Zawartość strony
Profile społecznościowe odgrywają istotną rolę w komunikacji firm z klientami. Facebook, Pinterest lub Twitter docierają do ogromnej masy ludzi, którzy chętnie dzielą się między sobą informacjami.
Im ciekawsza będzie informacja, tym dalej się poniesie w internetowej przestrzeni.
Można to łatwo przekuć na skuteczne działania marketingowe i wykorzystać do swoich celów. Mając świetny produkt lub usługę możemy reklamować się poprzez swój fanpage. Uzyskamy w ten sposób więcej nowych klientów i zdobędziemy zaufanie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Prowadzenie Facebooka pozwala właścicielowi fanpage’a dotrzeć z przekazem do szerszego grona zainteresowanych.
Mając fanpage możemy reklamować swój produkt i prowadzić interakcję z klientami.
Firmy posiadające profile społecznościowe są odbierane lepiej przez ludzi i mogą rozszerzać swoje działania marketingowe.
Z czasem w świadomości utrwali się pewien wizerunek, który chcemy przekazać swoim klientom. Świetnym przykładem takiej firmy, która budzi pozytywne skojarzenia jest marka Red Bull.
Marka tego napoju energetycznego wykorzystała social media, by utrwalić w klientach swój wizerunek, jako firma wspierająca sporty ekstremalne i inspirująca ludzi. Jednocześnie promuje ona swój nabój, a wielu sportowców, celebrytów i YouTuberów otrzymuje wsparcie. Wokół marki powstała pewna społeczność, która pełni wręcz rolę fanów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Prowadzenie Facebooka nie jest proste, jakby z pozoru mogło się to wydawać. Nasz profil społecznościowy wymaga olbrzymiej uwagi i ciągłego dodawania interesujących treści.
Właściciel fanpage’a musi w pierwszej kolejności dokładnie zaplanować swoje działania.
Powinniśmy dokładnie wiedzieć, jak chcemy być postrzegani przez swoich odbiorców. Jeśli pozyskamy już grupę fanów, to musimy utrzymać ich uwagę.
Ważna jest tutaj konsekwencja, by na bieżąco dodawać atrakcyjne treści na profil. Pomóc nam w tym może doświadczony copywriter, które potrafi tworzyć wartościowy content. Kontakt z klientami będzie znacznie lepszy, jeśli nasza firma będzie prowadziła interakcje z klientami w sposób wyluzowany.
W promocji naszego fanpage’a na Facebooku może pomóc ich autoryzowana reklama.
Facebook Ads oferuje reklamę skierowaną do konkretnej grupy ludzi, która może być zainteresowana naszym produktem lub usługą. Wówczas płacimy za unikalne kliknięcia w reklamę, która następnie przekierowuje daną osobę na nasz fanpage. Dla zachęcenia do polubień możemy czasami organizować konkursy z nagrodami. Konkurs powinien mieć jasne zasady i zadanie do wykonania dla swoich fanów.
Popularne jest tutaj zostawienie like’a lub napisanie komentarza pod postem w zamian za drobny upominek od firmy. Dobrym pomysłem może być również nagroda za dalsze udostępnienie postu na naszym fanpage’u.
Warto tutaj wspomnieć też, iż nie powinniśmy się ograniczać jedynie do profilu na platformie Facebook. Ludzie z najróżniejszych powodów coraz chętniej korzystają również z innych portali.
Należy tutaj wymienić Twitter oraz Instagram. W przypadku posiadania profilu na Twitterze ludzie chętnie przekazują sobie krótkie newsy. Instagram z kolei skupia się na dodawaniu ciekawych zdjęć.
Możemy tym sposobem wykorzystać Instagram do tego, by dodawać tam oryginalne zdjęcia swoich produktów i jednocześnie je reklamować. Aktualnie wielu celebrytów mających tam konto chętnie podejmuje się współpracy z najróżniejszymi markami.
Oferując zatem korzyści finansowe takiemu influencerowi z pewnością zdecyduje się ona zareklamować nasz produkt.
Działa tutaj efekt kuli śnieżnej, gdzie ludzie widząc kogoś znanego na przykład w odzieży z naszej firmy, chętniej skuszą się na do jej kupna. Im bardziej znany będzie celebryta, tym koszty takiej reklamy będą wyższe. Możemy wówczas swój skierować na mniej znanych Youtuberów lub Influencerów, którzy mają niższe stawki za reklamę u siebie.
Prowadzenie facebooka wymaga dużego nakładu czasu i nie każdy będzie miał na to czas. Dlatego wiele przedsiębiorstw, polityków lub celebrytów oddaje do zadanie osobie trzeciej.
Najczęściej prowadzeniem facebooka zajmują się doświadczone agencje marketingowe, które specjalizują się w takich działaniach. Agencje marketingowe wiedzą jak dodawać posty, prowadzić interakcje z ludźmi i reklamować fanpage.
Aktualnie ceny za prowadzenie fanpage’a na portalu Facebook oscylują w okolicy tysiąca złotych. Koszt ten dotyczy jednak mniejszych firm, które mają znacznie skromniejsze profile społecznościowe i kapitał przeznaczony na marketing.
Jeśli usługa dotyczy większych marek, to wówczas koszt prowadzenia naszego fanpage może urosnąć do pięciu tysięcy złotych. Ceny te mogą być jednak negocjowane w zależności od konkretnej agencji reklamowej. Niektóre marki idą tutaj o krok dalej i tworzą własną brygadę ludzi, która zajmuje się w ich firmie marketingiem.
Niekiedy firmie znacznie bardziej opłaca się takie rozwiązanie, gdyż mogą one wówczas dokładnie kontrolować kierunek działania.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Prowadzenie facebooka i obsługa konta?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |