Menedżer reklam facebook (co to jest i jak go szybko ustawić)

Handel definicja
Handel definicja i rozwój
27 stycznia, 2022
Media cyfrowe
Media cyfrowe
28 stycznia, 2022
Menedżer reklam facebook

Menedżer reklam facebook (co to jest i jak go szybko ustawić). Poradnik krok po koku

Facebook Ads Manager to narzędzie do zarządzania reklamami do tworzenia, edytowania i analizowania płatnych kampanii promocyjnych na Facebooku. Facebook połączył wszystko w jedną platformę, aby ułatwić tworzenie i monitorowanie kampanii reklamowych na wielu platformach reklamowych należących do Facebooka, w tym reklam na Instagramie.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Jak korzystać z Menedżera reklam na Facebooku?

Tworzenie reklam wcale nie jest trudne.

Funkcje Menedżera reklam na Facebooku obejmują:

  • Wybierasz urządzenia do wyświetlania reklam (komputer, telefon komórkowy lub oba)
  • Wybierasz, gdzie na stronie chcesz umieścić reklamy (kanał aktualności, prawa kolumna, stories itp)
  • Przesyłasz listy kontaktów do kierowania niestandardowego
  • Ustalasz osoby podobne do Twoich docelowych odbiorców (LAA, lookalike)
  • Używasz testów A/B, aby zobaczyć najskuteczniejsze elementy i strategie reklam


Tworzenie reklam obecnie jest tak proste że działa jak przewodnik krok po kroku dla początkujących. Aby tworzyć zupełnie nowe kampanie reklamowe na Facebooku wykonaj następujące kroki:

  1. Wybierz cel marketingowy w oparciu o cele biznesowe/przychody
    Jeśli na przykład chcesz zwiększyć ogólną liczbę użytkowników, którzy widzą Twoją reklamę, wybierz „Zasięg” pod nagłówkiem „Świadomość”. Wpisz „Nazwa kampanii”. Bądź tak dokładny, jak to konieczne, zwłaszcza jeśli prowadzisz wiele kampanii jednocześnie.
  2. Skonfiguruj swoje konto reklamowe
    W następnym oknie skonfiguruj konto reklamowe, wybierając informacje, w tym kraj, walutę i strefę czasową. Starannie wybierz walutę i strefę czasową, ponieważ nie będziesz mógł zmienić tych ustawień ponownie, dopóki nie utworzysz nowego konta reklamowego. Facebook będzie rejestrować dane do celów rozliczeniowych i raportowania na podstawie informacji o Twojej walucie i strefie czasowej. Kliknij Pokaż opcje zaawansowane, aby nazwać swoje konto reklamowe.
  3. Kliknij opcję, aby utworzyć jeden zestaw reklam lub kilka zestawów reklam
    Wybierz między zakładkami „Utwórz nowy zestaw reklam” lub „Utwórz wiele zestawów reklam”. „Zestawy reklam” pozwalają wybrać różne zestawy, które mogą różnić się w zależności od odbiorców, lokalizacji i nie tylko.
  4. Wybierz stronę na Facebooku dla zestawu reklam z menu rozwijanego
    Jeśli nie widzisz żądanej strony, kliknij przycisk „+”, aby utworzyć nową stronę.
  5. Określ szczegóły dla swoich odbiorców, w tym lokalizacje i dane demograficzne
    Stwórz niestandardową grupę docelową w celu lepszego kierowania, tworząc listy odwiedzających, potencjalnych klientów lub klientów. Dodaj inne informacje o odbiorcach, w tym lokalizację, przedział wiekowy, płeć i języki. Uwzględnij szczegółowe kierowanie, aby dopasować odbiorców do pożądanej grupy demograficznej, zainteresowań lub zachowań. Obok „Połączeń” wybierz typ połączenia, aby dotrzeć do osób, które wykonały określone działanie, takie jak polubienie Twojej strony, i spełniły Twoje kryteria kierowania.
  6. Wybierz miejsca docelowe swojej reklamy
    Miejsca docelowe reklam obejmują Facebook, Instagram, Audience Network i Messenger. Wybierz opcję pominięcia niektórych miejsc docelowych z opcją „Edytuj miejsca docelowe” lub wybierz „Automatyczne miejsca docelowe”, aby automatycznie optymalizować wyświetlanie reklam.
  7. Wybierz opcje optymalizacji i dostawy
    Obejmują one, czy optymalizujesz „zasięg” czy „wyświetlenia”, częstotliwość wyświetlania reklamy, strategię ustalania stawek i inne.
  8. Ustaw budżet i datę rozpoczęcia wyświetlania reklam
    Wybierz, ile chcesz przydzielić budżetowi reklamowemu na zestawy reklam, całkowity budżet i harmonogram początkowy zestawów.
Menedżer reklam facebook

Plusy Menedżera reklam na Facebooku

Do zalet Menedżera reklam Facebooka należą:

  • Masowo edytuj reklamy lub kampanie (wezwania do działania, stawki, budżety, odbiorców itp.)
  • Zarządzaj kampaniami na Facebooku, Instagramie i Audience Network
  • Uwzględnij różnice w odbiorcach, lokalizacjach i nie tylko
  • Skorzystaj z wbudowanego narzędzia analitycznego o nazwie Raportowanie reklam
  • Dostosuj kampanie i zestawy reklam do swojego budżetu

Menedżer reklam Facebook jak wejść (gdzie jest)

Te dwa pytania, czyli:

  • Menedżer reklam Facebook jak wejsc
  • Menedżer reklam Facebook gdzie jest

Są zadawane cały czas. Najprościej jest po prostu wpisać w google „menedżer reklam facebook” i pojawia się to na pierwszej pozycji.

Oto link: https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager

A facebook sam o sobie mówi:

Czym jest Menedżer reklam? Menedżer reklam pozwala zacząć wyświetlać reklamy na Facebooku, Instagramie, w Messengerze lub Audience Network. Jest to zbiorcze narzędzie do tworzenia reklam, zarządzania miejscem i czasem ich emisji oraz monitorowania wyników kampanii. Z aplikacją Menedżer reklam na systemy iOS i Android można kontrolować kampanię nawet będąc w drodze. Aplikacja umożliwia tworzenie i edytowanie reklam, monitorowanie ich skuteczności, a także zarządzanie budżetami reklamowymi i harmonogramami – z dowolnego miejsca.

Menedżer firmy Facebook

Na ten temat mamy oddzielny wpis, który możesz sprawdzić pod tym linkiem: Menedżer firmy Facebook.

Menedżer reklam Facebook faktura

Jak pobrać fakturę za reklamy na Facebooku? Na początku nie jest to takie łatwe. W tym wpisie pokażę Tobie, jak ustawić dane rozliczeniowe na swoim koncie oraz gdzie znajdziesz faktury na Facebooku.

Menedżer reklam Instagram

Aby wykupić reklamę na Instagramie, należy skorzystać z menadżera reklam na Facebooku.

FB i IG to ta sama platforma.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)