Zawartość strony
Modernizacje stron internetowych są konieczne, ponieważ technologie wykorzystywane podczas ich tworzenia dość szybko się zmieniają. Zmianie podlegają również preferencje użytkowników stron i tzw. UX UI.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Zdecydowanie tak. Jak wspomniano powyżej, wraz z upływem czasu dochodzi do rozwoju technologii stosowanych podczas tworzenia witryn.
Odświeżenie lub przebudowa witryny jest zatem konieczna. W wyniku tych prac strony są bardziej funkcjonalne, nowoczesne oraz stają się intuicyjne w obsłudze.
Co ważne, prace składające się na modernizacje stron internetowych mogą obejmować różne aspekty, w tym związane ze stroną merytoryczną, techniczną lub graficzną. Nie bez znaczenia jest również optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Strona internetowa to swoista wizytówka danego podmiotu. Może być ona skutecznym narzędziem marketingowym i zwykle stanowi pierwszy kontakt z klientem. Strona, która jest przestarzała odstrasza klientów, a problemy techniczne związane z jej funkcjonowaniem mogą generować dodatkowe koszty.
Redesign, czyli przebudowa strony internetowej powinna się odbywać co kilka lat. Na konieczność i częstotliwość tego rodzaju zmian wpływa postęp technologiczny, poziom skomplikowania strony czy wymagania określonej branży.
Poza tym, działania muszą być podejmowane w przypadku problemów z aktualizacją strony, wprowadzania nowych zabezpieczeń czy dodawania określonych informacji.
Zmiany muszą być również wykonywane w przypadku nagminnych awarii. Generują one bowiem dodatkowe koszty oraz skutecznie odstraszają potencjalnych klientów. Kupujący mogą mieć bowiem trudności związane z wysłaniem zapytania, dodawaniem produktów do koszyka czy finalizacją transakcji.
Modernizacja strony internetowej może odbywać się na wiele sposobów, w zależności od potrzeb i celów, jakie chce osiągnąć właściciel strony. Przykładowe modernizacje stron internetowych to:
Koszt modernizacji strony internetowej zależy od zakresu i złożoności prac oraz stopnia zaawansowania strony internetowej przed modernizacją. Przykładowo, prosta modernizacja, takie jak dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, może kosztować kilkaset złotych, podczas gdy kompleksowa modernizacja, takie jak zmiana projektu graficznego i dodanie nowych funkcjonalności, może kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych. Warto zwrócić uwagę, że modernizacja strony internetowej to inwestycja, która może przyczynić się do poprawy jej efektywności i zwiększenia zysków z prowadzonej działalności, dlatego warto zainwestować w to odpowiednie środki.
Modernizacje stron internetowych powinny być wykonywane w przypadku braku ruchu z urządzeń mobilnych. Witryna musi być bowiem dostępna z poziomu różnorodnych urządzeń.
Nie bez znaczenia jest w tym wypadku sprawa responsywności, ponieważ ruch na stronie generowany przez urządzenia mobilne zwykle przewyższa ten, który związany jest z urządzeniami stacjonarnymi.
Brak responsywności związany jest z niedopasowaniem witryny do wielkości wyświetlacza tabletu lub telefonu. Korzystanie z tego rodzaju witryny jest kłopotliwe dla klientów, którzy zwykle rezygnują z ewentualnych zakupów. Godna polecenia strona powinna się również cechować intuicyjną obsługą.
Podczas prac modernizacyjnych warto zatem zwrócić uwagę na szybkie i wygodne finalizowanie zamówienia czy łatwe wysyłanie zapytań ofertowych.
Dobra strona powinna się również cechować spójnością wizualną. Musi być ona wykonana starannie pod względem graficznym, a wszystkie zamieszczane na niej elementy powinny pasować stylistycznie. Strona internetowa stanowi wizytówkę podmiotu, a klient ją odwiedzający zwykle w dość krótkim czasie wyrabia sobie opinię o sprzedającym.
Wygląd strony i tak zwane pierwsze wrażenie to bardzo ważne sprawy, które absolutnie nie powinny być bagatelizowane. Wymienione cechy strony wpływają bowiem na rozpoznawalność danego podmiotu oraz jego pozycję na rynku.
Co ciekawe, wygląd strony mogą i powinni oceniać jej użytkownicy. Przed ewentualną przebudową warto zatem przeprowadzić ankietę, której wyniki zostaną wykorzystane podczas późniejszych prac.
Przebudowa strony internetowej może i powinna prowadzić do wzrostu jej widoczności w przypadku organicznych wyników wyszukiwania. Dobra strona przyciąga klientów oraz generuje bardzo wysokie zyski.
Każda modernizacja strony internetowej powinna być poprzedzona wnikliwą analizą rynku oraz rozwiązań wdrażanych przez konkurencję. Oczywiście nie należy ich kopiować, ale mogą one stanowić rodzaj inspiracji dla własnych pomysłów.
Poza tym, w projektach warto uwzględnić informacje pozyskiwane od klientów witryny, a prace modernizacyjne warto zlecać profesjonalistom. W tym wypadku warto korzystać z usługi godnej polecenia agencji.
Pracownicy tego rodzaju podmiotów zaproponują rozwiązania, które zwiększą użyteczność strony oraz przyczynią się do generowania przez nią większych zysków. Poza tym, korzystając z profesjonalnej pomocy można liczyć na wdrażanie rozwiązań zgodnych z najnowszymi trendami, które zwiększają ruch na stronie.
Koszt przebudowy strony internetowej zależy od wielu czynników, takich jak zakres prac, złożoność projektu, ilość zmian, poziom zaawansowania technicznego strony, a także od konkretnego wykonawcy. W zależności od tych czynników koszt przebudowy strony internetowej może wynosić od kilkuset złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Prosta przebudowa strony, takie jak dodanie nowych elementów graficznych, zmiana układu, czy dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, może kosztować kilkaset do kilku tysięcy złotych. Z kolei kompleksowa przebudowa, obejmująca zmianę całej struktury i architektury strony, aktualizację systemów, zoptymalizowanie pod kątem SEO oraz dodanie nowych funkcjonalności, takich jak integracja z systemami płatności, kosztuje zazwyczaj kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Warto pamiętać, że koszt przebudowy strony internetowej to inwestycja, która może przyczynić się do poprawy jakości i efektywności strony, a także zwiększenia zysków z prowadzonej działalności. Warto więc dokładnie przeanalizować swoje potrzeby i wybierać wykonawcę, który zapewni odpowiednią jakość usług i korzystne warunki współpracy.
Warto pamiętać również o tym, że dobrze przebudowana strona powinna być nie tylko nowoczesna, ale musi mieć również możliwość rozbudowy. Nie może być bardzo skomplikowana, ale musi wpisywać się w charakter danej firmy.
Powinna być dopasowana do wymagań danej branży oraz specyficznych potrzeb klientów. Warto dodać, że skutecznie przeprowadzona modernizacja przynosi bardzo wymierne korzyści. Przejrzysta i prosta w obsłudze strona wzbudza zaufanie klientów oraz przyczynia się do budowania jej określonego wizerunku.
To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży towarów lub usług i wymierne korzyści finansowe przedsiębiorcy.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Napisz do nas zapytanie, a podpowiemy na podstawie tego w jakiej technologii i jak duża jest Twoja strona.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Modernizacje stron internetowych – przebudowa WWW i sklepu (modernizacja strony internetowej)?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)