Zawartość strony
Prowadzenie własnego biznesu polegającego na przykład na sprzedaży produktów czy usług w obecnych czasach nie jest łatwe.
To, z czym mierzą się współcześni przedsiębiorcy, to nie tylko ogromna konkurencja czy konieczność docierania do nowych klientów, ale również nieuczciwe zagrania ze strony innych.
Polegają one między innymi na tym, że w sieci pojawiają się fałszywe i negatywne opinie na temat świadczonych usług, sprzedawanych towarów, obsługi klienta. Fałszywe opinie Google zalewają internet regularnie. Jak je rozpoznawać i w jaki sposób usuwać te, które są nieprawdziwe, krzywdzące, wyssane z palca? Poniżej podpowiadamy.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Korzystanie z różnych usług Google dla biznesu ma sporo korzyści. W ten sposób można pozycjonować swoją stronę w internecie, dodawać lokalizacje firm do map.
Biznesowe funkcjonowanie w Google łączy się również z tym, że klienci mogą dzielić się informacjami i opiniami. Ma to sporo pozytywnych stron, ponieważ pozwala przeciętnemu użytkownikowi internetu dowiedzieć się więcej na temat na przykład jakości świadczonych usług.
W ten sposób przedsiębiorcy starają się bardziej i dbają o to, aby wszystko, co jest firmowane ich logo, było jak najwyższej jakości.
Niestety w Google niejednokrotnie pojawiają się opinie nieprawdziwe, fałszywe, zamawiane tak naprawdę przez nieuczciwą konkurencję, która sięga do zagrywek poniżej pasa.
Administratorzy Google trzymają rękę na pulsie i starają się usuwać nieprawdziwe informacje publikowane w sieci przez tak zwane trolle, ale nie jest to tak łatwe. Dlatego też warto mieć większą świadomość dotyczącą tego, jak rozpoznać fałszywą opinię, aby nie wpłynęła ona na podejmowane decyzje.
Rzetelna informacja na temat jakości świadczonych usług jest bardzo ważna. Jeżeli odwiedzamy na przykład restaurację, w której sposób obsługi klienta czy jakość potraw daleko odbiega od przyjętych standardów i oczekiwań, warto napisać o tym w Google i wystawić takiej marce swoją ocenę.
Naturalne nie zawsze w sieci pojawiają się tylko korzystne opinie użytkowników i odbiorców, ale niestety coraz częściej spotykamy się też z opiniami fałszywymi, pisanymi na zamówienie, które bardziej przypominają hejt internetowy niż prawdziwą opinię klienta.
Pierwsza najważniejsza wskazówka, dzięki której można rozpoznać, czy opinia została wystawiona przez prawdziwego człowieka, czy też przez bota, to nazwa użytkownika.
I bardziej jest ona dziwna, nasycona znakami bez sensu, tym większa szansa, że to fake. Opinie publikowane pod imieniem i nazwiskiem bez wątpienia są bardziej wiarygodne.
Druga ważna rzecz to sprawdzenie, jak często dany użytkownik publikuje swoje opinie o różnych firmach i instytucjach. Wystarczy tylko kliknąć nazwę użytkownika, by sprawdzić, gdzie znalazły się jego oceny.
Jeżeli w Google wystawia on opinie regularnie, niektóre z nich są korzystne, a inne nie, może to świadczyć o wiarygodności i o tym, że opiniami dzieli się prawdziwy człowiek. Najważniejsze zatem, aby odróżniać, czy opinia została stworzona przez realnego użytkownika sieci, czy też przez program, a zatem bota.
Skoro czytasz wpis pt. Jak pozbyć się fałszywych opinii w Google? [Fałszywe opinie Google] cyfryzacja, ucyfrowienie to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Wiarygodność opinii jest istotna nie tylko dla właścicieli marek, którzy mogą być zalanie falą hejtu ze strony botów piszących negatywne komentarze na zamówienie.
Nad tym, czy konkretna opinia jest prawdziwa, muszą pochylić się również przeciętni użytkownicy sieci. Przecież to właśnie opinie w internecie wpływają na ich decyzje.
Pod wpływem korzystnych informacji mogą oni wybrać usługi konkretnych specjalistów, na przykład lekarzy, prawników, terapeutów. Mogą też zrezygnować z korzystania z usług specjalistów czy firm, chociaż tak naprawdę są one świadczone na bardzo wysokim poziomie.
Warto zatem kierować się tym, co ludzie publikują w Google, ale z drugiej strony zawsze pamiętać o tym, że zagrania poniżej pasa to w internecie rzecz powszednia.
Kwestia usuwania fałszywych opinii najbardziej interesuje właścicieli marek, którzy korzystają z biznesowych opcji Google. Jeżeli na stronie swojej wizytówki spotkają nieprawdziwe, fałszywe recenzje i opinie, mogą zareagować.
Wystarczą, że zwrócą się z tym do administratorów Google, wskazując na te cechy opinii, które mogą świadczyć o jej fałszywości.
To, co może przemawiać na ich korzyść, to na przykład sformułowanie opinii w sposób niezgodny z zasadami Google.
Jeżeli w treści opinii znajdują się niecenzuralne słowa, może to być podstawą do usunięcia takiego wpisu. A co, jeżeli opinia nie zawiera niecenzuralnych słów, jest negatywna i właściciel marki podejrzewa, że jest fałszywa? Może sprawdzić historię kont, które wystawiają opinie.
Jeżeli będą podejrzane, a zatem okaże się, że z wielu kont pojawiły się negatywne oceny, ale ci użytkownicy tak naprawdę nie mają żadnej historii komentowania w Google, może świadczyć to o masowym hejcie. Takie sytuacje można zgłosić do supportu Google i czekać na stosowne reakcje.
Co sądzisz o wpisie pt. Jak pozbyć się fałszywych opinii w Google? [Fałszywe opinie Google] ? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |