Zawartość strony
Najpopularniejszą i najczęściej używaną wyszukiwarką jest Google, ale warto wiedzieć, że wyszukiwarka ta nie jest dostępna w każdym zakątku świata. Wyjątkiem mogą być Chiny, w których do wyszukiwania informacji w internecie służy wyszukiwarka nosząca nazwę Baidu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Baidu jest to najpopularniejsza wyszukiwarka w Chinach, która zastąpiła Google, które ze względu na cenzurę wycofało swoją działalność z Chin.
Baidu (chiń. 百度) – najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Chinach, której udział w miejscowym rynku wynosi 64%.
Baidu jest nie tylko wyszukiwarką internetową, ale także przedsiębiorstwem technologicznym będącym właścicielem usług, które są bardzo podobne do usług, jakie świadczy Google.
Baidu to chińska wyszukiwarka internetowa, która jest jednym z największych w kraju i na świecie. Została założona w 2000 roku i obecnie jest głównym graczem na rynku wyszukiwarek w Chinach. Baidu oferuje szeroką gamę usług, w tym wyszukiwanie, reklamę, mapy, aplikacje, usługi muzyczne i wiele innych. Baidu jest bardzo popularne w Chinach ze względu na jego skuteczność i użyteczność, a także dostępność w języku mandaryńskim.
Chińska wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie informacji, zdjęć, map, mp3 oraz tłumacza, a także pozwala na korzystanie ze społecznościowego portalu wiedzy i forum internetowego, na którym użytkownicy mogą prowadzić dyskusję na różne tematy.
Wyszukiwarka jest zmieniana tylko wtedy, kiedy następuje taka konieczność, a jej użytkowanie jest bardzo proste. Baidu stworzone jest w sposób minimalistyczny bez zbędnych dodatków, które mogą drażnić użytkownika.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Pierwszą różnicą jest stopień zrozumienia lokalnego języka oraz kultury Chin. Chińska wyszukiwarka jest lepiej zoptymalizowana technologicznie pod kątem potrzeb użytkowników. W języku chińskim istnieje wiele słów mających kilka znaczeń, co powoduje problemy z wyszukaniem informacji, których użytkownik potrzebuje. W chińskiej wyszukiwarce ten problem się nie pojawia, ponieważ uwzględnia ona kontekst szukanego słowa.
Różnica widoczna jest w procesie indeksowania. W wyszukiwarce Google proces trwa długo, ale w chińskiej wyszukiwarce proces ten trwa jeszcze dłużej i użytkownik musi wykazać się dużą cierpliwością. Następną różnicą jest zasięg działania wyszukiwarki, ponieważ Google działa na całym świecie natomiast Baidu tylko w Chinach i Japonii.
Chińska wyszukiwarka wyróżnia się tym, że umożliwia ona szukanie osób zaginionych oraz starszych. W czasie rozpoznawaniu obrazu Baidu korzysta z tekstu klasycznego, jak i alternatywnego, a Google tylko z tekstu alternatywnego.
Podczas wykrycia w wyszukiwarce duplikacji treści, w Chinach wyciągane są poważne konsekwencje polegające na tym, że strona traci swoją pozycję i ciężko jest jej ją odzyskać. Google stosuje zaawansowane algorytmy, które sprawdzają, czy duplikowane treści pochodzą od tej samej firmy.
Wyszukiwarki mają punkty wspólne, których jest kilka. Pierwszym podobieństwem jest wykorzystywanie PPC. Obie wyszukiwarki w pierwszych wynikach wyszukiwania umieszczają płatne linki zawierające odpowiednie słowa kluczowe. Kolejnym podobieństwem jest to, że obie wyszukiwarki, aby dotrzeć do określonej liczby odbiorców, stosują geotargetowanie, które pozwala skupić się na konkretnych regionach kraju.
Następnym podobieństwem jest to, że jeśli strona internetowa nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, a także wymaga długiego czasu, aby się załadować, jej pozycja w wyszukiwaniach spada.
Wielu użytkowników internetu zarówno na świecie, jak i w Polsce nie słyszało nigdy o wyszukiwarce Baidu, ponieważ jej popularność ogranicza się do Chin i Japonii, bo wyszukiwarka ta działa tylko w tych krajach. Firma Baidu ma obowiązek przestrzegać prawa, jakie panuje w kraju i brać pod uwagę cenzurę. Takie wytyczne były powodem tego, że Google wycofało swoją wyszukiwarkę z Chin.
Chińska wyszukiwarka jest czwartą co do wielkości stroną internetową na świecie i oferuje wyższe pozycje stronom, które umieszczone są na chińskich serwerach oraz tych, które stworzone są w języku chińskim. Wiele stron optymalizowanych jest pod kątem chińskiej wyszukiwarki, dlatego trzeba wprowadzić następujące zmiany dotyczące pozycjonowania:
Co sądzisz o wpisie pt. Baidu wyszukiwarka – wszystko, co trzeba wiedzieć ? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)