Zawartość strony
Właśnie założyłeś niesamowity sklep e-commerce. Wybrałeś artykuły na czasie i w zgodzie z panującą modą, przygotowałeś świetny projekt strony internetowej i jesteś gotowy na rozpoczęcie sprzedaży.
Ale jak dotąd twoje wyniki są rozczarowujące.
Uruchomienie i prowadzenie sklepu e-commerce to tylko pierwszy krok do rozpoczęcia udanego biznesu w Internecie — teraz musisz opracować zrównoważone strategie, aby zwiększyć sprzedaż e-commerce.
Zwiększenie sprzedaży e-commerce nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać! Z pewnością nie wymaga to wypalenia się i pracy 24 h w tym całym naszym procesie! Najczęściej jest to połączenie małych technik współpracujących ze sobą, aby pomóc Ci osiągnąć cele związane z przychodami. Na zasadzie 1+1=3
Oto 13 taktyk, aby zwiększyć sprzedaż w e-commerce bez inwestowania ogromnych sum pieniędzy.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Ten pierwszy na liście to podstawa jeśli chodzi o sprzedaż e commerce! Jasne, na początku może wydawać się to zniechęcającym zadaniem, ale istnieje niezliczona ilość sposobów na zbudowanie listy e-mailowej dla swojego sklepu internetowego bez wymyślania koła na nowo.
Kiedy budujesz rzeszę lojalnych klientów, odhaczasz kilka krytycznych zadań budowania biznesu:
Poczta e-mail działa tak dobrze, ponieważ Twoi klienci decydują się na to, aby usłyszeć od Ciebie więcej, zamiast kierować się płatnymi promocjami. Dodatkowo masz pełną kontrolę nad swoją listą e-mail, podczas gdy nie jesteś właścicielem platform mediów społecznościowych. Pamiętasz, jak Instagram i Facebook lata temu ucięły zasięgi?
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Teraz, jeśli zastanawiasz się nad najlepszymi strategiami budowania list e-mailowych, wyskakujące okienka działają niesamowicie dobrze w sklepach internetowych. Aby upewnić się, że nie pojawiają się w denerwujący sposób, możesz je wywołać, gdy klient spędzi określoną ilość czasu na Twojej stronie lub gdy przewinie do określonego punktu.
Ponieważ ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest odpychanie klientów, którzy przeglądają wszystkie fajne rzeczy w Twoim sklepie!
Inną skuteczną taktyką budowania listy e-mailowej jest dodanie pola wyboru opt-in podczas procesu checkout’u. Jest to znacznie mniej inwazyjne niż wyskakujące okienko.
Nie tylko to, ale pamiętaj…klient, który płaci, jest już zaangażowany i bliski zakupu większej ilości od Ciebie. Już wpisują swój adres e-mail, aby złożyć zamówienie, więc równie dobrze możesz dodać pole wyboru, aby uzyskać ich zgodę na dodanie ich do swojej listy! Dodanie zachęty, takiej jak 10% zniżki, da im dodatkową zachętę do sfinalizowania zakupu – jednocześnie zdobywasz nowego subskrybenta.
Tworząc formularze zgody, pamiętaj, aby zoptymalizować przycisk wezwania do działania zamiast wpisywać tekst, taki jak „Zarejestruj się”. Przyciski CTA mogą stanowić niewielką część Twojego sklepu, ale są potężne, gdy wykorzystuje się ich maksymalny potencjał! Samo zastąpienie „Zarejestruj się” słowem „Rozpocznij” jest już znacznie bardziej zorientowane na działanie i skuteczne.
Oczywistym następnym krokiem do zbudowania listy e-mailowej jest uczynienie z niej integralnej części Twojej strategii marketingowej.
Możesz zdecydować się na wysyłanie tego samego cotygodniowego biuletynu do każdego subskrybenta, ale nie jest to najlepszy sposób, aby jak najlepiej wykorzystać swoją listę, ponieważ te informacje nie będą tak istotne dla wszystkich odbiorców.
Zamiast tego podziel odbiorców na segmenty według ich osobistych działań — jakie produkty kupili od Ciebie? Jakie są ich preferencje, jeśli chodzi o otrzymywanie od Ciebie promocji e-mail?
Możesz wdrożyć te personalizacje i nie tylko, korzystając z dostawcy listy e-mailowej. Na przykład, prosząc odwiedzających o potwierdzenie subskrypcji, możesz dodać opcje pól wyboru, aby uzyskać wyobrażenie o:
Kiedy segmentujesz swoją listę subskrybentów, możesz wysyłać biuletyny i promocje, które są bardziej odpowiednie dla każdej osoby. Dzięki personalizacji Twoi odbiorcy z większym prawdopodobieństwem zaangażują się w Twoją markę i pozostaną subskrybentami.
Nic tak nie zmusza do działania jak niedobór.
Jeśli Twój produkt wydaje się być dostępny w ograniczonej ilości — lub jeśli wyprzedaż jest dostępna tylko przez krótki czas — Twoi odwiedzający będą teraz bardziej skłonni do kupowania od Ciebie, ponieważ nie mogą być pewni, że Twoje produkty będą dostępne w tym momencie lub później.
Wykorzystanie niedoboru w e-mail marketingu może zwiększyć współczynnik klikalności i podwoić sprzedaż, a wdrożenie jest mega proste!
Kiedy odwiedzający dodają przedmiot do koszyka, możesz być zadowolony…
… Lub możesz sprzedawać odwiedzającym więcej, aby zwiększyć ogólnie swój potencjał sprzedaży.
Przykład taktyki to „Możesz też polubić”.
Sklepy internetowe, które oferują up-sell, uzyskują średnio 70-95% swoich przychodów z upsell’i i odnowień — to ogromna kwota przychodów, której tracisz, jeśli nie zastosujesz tej taktyki!
Nie tylko to, ale także 10x łatwiej jest sprzedawać istniejącym klientom niż przyciągać nowych. Sprzedaż dodatkowa to bezproblemowa metoda na maksymalne wykorzystanie istniejących klientów.
Jednym z najłatwiejszych sposobów dodawania produktów dodatkowych jest wstawianie wyskakujących okienek, aby zaoferować odwiedzającym lepszy, droższy przedmiot (lub pokrewny przedmiot), gdy dodadzą pokrewny przedmiot do koszyka.
Ludzie uwielbiają robić zakupy na swoich telefonach, a ten trend rośnie.
Ale możesz być zaskoczony, gdy dowiesz się, że ludzie lubią robić zakupy na urządzeniach mobilnych, ale tak na prawdę kupują „gorzej”! Współczynniki konwersji na komputerach wynoszą pomiędzy 3,5 a 4%, a konwersje na urządzeniach mobilnych – około 1,5%. Więc co to dokładnie oznacza?
Odwiedzający sklepy e-commerce używają swoich urządzeń mobilnych do robienia zakupów, ale zbyt mało sklepów zapewnia bezproblemową obsługę mobilną zoptymalizowaną pod kątem konwersji. Z tego powodu traci się wiele okazji do sprzedaży.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, uczyń swoją witrynę przyjazną dla użytkownika na wszystkich platformach. Nie zapomnij również zoptymalizować wyskakujących okienek pod kątem urządzeń mobilnych!
Optymalizacja sklepu e-commerce pod kątem wyszukiwarek zwiększy ruch organiczny, zwłaszcza jeśli uda Ci się wypozycjonować na pierwszej stronie Google dla danego słowa kluczowego.
A kto nie lubi darmowego ruchu?
Jeśli masz ochotę na wzmiankę o SEO, rozumiem — bo pozycjonowanie stron to trudne zadanie, z którym trudno sobie poradzić samemu.
Ale SEO dla sklepów e-commerce nie jest tak czasochłonne i możesz wybierać spośród kilku świetnych wtyczek, aby uprościć ten proces. Niektóre są płatne, a niektóre są bezpłatne, ale ostatecznie te wtyczki są w większości niedrogie i zapewnią świetny zwrot z inwestycji, gdy zostaną wykorzystane do maksymalnego potencjału.
Pomyśl o tym w ten sposób — za każdym razem, gdy ktoś trafi na Twoją witrynę za pośrednictwem bezpłatnego wyszukiwania, oszczędzasz na płatnych reklamach.
Jeśli jesteś kompletnym nowicjuszem i potrzebujesz wskazówek, na tym blogu mamy bardzo dużo artykułów na ten temat.
Zdarzyło się to każdemu właścicielowi sklepu internetowego: otrzymujesz powiadomienie, że ktoś „zapełnił” koszyk gadżetami z Twojego sklepu.
Jesteś podekscytowany nadchodzącą sprzedażą i zaczynasz myśleć, że w końcu sprawy przybierają lepszy obrót. Ale twój gość nagle porzuca koszyk, nie finalizując sprzedaży. Dlaczego?!?!?
To prawdopodobnie zdarza się częściej, niż byś chciał i może sprawić, że poczujesz się bezradny. Ale są proste sposoby na zminimalizowanie porzucania koszyka.
Na przykład wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia (exit intent) mogą sprawić, że odwiedzający zastanowi się dwa razy przed kliknięciem przycisku „x” na karcie Twojego sklepu.
Tego typu formularze automatycznie wykrywają, kiedy użytkownik odsuwa myszkę żeby zamknąć okno od Twojego sklepu i dają mu ostatnią szansę na skorzystanie z kuszącej oferty, jeśli sfinalizują sprzedaż.
Jak teraz wygląda Twoja strona docelowa e-commerce?
Strona docelowa Twojego sklepu powinna zawierać najlepiej sprzedające się produkty w Twoim sklepie. To pierwsza rzecz, którą zobaczą Twoi goście — to Twoja jedyna szansa na pierwsze wrażenie.
Prezentując swoje najlepiej sprzedające się produkty na swojej pierwszej stronie, nie tylko zrobisz świetne pierwsze wrażenie, ale dasz punkt wyjścia do zakupów odwiedzającym, zamiast przytłaczać ich wszystkimi istniejącymi produktami w menu.
Prezentacja najlepiej sprzedających się produktów w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie e-commerce działa świetnie.
Dodatkowo, jeśli te produkty są najlepiej sprzedające się, do tej pory udowodniły swoją wartość. Nie bez powodu najlepiej sprzedają się. Wykorzystaj ich moc, aby zachęcić wszystkich nowicjuszy do kupna z Twojego sklepu.
Czy wiesz, że Instagram i facebook mają posty z możliwością zakupów? Jeśli Twoja firma przestrzega ich zasad handlowych, możesz użyć swojego profilu biznesowego na Instagramie, aby połączyć się bezpośrednio ze swoim sklepem e-commerce.
Jest to szczególnie ważne, jeśli wizualna strona Twojego sklepu jest na miejscu. Możesz użyć kuszących zdjęć swoich produktów, aby przyciągnąć wzrok swoich obserwujących na Instagramie, a następnie skierować ich z powrotem do strony produktu w swoim sklepie.
Innym sposobem integracji Instagrama jest bezpośrednie dodanie kanału do witryny e-commerce. To zachęci odwiedzających do zaangażowania społecznego.
Zaangażowani odwiedzający są znacznie bardziej skłonni do ponownego zakupu w przyszłości.
Czy wiesz, że 70% klientów korzysta z recenzji online, aby informować o swoich zakupach?
Jeśli nie korzystasz z recenzji, tracisz ogromną część potencjalnego dochodu.
Prostym sposobem wykorzystania dowodu społecznego jest dodanie ocen produktów. Pamiętaj, aby poprosić kupujących o pozostawienie recenzji, w przeciwnym razie mogą nie pomyśleć o zrobieniu tego samodzielnie.
Innym sposobem na wzmocnienie dowodu społecznego jest dotarcie do niektórych z najbardziej lojalnych klientów — tych, którzy wielokrotnie kupowali w Twoim sklepie — z prośbą o referencje. Opinie różnią się od recenzji, ponieważ niekoniecznie są związane z konkretnym produktem — mogą budować zaufanie do Twojej marki jako całości i rekomendować ogólne wrażenia z zakupów w Twojej witrynie.
Skorzystaj ze swojej listy e-mailowej, aby uzyskać referencje, ponieważ to właśnie tam znajdziesz swoich najbardziej lojalnych klientów.
Gdy zdobędziesz już te referencje, zaprezentuj je na swojej stronie docelowej, aby od razu przybrać godną zaufania twarz dla nowych odwiedzających. Referencje działają jeszcze lepiej, gdy używasz prawdziwego nazwiska i zdjęcia, ponieważ odwiedzający mogą zidentyfikować klienta jako prawdziwą osobę.
Czat na żywo to kolejne z tych narzędzi e-commerce, które wydaje się trudne do wdrożenia, ale jest o wiele prostsze niż myślisz.
Dodanie opcji czatu na żywo w Twoim sklepie pozwala Tobie lub przedstawicielom obsługi klienta bezpośrednio rozmawiać z odwiedzającymi, jeśli mają pytania.
Czasami odwiedzający chcą coś od Ciebie kupić, ale mają palące pytanie, na które należy najpierw odpowiedzieć.
Na przykład wyobraź sobie to:
Osoba musi wiedzieć, czy ubranie jakie sprzedajesz jest zgodne z rozmiarem, zanim wybierze rozmiar, który chce kupić. Aby się z Tobą skontaktować, muszą kliknąć Twoją stronę kontaktową, skopiować Twój adres e-mail, otworzyć aplikację poczty e-mail i wpisać swoje pytanie w wiadomości e-mail.
To wiele kroków — a „wyganiasz” gościa ze swojego sklepu do skrzynki email (czyli na inną platformę), co może skończyć się kosztami sprzedaży.
I to nie tylko spekulacje — 79% klientów nie dokona zakupu w witrynie, jeśli nie ma opcji czatu na żywo.
Z drugiej strony, jeśli masz narzędzie do czatu na żywo zaimplementowane bezpośrednio na stronie, odwiedzający może pozostać na stronie i wchodzić w interakcje z przedstawicielem obsługi klienta bez dodatkowych problemów.
To łatwy sposób na nawiązanie kontaktu między potencjalnymi nabywcami a Twoją marką.
Pola czatu na żywo to nieinwazyjne dodatki do Twojego sklepu internetowego, ale mogą być również używane do zachęcania odwiedzających do interakcji.
Skąd wiesz, co działa najlepiej, a co nie działa wcale, jeśli chodzi o optymalizację konwersji Twojego sklepu?
Krótka odpowiedź brzmi, że nie wiesz z góry. Jedynym prawdziwym sposobem, aby dowiedzieć się, co działa, jest przetestowanie opcji.
Wprowadź testy A/B. Ta metoda zestawia ze sobą dwa różne nagłówki, opisy produktów, układy stron lub więcej, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej.
Większość narzędzi do testowania A/B oferuje kluczowe metryki, aby uzyskać szczegółowy wgląd w wydajność Twoich wersji. Kiedy zrozumiesz, co działa lepiej, możesz iterować ulepszenia w swoim sklepie i testować różne opcje ze sobą.
Każda nowa iteracja pomoże Ci zwiększyć sprzedaż e-commerce, ponieważ polegasz na czystych danych, aby zoptymalizować konwersje.
Testy A/B ostatecznie pomagają tworzyć coraz lepsze wrażenia dla klientów. Im lepsze wrażenia, tym większe prawdopodobieństwo, że Twoi klienci wrócą, aby ponownie u Ciebie kupić.
Oczywiście ta technika nie jest w 100% łatwa. Wymaga ciągłego ulepszania sklepu. Jednak dzięki odpowiednim narzędziom nie musisz walczyć z technologią, aby wdrożyć te testy — wystarczy wymyślić świetną treść do przetestowania.
Najczęściej odwiedzający po raz pierwszy w Twoim sklepie rozglądają się przez chwilę, a następnie wychodzą bez dokonywania zakupu.
Chociaż jest to część rzeczywistości posiadania sklepu internetowego, nie oznacza to, że nie możesz zrobić nic, aby wykorzystać kilka elementów na swoją korzyść. W tym miejscu pojawia się retargeting odwiedzających. Używając piksela Facebooka, możesz wykryć, kto odwiedził Twoją witrynę i czy dokonał zakupu. Stamtąd możesz kierować płatne reklamy w mediach społecznościowych na te osoby.
Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie retargetingu. Na przykład, jeśli odwiedzający opuścił Twój sklep, ale kliknął określony produkt, możesz promować ten produkt w mediach społecznościowych i zaoferować im rabat czasowy lub ilościowy (niedobór).
Z drugiej strony, jeśli ktoś zapełnił swój koszyk (porzucony koszyk) i wyszedł, możesz to specjalnie zareklamować i zaoferować mu bonus, jeśli sfinalizuje zakup.
Oto podsumowanie— klienci mogą nie kupować od Ciebie za pierwszym razem, gdy wchodzą w interakcję z Twoją marką. Mogą też nie kupić za drugim razem.
Ale im większą ekspozycję dostaną w Twoim sklepie, tym większe prawdopodobieństwo, że w końcu coś od Ciebie kupią.
A dokonanie tego pierwszego zakupu to pierwszy krok do zostania stałym klientem. To ważne, ponieważ pamiętaj, że o wiele łatwiej jest przekonwertować dotychczasowych kupujących.
Więc szybko zwiększ sprzedaż online dzięki tym taktykom!
Gratulacje przeczytania wszystkich taktyk które zwiększą sprzedaż w e-commerce bez wypalania budżetu.
Każda z tych taktyk jest bardzo skuteczna. Jednak wdrożone razem są paliwem rakietowym dla Twojej sprzedaży e-commerce.
A wiele z nich jest bezproblemowych dzięki widżetom i modułom, od porzucania koszyka i wyskakujących okienek z formularzami zgody na e-mail, po wsparcie na czacie na żywo i wiadomości push.
Spróbuj wdrożyć tylko jedną z tych taktyk już dziś — będziesz w stanie zmierzyć różnicę w sprzedaży i zobaczyć, co wszystkie te techniki mogą z czasem dla Ciebie zrobić. Sprzedaż ecommerce nie musi być wcale trudna!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Sprzedaż e-commerce to proces sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem internetu. Polega głównie na kupowaniu i sprzedawaniu towarów i usług za pośrednictwem stron internetowych, co pozwala na skrócenie czasu realizacji usługi, obniżenie kosztów i usprawnienie procesu dokonywania zakupów. Sprzedaż e-commerce daje również możliwość znalezienia lub powiadomienia potencjalnych klientów o produktach i usługach, a także pozwala na szybszy marketing i reklamę w internecie w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży.
1. Szybkie i bezproblemowe zamówienia: umożliwia klientom szybkie i bezproblemowe zamawianie produktów lub usług w dowolnym momencie.
2. Zminimalizowane koszty: handel elektroniczny pomaga obniżyć koszty poprzez eliminację kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników biurowych do obsługi ustnej i pisemnej sprzedaży. Pozwala również zmniejszyć wysiłek włożony w wykonywanie czynności administracyjnych i pozwala na szybszy przyrost przychodów.
3. Więcej informacji: jako że handel elektroniczny jest mierzalny, może dostarczyć danych dotyczących preferencji kupujących. Umożliwia to dostosowanie oferty uwzględniające trendy i działalność konkurencji.
4. Szerokie zasięgi: handel elektroniczny pozwala na dotarcie do szerokiego grona klientów poza regionem. Pozwala to na sprzedaż do lokalizacji, z którymi inaczej byłoby to trudne lub niemożliwe.
5. Wyższa rentowność: handel elektroniczny pomaga zwiększyć rentowność poprzez redukcję wydatków na marketing, przesyłki i obsługę klienta oraz wprowadzenie wydajniejszych procesów.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)