Zawartość strony
Model AIDCAS to jeden z wielu modeli opisujących działanie reklamy na konsumenta. Cały proces dzieli on na etapy, które można przypisać do poszczególnych poziomów zainteresowania i zaangażowania konsumentów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Model ten jest wyjątkowo popularny, ponieważ jest rozwinięciem modelu AIDA (Uwaga, Zainteresowanie, Pożądanie, Akcja) i dopasowaniem go do współczesnych wymogów i oczekiwań specjalistów ds. marketingu. Model AIDCAS wyróżnia się na tle innych swoim szczegółowym podejściem do sprawy oraz zwróceniem uwagi na to, że konieczne jest także budowanie satysfakcji po zakupie. Jak wygląda ten model w praktyce? Co trzeba o nim wiedzieć? Kiedy się przydaje?
Model ten składa się aż z sześciu etapów. Muszą one występować w określonej kolejności, choć czas ich trwania może być różny. Jest on uzależniony od wielu indywidualnych czynników oraz od tego, jak bardzo dana osoba jest podatna na perswazję oraz prezentowany przekaz. Kolejne etapy to:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Model AIDCAS został wzbogacony o dwa dodatkowe etapy. W ten sposób lepiej dostosowano go do potrzeb współczesnych konsumentów. W naszych czasach nie chodzi już tylko o podjęcie jednorazowej decyzji o zakupie, ale raczej o budowanie lojalności u klientów. Z racji tego, że w każdej kategorii produktów pojawia się wiele nowości, to konieczne jest podejmowanie działań, które mają na celu tworzenie tzw. ewangelistów marki.
Skoro czytasz wpis pt. Model AIDCAS to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Wierni konsumenci nie będą chętni do skorzystania z oferty konkurencji. Mogą za to polecać dany produkt swojej rodzinie i znajomym. Tym samym ich opinie mogą stanowić dowód społecznej słuszności.
To bardzo ważne, bo lojalni klienci mogą być dodatkową formą reklamy danej marki, z tym jednak założeniem, że będzie ona w pełni darmowa.
Stąd też tak dużą wagę przywiązuje się do etapu budowania satysfakcji oraz do kontrolowania jej i podejmowania działań w razie gdyby zadowolenie z zakupu było zbyt niskie. Model AIDCAS doskonale wpisuje się we współczesne trendy, więc z powodzeniem wypiera model AIDA.
1. Wywoływanie emocji: Każda reklama powinna dążyć do tego, aby ludzie identyfikowali się z marką lub produktem, który oferuje. Dobrym sposobem na to jest wywoływanie określonych emocji u potencjalnych klientów. Poprzez emocjonalne oddziaływanie reklamy, marki mogą budować silną emocjonalną więź ze swoim targetem.
2. Tworzenie świadomości: Reklama powinna dać potencjalnym klientom jasną wizję firmy lub produktu, dzięki czemu będą w stanie zapamiętać je i skojarzyć z przekazywanymi treściami. Reklama musi skłonić potencjalnego klienta do zainteresowania produktem lub marką, nie zaś zmuszać go do jego zakupu.
3. Wpływ na decyzje zakupowe: Reklama musi być przekonująca, aby skłonić odbiorcę do dokonania określonego wyboru. Przekazy reklamowe muszą przekazywać jasne i przekonujące argumenty, aby wpłynąć na decyzje zakupowe odbiorców. Reklama musi być atrakcyjna i skłaniać odbiorców do podjęcia decyzji, której będą zadowoleni.
Co myślisz o temacie jakim jest Model AIDCAS? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)