Linkedin

reklamom
Jakim reklamom wierzą ludzie a jakim nie?
11 lutego, 2022
Sales Navigator
Sales Navigator
11 lutego, 2022
Linkedin
Linkedin

Linkedin

Firma Linkedin Corp. to międzynarodowy serwis mediów społecznościowych (social media biznesowe), który specjalizuje się głównie w kontaktach typowo biznesowych i zawodowych. Serwis założono w grudniu w 2002 roku i uruchomiono oficjalnie w maju w 2003 roku.

W 2021 r. portal LinkedIn miał 740 milionów użytkowników w 200 krajach.

  • Kiedy założono Linkedin: 2002, Mountain View, Kalifornia, Stany Zjednoczone
  • Gdzie znajduje się siedziba Linkedin: Sunnyvale, Kalifornia, Stany Zjednoczone
  • Kto założył Linkedin: Reid Hoffman, Konstantin Guericke, Jean-Luc Vaillant, Allen Blue, Eric Ly
  • Organizacja/firma macierzysta: Microsoft
  • Podmioty zależne: Linkedln Ireland Unlimited Company, Glint Inc. Linkedin Singapore Pte. Ltd., Linkedin CN Limited, Linkedin Australia Pty Limited, Linkedin France Sas, Linkedin Italy Srl, Linkedin Spain Sl, Jumprope Inc.
Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Linkedin

Linkedin jak to działa

LinkedIn ma własną platformę i system, różniący się od innych sieci, ale nauka korzystania z LinkedIn nie jest trudniejsza niż nauka korzystania z dowolnego innego serwisu społecznościowego. Zacznij od utworzenia osobistego konta i profilu LinkedIn.

Jednak networking na LinkedIn jest zupełnie inny. Nie znajdziesz osób publikujących filmy z kotami lub zdjęcia tego, co jedli na obiad. LinkedIn to strona dla profesjonalistów, więc wszystko jest nastawione na karierę i biznes. Budując swój profil i szukając kontaktów i rekomendacji, będziesz chciał być profesjonalistą.

Linkedin Praca

Linkedin to świetny portal jeśli szukasz pracy, lub szukasz dobrego pracownika.

Linkedin porady

Oto lista kontrolna umożliwiająca dopracowanie profilu LinkedIn i upewnienie się, że ma on maksymalny wpływ na zatrudnianie przez menedżerów i rekruterów, a także budowanie sieci kontaktów.

Wybierz profesjonalne zdjęcie

Niezależnie od tego, co mówią przysłowia, ludzie oceniają książki po okładkach. A potencjalni pracodawcy zrobią to samo z Twoim profilem na LinkedIn. Zrób jak najlepsze pierwsze wrażenie, używając profesjonalnych zdjęć – a nie tylko importując swoje profilowe z Facebooka.

Zachowaj zwięzłość

Możesz mieć wiele talentów, ale aby zostać zatrudnionym na najlepszych stanowiskach i firmach, musisz skupić się na swoich specjalistycznych i niszowych umiejętnościach – i dostosować do nich swój profil LinkedIn.

Jasny nagłówek pomoże Ci zdefiniować swój unikalny charakter i umożliwi rekruterom szybkie i łatwe znalezienie Cię. Nie musi to być Twoja obecna nazwa stanowiska, ale powinna być zwięzła. Niech będzie ilustracją Twoich celów i umiejętności oraz upewnij się, że obejmuje cechy, które możesz zaoferować.

Uwzględnij odpowiednie słowa kluczowe

Korzystanie z często wyszukiwanych fraz kluczowych, które odzwierciedlają rodzaje ofert pracy, których szukasz, sprawi, że Twój profil będzie zdobywał sporo uwagi i wyświetleń. Te słowa kluczowe pomagają zoptymalizować Twój profil, dzięki czemu możesz być łatwo znajdowanym przez osoby zajmujące się rekrutacją i zatrudnianiem, które szukają Twoich konkretnych umiejętności.

Ułatw sobie rozwój strategicznie używając słów kluczowych w podsumowaniu i historii pracy. Pomyśl o słowach kluczowych, które opisują Twoje cele, markę osobistą, umiejętności i kompetencje – możesz przeszukiwać opisy stanowisk, aby dowiedzieć się, jakich umiejętności i doświadczenia ludzie z Twojej branży poszukują. Pomoże Ci to pojawić się w wynikach wyszukiwania dla tych konkretnych słów kluczowych.

Sprawdź dokładnie

Nic nie może zniechęcić potencjalnych pracodawców bardziej niż błędy w profilu LinkedIn. Nawet jeśli ortografia, interpunkcja i gramatyka nie mają nic wspólnego z twoją dziedziną, przypadkowe błędy oznaczają brak staranności, która sprawi, że będziesz mniej atrakcyjny dla rekruterów.

To może Ciebie zainteresować:

Upewnij się, że jest to istotne

Nikt nie chce widzieć co robiłeś kiedy dorabiałeś w wakacje za młodu.

Ważne informacje na temat pełnionych przez Ciebie ról, tego, co one pociągały za sobą i jak długo je pełniłeś, mają kluczowe znaczenie dla stworzenia profilu LinkedIn, który naprawdę przemawia do rekruterów w Twojej branży. Chodzi o zademonstrowanie rzeczy, w których jesteś dobry i gdzie leżą Twoje najbardziej pożądane talenty. Pamiętaj, aby dołączyć jasną historię kariery z pracodawcą, nazwę stanowiska i listę swoich obowiązków.

Zapytaj o rekomendacje

Siła napędowa każdego świetnego CV to rekomendacje, które są ważnym dodatkiem do silnych profili LinkedIn. Wartość referencji i to, dlaczego są one niezwykle korzystne, mówi sama za siebie, więc upewnij się, że uzyskasz jak najszerszy zbiór rekomendacji i pozytywnych komentarzy i używaj ich swobodnie w swoim profilu. Nic nie wskazuje na to, że nadajesz się na stanowisko bardziej niż były pracodawca mówiący, że wykonałeś świetną robotę. Wykorzystaj więc wszystkie swoje wcześniejsze doświadczenia, aby uzyskać wspaniałe referencje.

Aktualizuj

Im bardziej aktualne są Twoje informacje, tym bardziej jesteś widoczny i łatwiejszy do wyszukiwania. Zaktualizuj swój status, jeśli publikujesz nowy artykuł, pojawiasz się w wiadomościach. Udostępniaj odpowiednie artykuły, które dostarczają wglądu w Twoją branżę.

Jeśli jesteś zajęty, a udostępnianie w mediach społecznościowych nie przychodzi naturalnie, ustaw dla siebie regularne przypomnienia, aby aktualizować swoją stronę. Możesz także pozostać aktywnym, udostępniając i komentując posty w swojej sieci.

Bądź aktywny

Platforma Pulse LinkedIn to świetny sposób na dzielenie się swoimi przemyśleniami i pomysłami w formie posta z artykułem. Pomaga to tworzyć lepsze połączenia z istniejącą siecią, a także pomaga rozwijać sieć, ponieważ posty z artykułami mogą zostać zauważone dzięki nowym kontaktom.

Angażowanie się w społeczności LinkedIn może również pomóc Ci stać się liderem w Twojej branży. Odpowiadając na pytania w grupach, możesz pomóc w prowadzeniu rozmowy i zostać uznanym za eksperta w branży.

Linkedin Polska siedziba

Linkedin nie posiada oficjalnie w Polsce swojej siedziby, a wpisując w google „linkedin adres” i podobne frazy nie pojawia się nic w Polsce. Nie znajdujemy również informacji na temat Polskiego oddziału/spółki.

Linkedin dla kogo

LinkedIn jest cennym źródłem do nawiązywania kontaktów dla profesjonalistów zajmujących się karierą i biznesem. Moesz na tym portalu uzyskać cenne zasoby wiedzy i wsparcie. Możesz także budować relacje z potencjalnymi klientami i partnerami. Jest to idealne rozwiązanie dla właścicieli firm prowadzących działalność i freelancerów, ponieważ może pomóc im w budowaniu biznesu i karierze, a także w utrzymywaniu kontaktu ze światem biznesowym.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)