Zawartość strony
Trade marketing znany jako marketing handlowy staje się coraz bardziej popularny, czym jest więc ta metoda?
Rozbić całość musimy na dwie części, trade, czyli z angielskiego handel i marketing.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Handel z angielskiego trade to proces gospodarczy który polega na wymianie towaru za pieniądze. Przeprowadza się go oczywiście w celu zdobycia zysku. .Natomiast w ujęciu instytucjonalnym mianem handlu określa się wszystkie przedsiębiorstwa handlowe, których działalność polega na tym że kupują towary po to aby je później odsprzedać z zyskiem.
Marketing są to czynności, które wykonuje się, żeby promować produkty i usługi. Celem marketingu jest zaspokojenie potrzeb klientów firmy i wsparcie sprzedaży.
Dobrze, skoro znamy już dwie definicje to jeśli połączymy te dwa słowa to co nam wyjdzie?
Trade marketing to szersza dyscyplina marketingowa, której celem jest zwiększenie popytu u partnerów łańcucha dostaw, takich jak hurtownicy, detaliści lub na poziomie dystrybutora, a nie tylko na poziomie klienta.
Trade Marketing jest również nazywany marketingiem B2B lub marketingiem typu business-to-business. Wszystkie działania promocyjne mają na celu zwiększenie popytu na produkt wśród różnych partnerów łańcucha dostaw.
W ten sposób producent stara się zapewnić stałą dostawę i dostępność produktu dla konsumenta końcowego. Pośrednikom oferowane są zachęty do skutecznej promocji produktu po ich stronie.
Różne formy promocji po stronie sprzedawcy obejmują takie działania, jak:
W przypadku produktów, które nie wymagają ingerencji człowieka do skutecznej sprzedaży, takich jak pasta do zębów, baterie itp. (gdzie alternatyw produktu jest więcej), tutaj producent musi dać pewne rabaty, lub lepsze marże, pewne gratisy, aby zapewnić dostępność produkt.
Trade marketing odgrywa skuteczną rolę w zrównoważonym rozwoju marki. Aby być bardziej skutecznym, istnieje sześć obszarów, na których producent powinien się bardziej skoncentrować, aby marketing handlowy był skuteczny.
Aby zapewnić skuteczny marketing handlowy, producent powinien skoncentrować się na:
Przykładowa strategia jak możesz rozwijać swój trade marketing:
Marketing handlowy to termin który odnosi się do działań marketingowych mających na celu zwiększenie ekspozycji, umocnienie pozycji, a także sprzedaż produktów dla konkretnej firmy. Opiera się również na utrzymywaniu wzorowych relacji z kanałami dystrybucji oraz na odpowiednim zgraniu relacji na linii producent-punkty sprzedażowe.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)