Facebook

9 maja, 2023
lokowanie produktu
Lokowanie produktu -co to jest? [1 definicja, przykłady]
Definicja: Lokowanie produktu (ang. product placement) – to jedno z narzędzi marketingowych które służy do promocji produktów i usług, w […]
7 maja, 2023
Ścieżka konwersji – co to jest? (przykłady, definicja)
Ścieżka konwersji – co to jest? Ścieżka konwersji, znana również jako ścieżka klienta, jest sekwencją interakcji i działań, które prowadzą […]
6 maja, 2023
Reklama społeczna
Reklama społeczna co to jest i jakie ma korzyści? (przykłady, definicja)
Na czym polega reklama społeczna? Reklama społeczna to forma reklamy, której celem jest promowanie społecznych i publicznych przesłań, zmiany postaw, […]
29 kwietnia, 2023
Jak zaplanować post na fb? (planowanie i promowanie Facebook)
Jak zaplanować post na fb? (planowanie i promowanie Facebook) Planowanie posta na Facebooka wymaga kilku kroków: Pamiętaj, że regularne publikowanie […]
26 kwietnia, 2023
Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam
Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam Aby ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam, […]
25 kwietnia, 2023
Grupy Odbiorców Facebook – jak tworzyć najlepsze? (Niestandardowe Grupy Odbiorców Meta)
Grupy Odbiorców Facebook – jak tworzyć najlepsze? (Niestandardowe Grupy Odbiorców Meta) Grupy niestandardowych odbiorców to opcja targetowania kampanii reklamowych, która […]
24 kwietnia, 2023
Meta Business Suite – Ustawienia. Kompletny przewodnik (wcześniej Facebook Business Manager)
Meta Business Suite to doskonałe narzędzie dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą skutecznie zarządzać wizerunkiem firmy na Facebooku i Instagramie. […]
23 kwietnia, 2023
Facebook Attribution -co to atrybucja na Facebooku i jak wpływa na ścieżkę zakupową klienta (przykłady, definicja, analiza)
Co to jest atrybucja w marketingu? Atrybucja w marketingu to proces identyfikowania i przypisywania źródła, kanału lub interakcji, która doprowadziła […]
23 kwietnia, 2023
Social selling
Social selling w Polsce [sprzedaż w mediach społecznościowych, przykłady, definicja, oferta, cennik]
Czym jest Social selling [sprzedaż w mediach społecznościowych] Dynamiczny rozwój przeróżnych serwisów społecznościowych w ostatnich latach sprawił, że niektóre techniki […]
20 kwietnia, 2023
Kurs facebook ads
Facebook lead ads – jak ustawić reklamy kontaktowe na pozyskiwanie leadów (przykłady, definicja, oferta, cennik)
Facebook lead ads – jak ustawić reklamy kontaktowe na pozyskiwanie leadów Jeśli nie tworzyłeś wcześniej reklamy na Facebooku, może to […]
20 kwietnia, 2023
Reklama na obserwujących – reklama fanpage na facebooku i Instagram (followersi)
Jak stworzyć reklamę na obserwujących fanpage na facebooku? Aby stworzyć reklamę na obserwujących fanpage na Facebooku, możesz postępować według poniższych […]
18 kwietnia, 2023
Promowanie na facebooku
Promowanie na facebooku -jak osiągnąć ZAWROTNE rezultaty (reklama fb ads i social media, przykłady opcji „promuj post”)
Świetnie, mam dla Ciebie wartościowe wskazówki tak aby promowanie na facebooku przyniosło Tobie jak najwięcej.