Zawartość strony
Marketing AI to nowy sposób dotarcia do klientów, który jest znacznie bardziej spersonalizowany, ukierunkowany i angażujący niż tradycyjne metody.
Sztuczna inteligencja to nowa rzecz o której mówi się w reklamie i marketingu. Marketing z pomocą sztucznej inteligencji okazał się skuteczną strategią dla wielu firm.
Jest to nowy sposób dotarcia do klientów. Jest znacznie bardziej spersonalizowany, ukierunkowany i angażujący niż tradycyjne metody. Reklama AI może być wykorzystywana do obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, generowania leadów i nie tylko.
Istnieje wiele czynników, które wpływają na sukces reklamy AI. Niektóre z tych czynników obejmują przesłanie, ton głosu marki, czy długość treści. Wszystkie czynniki należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia skutecznej reklamy AI.
Przekaz powinien być jasny i zwięzły. Ma to na celu jak najszybsze zrozumienie, co próbujesz przekazać w reklamie AI.
Ton powinien być przyjazny i konwersacyjny.
Musisz robić to tak, aby ludzie czuli, że rozmawia z nimi znajomy, a nie sprzedawca lub reklama, co może odwrócić ich od tego, co próbujesz zakomunikować w swojej reklamie za pomocą sztucznej inteligencji.
Długość samych reklam musisz dobrać do platformy i etapu na ścieżce zakupowej, czy lejka marketingowego. Dłuższe, informacyjne przesłanie, kontra mocne CTA żeby tylko wywołać sprzedaż.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Skuteczna kampania reklamowa AI to nie tylko najlepsze reklamy generowane i targetowane za pomocą sztucznej inteligencji. Aby osiągnąć sukces, marketerzy powinni pamiętać o kilku rzeczach:
Obecnie praktycznie każda platforma posiada jakąś formę reklam dynamicznych, tworzonych pod konkretne grupy, które czegoś szukają, lub jako remarketing dynamiczny z pomocą AI, który pokazuje nam to co oglądaliśmy w sieci, ale nie kupiliśmy.
Dla przykłady DSA w google i reklamy dynamiczne na faacebooku.
Reklamy dynamiczne w google (DSA) pozwalają na dostosowanie tekstu reklam, który pojawia się w wyszukiwarce do treści znajdujących się na docelowej stronie internetowej. W skrócie DSA to reklamy tekstowe, których nagłówek oraz adres URL generują się automatycznie przez Google na podstawie hasła które wpisze w wyszukiwarkę użytkownik.
Reklamy dynamiczne wykorzystują uczenie maszynowe do skalowania reklam, i sprawdzają się znakomicie gdy oferujesz szeroki asortyment lub dużą liczbę produktów.
Oczywiście istnieje też wiele programów do tworzenia samych reklam za pomocą AI (czyli kreacji reklamowych).
Twórcy programów do reklam AI zapewniają reklamodawcom szeroki zakres funkcji i opcji do tworzenia, testowania i publikowania kreacji. Oprogramowania te posiadają możliwość tworzenia reklam od podstaw lub z szablonów. Oferują często również możliwość wykorzystania w reklamie obrazów lub filmów.
Kreatory reklam AI projektuje się z myślą o użytkowniku i zawierają funkcje, takie jak automatyczne zapisywanie, co pozwala użytkownikom łatwo zapisywać swoją pracę w trakcie dnia roboczego, nie martwiąc się o utratę postępów w przypadku przerwy lub konieczności przeskoczenia na inny projekt.
Kreatory reklam AI więc oszczędzają czas i pieniądze, a także oferują łatwy w użyciu interfejs, który umożliwia każdemu wygodne korzystanie.
Rozwój sztucznej inteligencji w reklamie jest wynikiem przejścia od tradycyjnego marketingu do marketingu opartego na analizach danych i wglądzie w zachowanie użytkowników.
Skłoniło to reklamodawców do korzystania z algorytmów uczenia maszynowego, które pomagają im docierać do odbiorców z treściami, z którymi najprawdopodobniej się zaangażują.
AI ma wiele zalet w porównaniu z tradycyjnymi kanałami marketingowymi. Może pomóc marketerom w generowaniu lepszej jakości leadów, zwiększaniu zaangażowania klientów i zapewnianiu lepszej obsługi klienta. Sztuczna inteligencja może również pomóc w scoringu potencjalnych klientów, co pomaga w ustalaniu priorytetów potencjalnych klientów i kierowaniu do nich spersonalizowanych wiadomości.
Marketing AI to nowa i wschodząca dziedzina w reklamie. Nie chodzi tylko o wykorzystanie sztucznej inteligencji do celów automatyzacji i optymalizacji.
Obejmuje również wykorzystanie sztucznej inteligencji do generowania spostrzeżeń, opracowywania strategii i tworzenia treści. W przyszłości zobaczymy więcej firm korzystających z reklamy AI, ponieważ może to pomóc im zwiększyć zaangażowanie klientów, obniżyć koszty i stać się bardziej wydajnymi.
AI będzie mieć ogromny wpływ na przyszłość reklamy. Jest już wykorzystywane w procesie marketingowym i będzie nadal zmieniać sposób myślenia marketerów o swojej pracy i kampaniach. Sztuczna inteligencja nadal będzie częścią procesu reklamowo-marketingowego, ewoluując wraz z nowymi technologiami i metodami komunikacji.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Reklama AI i jej wpływ na marketing?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |