Marketing Konwersji
Zawartość strony
Większy ruch, więcej kliknięć czy więcej odwiedzających może nic nie znaczyć jeśli nie jest Ci znany temat marketing konwersji.
Jeśli działasz już jakiś czas z własnym biznesem wiesz że większość osób to tzw. lurkerzy, czyli klikacze. Innymi słowy wchodzą na Twoją stronę czy sklep, chwilę poscrollują i już. KONIEC. Więcej ich nie spotykasz.
Tylko że problem tkwi z tym że większość stron po prostu odstrasza użytkowników.
Zobacz, na każde 100 osób które odwiedza Twoją stronę, aż 97-99% po chwili ją opuści, czyli z tych 100 osób 1-3 dokonają konwersji.
Więc dzisiaj poruszymy temat, jak stworzyć stronę która ma wysoki współczynnik konwersji.
W dodatku wszystko możesz zastosować w kilkanaście minut, a na sam koniec dostaniesz pełną listę rzeczy które działają doskonale.
Zaczynajmy!
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Obejrzyj film na youtube który porusza dzisiejszy temat „Marketing Konwersji, Czyli Jak Zrobić Doskonały Landing Page Który Mocno Konwertuje (5 tipów)”
Cześć z tej strony Rafał Szrajnert, założyciel UniqueSEO gdzie marketing robimy codziennie, a konwersja? Cóż one idą ze sobą w parze.
Przy okazji, zachęcam do subskrybowania kanału na youtube.
Okej zacznijmy od rzeczy dzięki którym, jeśli oczywiście je wdrożysz dostaniesz niemal natychmiastowy wzrost współczynnika konwersji.
Dobrze sprzedająca strona to pewien proces który składa się z 3 głównych elementów:
Żeby Ci to ułatwić możemy porównać to do procentów 40-40-20
Oferta (40%) i targetowanie (40%) są najważniejsze, a niestety większość osób skupia się za bardzo na tym co napisać albo jakie zdjęcia wybrać (20%).
A przecież o wiele ważniejsze jest to co chcemy dostarczyć rynkowi. Pozwól że to wytłumaczę.
Załóżmy że chcesz kupić samochód i przeglądasz oferty. Co wybierzesz porsche w doskonałym stanie z komisu czy od osoby prywatnej, która nawet nie do końca zrobiła ładne zdjęcia, czy ofertę z salonu, z ładnymi zdjęciami, za tą samą cenę ale tutaj auto est do remontu. Natomiast od osoby indywidualnej auto jest w perfekcyjnym stanie.
Widzisz to jest siła oferty.
Po prostu oferta jest o wiele lepsza, jasne fajniej oglądasz tamte ładne zdjęcia i wypisane 100 rzeczy ale i tak w efekcie kupisz to którego nie musisz remontować.
Albo pokój w hotelu. Cena taka sama, z tym ze ten z profesjonalnej sieci ma ładniejsze zdjęcia, ale ten z mniej profesjonalnym opisem i zdjęciami daje jeszcze strefę relaksu i śniadanie w cenie.
Mówi się na to Godfather’s offer, czyli oferta ojca chrzestnego, tak żartobliwie oferta nie do odrzucenia.
Oczywiście jest wiele sposobów jak tworzyć takie oferty i można by na ten temat stworzyć kurs, przy okazji na naszej platformie z kursami jest świetne szkolenie jak tworzyć wysoce konwertujące reklamy, więc zapraszam.
Natomiast jeśli chodzi o prosty szablon od którego możesz zacząć już teraz to:
Przykład. Zajęcia jogi dla osób które siedzą za dużo i mają problemy z kręgosłupem i to w dodatku bez tracenia codziennie godziny na żmudne ćwiczenia.
To trochę jak zgub tłuszcz bez diety, ale w tym przypadku to już clickbait który nie jest prawdziwy.
Tutaj chodzi o pewność że wszystko współgra ze sobą. Jeśli sprzedajesz plany na masę mięśniową to nie reklamuj się dla kobiet tylko dla mężczyzn. Tak samo w reklamie dzielisz grupy docelowe aby kobiety nie wchodziły na landing page na którym masz plan jak rozbudować klatkę i bicepsy. Zamiast tego powinieneś mieć plan jak zgubić tłuszcz i wysmuklić pośladki.
I to jest jedna z przyczyn dlaczego jest tak sporo odrzuceń.
Masz ciekawą reklamę, ale strona nie rezonuje.
Więc zgodność musisz określić na podstawie 5 kroków:
Nie ma jednego przepisu co musisz robić, ale jest jeden przepis, jedna rada czego masz nie robić. Zdjęcia stockowe.
To jest jedno z najtrudniejszych pytań w marketingu. Powiem szczerze że trochę poszukałem przed nagraniem tego odcinka w która stronę idzie konsensus ale trudno mi było znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Oczywiście w większości przypadków przeprowadzamy testy A/B do czego również Ciebie zachęcam, ja używam najczęściej google optimize.
Natomiast jeśli chcesz usłyszeć moje personalne zdanie to na stronie kontaktowej zawsze osadzony formularz, natomiast jeśli chodzi o pobranie lead magent to raczej szedłbym w stronę popup.
Co do double opt-in czy single opt-in to już zależy od Ciebie.
Ja zalecam single, a po prostu jeśli ktoś nie otwiera email to go wykasuj z listy.
Zdradzę Ci sekret. Jeśli chcesz bez zbędnych testów mieć wysoce konwertujący landing page, typu squeeze page to z reguły im prościej tym lepiej.
Zobacz proste przykłady które udało mi się znaleźć na internecie.
Jak widzisz większość z nich jest zrobiona według mojej metody o której Ci już wspomniałem, czyli Robimy 1, dla 2, więc możesz 3 bez 4.
Oczywiście aby dokonywać optymalizacji konwersji musisz mieć odpowiednio duży ruch na stronie. SEO, PPC, SEM, co wybrać? Czytaj więcej na naszym blogu i oglądaj youtube!
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |