Zawartość strony
Już nikogo nie dziwią osoby przemierzające ulice wpatrzone w ekran telefonu – smartfon stał się nieodłącznym elementem codziennego życia osób w bardzo różnym wieku. Służy on zarówno do wyszukiwania informacji, jak i kupowania czy oglądania – nic więc dziwnego, że właściciele witryn internetowych dążą do tego, aby były one dostosowane również do smartfonów. Do tego właśnie służy AMP Accelerated Mobile Pages.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
AMP Accelerated Mobile Pages to krótko mówiąc działania, które mają na celu uczynić naszą stronę internetową znacznie szybszą i łatwiejszą w użytkowaniu na urządzeniach mobilnych, czyli przede wszystkim smartfonach. Technologia ta wychodzi od Google – najpopularniejszej wyszukiwarki, z której korzysta ponad 90% użytkowników polskiego Internetu.
Niestety rzeczywistość jest taka, że użytkownik, któremu strona ładuje się na telefonie zbyt długo lub wyświetla się nie tak jak trzeba, to zazwyczaj kieruje on swoje kroki do konkurencji. Na pewno takich sytuacji chce uniknąć każdy, dla kogo witryna internetowa jest głównym narzędziem do zarabiania w sieci. Dlatego właśnie powstała usługa AMP Accelerated Mobile Pages.
Bardzo szybko odkryto, że problemy z ładowaniem się strony na smartfony może odbijać się na mniejszej ilości odwiedzin, a tym samym także mniejszej sprzedaży.
Dlatego właśnie pojawiły się zupełnie nowe standardy projektowania stron od Google, dzięki czemu każda witryna internetowa jest tak stworzona, aby wyświetlała się we właściwy sposób na telefonie, a także, aby proces jej ładowania był jak najkrótszy. Okazało się, że są tutaj najbardziej istotne trzy czynniki, które wpływają na te wartości. Są to: AMP HTML, AMP JS oraz AMP CDN.
Te trzy najbardziej istotne komponenty AMP Accelerated Mobile Pages decydują o jakości oraz szybkości stron internetowych na stronach mobilnych:
Strony, które są sprawne technicznie dla urządzeń mobilnych i szybko się ładują, są tym samym atrakcyjniejsze dla robotów indeksujących wyszukiwarek, co wpływa przede wszystkim na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania dla witryny internetowej. Jest to równoznaczne z większą ilością wejść na stronę i większą ilością potencjalnych klientów, a to zawsze zwiększa sprzedaż.
AMP Accelerated Mobile Pages to także zdecydowana mniejsza ilość odrzuceń. Użytkownik, który wchodzi na konkretną stronę oczekuje, że wczyta się ona szybko – nic w tym dziwnego – w obecnych czasach wszystko przyspiesza, więc witryna, która ma problem z załadowaniem się, wydaje się mniej atrakcyjna, przestarzała, w jakiś sposób dysfunkcyjna – jeśli problem będzie się powtarzał, to trzeba liczyć się z tym, że niezadowoleni użytkownicy po prostu skorzystają z oferty konkurencji, gdzie nie będzie takiego problemu. Nawet stali klienci mogą z czasem wybrać szybszą i lepiej działającą witrynę na urządzeniach mobilnych.
Zdecydowaną korzyścią jest także obecność w karuzeli Google i promowanie przez wyszukiwarkę stron z AMP. A trzeba pamiętać, że to wciąż najpopularniejsza wyszukiwarka wśród odbiorców polskiego Internetu i nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Tym samym można także liczyć na wskazówki ze strony Google, np. komunikaty o błędach.
Warto także wspomnieć, że AMP Accelerated Mobile Pages może być zastosowane nie tylko na nowych stronach, ale można także poprawić również te już istniejące i uczynić je znacznie bardziej mobilnymi. W obecnych czasach, gdy korzystanie ze smartfonów jest coraz większe, wymogiem koniecznym jest dostosowanie witryn do mobilności i na pewno nic w tej kwestii się z czasem nie zmieni.
AMP Accelerated Mobile Pages jest więc swego rodzaju narzędziem, które wpłynie na jakość naszej witryny internetowej w urządzeniach mobilnych zarówno od strony technicznej, jak i szybkości jej ładowania się. A to ma zasadniczy wpływ na jej atrakcyjność dla użytkowników Internetu, a także robotów indeksujących Google, czyli najpopularniejszej obecnie wyszukiwarki. Dla właściciela strony oznacza to większy ruch, większą ilość potencjalnych klientów, co także przekłada się na większe profity.
Co sądzisz o wpisie pt. Strony AMP Accelerated Mobile Pages – nowe standardy projektowania stron? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 444
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |