Zawartość strony
Jak wiadomo w komunikacji online technologia powinna być właściwie dopasowana do potrzeb użytkowników. Osoby, które są zatem zainteresowanie zorganizowaniem wideokonferencji lub planują prezentację nowych produktów, powinny skorzystać z platformy, która została stworzona z myślą o ich potrzebach. Dlaczego warto zdecydować się na ClickMeeting. W jaki sposób można przeprowadzać webinary?
Zobacz poniżej: recenzja i opis działania programu do webinarów
Pierwsza wersja powstała już w 2009 roku. W pewnym momencie została jednak podjęta decyzja, by rozwijać platformę w taki sposób, aby nie tylko pozwalała na spotkania online, ale również służyła, jako zupełnie oddzielny program przeznaczony do prowadzenia wideokonferencji.
Obecnie uznaje się, ze platformę stworzyła firma GetResponse w 2011 roku. Godny uwagi jest również fakt, że od 2016 roku funkcjonuje na rynku, jako niezależne przedsiębiorstwo specjalizujące się w organizacji webinarów. W najprostszym możliwym ujęciu są to seminaria, które odbywają się za pośrednictwem internetu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Click Meeting jest to narzędzie, które służy do organizacji wykładów, prezentacji, szkoleń czy konferencji. Może zostać także wykorzystane do obrony prac dyplomowych. Pozwala zarówno większym, jak i mniejszym przedsiębiorstwom przekazywać informację, wiedzą o produktach czy usługach. Ponadto za pomocą transmisji obrazu i dźwięku użytkownik może kontaktować się z członkami swojego zespołu, pracownikami czy partnerami biznesowymi.
Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że omawiana platforma w swojej ofercie posiada także narzędzia umożliwiające na przeglądanie dokumentów czy określonych materiałów razem z uczestnikami webinaru. Istnieje możliwość udostępniania ekranu.
ClickMeeting to polska platforma do webinarów, która pozwala na organizowanie i prowadzenie webinarów, szkoleń i spotkań online. Jest to jedna z najpopularniejszych platform do webinarów w Polsce i na świecie. ClickMeeting oferuje szeroki zakres funkcji, które pozwalają na tworzenie profesjonalnych webinarów, takich jak:
ClickMeeting jest łatwy w użyciu i dostępny z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą organizować i prowadzić webinary, szkolenia i spotkania online.
Oto kilka korzyści z korzystania z ClickMeeting:
Jeśli szukasz platformy do webinarów, która jest łatwa w użyciu, oferuje szeroki zakres funkcji i jest niezawodna, ClickMeeting jest doskonałym wyborem.
Można korzystać z interaktywnej tablicy z narzędziami przeznaczonymi do rysowania. Ogromnym atutem omawianego rozwiązania jest możliwość tworzenia webinarów na żądanie, a także udostępniania transmisji na Facebooku i YouTube. Osoba prowadząca webinar może także dodać ankietę do wypełnienia.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Nie można oczywiście zapomnieć o funkcjo Call-To-Action. Jest to doskonały sposób, by zwiększyć zaangażowanie uczestników. Pozwala bowiem na wyświetlanie spersonalizowanego okna praktycznie w dowolnym momencie w trakcie wydarzenia. Może zawierać także grafiki i przyciski, które będą przekierowywały uczestników do danej strony.
Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że platforma click meeting działa na zasadzie technologii WebRTC. W najprostszym możliwym ujęciu służy ona do komunikacji w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki internetowej. Można w ten sposób przesyłać zarówno dane tekstowe, jak i pliki w formacie video, audio. Możliwe jest również przeprowadzanie spotkań online widząc i słysząc uczestników. Narzędzie pozwala dzielić się wiedzą w bardzo efektywny sposób.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Do zdecydowanie najczęściej wymienianych atutów rozwiązania należy zaliczyć fakt, że działa praktycznie na wszystkich urządzeniach. System operacyjny nie ma większego znaczenia. Godny uwagi jest fakt, że oprócz wersji online, można korzystać także z aplikacji mobilnej, która jest z kompatybilna z systemem operacyjnym iOS i Android.
Warto wiedzieć, że do rejestracji w zupełności wystarczą: imię, e-mail, a także hasło. Osoby, które dopiero po raz pierwszy będą miały przyjemność korzystania z narzędzia otrzymają wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Dzięki temu możliwe będzie logowanie się do platformy. Kolejnym etapem będzie zaplanowanie wydarzenia. Należy zatem kliknąć „Zaplanuj spotkanie online”, a następnie wybrać właściwe ustawienia oraz nazwę dla pokoju.
Później wystarczy zaprosić uczestników. Wystarczy kliknąć przycisk „Działania” i wybrać najbardziej odpowiedni szablon do zaproszenia. Nie można oczywiście zapomnieć upewnić się, że określone wydarzenie zostanie przeprowadzone bez żadnych problemów. Trzeba w tym celu nacisnąć „Test konfiguracji systemu”. W ten prosty sposób możliwe będzie sprawdzenie, że urządzenie działa prawidłowo.
Koniecznie jest także przygotowanie spotkania przez wgranie materiałów bez których nie będzie możliwe przeprowadzenie webinaru. Doskonałym przykładem może być prezentacja. Ostatnim etapem będzie naciśnięcie przycisku „Rozpocznij spotkanie”. Osoby, które jednak nie są organizatorami tylko uczestnikami i chcą dołączyć do konkretnego wydarzenia muszą wejść w link, który otrzymają w wiadomości e-mail.
Rozwiązanie działa na zasadach w modelu Software as a Service, gdzie użytkownik ma możliwość dokonania wyboru w kwestii opłacania subskrypcji. Można zdecydować się na abonament roczny lub miesięczny. Oznacza to, że koszt dostępu będzie uzależniony od potrzeb, a także planu, który zostanie wybrany przez osobę zainteresowaną.
Ceny poszczególnych planów zależą od okresu rozliczenia płatności, a także liczby osób uczestniczących w webinarze. Doskonałym przykładem jest fakt, że konferencja dla 50 osób z rocznym rozliczeniem będzie kosztowała od 89 do 109 złotych.
Zdalny cykl webinarów działa świetnie bo ludzie coraz bardziej cenią swoją prywatność. Automatyczny wirtualny live pozwala organizować skuteczne sprzedażowo spotkania.
ClickMeeting to platforma do wideokonferencji, która umożliwia organizowanie i prowadzenie spotkań online, szkoleń i webinarów.
Oto kilka dodatkowych informacji o ClickMeeting:
Jeśli szukasz platformy do wideokonferencji, która jest łatwa w użyciu, dostępna z dowolnego urządzenia i oferuje szeroki zakres funkcji, ClickMeeting jest dobrym wyborem.
Tak, podczas spotkania w ClickMeeting możesz być widziany przez innych uczestników. Możesz włączyć lub wyłączyć swoją kamerę w dowolnym momencie.
ClickMeeting oferuje bezpłatny plan, który pozwala na organizowanie spotkań z maksymalnie 25 uczestnikami. Więcej informacji o planach cenowych ClickMeeting znajdziesz na stronie internetowej firmy.
Aby dołączyć do spotkania w ClickMeeting, musisz mieć konto i link do spotkania. Możesz uzyskać link do spotkania od organizatora spotkania. Aby dołączyć do spotkania, kliknij link i wpisz swoje imię i nazwisko. Następnie kliknij przycisk „Dołącz”.
Super opcją jest czat, a zespół clickmeeting to doświadczone osoby. Z resztą zaloguj się, poniżej masz link i sprawdź samemu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)