Trade marketing, czyli marketing handlowy (jak wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż, przykłady, definicja)

Trade marketing
Trade marketing

Trade marketing, czyli marketing handlowy (jak go wykorzystać aby zwiększyć sprzedaż)

Trade marketing znany jako marketing handlowy staje się coraz bardziej popularny, czym jest więc ta metoda?

Rozbić całość musimy na dwie części, trade, czyli z angielskiego handel i marketing.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Co to jest handel definicja

Handel z angielskiego trade to proces gospodarczy który polega na wymianie towaru za pieniądze. Przeprowadza się go oczywiście w celu zdobycia zysku. .Natomiast w ujęciu instytucjonalnym mianem handlu określa się wszystkie przedsiębiorstwa handlowe, których działalność polega na tym że kupują towary po to aby je później odsprzedać z zyskiem.

Co to jest marketing definicja

Marketing są to czynności, które wykonuje się, żeby promować produkty i usługi. Celem marketingu jest zaspokojenie potrzeb klientów firmy i wsparcie sprzedaży.

Dobrze, skoro znamy już dwie definicje to jeśli połączymy te dwa słowa to co nam wyjdzie?

Co to jest trade marketing definicja

Trade marketing to szersza dyscyplina marketingowa, której celem jest zwiększenie popytu u partnerów łańcucha dostaw, takich jak hurtownicy, detaliści lub na poziomie dystrybutora, a nie tylko na poziomie klienta.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Działania trade marketingowe

Trade Marketing jest również nazywany marketingiem B2B lub marketingiem typu business-to-business. Wszystkie działania promocyjne mają na celu zwiększenie popytu na produkt wśród różnych partnerów łańcucha dostaw.
W ten sposób producent stara się zapewnić stałą dostawę i dostępność produktu dla konsumenta końcowego. Pośrednikom oferowane są zachęty do skutecznej promocji produktu po ich stronie.
Różne formy promocji po stronie sprzedawcy obejmują takie działania, jak:

  • zapewnienie widocznej ekspozycji produktu,
  • pozycjonowanie markowych towarów i pr,
  • zapewnienie większej powierzchni na półkach,
  • a nawet poczta pantoflowa czy marketing szeptany WOMM.

W przypadku produktów, które nie wymagają ingerencji człowieka do skutecznej sprzedaży, takich jak pasta do zębów, baterie itp. (gdzie alternatyw produktu jest więcej), tutaj producent musi dać pewne rabaty, lub lepsze marże, pewne gratisy, aby zapewnić dostępność produkt.
Trade marketing odgrywa skuteczną rolę w zrównoważonym rozwoju marki. Aby być bardziej skutecznym, istnieje sześć obszarów, na których producent powinien się bardziej skoncentrować, aby marketing handlowy był skuteczny.
Aby zapewnić skuteczny marketing handlowy, producent powinien skoncentrować się na:

  1. Harmonogram promocji (który może uwzględniać czas wyprzedaży),
  2. Dużo promocji krzyżowych własnych przedmiotów (cross sale)
  3. Promocje zawsze powinny dotyczyć tematu (Boże Narodzenie, Nowy Rok, festiwale itp.),
  4. Komunikować konsumentowi wartość produktu (jak prezentuje się na tle konkurencji),
  5. Zawsze planuj z wyprzedzeniem i
  6. Promocje powinny mieć na celu rozwój marki, a nie tylko sprzedaż.

Przykładowa strategia jak możesz rozwijać swój trade marketing:

  • Pokazy handlowe. Targi są idealne do nawiązywania kontaktów i budowania dobrych relacji biznesowych.
  • Promocje handlowe. Producenci potrzebują stałych relacji z detalistami, hurtowniami i dystrybutorami.
  • Magazyny branżowe i strony internetowe.
  • Znakowanie.
  • Partnerstwa strategiczne.
  • Bieżące badania rynku.
  • Marketing cyfrowy.

Co to jest marketing handlowy definicja

Marketing handlowy to termin który odnosi się do działań marketingowych mających na celu zwiększenie ekspozycji, umocnienie pozycji, a także sprzedaż produktów dla konkretnej firmy. Opiera się również na utrzymywaniu wzorowych relacji z kanałami dystrybucji oraz na odpowiednim zgraniu relacji na linii producent-punkty sprzedażowe.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!