System CRM Hubspot app pomaga w optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta w Twojej firmie. Doskonale nadaje się do automatyzacji marketingu w tym landing page, wiadomości e-mail marketing. Rozwija relacje z klientami i pomaga badać czy konwersja może zostać podniesiona.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Zawartość strony
Marketing, sprzedaż oraz obsługa klienta to dość wymagające zadania. Na szczęście można sprawnie połączyć te trzy dziedziny i spowodować, aby praca stała się znacznie łatwiejsza, przyjemniejsza i jednocześnie przynosząca oczekiwane, świetne rezultaty. W tym celu opracowano specjalną, bardzo nowoczesną i polecaną platformę o nazwie, która utrwala się pamięci. Chodzi o HubSpot Growth Platform. W niniejszym artykule przedstawimy najważniejsze informacje o takim potężnym narzędziu, opisując ogólnie jego przeznaczenie.
Zanim jednak przejdziemy do głównej części tekstu, najpierw trzeba wspomnieć o tak zwanym marketingu przychodzącym (wyrażenie z języka angielskiego, znane jako: inbound marketing). HubSpot to profesjonalne oprogramowanie, które właśnie wspiera taką ciekawą, wymyśloną przez doświadczonych specjalistów, koncepcję. Chodzi tutaj o różne codzienne działania, dzięki którym można dotrzeć do nowych klientów, wzbudzając ich zaufanie i pomagając w podjęciu ostatecznej decyzji. Tego typu autentyczny marketing pozwala zachęcić odbiorcę do kupna i skorzystania z danej oferty. Nie ma tu jednak mowy o jakimś nadmiernym wychwalaniu produktów i nachalnej promocji, tylko o dokładnie zaplanowanym z góry procesie polegającym między innymi na pokazywaniu wartości oferty, demonstrowaniu możliwych rozwiązaniach i rozwiewaniu wszelkich, pojawiających się w głowie wątpliwości. Chcąc jednak, aby osoby z marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta działały wspólnie i jak najbardziej efektywnie, napędzając się nawzajem i pracując na tych samych danych, konieczne jest odpowiednie, potężne narzędzie.
Takim systemem, który bez problemu integruje ze sobą powyższe działy, jest wymieniony już HubSpot Growth Platform. Opiera się na rozwiązaniu all-in-one. Dzięki niemu każde polskie przedsiębiorstwo z branży handlowej, szybciej zdobędzie zainteresowanie potencjalnych klientów i osiągnie upragniony sukces. Co ciekawe, aby poznać funkcje, nie trzeba od razu skorzystać z płatnej wersji. Dostępna jest bowiem darmowa prezentacja oprogramowania. Można ją znaleźć i otrzymać bezpośrednio u certyfikowanego partnera HubSpot w naszym kraju. Opanowanie zasad działania tej platformy nie jest bardzo trudne. Kiedy już odkryje się wszelkie opcje, można utrzymać pozytywne relacje z konsumentami i osiągać biznesowe cele. Brzmi świetnie, prawda?
Warto wiedzieć coś jeszcze. Jak na taki rozbudowany system przystało, HubSpot podzielony jest na trzy mniejsze, bardzo inteligentne, zautomatyzowane, struktury. Mowa o Marketing Hub, Sales Hub i Service Hub. Pierwsza pomaga usprawnić pracę każdemu zespołowi zajmującemu się marketingiem. Łatwiejsze staje się chociażby planowanie poszczególnych strategii sprzedażowych i tworzenie raportów. Z kolei narzędzie numer dwa umożliwia ludziom z działu sprzedaży podejmowanie szybkich czynności, dzięki którym nastąpi osobista komunikacja z klientem oraz skutecznie zostanie zamknięta sprzedaż produktów w firmie (w ten sposób da się zaoszczędzić cenny czas i zwiększyć efektywność działań). Trzecie oprogramowanie, czyli Service Hub stworzono po to, aby błyskawicznie przyjąć każde zgłoszenie, a następnie je odpowiednio uporządkować oraz zrealizować. To taki kompleksowy, bardzo profesjonalny help desk. Mając dostęp do tego typu narzędzia, pracownik namówi, zachwyconego wysoką jakością obsługi, klienta (o własnych upodobaniach i oczekiwaniach) do powtórnego skorzystania z usług i zakupu danego towaru. Co więcej, integracja z odpowiednią bazą i mechanizm self-service, spowodują, że otrzyma się szybki wgląd do informacji na temat klientów mogących się kontaktować za pomocą forum, e-maila, mediów społecznościowych, a nawet czatów na żywo.
Pora przejść do podsumowania. Okazuje się, że opisywana w tym tekście platforma została już wiele razy przetestowana. O jej popularności świadczy między innymi niezwykle intuicyjny pulpit. W bardzo prosty sposób pozwala zarządzać poszczególnymi transakcjami w jednym miejscu. Mało tego, dzięki niej można śledzić aktywność każdej jednostki (w języku angielski określa się ją słowem lead), potencjalnie zaciekawionej danym produktem. Takim, który stara się sprzedać konkretna firma. Mając w ręku tak rozbudowane środowisko, złożone z kilku narzędzi, połączy się osobne obszary i rozwinie się biznes zgodnie ze wspomnianą metodą inbound marketing i hasłem: „ludzkim podejściem do klienta, zdobędziesz sukces”.
Nie powinno więc dziwić, że HubSpot Growth Platform jest oprogramowaniem, na które decyduje się coraz więcej przedsiębiorstw. Po zainstalowaniu i poznaniu krok po kroku tego kompleksowego, profesjonalnego systemu, zostaną idealnie usprawnione wszelkie działania na tej samej bazie przy jednoczesnym zaoszczędzeniu czasu. Co ciekawe, koszty eksploatacji owej platformy nie są bardzo duże. Ważne, że przybędzie coraz więcej nowych i zadowolonych klientów. Osoby te z chęcią zarekomendują firmę swoim znajomym.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)