strategi臋 w razie potrzeby.

6. B膮d藕 cierpliwy i wytrwa艂y

Sukces w reklamie nie przychodzi z dnia na dzie艅. B膮d藕 cierpliwy i wytrwa艂y w swoich dzia艂aniach, a z czasem osi膮gniesz swoje cele.

Dodatkowe wskaz贸wki:

  • U偶ywaj wysokiej jako艣ci zdj臋膰 i film贸w: Zdj臋cia i filmy to 艣wietny spos贸b na przyci膮gni臋cie uwagi odbiorc贸w i pokazanie im swoich us艂ug w akcji.
  • Zbuduj zaufanie: Poka偶 swoim potencjalnym klientom, 偶e jeste艣 ekspertem w swojej dziedzinie i 偶e mo偶esz im pom贸c rozwi膮za膰 ich problemy.
  • Oferuj promocje i rabaty: Promocje i rabaty to 艣wietny spos贸b na zach臋cenie potencjalnych klient贸w do wypr贸bowania Twoich us艂ug.
  • Zapewnij doskona艂膮 obs艂ug臋 klienta: Dobra obs艂uga klienta jest kluczowa dla budowania lojalno艣ci i zach臋cania klient贸w do powrotu.

Pami臋taj, 偶e nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces w reklamie us艂ug. Najwa偶niejsze jest, aby eksperymentowa膰 z r贸偶nymi kana艂ami i strategiami, aby znale藕膰 to, co dzia艂a najlepiej dla Twojej firmy.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 0 / 5. Liczba g艂os贸w: 0

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!