Jak prowadzić stronę internetową
Marketing usług turystycznych -reklama w turystyce
4 czerwca, 2022
Grafika rastrowa
Marketing wirusowy przykłady-co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
4 czerwca, 2022

Marketing sieciowy firmy – czy opłaca się zarabiać na MLM?

Opisy kategorii seo
Marketing sieciowy

Marketing sieciowy co to

Marketing sieciowy dla wielu osób może okazać się ciekawą opcją na dodatkowy zarobek. Jest to idealne rozwiązanie przede wszystkim dla tych osób, które w pierwszej kolejności cenią sobie elastyczny czas pracy i dość duże zarobki.

Z niniejszego artykułu dowiedzą się państwo, czy w rzeczywistości warto postawić na marketing sieciowy i jakie są jego największe atuty.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Co to marketing sieciowy. Co warto wiedzieć?

Marketing sieciowy najprościej rzecz mówiąc to nic innego jak marketing wielopoziomowy (marketing MLM). Sam mechanizm marketingu sieciowego polega na drabince sprzedaży.

Jak łatwo się domyślić osoby, które osiągają największą sprzedaż automatycznie pną się na sam szczyt drabinki. Znakiem charakterystycznym marketingu sieciowego jest oczywiście to, że próżno szukać tutaj tradycyjnej sieci sprzedaży. Z praktycznego punktu widzenia oznacza to, że każdy może zacząć zarabiać w tym nietypowym modelu.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Marketing sieciowy przykłady

Produkty wybranych firm mogą być sprzedawane przez setki osób praktycznie na całym świecie. Wynika to oczywiście z tego, że nie ma potrzeby uruchamiania stacjonarnego sklepu albo typowych stoisk w centrach handlowych.

Główna idea marketingu sieciowego polega na tym, aby ograniczyć do minimum wszelkie koszty związane bezpośrednio z tradycyjnymi działaniami marketingowymi. Największy nacisk położony jest z kolei na wynagrodzenia współpracowników.

Aby osiągnąć sukces w marketingu internetowym należy zdobyć jak największą liczbę sprzedawców, którzy odpowiedzialni będą za generowanie nowej sieci kontaktów.

Warto wspomnieć również o tym, że w firmach, które opierają się na marketingu sieciowym próżno szukać kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie sprzedażą.

Nie można zapominać jednak o tym, że poszczególni dystrybutorzy towarów mają oczywiście swoje prawa.

Jakie największe korzyści przynosi sieciowy marketing?

Marketing sieciowy ma bardzo wiele zalet, dlatego też coraz więcej firm i osób prywatnych korzysta z jego olbrzymiego dobrodziejstwa.

Dla większości osób największym atutem jest oczywiście dość niska bariera wejścia. Wiele konkurencyjnych form biznesu wymaga sporego nakładu środków finansowych na starcie.

Decydując się na marketing sieciowy nie trzeba martwić się o biuro, towary i pojemny magazyn do przechowywania sprzedawanych produktów. Jest to bardzo praktyczne i niesłychanie wygodne rozwiązanie.

Działalność można rozpocząć od razu po podpisaniu stosownej umowy i zaopatrzeniu się z niezbędny pakiet startowy. Jak wspomniano powyżej olbrzymim atutem są również bardzo elastyczne godziny pracy.

W dużej mierze to właśnie dzięki marketingowi sieciowemu pracujemy wtedy, kiedy to nam pasuje. Pamiętać należy również o tym, że można pracować praktycznie z każdego miejsce na ziemi, dlatego też jest to dobre rozwiązanie dla osób, które lubią często podróżować.

Marketing sieciowy jak zacząć i dlaczego warto?

Jeżeli decydujemy się na marketing internetowy to mamy możliwość stworzenia własnej sieci dystrybutorów. Jak łatwo się domyślić, aby znacząco zwiększyć swoje zyski trzeba systematycznie rozbudowywać własną sieć dystrybucji.

Im więcej osób zachęcimy do podjęcia nowej pracy, tym oczywiście na większe profity będzie można liczyć. Z praktycznego punku widzenia poziom generowanego dochodu jest tak naprawdę uzależniony od liczby zamówień, które zostaną zrealizowane w naszej sieci dystrybucji.

Aby poprawić sprzedaż można skorzystać również z wielu ciekawych szkoleń. Profesjonalny kurs to najprostszy sposób, aby zapoznać się z najpopularniejszymi i najskuteczniejszymi technikami sprzedaży.

Opisując największe zalety warto wspomnieć również o tym, że marketing sieciowy nie ma żadnych ograniczeń jeżeli chodzi o wykształcenie. Nawet osoby po podstawówce mogą odnieść sukces w tym rewelacyjnym modelu.

Wynika to oczywiście z tego, że przy modelu MLM najważniejszą rolę odgrywają nasze chęci do pracy, a nie wykształcenie zawodowe.

Marketing sieciowy jest łakomym kąskiem przede wszystkim dla osób po studiach, które chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenie na rynku pracy i nieco zarobić.

Marketing sieciowy czy warto: nie tylko same zalety

Marketing sieciowy ma oczywiście nie tylko same zalety, ale również kilka istotnych wad o których należy zawsze pamiętać. Olbrzymim minusem jest na przykład bardzo duża liczba produktów alternatywnych.

Oferowane przez nas produkty można kupić u konkurencji nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w galeriach i marketach. Aby pokonać konkurentów należy wyróżnić się z tłumu i oferować korzystne ceny.

W modelu MLM nie mamy tak dużego wpływu na ceny i jakość oferowanych produktów. W wielu sytuacjach zmuszeni jesteśmy do oferowana cen, które są z góry ustalone, dlatego też znacząco ogranicza się pole manewru.

Jeżeli chodzi o jakość towaru to rzadko kiedy można sprawdzić rzeczywisty stan poszczególnych produktów, które sprzedajemy. Aby uniknąć problemów najlepiej nawiązać współpracę z rzetelnymi dostawcami.

Dla wielu osób minusem marketingu sieciowego jest również to, że zarabiamy na osoby, które są wyżej w drabince od nas.

Pamiętać należy jednak o tym, że osoby, które są niżej w hierarchii zarabiają z kolei dla nas. Na wysokie zarobki będzie można liczyć dopiero, gdy wskoczymy na odpowiedni poziom.

Marketing sieciowy a piramida finansowa

Marketing sieciowy mylony jest często niesłusznie z piramidą finansową. Różnica jest taka, że w marketingu wielopoziomowym każdy dystrybutor zarabia na sprzedaży którą prowadzi osobiście, a także zarabia pewien procent od sprzedaży przez zarekrutowanych przez niego partnerów. Z kolei w piramidzie finansowej zyski pochodzą z wpłat uczestników. Czyli wpisowe, kontra zyski ze sprzedaży, a to jest spora różnica.

Co to jest marketing sieciowy?

Marketing sieciowy (z ang. MLM – multi level marketing, network marketing, marketing wielopoziomowy). Jest to jeden z rodzajów sprzedaży bezpośredniej, który polega na oferowaniu usług , lub towarów firmy, konsumentom przez bezpośredni kontakt z klientami, nie w samej placówce firmy. Czyli poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy
pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing sieciowy firmy – czy opłaca się zarabiać na MLM?

Napisz w komentarzu.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)