Platforma HubSpot crm marketing (integracja)

HubSpot

Co to jest HubSpot? Definicja.

HubSpot to platforma do automatyzacji marketingu i sprzedaży. Oferuje narzędzia do tworzenia treści, komunikacji, automatyzacji procesów i analizy danych, ułatwiając w ten sposób biznesom tworzenie i utrzymanie doświadczeń klienta.

Platforma HubSpot crm marketing

System CRM Hubspot app pomaga w optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta w Twojej firmie. Doskonale nadaje się do automatyzacji marketingu w tym landing page, wiadomości e-mail marketing. Rozwija relacje z klientami i pomaga badać czy konwersja może zostać podniesiona.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Jak działa HubSpot?

HubSpot to platforma marketingowa, która pomaga firmom w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedażowych. Pozwala na automatyzację procesów marketingowych, a także umożliwia tworzenie treści, monitorowanie działań marketingowych i pozyskiwanie nowych klientów.

Na platformie można tworzyć kampanie e-mail, przeprowadzać selektywne wyświetlanie reklam, prowadzić kampanie na Facebooku i Google, monitorować wyniki na podstawie konwersji i wiele więcej. Oprócz narzędzi marketingowych, HubSpot oferuje również narzędzia do zarządzania relacjami z klientami, zarządzania treściami, tworzenia stron internetowych i wiele innych.

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Co to jest HubSpot?

Marketing, sprzedaż oraz obsługa klienta to dość wymagające zadania. Na szczęście można sprawnie połączyć te trzy dziedziny i spowodować, aby praca stała się znacznie łatwiejsza, przyjemniejsza i jednocześnie przynosząca oczekiwane, świetne rezultaty. W tym celu opracowano specjalną, bardzo nowoczesną i polecaną platformę o nazwie, która utrwala się pamięci. Chodzi o HubSpot Growth Platform. W niniejszym artykule przedstawimy najważniejsze informacje o takim potężnym narzędziu, opisując ogólnie jego przeznaczenie.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Inbound marketing

Zanim jednak przejdziemy do głównej części tekstu, najpierw trzeba wspomnieć o tak zwanym marketingu przychodzącym (wyrażenie z języka angielskiego, znane jako: inbound marketing). HubSpot to profesjonalne oprogramowanie, które właśnie wspiera taką ciekawą, wymyśloną przez doświadczonych specjalistów, koncepcję. Chodzi tutaj o różne codzienne działania, dzięki którym można dotrzeć do nowych klientów, wzbudzając ich zaufanie i pomagając w podjęciu ostatecznej decyzji.

Tego typu autentyczny marketing pozwala zachęcić odbiorcę do kupna i skorzystania z danej oferty. Nie ma tu jednak mowy o jakimś nadmiernym wychwalaniu produktów i nachalnej promocji, tylko o dokładnie zaplanowanym z góry procesie polegającym między innymi na pokazywaniu wartości oferty, demonstrowaniu możliwych rozwiązaniach i rozwiewaniu wszelkich, pojawiających się w głowie wątpliwości.

Chcąc jednak, aby osoby z marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta działały wspólnie i jak najbardziej efektywnie, napędzając się nawzajem i pracując na tych samych danych, konieczne jest odpowiednie, potężne narzędzie.

Platforma firmy HubSpot

Takim systemem, który bez problemu integruje ze sobą powyższe działy, jest wymieniony już HubSpot Growth Platform. Opiera się na rozwiązaniu all-in-one. Dzięki niemu każde polskie przedsiębiorstwo z branży handlowej, szybciej zdobędzie zainteresowanie potencjalnych klientów i osiągnie upragniony sukces.

Co ciekawe, aby poznać funkcje, nie trzeba od razu skorzystać z płatnej wersji. Dostępna jest bowiem darmowa prezentacja oprogramowania. Można ją znaleźć i otrzymać bezpośrednio u certyfikowanego partnera HubSpot w naszym kraju. Opanowanie zasad działania tej platformy nie jest bardzo trudne. Kiedy już odkryje się wszelkie opcje, można utrzymać pozytywne relacje z konsumentami i osiągać biznesowe cele. Brzmi świetnie, prawda?

Trzy sprawne narzędzia Hubspot CRM

Warto wiedzieć coś jeszcze. Jak na taki rozbudowany system przystało, HubSpot podzielony jest na trzy mniejsze, bardzo inteligentne, zautomatyzowane, struktury. Mowa o Marketing Hub, Sales Hub i Service Hub. Pierwsza pomaga usprawnić pracę każdemu zespołowi zajmującemu się marketingiem. Łatwiejsze staje się chociażby planowanie poszczególnych strategii sprzedażowych i tworzenie raportów. Z kolei narzędzie numer dwa umożliwia ludziom z działu sprzedaży podejmowanie szybkich czynności, dzięki którym nastąpi osobista komunikacja z klientem oraz skutecznie zostanie zamknięta sprzedaż produktów w firmie (w ten sposób da się zaoszczędzić cenny czas i zwiększyć efektywność działań). Trzecie oprogramowanie, czyli Service Hub stworzono po to, aby błyskawicznie przyjąć każde zgłoszenie, a następnie je odpowiednio uporządkować oraz zrealizować. To taki kompleksowy, bardzo profesjonalny help desk. Mając dostęp do tego typu narzędzia, pracownik namówi, zachwyconego wysoką jakością obsługi, klienta (o własnych upodobaniach i oczekiwaniach) do powtórnego skorzystania z usług i zakupu danego towaru. Co więcej, integracja z odpowiednią bazą i mechanizm self-service, spowodują, że otrzyma się szybki wgląd do informacji na temat klientów mogących się kontaktować za pomocą forum, e-maila, mediów społecznościowych, a nawet czatów na żywo.

HubSpot Growth Platform – podsumowanie

Pora przejść do podsumowania. Okazuje się, że opisywana w tym tekście platforma została już wiele razy przetestowana. O jej popularności świadczy między innymi niezwykle intuicyjny pulpit. W bardzo prosty sposób pozwala zarządzać poszczególnymi transakcjami w jednym miejscu. Mało tego, dzięki niej można śledzić aktywność każdej jednostki (w języku angielski określa się ją słowem lead), potencjalnie zaciekawionej danym produktem.

Takim, który stara się sprzedać konkretna firma. Mając w ręku tak rozbudowane środowisko, złożone z kilku narzędzi, połączy się osobne obszary i rozwinie się biznes zgodnie ze wspomnianą metodą inbound marketing i hasłem: „ludzkim podejściem do klienta, zdobędziesz sukces”.

Nie powinno więc dziwić, że HubSpot Growth Platform jest oprogramowaniem, na które decyduje się coraz więcej przedsiębiorstw. Po zainstalowaniu i poznaniu krok po kroku tego kompleksowego, profesjonalnego systemu, zostaną idealnie usprawnione wszelkie działania na tej samej bazie przy jednoczesnym zaoszczędzeniu czasu.

Co ciekawe, koszty eksploatacji owej platformy nie są bardzo duże. Ważne, że przybędzie coraz więcej nowych i zadowolonych klientów. Osoby te z chęcią zarekomendują firmę swoim znajomym.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!