Zawartość strony
Omówmy dzisiaj na czym polega prowadzenie marketingu w ubezpieczeniach.
Ponieważ…
Skoro tu jesteś to znaczy, że szukasz nowego sposobu na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych swojej agencji.
Chcesz pełniej zaistnieć w sieci i lepiej wypromować swój produkt, a także swoją działalność?
Sprawdź, jakie są najskuteczniejsze narzędzia i kampanie reklamowe oraz w jaki sposób tworzyć treści ubezpieczeniowe zgodnie z zasadami SEO.
Nie ulega wątpliwości, iż zakup ubezpieczenia jest jedną z poważniejszych decyzji w sprawach cywilno-prawnych i finansowych, dotyczących każdego człowieka.
Agent ubezpieczeniowy powinien nie tylko być sprzedawcą atrakcyjnych polis, ale dobrze jest, gdy prezentuje postawę empatyczną w stosunku do klienta, umie go wysłuchać i przede wszystkim wzbudzić jego zaufanie.
Badania skuteczności i wyników pracy agentów pokazują jasno, iż są one zadowalające, kiedy nawiązywana jest głębsza relacja z klientem.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Cechy i umiejętności interpersonalne są szczególnie ważne w pracy z klientami, którzy przecież niejednokrotnie korzystają z ubezpieczeń w przykrych i trudnych momentach swojego życia.
Pierwszym kanałem kontaktowym, oprócz oczywiście telefonu jest także zdjęcie konkretnego agenta ubezpieczeniowego, które zamieszcza się na stronie www, profilu społecznościowym, a także w materiałach drukowanych takich jak folder lub ulotka reklamowa.
Klient może dzięki temu już na początku nawiązać z agentem pierwszą relację. Dobrze jest, aby zdjęcie nie było przypadkowe i warto wykonać je u doświadczonego fotografa.
Elementami marketingu, które powinny towarzyszyć pracy i działalności w branży ubezpieczeniowej, są bez wątpienia kampanie sms, starannie przygotowany newsletter ubezpieczeniowy oraz oczywiście kontakt z klientem na żywo.
Dla zwiększenia zasięgu działalności agenta oraz liczby potencjalnych klientów warto poważnie rozważyć uruchomienie kampanii w sieci. Najważniejszymi są kampanie na Facebook’u, Linkedin oraz Google.
Ostatnio dużą popularnością cieszą się kampanie video w serwisie YouTube.
Warto jest poświęcić więcej czasu na znalezienie kampanii, która będzie najlepiej dopasowana do naszych produktów i działalności. Specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego dobiorą odpowiednie treści, a także zadbają o ich widoczność w sieci.
Podpowiedzą i pokażą jak prowadzić, tak ważne w kontaktach z klientami firmowe social media. Można mieć także pewność, iż treści będą przygotowane zgodnie z wymaganiami content marketingu.
Korzystanie z profesjonalnych narzędzi wyróżni działalność i biznes konkretnego agenta na tle konkurencji.
Obecność działalności i oferty agenta ubezpieczeniowego w sieci jest w dzisiejszych czasach kluczowym elementem wszystkich kampanii reklamowych i marketingowych.
Dla zaistnienia w internecie warto, a niekiedy trzeba zainwestować pewne środki w płatne reklamy.
Należy pamiętać, iż promowanie usług i produktów związanych z ubezpieczeniami jest uregulowane dzięki ustawie o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 roku.
Zapisy w niej zawarte nakazują, aby wszelkie informacje i dane wykorzystywane w reklamie i marketingu ubezpieczeń, charakteryzowały się jasnością i przejrzystością. Zabronione jest używanie skrótów oraz dziwnych i niezrozumiałych sformułowań.
Treści powinny być oczywiście napisane w języku polskim, a także wyraźnie oznaczone jako materiał reklamowy.
Tak czy inaczej, najważniejsze jest, aby reklama nie męczyła klienta. Warto także unikać w treści skojarzeń z rzeczami i tematami nieprzyjemnym oraz dygresji zawierających zabarwienie polityczne lub światopoglądowe. Cechować je powinna neutralność i obiektywizm.
Należy zaznaczyć, iż zawarte w nich informacje powinny zawierać wszystkie potrzebne zwroty i określenia, które wskażą na aktualnie wykonywaną działalność agencyjną. Ważne, aby podać w nich także fakt wpisania danego podmiotu i jego działalności do rejestru agentów ubezpieczeniowych. Wzbudzi to dodatkowe zaufanie klientów i pozwoli na zbudowanie długotrwałej współpracy.
Abu dobrze reklamować biuro ubezpieczeń proponujemy strategię składającą się z 3 głównych filarów rozwijania firmy w internecie:
Marketing i sprzedaż ubezpieczeń jest dla najlepszych. Branża jest wysoce konkurencyjna ponieważ prowizje oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe za nowego klienta są bardzo wysokie.
W dodatku agent otrzymuje często prowizje za odnowienia na kolejne lata.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing w ubezpieczeniach -jak reklamować ubezpieczenia?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |