Zawartość strony
Iluzja częstotliwości – dlaczego kiedy zauważamy coś po raz pierwszy, nagle wydaje się, że staje się to coraz bardziej powszechne – nawet jeśli tak naprawdę nic się nie zmieniło.
Omówmy to Ciekawe zagadnienie.
Bo to jest tak, że…
Kiedy już coś zauważymy – nagle zaczynamy to widzieć wszędzie.
Zakładamy, że coś się zmieniło na świecie, podczas gdy w rzeczywistości zmieniło się tylko nasze skupienie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
To, co naprawdę się dzieje, to to, że twój umysł szuka produktu, marki, tematu itp.
Patrząc na przykładzie. Załóżmy, że kupiłeś audi a6. W momencie kiedy stałeś się posiadaczem tego samochodu, to nagle tak jak na ulicach zaczyna ich się pojawiać więcej. Dzieje się tak ponieważ wcześniej o nich myślałeś, a teraz je zauważasz.
Iluzja częstotliwości, znana również jako zjawisko Baadera-Meinhofa, pochodzi z selektywnego nastawienia uwagi i potwierdzenia w naszym umyśle.
Selektywne nastawienie uwagi jest powodem, dla którego zauważasz rzeczy, które są dla Ciebie ważne – na przykład jeśli powiem teraz policz wszystkie żółte przedmioty w pokoju gdzie obecnie jesteś, to dasz mi liczbę. Ale jeśli nagle zapytam się Ciebie, a ile jest czerwonych? To nie będziesz wiedzieć.
Tendencja do potwierdzania sprawia, że twój umysł zgadza się z twoją obecną opinią i ignoruje to, co jest jej przeciwne.
Dogodnie zignorowałeś dziesiątki innych przedmiotów, w innych kolorach bo skupiłeś się tylko na pewnym fragmencie rzeczywistości.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Kupujący rzadko kupują coś drogiego, jak mieszkanie, lub samochód, nieoczekiwanie.
Zaczynają od zbadania i oceny możliwych rozwiązań i zaczynają budować „wizję w swoim umyśle” możliwych rozwiązań.
Kiedy zauważą coś interesującego, co może im przynieść korzyści, na przykład Twój produkt, podświadomie będą to zauważać raz po raz.
Tak jak ze skupianiem się na kolorach.
Iluzja częstotliwości może działać na twoją korzyść, ponieważ gdy potencjalni klienci staną się świadomi twojej marki, będą podświadomie skłonni ją zauważać raz za razem. To jest selektywne nastawienie uwagi w działaniu!
A ponieważ nigdy wcześniej tego nie zauważyli, założą, że zyskujesz na popularności i że produkt jest czymś co nie jest typowym „fejkiem”.
To wpisuje się w ich stronniczość potwierdzając skłania ich do myślenia. Na początku myślałeś „To jest interesujące”. A im więcej razy widzisz ten przedmiot, lub jego reklamy zaczynasz myśleć „oni stają się coraz sławniejsi-ich produkt jest coraz bardziej popularny”.
Ponieważ Iluzja Częstotliwości jest, jak sama nazwa wskazuje, „iluzją”, co oznacza, że możesz ją stworzyć samodzielnie.
W porządku, więc jak możemy teraz to zastosować, aby sprzedawać więcej?
Korzystaj z reklam retargetingowych w różnych kanałach.
Dzięki retargetingowi możesz stworzyć wrażenie, że jesteś „wszędzie”.
To buduje wiarygodność Twojej marki i produktów.
Jeśli ciągle zmieniasz swój przekaz lub estetykę wizualną, wykorzystanie iluzji częstotliwości staje się trudniejsze. Chcesz ułatwić kupującym zauważenie, że stale się pojawiasz, gdziekolwiek się znajdują.
Prostym sposobem na to jest użycie tego samego zdjęcia profilowego i zdjęć marki we wszystkich kanałach społecznościowych.
Jeśli ludzie zobaczą Twoje treści online, a następnie znajdą Cię na swojej ulubionej społeczności, czy to w grupie na fejsbuku, czy w sugestiach wideo na youtube — będą zaintrygowani. Będziesz wydawał się megagwiazdą, którą wszyscy znają.
A w stosunku do kupujących sprawi to, że będą chcieli poznać również Ciebie.
Zacznij od ustalenia, gdzie Twoi odbiorcy już się spotykają i kogo obserwują.
Gdy już odkryjesz to gdzie najczęściej udzielają się online, nadszedł czas, aby się pojawić i zostać zauważonym.
Możesz:
Celem jest wyglądać tak, jakbyś nagle był wszędzie.
Kupujący zauważą Twoją markę bardziej, gdy stanie się ona widoczna „Wszędzie”, nawet jeśli te same punkty styku już istnieją, ale do tej pory nie wykorzystywałeś ich w 100%.
Stwórz autorytet i zaufanie w swojej niszy poprzez iluzję częstotliwości, która udowadnia, że jesteś integralną częścią swojej społeczności.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Co sądzisz o wpisie: Iluzja częstotliwości -jak zjawisko Baader-Meinhof wpływa, że kupujemy więcej?
Daj znać w komentarzu jak możesz u siebie zastosować te wytyczne!
Zjawisko Baader-Meinhof odnosi się do twierdzenia, że po uważnym usłyszeniu lub zobaczeniu czegoś nowego często wkrótce potem spotyka się to samo w różnych miejscach. Zostało ono nazwane od nazwy grupy terrorystycznej, która działała w latach 70. XX wieku w Niemczech Zachodnich. Ta sama twierdzenie jest również znane jako Zjawisko gęsiej skórki i Zjawisko synchroniczności.
Iluzja częstotliwości jest potężnym narzędziem marketingu, ponieważ pozwala na tworzenie wrażenia, że Twoja marka, produkt lub usługa są stale obecne i stale aktualne. Pozwala na zwiększenia zaangażowania klientów w dany produkt lub usługę poprzez ciągłe przypominanie o niej. W rezultacie pozwala to uzyskać lepszą reakcję klientów, przynosząc w efekcie wyższe wyniki dla Twoich działań marketingowych. Iluzja częstotliwości jest również doskonałym narzędziem pozwalającym na tworzenie synergii z innymi kanałami marketingu, dzięki czemu można skuteczniej dotrzeć do klientów.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)