Marketing Konwersji, Czyli Jak Zrobi膰 Doskona艂y Landing Page Kt贸ry Mocno Konwertuje (5 tip贸w)

Konwersja marketing
Konwersja marketing, czyli jak mo偶esz sprzedawa膰 wi臋cej optymalizuj膮c konwersje
28 marca, 2022
Marketing i biznes -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
29 marca, 2022
Marketing Konwersji

Marketing Konwersji

innowacyjny marketing

Marketing Konwersji, Czyli Jak Zrobi膰 Doskona艂y Landing Page Kt贸ry Mocno Konwertuje (5 tip贸w)

Wi臋kszy ruch, wi臋cej klikni臋膰 czy wi臋cej odwiedzaj膮cych mo偶e nic nie znaczy膰 je艣li nie jest Ci znany temat marketing konwersji.

Je艣li dzia艂asz ju偶 jaki艣 czas z w艂asnym biznesem wiesz 偶e wi臋kszo艣膰 os贸b to tzw. lurkerzy, czyli klikacze. Innymi s艂owy wchodz膮 na Twoj膮 stron臋 czy sklep, chwil臋 poscrolluj膮 i ju偶. KONIEC. Wi臋cej ich nie spotykasz.

Tylko 偶e problem tkwi z tym 偶e wi臋kszo艣膰 stron po prostu odstrasza u偶ytkownik贸w.

Zobacz, na ka偶de 100 os贸b kt贸re odwiedza Twoj膮 stron臋, a偶 97-99% po chwili j膮 opu艣ci, czyli z tych 100 os贸b 1-3 dokonaj膮 konwersji.

Marketing Konwersji, Czyli Jak Zrobi膰 Doskona艂y Landing Page Kt贸ry Mocno Konwertuje (5 tip贸w) 1

Wi臋c dzisiaj poruszymy temat, jak stworzy膰 stron臋 kt贸ra ma wysoki wsp贸艂czynnik konwersji.

W dodatku wszystko mo偶esz zastosowa膰 w kilkana艣cie minut, a na sam koniec dostaniesz pe艂n膮 list臋 rzeczy kt贸re dzia艂aj膮 doskonale.

Zaczynajmy!

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Obejrzyj film na youtube kt贸ry porusza dzisiejszy temat 鈥濵arketing Konwersji, Czyli Jak Zrobi膰 Doskona艂y Landing Page Kt贸ry Mocno Konwertuje (5 tip贸w)鈥

Marketing konwersji, podstawowe za艂o偶enia

Cze艣膰 z tej strony Rafa艂 Szrajnert, za艂o偶yciel UniqueSEO gdzie marketing robimy codziennie, a konwersja? C贸偶 one id膮 ze sob膮 w parze.

Przy okazji, zach臋cam do subskrybowania kana艂u na youtube.

Okej zacznijmy od rzeczy dzi臋ki kt贸rym, je艣li oczywi艣cie je wdro偶ysz dostaniesz niemal natychmiastowy wzrost wsp贸艂czynnika konwersji.

Oferta nie do odrzucenia

Dobrze sprzedaj膮ca strona to pewien proces kt贸ry sk艂ada si臋 z 3 g艂贸wnych element贸w:

  • oferta
  • targetowanie
  • sama strona (teksty zdj臋cia)

呕eby Ci to u艂atwi膰 mo偶emy por贸wna膰 to do procent贸w 40-40-20

Oferta (40%) i targetowanie (40%) s膮 najwa偶niejsze, a niestety wi臋kszo艣膰 os贸b skupia si臋 za bardzo na tym co napisa膰 albo jakie zdj臋cia wybra膰 (20%).

A przecie偶 o wiele wa偶niejsze jest to co chcemy dostarczy膰 rynkowi. Pozw贸l 偶e to wyt艂umacz臋.

Za艂贸偶my 偶e chcesz kupi膰 samoch贸d i przegl膮dasz oferty. Co wybierzesz porsche w doskona艂ym stanie z komisu czy od osoby prywatnej, kt贸ra nawet nie do ko艅ca zrobi艂a 艂adne zdj臋cia, czy ofert臋 z salonu, z 艂adnymi zdj臋ciami, za t膮 sam膮 cen臋 ale tutaj auto est do remontu. Natomiast od osoby indywidualnej auto jest w perfekcyjnym stanie.

Widzisz to jest si艂a oferty.

Po prostu oferta jest o wiele lepsza, jasne fajniej ogl膮dasz tamte 艂adne zdj臋cia i wypisane 100 rzeczy ale i tak w efekcie kupisz to kt贸rego nie musisz remontowa膰.

Albo pok贸j w hotelu. Cena taka sama, z tym ze ten z profesjonalnej sieci ma 艂adniejsze zdj臋cia, ale ten z mniej profesjonalnym opisem i zdj臋ciami daje jeszcze stref臋 relaksu i 艣niadanie w cenie.

M贸wi si臋 na to Godfather’s offer, czyli oferta ojca chrzestnego, tak 偶artobliwie oferta nie do odrzucenia.

Oczywi艣cie jest wiele sposob贸w jak tworzy膰 takie oferty i mo偶na by na ten temat stworzy膰 kurs, przy okazji na naszej platformie z kursami jest 艣wietne szkolenie jak tworzy膰 wysoce konwertuj膮ce reklamy, wi臋c zapraszam.

Natomiast je艣li chodzi o prosty szablon od kt贸rego mo偶esz zacz膮膰 ju偶 teraz to:

Robimy 1, dla 2, wi臋c mo偶esz 3 bez 4

  • 1 co robisz, czyli produkt, us艂uga, po prostu co robisz
  • 2 to idealny awatar klienta, Twoja persona marketingowa
  • 3 to jest benefit kt贸ry chc膮 otrzyma膰
  • 4 to czego nie chc膮

Przyk艂ad. Zaj臋cia jogi dla os贸b kt贸re siedz膮 za du偶o i maj膮 problemy z kr臋gos艂upem i to w dodatku bez tracenia codziennie godziny na 偶mudne 膰wiczenia.

To troch臋 jak zgub t艂uszcz bez diety, ale w tym przypadku to ju偶 clickbait kt贸ry nie jest prawdziwy.

Zgodno艣膰 tre艣ci z grup膮 docelow膮 i stron膮

Tutaj chodzi o pewno艣膰 偶e wszystko wsp贸艂gra ze sob膮. Je艣li sprzedajesz plany na mas臋 mi臋艣niow膮 to nie reklamuj si臋 dla kobiet tylko dla m臋偶czyzn. Tak samo w reklamie dzielisz grupy docelowe aby kobiety nie wchodzi艂y na landing page na kt贸rym masz plan jak rozbudowa膰 klatk臋 i bicepsy. Zamiast tego powiniene艣 mie膰 plan jak zgubi膰 t艂uszcz i wysmukli膰 po艣ladki.

I to jest jedna z przyczyn dlaczego jest tak sporo odrzuce艅.

Masz ciekaw膮 reklam臋, ale strona nie rezonuje.

Wi臋c zgodno艣膰 musisz okre艣li膰 na podstawie 5 krok贸w:

  • zgodno艣膰 tre艣ci o czym ju偶 powiedzieli艣my
  • zgodno艣膰 medium, czyli platformy na jakiej przebywaj膮
  • zgodno艣膰 formatu materia艂u, czyli je艣li przegl膮daj膮 filmy na tiktoku to nie odsy艂aj ich do wpis贸w na blogu
  • zgodno艣膰 informacji, je艣li kto艣 czyta o seo albo masz kilka kategorii na swoim sklepie to nie reklamuj remarketingiem czego艣 innego. Np masz osoby kt贸re kupuj膮 produkty keto, to nie reklamuj w臋glowodan贸w czy wege. Brzmi prosto ale jak zaczniesz 艣ledzi膰 艣wiadomie reklamy kt贸re Ci si臋 wy艣wietlaj膮 to zobaczysz 偶e ponad 90% tego nie stosuje
  • zgodno艣膰 z g艂osem marki, je艣li Tw贸j brand jest m艂odzie偶owy to nie wstawiaj nudnych korporacyjnych grafik w garniturach, jeste艣 trenerem fit to nie wstawiaj zdj臋膰 z imprez albo jak jesz pizze

Obrazy

Nie ma jednego przepisu co musisz robi膰, ale jest jeden przepis, jedna rada czego masz nie robi膰. Zdj臋cia stockowe.

Popupy czy statyczne formularze, double optin czy single optin

To jest jedno z najtrudniejszych pyta艅 w marketingu. Powiem szczerze 偶e troch臋 poszuka艂em przed nagraniem tego odcinka w kt贸ra stron臋 idzie konsensus ale trudno mi by艂o znale藕膰 jednoznaczn膮 odpowied藕. Oczywi艣cie w wi臋kszo艣ci przypadk贸w przeprowadzamy testy A/B do czego r贸wnie偶 Ciebie zach臋cam, ja u偶ywam najcz臋艣ciej google optimize.

Natomiast je艣li chcesz us艂ysze膰 moje personalne zdanie to na stronie kontaktowej zawsze osadzony formularz, natomiast je艣li chodzi o pobranie lead magent to raczej szed艂bym w stron臋 popup.

Co do double opt-in czy single opt-in to ju偶 zale偶y od Ciebie.

Ja zalecam single, a po prostu je艣li kto艣 nie otwiera email to go wykasuj z listy.

Marketing Konwersji na przyk艂adzie kilku landing page

Zdradz臋 Ci sekret. Je艣li chcesz bez zb臋dnych test贸w mie膰 wysoce konwertuj膮cy landing page, typu squeeze page to z regu艂y im pro艣ciej tym lepiej.

Zobacz proste przyk艂ady kt贸re uda艂o mi si臋 znale藕膰 na internecie.

Marketing Konwersji
Marketing Konwersji, wi臋cej przyk艂ad贸w znajdziesz na moim filmie na youtube

Jak widzisz wi臋kszo艣膰 z nich jest zrobiona wed艂ug mojej metody o kt贸rej Ci ju偶 wspomnia艂em, czyli Robimy 1, dla 2, wi臋c mo偶esz 3 bez 4.

Marketing Konwersji wnioski

Oczywi艣cie aby dokonywa膰 optymalizacji konwersji musisz mie膰 odpowiednio du偶y ruch na stronie. SEO, PPC, SEM, co wybra膰? Czytaj wi臋cej na naszym blogu i ogl膮daj youtube!

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)