Zawartość strony
Model AIDCAS to jeden z wielu modeli opisujących działanie reklamy na konsumenta. Cały proces dzieli on na etapy, które można przypisać do poszczególnych poziomów zainteresowania i zaangażowania konsumentów.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Model ten jest wyjątkowo popularny, ponieważ jest rozwinięciem modelu AIDA (Uwaga, Zainteresowanie, Pożądanie, Akcja) i dopasowaniem go do współczesnych wymogów i oczekiwań specjalistów ds. marketingu. Model AIDCAS wyróżnia się na tle innych swoim szczegółowym podejściem do sprawy oraz zwróceniem uwagi na to, że konieczne jest także budowanie satysfakcji po zakupie. Jak wygląda ten model w praktyce? Co trzeba o nim wiedzieć? Kiedy się przydaje?
Model ten składa się aż z sześciu etapów. Muszą one występować w określonej kolejności, choć czas ich trwania może być różny. Jest on uzależniony od wielu indywidualnych czynników oraz od tego, jak bardzo dana osoba jest podatna na perswazję oraz prezentowany przekaz. Kolejne etapy to:
Model AIDCAS został wzbogacony o dwa dodatkowe etapy. W ten sposób lepiej dostosowano go do potrzeb współczesnych konsumentów. W naszych czasach nie chodzi już tylko o podjęcie jednorazowej decyzji o zakupie, ale raczej o budowanie lojalności u klientów. Z racji tego, że w każdej kategorii produktów pojawia się wiele nowości, to konieczne jest podejmowanie działań, które mają na celu tworzenie tzw. ewangelistów marki.
Skoro czytasz wpis pt. Model AIDCAS to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Wierni konsumenci nie będą chętni do skorzystania z oferty konkurencji. Mogą za to polecać dany produkt swojej rodzinie i znajomym. Tym samym ich opinie mogą stanowić dowód społecznej słuszności.
To bardzo ważne, bo lojalni klienci mogą być dodatkową formą reklamy danej marki, z tym jednak założeniem, że będzie ona w pełni darmowa.
Stąd też tak dużą wagę przywiązuje się do etapu budowania satysfakcji oraz do kontrolowania jej i podejmowania działań w razie gdyby zadowolenie z zakupu było zbyt niskie. Model AIDCAS doskonale wpisuje się we współczesne trendy, więc z powodzeniem wypiera model AIDA.
Co myślisz o temacie jakim jest Model AIDCAS? Daj znać w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)