DoubleClick to firma, która oryginalnie zajmowała się reklamami w internecie. W największym stopniu mowa tutaj głównie o banerach reklamowych i animacjach. Firma DoubleClick została założona w 1996.
Notowana była na NASDAQ jako DCLK.
Następnie w lipcu 2005 roku została wykupiona przez firmę Hellman and Friedman.
2 lata później, czyli w 2007 ogłoszono, że firma zostanie przejęta przez Google za ponad 3 miliardy dolarów.
Przejęcie zakończyło się w marcu 2008.
Jak większość firma zajmujących się reklamami i sprzedażą powierzchni, pod ich adresem padały liczne zarzuty o stosowanie ciasteczek (cookies) do szpiegowania użytkowników.
Działa to na zasadzie, że DoubleClick wyświetla bannery na różnych stronach internetowych i następnie zbiera informacje o użytkownikach którzy te strony odwiedzają. Dzięki temu, my marketerzy możemy staranniej dopasowywać reklamy do właściwych grup odbiorców.
Obecnie doubleclick to google marketing platform.
Więc oficjalnie DoubleClick (inaczej Digital Marketing, DDM) to platforma technologii reklamowej. Reklamodawcy dzięki niej mogą skuteczniej tworzyć, zarządzać i rozwijać bardzo skuteczne kampanie marketingowe w internecie.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
DDM to najlepsze rozwiązania, stworzone z myślą aby pomóc osobom kupującym reklamy tzw. „media buyer” prowadzić całościowe programy w wielu kanałach.
Doubleclick, zarówno stare nazewnictwo jak i nowe programy to:
Każda firma potrzebuje skutecznej kampanii marketingowej, aby prawidłowo funkcjonować i utrzymać się na rynku. W czasach, kiedy każdy ma dostępu do internetu, większość ruchu marketingowego kierowana jest właśnie do tego medium.
Oprócz budowania strony internetowej i targetowania warto skorzystać z możliwości, jakie daje nowoczesna technologia, zwłaszcza że algorytmy potrafią monitorować i gromadzić dane o konsumentach.
Z naszego punktu widzenia jako marketingowca, czy reklamodawcy te informacje mogą okazać się szczególnie cenne. Z powodzeniem mogą pomóc w planowaniu kampanii reklamowych i ocenie ich skuteczności. W tym celu Google opracował zaawansowany produkt marketingowy DoubleClick, który jest obecnie częścią większego projektu Google Marketing Platform.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. DoubleClick Search (DCS)- kampanie Google?
Napisz w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)