Zawartość strony
Bardzo często ludzie nie myślą, co robią. Podejmują działania bez większego zastanowienia.
Mimo tego, że obok nas – wszędzie dzieją się tragedie, wielu ludzi w ogóle tego nie dostrzega i zajmuje się wyłącznie swoimi sprawami.
Często mają wysoki status materialny i nawet przez myśl im nie przejdzie, że są ludzie, którzy mają o wiele ciężej, gorzej w życiu i potrzebują ich pomocy.
Reklama społeczna właśnie ma służyć temu, aby w dosadny sposób uświadamiać o problemach, które otaczają nas wszystkich każdego dnia. Jest po to, aby otworzyć umysły na cierpienie innych.
Porusza też inne ważne tematy, warto dowiedzieć się o niej więcej.
Reklama społeczna jest to rodzaj reklamy, który ma na celu wywołanie pozytywnych postaw w społeczeństwie. Najczęściej w tego typu reklamie poruszane są tematy ciężkie, o których na co dzień może większość ludzi nie myśli i tak np. wypadki, choroby, śmierć, uzależnienia czy aborcja.
Niezwykle często publikowanie tego typu reklam wzbudza u odbiorców emocje, takie jak smutek czy inne negatywne uczucia. Reklama społeczna różni się znacząco od reklamy komercyjnej, ponieważ próbuje sprzedać idee, a nie produkt, i co więcej, ma charakter perswazyjny. To znaczy, że reklama społeczna ma na celu wpływ na odbiorcę, aby zachęcić do zmiany jego postawy na pożądaną społecznie.
Jak mówi statut FKS: „Reklama społeczna to jedna z form komunikatu polegająca na uświadamianiu problemu społecznego i wezwania do określonego działania pro społecznego”.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Reklama społeczna ma to do siebie, że często ostrzega nas przed czymś, ale z zasady ma funkcje informującą. Nadawca tego przekazu ma na celu niesienie pomocy innym. Każdy człowiek jest pełnoprawnym członkiem społeczeństwa – oto dewiza reklamy społecznej.
Co więcej, należy żyć w solidarności społecznej, jak i należy pomagać innym członkom naszego społeczeństwa. Reklama społeczna porusza bardzo ważne tematy, są one niezwykle ważne dla społeczeństwa – pobudzają do rozważań oraz głębokich refleksji.
Istnienie tejże reklamy pokazuje, że dosłownie każdy człowiek potrafi zachęcić ludzi do niesienia pomocy innym ludziom oraz często uświadamiają społeczeństwo o istnieniu danych problemów, które otaczają nas wszystkich każdego dnia.
Społeczny charakter reklamy ma to do siebie, że nadawcy bardzo często ściśle ze sobą współpracują, natomiast w reklamach komercyjnych nadawcy najczęściej ze sobą konkurują.
Przykłady reklamy społecznej:
Wyróżniamy dwa typy reklam społecznych, biorąc pod uwagę ich cel:
Reklama społeczna różni się od reklamy komercyjnej faktem, że w przypadku tej pierwszej próbujemy sprzedać ideę, a nie produkt, Dodatkowo reklama społeczna najczęściej ma charakter perswazyjny, ponieważ jej celem jest przekonanie odbiorcy do zmiany postawy na społecznie pożądaną.
Reklama tradycyjna najczęściej nie sięga w zakamarki ludzkich umysłów skłaniając ich tym samym do głębszej refleksji. Pytanie brzmi: Co stanowi o odmienności reklamy społecznej względem tejże tradycyjnej? I są to między innymi takie aspekty jak:
Reklama społeczna to coś więcej. Więcej niż rutyna, powtarzalność czy puste, bez wyrazu ikony. Wzbudza w odbiorcy przeświadczenie, że może sprawić aby świat był po prostu lepszy. Reklama społeczna może uczyć – wpływać na umysły zarówno ludzi dojrzałych jak i tych, którzy te dojrzałość dopiero kreują. Właśnie dlatego tego typu reklamy są tak ważne dla całego społeczeństwa, potrafią nie tylko dzielić, ale przede wszystkim łączyć.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Reklama społeczna co to jest i jakie ma korzyści?
Napisz w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)