Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

FAQ Frequently Asked Questions
Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 1

Serpstat: Poradnik krok po kroku

Serpstat —  to doskonała usługa online dla osób zajmujących się SEO, które chcą uprościć i zautomatyzować swoją pracę. Serpstat jest znany ze swoich szerokich możliwości analizy SEO witryn, a wielu praktyków jest świadomych jego istnienia i aktywnie z niego korzysta.

Sprawdź darmowy trial serpstat pod tym linkiem

Dziś jednak opowiemy nie tylko o najbardziej rozbudowanych narzędziach tego serwisu, ale także o dodatkowych, ale nie tak mało ważnych i przydatnych rozwiązaniach, które oferuje Serpstat.

Poniżej przedstawiono bardziej dogłębne spojrzenie na te narzędzia oraz szczegółową wiedzę na temat ich przydatności.

Główne cechy tego narzędzia SEO

Jakie funkcje posiada Serpstat? Wymieńmy tylko najważniejsze z nich: 

  • Wybór fraz wyszukiwania w celu optymalizacji witryny. 
  • Audyt SEO witryny i zalecenia dotyczące naprawy błędów technicznych. 
  • Analiza konkurencji w wyszukiwarkach.
  • Analiza wejść na stronę. 
  • Optymalizacja reklam w wyszukiwarkach. 
  • Pomoc w kształtowaniu strategii treści.

Porozmawiajmy bardziej szczegółowo o każdym z tych punktów.

Jak wybierać i analizować rekordy wyszukiwania w Serpstat? 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 2

Aby wybrać wyszukiwane hasła, użyj narzędzia Wybór frazy kluczowej. Wpisz frazę w polu wyszukiwania i wyszukaj regionalną bazę danych. Wystarczy kliknąć przycisk Znajdź, aby wyświetlić szczegółowe statystyki dotyczące wyszukiwanej frazy i powiązanych z nią zapytań. 

Jakie dane będą widoczne?

  1. Częstotliwość wyszukiwanej frazy to liczba razy w miesiącu, kiedy zapytanie jest wpisywane w przeciwległym regionie.
  2. Liczba powiązanych fraz oznacza, ile zapytań wyszukiwania jest powiązanych z analizowaną frazą.
  3. Złożoność wyszukiwanej frazy — określa poziom konkurencji oraz to, jak ważne jest znalezienie się na szczycie listy dla danego zapytania. Im wyższa wartość, tym silniejsza konkurencja. 
  4. Cena za kliknięcie dla reklamy kontekstowej.
  5. Konkurenci w organicznych i płatnych wyszukiwarkach. Lista stron internetowych zindeksowanych dla tego samego tematu.

Aby uzyskać jak najwięcej informacji na temat semantyki słowa kluczowego, skorzystaj z linków Podobne frazy i Wyszukiwane terminy. Pomogą one uzupełnić rdzeń semantyczny o frazy, które są podobne pod względem semantycznym, ale różnią się pisownią.

Narzędzie do porównywania adresów URL

Narzędzie Porównaj adresy URL umożliwia porównanie adresów URL witryny z adresami konkurencji. Możesz uzyskać przydatne informacje na temat unikalnych słów kluczowych, które wpisałeś, ale na które trafiają strony konkurencji.

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 1

Następnie można użyć tych słów kluczowych do dopracowania strony. Narzędzie to jest pomocne zarówno przy wstępnym gromadzeniu semantyki stron witryny, jak i przy dalszej optymalizacji lidów.

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 4

To narzędzie jest szczególnie przydatne przy wysyłaniu projektów do zaplecza, ponieważ w innych językach może występować wiele ukrytych synonimów słów kluczowych.

Analiza trendu i zapytań w wyszukiwarce

Narzędzie Keyword Trend Tool umożliwia znalezienie gorących tematów w danym kraju w ciągu ostatnich 1-30 dni. Informacje w narzędziu są aktualizowane w czasie rzeczywistym, co umożliwia: 

  • opracujesz aktualne wiadomości dla swoich zasobów;
  • możesz pisać modne artykuły na swoją stronę internetową;
  • rozszerzysz ofertę swojej strony internetowej o aktualnie popularne produkty, na które jest zapotrzebowanie.
Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 5

To tylko kilka przykładów korzystania z tej usługi, może być ich znacznie więcej. Możesz także filtrować zapytania według klucza, który Cię interesuje.

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 6

Jedyną cechą szczególną jest to, że narzędzie nie wybiera trendów z synonimów za użytkownika, co oznacza, że trend musi dokładnie odpowiadać słowu kluczowemu, które zostało dodane do filtra.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

SEO – audyt strony

Możesz użyć Serpstat do znalezienia błędów technicznych na stronie i wszystkich błędów, które uniemożliwiają ci dotarcie na szczyt listy Google. 

W tym celu należy użyć punktu menu Moje projekty. Wybierz, aby dodać nową. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 7

W wyskakującym okienku wpisz nazwę projektu i łącze do witryny. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 8

Kontynuuj w Panelu nawigacyjnym, klikając przycisk Uruchom audyt. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 9

Przy następnym kroku po prostu go zapisz.

Co jest odzwierciedlone w wynikach kontrolnych audytu SEO? 

Najpierw wyświetlany jest ogólny przegląd wyników audytu. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 10

Znajdziesz tam również szczegółowe informacje o rodzaju błędu i priorytecie. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 11

Główne rodzaje błędów wykazywanych przez audyty Serpstat: 

  • kody odpowiedzi serwera (błędy 503 i 404);
  • problemy z obrazem (brak, zbyt duży rozmiar);
  • problemy z tagami title i description;
  • błędne przekierowywanie;
  • błędy w znacznikach kanonicznych, hreflang i innych. 

SEO audyt witryny można przeprowadzić w ciągu kilku minut, a wyniki posortować i wyeksportować. Analizator witryn przechowuje historię audytów. Pomaga to ocenić skuteczność pracy dzięki wskaźnikowi SDO.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Analiza konkurencji w wyszukiwarkach

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 12

Raport ten pokazuje wszystkie witryny, z którymi twoja witryna musi konkurować w Google. Statystyki są wyświetlane dla każdej witryny. W niej: 

  • całkowita liczba wyszukiwanych zapytań;
  • dynamika zmian liczby zapytań do wyszukiwarki;
  • liczba sporadycznych i unikalnych zapytań do wyszukiwarki. 
  • dla każdej z witryn można wyświetlić raport dotyczący liczby zapytań do wyszukiwarki, odsyłaczy do witryny oraz statystyk tabeli liderów.

Analiza linków z Serpstat 

Linki do stron internetowych są jednym z głównych czynników rankingowych w Google. Analiza linków pozwala skutecznie pozycjonować witrynę. Co w tym zakresie oferuje Serpstat i jak działa narzędzie do analizy wywołań? 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 13

Wyniki będą zawierać szczegółowe informacje na temat nowych i utraconych linków oraz anchorów URL. 

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 14

Wszystkie te informacje można pozyskać z promowanej strony internetowej oraz ze stron konkurencji. 

Narzędzia do analizy PPC w Serpstat

Serpstat można wykorzystać do analizy słów kluczowych na potrzeby reklamy kontekstowej. Zestaw wskaźników różni się od analizy SEO.

Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja] 15

Główne wskaźniki:

  • Komunikaty. W tym miejscu można zapoznać się z różnymi opcjami aplikacji i wybrać najlepsze rozwiązanie. 
  • Linki. Linki do stron, na których znajdują się odnośniki do postów. 
  • Złożoność frazy, która ma być przekazana do organizmu. 
  • Pozycja wydania wyrażenia. 
  • Częstotliwość występowania frazy.
  • Wartość wyrażenia.
  • Konkurencja w PPC.

Dane te można wykorzystać do optymalizacji kampanii reklamowych i uzyskania przewagi nad konkurencją.

Tworzenie strategii treści 

Prowadzenie bloga na stronie internetowej pomaga zwiększyć ruch na stronie i poszerzyć grono odbiorców. Ale jak wybrać tematy artykułów na bloga? 

Narzędzia Search Engine i Search Engine Tips pokazują wiele wariantów tematów artykułów. Tematy wpisów na blogu można również wybierać za pomocą analizy fraz wyszukiwania. 

Po zebraniu pomysłów na artykuły należy ułożyć je w plan publikacji. Dla każdego artykułu zalecamy zebranie dodatkowej semantyki, punktów zaczepienia i konspektu. 

Wnioski 

Serpstat to funkcjonalne narzędzie, które pomaga w analizie konkurencji, opracowywaniu strategii SEO i treści, a nawet w znajdowaniu nowych możliwości biznesowych. 

Platforma dynamicznie się rozwija, więc jeśli planujesz rozwijać swój własny projekt internetowy, zapraszamy do przetestowania Serpstat i jego narzędzi do marketingu cyfrowego.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!