Google Ads

9 maja, 2023
lokowanie produktu
Lokowanie produktu -co to jest? [1 definicja, przykłady]
Definicja: Lokowanie produktu (ang. product placement) – to jedno z narzędzi marketingowych które służy do promocji produktów i usług, w […]
9 maja, 2023
Podobne wyszukiwania w Google – jak je wykorzystać w SEO do zwiększenia ruchu na stronie i sklepie internetowym?
Czym są podobne wyszukiwania? Podobne wyszukiwania to sugestie wyświetlane przez Google lub inne wyszukiwarki podczas wpisywania zapytania w pole wyszukiwania. […]
7 maja, 2023
Ścieżka konwersji – co to jest? (przykłady, definicja)
Ścieżka konwersji – co to jest? Ścieżka konwersji, znana również jako ścieżka klienta, jest sekwencją interakcji i działań, które prowadzą […]
6 maja, 2023
Reklama społeczna
Reklama społeczna co to jest i jakie ma korzyści? (przykłady, definicja)
Na czym polega reklama społeczna? Reklama społeczna to forma reklamy, której celem jest promowanie społecznych i publicznych przesłań, zmiany postaw, […]
5 maja, 2023
Czym jest RLSA? (przykłady i definicja Remarketing List for Search Ads)
Czym jest RLSA? RLSA to skrót od angielskiego terminu „Remarketing Lists for Search Ads”, czyli po polsku „listy remarketingowe dla […]
3 maja, 2023
Co to jest FLoC? (przykłady i defincja Federated Learning of Cohorts)
Co to jest FLoC? FLoC to skrót od „Federated Learning of Cohorts”, czyli „Federowane uczenie kohort”. Jest to technologia reklamowa […]
1 maja, 2023
Co to jest Geotargeting? (przykłady, definicja)
Co to jest Geotargeting? Geotargeting to strategia marketingowa polegająca na wykorzystaniu informacji o położeniu geograficznym użytkowników internetu w celu dostarczenia […]
1 maja, 2023
Co to Feed produktowy? (przykłady, definicja)
Co to Feed produktowy? Feed produktowy to zautomatyzowany strumień danych zawierających informacje o produktach, takie jak nazwa, opis, zdjęcia, cena, […]
30 kwietnia, 2023
Ulepszone CPC (eCPC) – co to? (definicja, przykłady enhanced cost-per-click)
Ulepszone CPC (eCPC) – definicja Ulepszony CPC (eCPC) to metoda w systemie reklamowym, która umożliwia zwiększenie liczby konwersji poprzez automatyczną […]
29 kwietnia, 2023
Google UTM
Tagi Google UTM – kompendium wiedzy-co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 definicja, przykłady]
Tagi Google UTM – kompendium wiedzy Tagi Google UTM odgrywają bardzo ważną rolę nie tylko w działaniach marketingowych, ale również […]
16 kwietnia, 2023
Google ads grants – co to? (zasady, przykłady, definicja, oferta prowadzenia kampanii Google grants)
Co to Google ads grants? Google Ads Grants jest programem oferowanym przez Google, który zapewnia darmowe kredyty reklamowe dla organizacji […]
16 kwietnia, 2023
Reklama banerowa i reklamy graficzne -jak je ustawić w Google (oferta, przykłady, definicja)
Co to reklama banerowa? Reklama banerowa to forma marketingowa, która wykorzystuje graficzne banery umieszczone na stronach internetowych w celu przyciągnięcia […]