Zawartość strony
Na początek aby przytoczyć kontekst porozmawiajmy o portalach i serwisach internetowych z dziedziny digtal.Przy tak dużej dostępnej technologii marketingowej ważne jest, aby zrozumieć, czym jest portal marketingowy i co może zrobić dla rozwijających się organizacji.
Portal marketingowy to internetowe repozytorium, które pomaga działom marketingu korporacyjnego wzmocnić duże rozproszone zespoły za pomocą zatwierdzonych zasobów marki.
Brzmi fajnie, prawda?
Mówiąc prościej, portal marketingowy jest kluczowym zasobem używanym do organizowania, dostosowywania i rozpowszechniania treści marketingowych związanych z marką.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Pomaga także zespołowi marketingu korporacyjnego kontrolować przekaz marki, jednocześnie dając pracownikom możliwość samodzielnej personalizacji zasobów. Bez portalu marketingowego pracownicy mają tendencję do marnowania czasu na szukanie odpowiedniego zasobu na dyskach współdzielonych lub często „nieuczciwie” tworząc treści, takie jak oferty, prezentacje lub broszury na własną rękę, bez zgody działu marketingu. Stwarza to rozłączne doświadczenie dla klientów i może ograniczać skuteczność treści. Nie wspominając o tym, że może to powodować problemy, jeśli masz dział zgodności lub zespół prawny.
W ciągu ostatnich kilku lat technologia marketingowa stała się akronimem i „rozwiązaniem”. Jeszcze niedawno zastanawialiśmy się co to jest CRM i zanim można było powiedzieć „big data”, musieliśmy być już ekspertami od omnichannel.
Kto potrzebuje portalu marketingowego?
Portal marketingowy jest najskuteczniejszy, gdy centralny zespół marketingowy składa się z centralnych programistów i wielu użytkowników marketingu satelitarnego. Użytkownikami marketingu mogą być podmioty stowarzyszone, franczyzobiorcy, partnerzy, dystrybutorzy itp. Są to w zasadzie grupa ludzi, którzy muszą być w stanie prowadzić lub zapewniać lokalny marketing. Centralny zespół ciężko pracował, aby zdecydować, jak zastosować metodę, która odpowiada każdemu i co mogą zrobić użytkownicy marketingu.
Centralny zespół marketingowy wschodzących marek zanurzony jest w oceanie e-mailowych i telefonicznych konsultacji od użytkowników marketingu. Zamów najnowsze karty produktów, spersonalizowane kampanie e-mailowe, przewodniki po markach, zdjęcia firmowe. Lokalni marketerzy nie muszą spędzać zbyt wiele czasu we własnych rękach i jeśli mają dobre intencje, mogą zadać druzgocący cios Twojej marce.
Wysokiej jakości portal marketingowy umożliwia nie tylko hostowanie zasobów dla użytkowników marketingu, ale także umożliwia im dostosowywanie materiałów do lokalnych potrzeb. Możliwości, których możesz się spodziewać w portalu marketingowym, obejmują:
Produkcja marketingowa — szablony marketingowe, takie jak plakaty, direct mail i szablony społecznościowe z możliwością dostosowania obrazów i tekstu do lokalnego rynku lub promocji.
Wytyczne dotyczące marki — hostowana wersja wytycznych dotyczących marki wraz z odniesieniami kolorystycznymi logo do pobrania i przykładami najlepszych praktyk.
Zarządzanie zasobami cyfrowymi — hosting obrazów korporacyjnych, dokumentów, filmów, studiów przypadków, prezentacji Powerpoint z kontrolą wersji i dostępu.
Prezentacja marki — komunikuj markę w akcji dzięki relacjom z wydarzeń marketingowych, od premier produktów po najczęściej udostępniane posty na blogu.
Jest to serwis internetowy na którego stronie można znaleźć takie kategorie jak
Portal nowymarketing.pl jak możemy przeczytać należy do Autentika Michał Samojlik i jest to wydawca serwisu NowyMarketing. Sam portal posiada bardzo ciekawe artykuły i istnieje od wielu lat.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)