Agencja reklamowa google

Agencja reklamowa google

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Agencja reklamowa google
    Agencja reklamowa google
    Agencja reklamowa google

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO, Agencją Reklamową Google

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Jak działa agencja reklamowa google?

    W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się nasza agencja reklamowa google. Ogólnie mówiąc agencje reklamowe google adwords prowadzą kampanie reklamowe dla klientów w całym kraju i poza nim.

    Agencja reklamowa google

    Czym jest agencja reklamowa google?

    Wybór agencji jest bardzo duży, dlatego niektórzy mogą mieć problem z wyborem odpowiedniej. Agencje specjalizują się nie tylko w tworzeniu, ale również optymalizacji kampanii.

    Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ młodzi przedsiębiorcy z reguły nie mają zbyt dużej wiedzy na temat marketingu internetowego.

    Agencja zna również doskonale trendy i co najważniejsze – informacje są aktualne. Warto zwrócić również uwagę na fakt, że agencje adwords działają z różnymi firmami. Dzięki temu można zdecydowanie szybciej znaleźć optymalne rozwiązanie dla danej branży. Początkujący użytkownik musi niestety wszystko testować ręcznie, a to jest bardzo czasochłonne i problematyczne.

    Warto zwrócić szczególną uwagę na fakt, że w tej branży najbardziej liczą się realne umiejętności oraz doświadczenie. Koszty można znacząco ograniczyć, jeżeli będziemy samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe. Jednak może to nas dużo kosztować, jeżeli nie posiadamy wystarczającej wiedzy na ten temat.

    Reklama Google Ads bez pomocy doświadczonych ekspertów jest ciężka do zrealizowania.

    Można oczywiście przeprowadzać optymalizację raz w miesiącu, ale wtedy efekty nie będą zadowalające. W ten sposób budżet zostanie wykorzystany w sposób całkowicie nieefektywny. Takie działanie mija się z celem, ponieważ blokuje drogę do zarabiania dużych pieniędzy.

    W agencji pracują eksperci w swoich dziedzinach, którzy skupiają się głównie na tworzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Kwalifikacje takich osób są stale podnoszone, ponieważ regularnie uczestniczą oni w szkoleniach.

    Warto mieć na uwadze, że ważna jest nie tylko wiedza, ale także doświadczenie, jeżeli chodzi o optymalizację. Sama sucha teoria niestety nie jest wystarczająca. Dużo czasu trzeba poświęcić na stworzenie oraz prawidłowe zoptymalizowanie kampanii.


    We wszystkich pracach jako agencja reklamowa google ads adwords wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Agencja reklamowa google

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Agencja reklamowa google to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Nasza agencja reklamowa google działa na terenie innych miast (a w zasadzie całej polski). M.in. Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Gdynia, Katowice i inne miasta.

    Śledzenie konkurencji i remarketing google

    Reklama internetowa to reklama, która jest wykorzystywana w różnych formach za pośrednictwem sieci WWW.

    Ważne jest również śledzenie konkurencji. Na uwagę zasługuje także fakt, że tworzenie własnego działu marketingowego generuje dużo wyższe koszty niż współpraca z agencją PPC.

    Współpracując ze specjalistami można mieć też pewność, że usługa zostanie wykonana prawidłowo. Najlepiej korzystać z usług renomowanych agencji, które wiele lat działają na rynku i cieszą się dobrą opinią. Wybór odpowiedniej agencji jest naprawdę dużym wyznaniem.

    Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę doświadczenie oraz kwalifikacje pracowników. Dobrze, jeśli posiadają certyfikaty Google związane z różnymi rodzajami reklam. Kluczowa jest także przejrzystość oraz jasne reguły współpracy. Głównym zadaniem pracowników jest przekazywanie bieżących informacji o kampaniach reklamowych oraz kosztach z tym związanych.

    Trzeba stale monitorować efekty, żeby wiedzieć jakie kolejne ruchy podjąć. Podpisując umowę z agencją, należy też zwrócić uwagę na jej czas trwania. Dostępne są umowy długoterminowe, ale termin wypowiedzenia z reguły wynosi miesiąc.

    Zalety korzystania z usług agencji reklamowej google ads/adwords

    Warto mieć na uwadze, że reklama nie zawsze przyniesie oczekiwany zwrot z inwestycji. Czasami poniesie się stratę, ale jest to całkowicie normalne i nie należy się tym przejmować.

    Doświadczenie oraz kwalifikacje pracowników, którzy będą się zajmować kampanią, są prawdopodobnie najważniejsze.

    Są to kluczowe elementy i od nich głównie zależy powodzenie reszty działań. Jeśli skorzystasz z usług osób, które są z całkowicie innej branży to efekt zazwyczaj będzie odwrotny do zamierzonego. Dlatego tak ważna jest konkurencja na rynku, ponieważ można w ten sposób sprawdzić skuteczność swoich działań.

    Na uwagę zasługuje fakt, że danej agencji nie wyklucza wcale brak doświadczenia w konkretnej dziedzinie.

    Należy też koniecznie sprawdzić, czy pracownicy danej agencji mają doświadczenie w kampaniach Google Ads. Jeśli ktoś prowadzi jednocześnie kampanie Google Ads oraz działania SEO, to niestety ciężko mu się konkretnie skupić na jednej rzeczy. Przydatne są także case study prezentowane przez agencje.

    FAQ: Co to jest Google Ads?

    Google Ads to system reklamowy Google, który umożliwia zarządzanie kampaniami reklamowymi i wyświetlanie reklam w wyszukiwarkach, witrynach partnerskich, aplikacjach i YouTube. Oferuje różne formaty reklam, od tekstu po wideo i all in one: czyli performance max. Najpopularniejszym modelem płatności jest PPC, gdzie nie płacisz za reklamy, tylko płacisz za kliknięcie.

    System jaki prowadzi dla Ciebie nasza agencja reklamowa google zapewnia szeroki dostęp do metryk i analiz kampanii, umożliwiając efektywne zarządzanie budżetami i celami firmy.

    Co lepsze, Google Ads – AdWords czy Facebook?

    Wybór odpowiedniego kanału reklamowo-marketingowego zależy od kilku czynników, takich jak: rodzaj produktu/usługi, świadomość marki, cele kampanii.

    Zarówno Google Ads/adwords, jak i Facebook Ads obsługują precyzyjne kierowanie na użytkowników, którzy mogą być jak najbardziej zainteresowani Twoją marką. Osobliwością, a w sumie tym co wyróżnia tak Google jest to, że umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy aktualnie szukają usługi/produktu, czyli jest to gorący ruch. Ruch świadomy i tych ludzi nie musisz przekonywać. Oni szukają bo mają bardzo mocny zamiar zakupowy. Facebook natomiast dokładniej dzieli użytkowników na grupy odbiorców o określonej psychografii.

    Wybór agencji reklamowej google ads

    Dobry ekspert jest w stanie zawsze dogłębnie poznać każdą branżę. Umożliwia to później stworzenie naprawdę skutecznej reklamy firmy. Dobrze, jeżeli agencja śledzi na bieżąco efekty kampanii. Warto się także dowiedzieć jakie konkretnie narzędzia są wykorzystywane.

    Agencja może mieć najlepsze raporty oraz wykwalifikowanych pracowników, ale jeżeli komunikacja nie jest sprawna to wtedy wszystko inne jest już drugorzędne.

    W UniqueSEO Klienci co miesiąc otrzymują raporty, w których wyjaśnione są wszystkie szczegóły kampanii. W raporcie pojawiają się takie dane jak wyświetlenia reklamy, średni koszt kliknięcia, współczynnik konwersji, całkowity koszt konwersji, a także liczba konwersji. Kolejnym ważnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze agencji adwords jest sposób komunikacji.

    Przedstawiciele agencji powinni być w stanie w każdej chwili odebrać telefon od klienta. Kontakt z takim opiekunem może nie być regularny także podczas tworzenia oraz optymalizacji kampanii. Dedykowany opiekun powinien czuwać nad przebiegiem kampanii.

    Poproś o nasze portfolio digital!

    Działamy?

    Umów się poniżej.

    Agencja reklamowa google

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że agencja reklamowa google to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Agencja reklamowa google adwords UniqueSEO!

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)