Zawartość strony
Bardzo często ludzie nie myślą, co robią. Podejmują działania bez większego zastanowienia.
Mimo tego, że obok nas – wszędzie dzieją się tragedie, wielu ludzi w ogóle tego nie dostrzega i zajmuje się wyłącznie swoimi sprawami.
Często mają wysoki status materialny i nawet przez myśl im nie przejdzie, że są ludzie, którzy mają o wiele ciężej, gorzej w życiu i potrzebują ich pomocy.
Reklama społeczna właśnie ma służyć temu, aby w dosadny sposób uświadamiać o problemach, które otaczają nas wszystkich każdego dnia. Jest po to, aby otworzyć umysły na cierpienie innych.
Porusza też inne ważne tematy, warto dowiedzieć się o niej więcej.
Reklama społeczna jest to rodzaj reklamy, który ma na celu wywołanie pozytywnych postaw w społeczeństwie. Najczęściej w tego typu reklamie poruszane są tematy ciężkie, o których na co dzień może większość ludzi nie myśli i tak np. wypadki, choroby, śmierć, uzależnienia czy aborcja.
Niezwykle często publikowanie tego typu reklam wzbudza u odbiorców emocje, takie jak smutek czy inne negatywne uczucia. Reklama społeczna różni się znacząco od reklamy komercyjnej, ponieważ próbuje sprzedać idee, a nie produkt, i co więcej, ma charakter perswazyjny. To znaczy, że reklama społeczna ma na celu wpływ na odbiorcę, aby zachęcić do zmiany jego postawy na pożądaną społecznie.
Jak mówi statut FKS: „Reklama społeczna to jedna z form komunikatu polegająca na uświadamianiu problemu społecznego i wezwania do określonego działania pro społecznego”.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama społeczna ma to do siebie, że często ostrzega nas przed czymś, ale z zasady ma funkcje informującą. Nadawca tego przekazu ma na celu niesienie pomocy innym. Każdy człowiek jest pełnoprawnym członkiem społeczeństwa – oto dewiza reklamy społecznej.
Co więcej, należy żyć w solidarności społecznej, jak i należy pomagać innym członkom naszego społeczeństwa. Reklama społeczna porusza bardzo ważne tematy, są one niezwykle ważne dla społeczeństwa – pobudzają do rozważań oraz głębokich refleksji.
Istnienie tejże reklamy pokazuje, że dosłownie każdy człowiek potrafi zachęcić ludzi do niesienia pomocy innym ludziom oraz często uświadamiają społeczeństwo o istnieniu danych problemów, które otaczają nas wszystkich każdego dnia.
Społeczny charakter reklamy ma to do siebie, że nadawcy bardzo często ściśle ze sobą współpracują, natomiast w reklamach komercyjnych nadawcy najczęściej ze sobą konkurują.
Przykłady reklamy społecznej:
Wyróżniamy dwa typy reklam społecznych, biorąc pod uwagę ich cel:
Reklama społeczna różni się od reklamy komercyjnej faktem, że w przypadku tej pierwszej próbujemy sprzedać ideę, a nie produkt, Dodatkowo reklama społeczna najczęściej ma charakter perswazyjny, ponieważ jej celem jest przekonanie odbiorcy do zmiany postawy na społecznie pożądaną.
Reklama tradycyjna najczęściej nie sięga w zakamarki ludzkich umysłów skłaniając ich tym samym do głębszej refleksji. Pytanie brzmi: Co stanowi o odmienności reklamy społecznej względem tejże tradycyjnej? I są to między innymi takie aspekty jak:
Reklama społeczna to coś więcej. Więcej niż rutyna, powtarzalność czy puste, bez wyrazu ikony. Wzbudza w odbiorcy przeświadczenie, że może sprawić aby świat był po prostu lepszy. Reklama społeczna może uczyć – wpływać na umysły zarówno ludzi dojrzałych jak i tych, którzy te dojrzałość dopiero kreują. Właśnie dlatego tego typu reklamy są tak ważne dla całego społeczeństwa, potrafią nie tylko dzielić, ale przede wszystkim łączyć.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Reklama społeczna co to jest i jakie ma korzyści?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |