Zawartość strony
Serpstat — to doskonała usługa online dla osób zajmujących się SEO, które chcą uprościć i zautomatyzować swoją pracę. Serpstat jest znany ze swoich szerokich możliwości analizy SEO witryn, a wielu praktyków jest świadomych jego istnienia i aktywnie z niego korzysta.
Sprawdź darmowy trial serpstat pod tym linkiem
Dziś jednak opowiemy nie tylko o najbardziej rozbudowanych narzędziach tego serwisu, ale także o dodatkowych, ale nie tak mało ważnych i przydatnych rozwiązaniach, które oferuje Serpstat.
Poniżej przedstawiono bardziej dogłębne spojrzenie na te narzędzia oraz szczegółową wiedzę na temat ich przydatności.
Jakie funkcje posiada Serpstat? Wymieńmy tylko najważniejsze z nich:
Porozmawiajmy bardziej szczegółowo o każdym z tych punktów.
Aby wybrać wyszukiwane hasła, użyj narzędzia Wybór frazy kluczowej. Wpisz frazę w polu wyszukiwania i wyszukaj regionalną bazę danych. Wystarczy kliknąć przycisk Znajdź, aby wyświetlić szczegółowe statystyki dotyczące wyszukiwanej frazy i powiązanych z nią zapytań.
Jakie dane będą widoczne?
Aby uzyskać jak najwięcej informacji na temat semantyki słowa kluczowego, skorzystaj z linków Podobne frazy i Wyszukiwane terminy. Pomogą one uzupełnić rdzeń semantyczny o frazy, które są podobne pod względem semantycznym, ale różnią się pisownią.
Narzędzie Porównaj adresy URL umożliwia porównanie adresów URL witryny z adresami konkurencji. Możesz uzyskać przydatne informacje na temat unikalnych słów kluczowych, które wpisałeś, ale na które trafiają strony konkurencji.
Następnie można użyć tych słów kluczowych do dopracowania strony. Narzędzie to jest pomocne zarówno przy wstępnym gromadzeniu semantyki stron witryny, jak i przy dalszej optymalizacji lidów.
To narzędzie jest szczególnie przydatne przy wysyłaniu projektów do zaplecza, ponieważ w innych językach może występować wiele ukrytych synonimów słów kluczowych.
Narzędzie Keyword Trend Tool umożliwia znalezienie gorących tematów w danym kraju w ciągu ostatnich 1-30 dni. Informacje w narzędziu są aktualizowane w czasie rzeczywistym, co umożliwia:
To tylko kilka przykładów korzystania z tej usługi, może być ich znacznie więcej. Możesz także filtrować zapytania według klucza, który Cię interesuje.
Jedyną cechą szczególną jest to, że narzędzie nie wybiera trendów z synonimów za użytkownika, co oznacza, że trend musi dokładnie odpowiadać słowu kluczowemu, które zostało dodane do filtra.
Możesz użyć Serpstat do znalezienia błędów technicznych na stronie i wszystkich błędów, które uniemożliwiają ci dotarcie na szczyt listy Google.
W tym celu należy użyć punktu menu Moje projekty. Wybierz, aby dodać nową.
W wyskakującym okienku wpisz nazwę projektu i łącze do witryny.
Kontynuuj w Panelu nawigacyjnym, klikając przycisk Uruchom audyt.
Przy następnym kroku po prostu go zapisz.
Najpierw wyświetlany jest ogólny przegląd wyników audytu.
Znajdziesz tam również szczegółowe informacje o rodzaju błędu i priorytecie.
Główne rodzaje błędów wykazywanych przez audyty Serpstat:
SEO audyt witryny można przeprowadzić w ciągu kilku minut, a wyniki posortować i wyeksportować. Analizator witryn przechowuje historię audytów. Pomaga to ocenić skuteczność pracy dzięki wskaźnikowi SDO.
Raport ten pokazuje wszystkie witryny, z którymi twoja witryna musi konkurować w Google. Statystyki są wyświetlane dla każdej witryny. W niej:
Linki do stron internetowych są jednym z głównych czynników rankingowych w Google. Analiza linków pozwala skutecznie pozycjonować witrynę. Co w tym zakresie oferuje Serpstat i jak działa narzędzie do analizy wywołań?
Wyniki będą zawierać szczegółowe informacje na temat nowych i utraconych linków oraz anchorów URL.
Wszystkie te informacje można pozyskać z promowanej strony internetowej oraz ze stron konkurencji.
Serpstat można wykorzystać do analizy słów kluczowych na potrzeby reklamy kontekstowej. Zestaw wskaźników różni się od analizy SEO.
Główne wskaźniki:
Dane te można wykorzystać do optymalizacji kampanii reklamowych i uzyskania przewagi nad konkurencją.
Prowadzenie bloga na stronie internetowej pomaga zwiększyć ruch na stronie i poszerzyć grono odbiorców. Ale jak wybrać tematy artykułów na bloga?
Narzędzia Search Engine i Search Engine Tips pokazują wiele wariantów tematów artykułów. Tematy wpisów na blogu można również wybierać za pomocą analizy fraz wyszukiwania.
Po zebraniu pomysłów na artykuły należy ułożyć je w plan publikacji. Dla każdego artykułu zalecamy zebranie dodatkowej semantyki, punktów zaczepienia i konspektu.
Serpstat to funkcjonalne narzędzie, które pomaga w analizie konkurencji, opracowywaniu strategii SEO i treści, a nawet w znajdowaniu nowych możliwości biznesowych.
Platforma dynamicznie się rozwija, więc jeśli planujesz rozwijać swój własny projekt internetowy, zapraszamy do przetestowania Serpstat i jego narzędzi do marketingu cyfrowego.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |