Zawartość strony
Omówmy dzisiaj na czym polega prowadzenie marketingu w ubezpieczeniach.
Ponieważ…
Skoro tu jesteś to znaczy, że szukasz nowego sposobu na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych swojej agencji.
Chcesz pełniej zaistnieć w sieci i lepiej wypromować swój produkt, a także swoją działalność?
Sprawdź, jakie są najskuteczniejsze narzędzia i kampanie reklamowe oraz w jaki sposób tworzyć treści ubezpieczeniowe zgodnie z zasadami SEO.
Nie ulega wątpliwości, iż zakup ubezpieczenia jest jedną z poważniejszych decyzji w sprawach cywilno-prawnych i finansowych, dotyczących każdego człowieka.
Agent ubezpieczeniowy powinien nie tylko być sprzedawcą atrakcyjnych polis, ale dobrze jest, gdy prezentuje postawę empatyczną w stosunku do klienta, umie go wysłuchać i przede wszystkim wzbudzić jego zaufanie.
Badania skuteczności i wyników pracy agentów pokazują jasno, iż są one zadowalające, kiedy nawiązywana jest głębsza relacja z klientem.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Cechy i umiejętności interpersonalne są szczególnie ważne w pracy z klientami, którzy przecież niejednokrotnie korzystają z ubezpieczeń w przykrych i trudnych momentach swojego życia.
Pierwszym kanałem kontaktowym, oprócz oczywiście telefonu jest także zdjęcie konkretnego agenta ubezpieczeniowego, które zamieszcza się na stronie www, profilu społecznościowym, a także w materiałach drukowanych takich jak folder lub ulotka reklamowa.
Klient może dzięki temu już na początku nawiązać z agentem pierwszą relację. Dobrze jest, aby zdjęcie nie było przypadkowe i warto wykonać je u doświadczonego fotografa.
Elementami marketingu, które powinny towarzyszyć pracy i działalności w branży ubezpieczeniowej, są bez wątpienia kampanie sms, starannie przygotowany newsletter ubezpieczeniowy oraz oczywiście kontakt z klientem na żywo.
Dla zwiększenia zasięgu działalności agenta oraz liczby potencjalnych klientów warto poważnie rozważyć uruchomienie kampanii w sieci. Najważniejszymi są kampanie na Facebook’u, Linkedin oraz Google.
Ostatnio dużą popularnością cieszą się kampanie video w serwisie YouTube.
Warto jest poświęcić więcej czasu na znalezienie kampanii, która będzie najlepiej dopasowana do naszych produktów i działalności. Specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego dobiorą odpowiednie treści, a także zadbają o ich widoczność w sieci.
Podpowiedzą i pokażą jak prowadzić, tak ważne w kontaktach z klientami firmowe social media. Można mieć także pewność, iż treści będą przygotowane zgodnie z wymaganiami content marketingu.
Korzystanie z profesjonalnych narzędzi wyróżni działalność i biznes konkretnego agenta na tle konkurencji.
Obecność działalności i oferty agenta ubezpieczeniowego w sieci jest w dzisiejszych czasach kluczowym elementem wszystkich kampanii reklamowych i marketingowych.
Dla zaistnienia w internecie warto, a niekiedy trzeba zainwestować pewne środki w płatne reklamy.
Należy pamiętać, iż promowanie usług i produktów związanych z ubezpieczeniami jest uregulowane dzięki ustawie o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 roku.
Zapisy w niej zawarte nakazują, aby wszelkie informacje i dane wykorzystywane w reklamie i marketingu ubezpieczeń, charakteryzowały się jasnością i przejrzystością. Zabronione jest używanie skrótów oraz dziwnych i niezrozumiałych sformułowań.
Treści powinny być oczywiście napisane w języku polskim, a także wyraźnie oznaczone jako materiał reklamowy.
Tak czy inaczej, najważniejsze jest, aby reklama nie męczyła klienta. Warto także unikać w treści skojarzeń z rzeczami i tematami nieprzyjemnym oraz dygresji zawierających zabarwienie polityczne lub światopoglądowe. Cechować je powinna neutralność i obiektywizm.
Należy zaznaczyć, iż zawarte w nich informacje powinny zawierać wszystkie potrzebne zwroty i określenia, które wskażą na aktualnie wykonywaną działalność agencyjną. Ważne, aby podać w nich także fakt wpisania danego podmiotu i jego działalności do rejestru agentów ubezpieczeniowych. Wzbudzi to dodatkowe zaufanie klientów i pozwoli na zbudowanie długotrwałej współpracy.
Abu dobrze reklamować biuro ubezpieczeń proponujemy strategię składającą się z 3 głównych filarów rozwijania firmy w internecie:
Marketing i sprzedaż ubezpieczeń jest dla najlepszych. Branża jest wysoce konkurencyjna ponieważ prowizje oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe za nowego klienta są bardzo wysokie.
W dodatku agent otrzymuje często prowizje za odnowienia na kolejne lata.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing w ubezpieczeniach -jak reklamować ubezpieczenia?
Napisz w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)