Blogowanie

13 lutego, 2023
Wskaźniki KPI Key Performance Indicators kluczowe wskaźniki efektywności
Formularz rejestracyjny – jak go stworzyć żeby mieć więcej konwersji i sprzedaży (przykłady, definicja)
Formularz rejestracyjny – jak go stworzyć żeby mieć więcej konwersji i sprzedaży Formularze rejestracyjne/kontaktowe są integralną częścią każdej strony internetowej. […]
13 lutego, 2023
Testy AB
Test wielowymiarowy, kiedy i jak ich używać? (przykłady, definicja)
Test wielowymiarowy, kiedy i jak ich używać? Test wielowymiarowy (z ang. MVT Multivariate Testing) lub inaczej test na wielu odmianach, […]
13 lutego, 2023
Testy AB
Perswazja w sprzedaży, czyli jak behawiorystyka wpływa na konwersje ecommerce (przykłady, definicja)
Najlepsze zasady perswazji w celu zwiększenia sprzedaży i konwersji w handlu e-commerce Na początek prosty przykład, żebyś zrozumiał jak działają […]
13 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
Jak Twój brand może zwiększyć konwersje w e-commerce? (przykłady, definicja)
Jak Twój brand może zwiększyć konwersje w e-commerce? Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku każda marka chce się wyróżniać w tym […]
13 lutego, 2023
Marketing Automation
Automatyzacja marketingu internetowego – co to jest Marketing Automation? (przykłady, definicja)
Automatyzacja marketingu internetowego – co to jest Marketing Automation Ilość danych online rośnie w olbrzymim tempie. Co więc najlepiej z […]
13 lutego, 2023
thank you page strona podziękowania marketing konwersje upsale cross sale
Thank You Page, strona z podziękowaniem (wzór na wysokie konwersje, przykłady, definicja)
Thank You Page, strona z podziękowaniem (wzór na wysokie konwersje) Thank You Page to po polsku strona z podziękowaniem. Najczęściej […]
13 lutego, 2023
Jak założyć startup
Jak założyć startup (akcelerator, dofinansowanie na etacie? przykłady, definicja, finansowanie)
Jak założyć startup? – Twoja szansa na sukces! Startup to zjawisko, o którym mówi się w kontekście firmy nowej, która […]
13 lutego, 2023
Wezwanie do działania
Wezwanie do działania – jak skutecznie zwiększać sprzedaż i konwersje (przykłady, definicja)
Wezwanie do działania – jak skutecznie zwiększać sprzedaż i konwersje Wezwanie do działania (z ang CTA – call to action) […]
13 lutego, 2023
Brand identity [co to jest skuteczna identyfikacja marki, tożsamość i pozycjonowanie] + przykłady, definicja
Co to jest brand identity? Sskuteczna identyfikacja marki i pozycjonowanie W obecnych czasach rynek jest mocno zatłoczony. Można to odczuć […]
13 lutego, 2023
Badania marketingowe rynku i konkurencji [jak je przeprowadzić, przykłady, definicja]
Czym są badania marketingowe rynku i konkurencji [jak je przeprowadzić] Doświadczeni właściciele firm nierzadko stają przed różnymi rynkowymi wyzwaniami. Przetrwanie […]
13 lutego, 2023
CRO – optymalizacja konwersji (definicja, dobre praktyki i przykłady)
CRO – optymalizacja konwersji (dobre praktyki i przykłady) Bez względu na to, jak użyteczny jest Twój produkt ecommerce, produkt SaaS, […]
13 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
FAQ -czym jest i jak napisać? (przykłady, definicja)
Czym jest FAQ? FAQ to skrót od angielskiego zwrotu frequently asked questions. Mowa tutaj o najczęściej zadawanych pytaniach. Jest to […]