Marketing firmy transportowej (reklama firm przewozowych)-co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

FAQ Frequently Asked Questions
Marketing firmy transportowej

Marketing firmy transportowej

Branża transportowa jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Polsce w ostatnich latach. Przewożenie towarów i ludzi, zarówno w wydaniu krajowym, jak i międzynarodowym odbywa się na naprawdę szeroką skalę.

Niemniej jednak, jak w każdej branży, także i w tej rysuje się spora konkurencja. Właściciele firm przewozowych muszą nieustannie zabiegać o klientów i starać się przygotowywać oferty, które pozytywnie będą wyróżniały się na niełatwym rynku.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Marketing w firmie transportowej

Prowadzenie tego rodzaju przedsiębiorstwa jest skomplikowane i wymaga ciągłych inwestycji, chociażby w naprawę oraz profilaktyczne przeglądy pojazdów, by móc świadczyć bezpieczne, i komfortowe usługi na najwyższym poziomie.

Pandemia koronawirusa, kiedy wiele osób rezygnowało z wyjazdów a przedostanie się przez granice państw było mocno utrudnione, szczególnie dotkliwie uderzyła w sektor transportowy, powodując, iż wiele firm zbankrutowało.

Obecnie sytuacja również jest niewesoła, chociażby za sprawą rosnących cen paliw. Firmy przewożące ludzi i przedmioty są często zmuszone, by podnieść stawki świadczonych usług a to z kolei powoduje, że mogą utracić część klientów.

Wiele przedsiębiorstw tego rodzaju, by przetrwać, decyduje się na pomoc fachowców, którzy wdrożą odpowiedni marketing firmy transportowej. Czasem jest to ostatnia deska ratunku, której chwytają się przedsiębiorcy.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Działania marketingowe firmy transportowej

Reklama i promocja nie zawsze muszą być kosztowne, aby były skuteczne. W marketingu liczy się przede wszystkim kreatywność i skoncentrowanie na celu.

Chodzi o to, by pozyskać jak największą liczbę klientów lub utrzymać zaufanie dotychczasowych kontrahentów. Działania marketingowe odbywają się w obszarze offline i online. Rzecz jasna ten drugi obszar daje zdecydowanie większe pole do popisu i nieograniczone możliwości dotarcia do szerokiej klienteli.

Strefa offline ogranicza się natomiast do lokalnych klientów, gdyż przyjmuje postać konferencji, targów branżowych, reklam umieszczanych na plandekach samochodów czy akcji ulotkowych w konkretnych miejscach.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Marketing w transporcie, czyli nie ma cię w internecie, to nie zarabiasz

Dlatego też egzystowanie w internetowym świecie jest dla przedsiębiorców priorytetem. Dziś trudno sobie wyobrazić, by jakakolwiek firma nie posiadała profesjonalnej strony internetowej bądź nie prezentowała swej oferty w mediach społecznościowych.

Większość osób korzystających z usług przewoźników szuka ich w Internecie. Nawet tak z pozoru błaha sprawa jak szata graficzna strony www może decydować o tym, czy konsument wybierze usługi danej firmy, czy też nie.

Z pewnością warto dbać o estetykę witryny, ale też wysoką jakość świadczonych usług, gdyż elementem, który interesuje odbiorców są również opinie innych użytkowników wyrażone w sieci.

Jeden niezadowolony klient może skutecznie zniechęcić dziesięciu innych. Brak strony internetowej lub jej niechlujne prowadzenie przekłada się na ogólny wizerunek przedsiębiorstwa i sprawia, że nie jest ono obdarzane zaufaniem.

Content marketing a reklama firmy trasportowej

Wykonanie fachowej strony przez grafika i specjalistę od contentu nie kosztuje kroci a znacznie podnosi notowania firmy w przestrzeni sieciowej. Należy zadbać o odpowiednią optymalizację strony, by była ona widoczna w wyszukiwarkach na jednej z czołowych pozycji, gdyż odbiorcom zazwyczaj nie chce się szukać „głębiej”.

Oglądane i wybierane są te witryny, do których jest ułatwiony dostęp, czyli takie, które wyświetlają się jako jedne z pierwszych. Na stronach trzeba postawić na przestrzeganie zasad SEO, czyli np. stosowanie dużych zagęszczeń słów kluczowych, linków wewnętrznych, czy meta- treści.

Dodatkowym atutem będzie dobór atrakcyjnych zdjęć oraz przyjemniej dla oka kolorystyki strony. Dobrze byłoby udostępnić możliwość korzystania z newslettera, gdyż wielu klientów lubi być na bieżąco, jeśli chodzi o usługi firm. E-mail marketing to jedna z bardziej efektywnych taktyk niezależnie od branży.

Reklama google ads w transporcie

Przewoźnicy mogą ponadto wykupić płatne reklamy w Google ads (dawniej google AdWords). Ich najważniejszą cechą jest to, że trafiają do klientów indywidualnych bądź firm faktycznie zainteresowanych tego typu usługami. Algorytmy sieciowe, analizując poszczególne wyniki wyszukiwań i zapytań klientów, są w stanie odpowiednio dopasować ofertę do osób, które potrzebują dokładnie taki typ rzeczy bądź usługi. Dzięki takim technikom zwiększają się szanse na to, że osoby, do których trafi reklama, faktycznie zdecydują się na współpracę.

Cenioną i skuteczną formą reklamy dla firm transportowych jest również sponsoring. Polega na przekazywaniu środków charytatywnych na ważne cele społeczne lub na współorganizowaniu eventów, oraz imprez masowych. Przykładem może być firma Tauron, która często jest współorganizatorem rozmaitych wydarzeń sportowych.

Marketing usług transportowych

Marketing firmy transportowej w zakresie sponsoringu może polegać na przygotowaniu darmowych lub ulgowych przejazdów dla najbardziej potrzebujących. Z jednej strony bowiem ociepla się wizerunek firmy, która zostaje zapamiętana za sprawą swej dobroczynności. Z drugiej strony marka staje się bardziej rozpoznawalna.

Skuteczny marketing to taki, który trafia w indywidualne potrzeby poszczególnych grup klientów. W celu zdiagnozowania potrzeb firma transportowa może tworzyć ankiety, formularze kontaktowe lub szablony do wystawiania opinii dla klientów. Niektóre działania marketingowe przedsiębiorcy transportowi i logistyczni mogą wdrożyć we własnym zakresie.

Jednak w przypadku bardziej złożonej formy promocji warto rozważyć współpracę z profesjonalnymi firmami i specami od marketingu przedsiębiorstw, którzy mają duże rozeznanie w branży. Inwestycja w dobrą reklamę zawsze się zwraca, powodując wzrost dochodów firmy a czasem nawet decydując o jej być albo nie być na rynku.

Jak promować firmę transportową?

Abu dobrze reklamować firmę transportową proponujemy strategię składającą się z 3 głównych filarów rozwijania firmy w internecie:

  • seo, czyli pozycjonowanie w wyszukiwarce
  • reklamy PPC, w tym google ads i youtube (ciekawe film który pokazuje jak można mile spędzić czas)
  • reklamy w social mediach
pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Marketing usług transportowych posumowanie

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing firmy transportowej (reklama firm przewozowych)?

Napisz w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak promować firmę transportową?

1. Wykorzystuj Social Media – stwórz profil swojej firmy na stronach takich jak Facebook, Instagram, Twitter itp. Zwiększy to twoją widoczność oraz umożliwi Ci dotarcie do potencjalnych klientów i wzmocni pozytywny wizerunek.
2. Aby przyciągnąć klientów, skorzystaj z usług reklamowych – stwórz witrynę internetową, wykup reklamy w mediach lokalnych, w prasie, internecie itp. Spraw, by twoja marka była widoczna i ceniona.
3. Uaktualnij swoją ofertę – zapewnij klientom jakość, szybkość i zadowolenie z twoich usług. Ponadto, upewnij się, że oferujesz usługi w przystępnych cenach i atrakcyjnych programach lojalnościowych.
4. Kontynuuj edukację swojego personelu – niech rozdają ulotki i pytają o polecenia od obecnych klientów.
5. Wykorzystaj pakiety – promuj swoją firmę poprzez oferowanie atrakcyjnych pakietów, jak również dodatkowych usług.
6. Pozyskaj dobre referencje – wykorzystaj własny potencjał i stwórz pozytywną opinię wśród klientów oraz pracowników, dzięki czemu będziesz mógł zyskać nowych kontrahentów.
7. Skorzystaj z blogu i newslettera – możesz stworzyć blog, który będzie informował o nowościach związanych z twoją działalnością, jak również rozsyłać regularnie newsletter dotyczący oferowanych usług.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 112

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!