Reklama Snapchat ads w social media i marketing (snap ads manager)

Reklama Snapchat ads w social media i marketing (snap ads manager)

Reklama Snapchat
Reklama Snapchat
Agencja adwords

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Możesz nam zaufać. Zrobimy to najlepiej dla Ciebie.

    bezpieczne daneTwoje dane są bezpieczne. 100% prywatności. Bez gierek, bez spamu.

    Reklama Snapchat ads w social media i marketing (snap ads manager) 1 4.9 gwiazdki z 397 recenzji od zadowolonych klientów

    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez naszą firmę. Zgody marketingowej udzielasz dobrowolnie i w każdym momencie możesz ją wycofać.

    Reklama Snapchat ads w social media i marketing (snap ads manager)

    Umiejętność korzystania z reklam Snapchat ads staje się podstawą strategii marek w mediach społecznościowych. Płatne reklamy na Snapie to jeden z najszybszych sposobów wpływania na zasięg Twoich snapów. Ale jak to działa? Jakich rezultatów możesz się spodziewać?

    W tym przewodniku znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o Snapchat ads, aby Twoje kampanie działały, wraz ze wskazówkami i przykładami od marek, które robią to dobrze.
    Jakie tematy poruszymy?

    •   Jak działaja Snapchat ads
    •   Czy Snapchat ads są dla Ciebie odpowiednie?
    •   Ile kosztuje Snapchat ads?
    •   Rodzaje reklam Snapchata
    •   Jak tworzyć Snapchat ads
    •   Wskazówki dotyczące Snap ads
    •   Kampania reklamowa

    🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

    🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

    darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

    Jak działają Snapchat ads

    Reklamy Snapchat to 10-sekundowe pełnoekranowe filmy w pionie, które pojawiają się pomiędzy oglądaniem historii znajomych. Użytkownicy mogą przesuwać palcem w górę, aby wejść w interakcję z Twoją reklamą.

    Jako reklamodawca możesz ustawić przesunięcie w górę, aby utworzyć link do witryny, obejrzeć dłuższy film, przeczytać artykuł lub zainstalować aplikację. Najbliższym porównaniem jest reklama ig Story na Instagramie.

    Podobnie jak reklamy na Facebooku, platforma reklamowa Snapchata jest samoobsługowa. Każdy może tworzyć reklamy, uruchamiać kampanie, monitorować skuteczność i optymalizować kampanie w Snap Ads Manager.

    Snapchat ads

    Czy reklamy Snapchat są dla Ciebie odpowiednie?

    Reklamy na Snapchacie to dobry kanał dla marek e-commerce skierowanych do młodszych odbiorców. Według wewnętrznych danych prawie 75% millenialsów i pokolenia Z korzysta ze Snapchata i spędza na platformie ponad 30 minut dziennie.

    Inne korzyści obejmują dotarcie do niewykorzystanego rynku, potężne możliwości kierowania faworyzujący marki e-commerce.

    diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


    REKLAMA

    agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
    Sprawdź naszą ofertę

    KONIEC REKLAMY

    Niewykorzystany rynek

    Według statystyk marketingowych Snapchata, codziennie korzysta ze Snapchata 300 milionów osób. Chociaż prawdą jest, że marketing na Instagramie ma większy zasięg, ponieważ ponad 600 milionów osób codziennie ogląda Stories, reklama na mniejszych platformach, takich jak Snapchat, nadal ma przewagę.

    Reklama na znanych kanałach, takich jak Facebook czy Instagram, może być droższa. O uwagę konsumenta trzeba konkurować z innymi markami.

    To powiedziawszy, Snapchat może być ekscytującym, niewykorzystanym kanałem reklamowym dla Twojej marki.

    Dzięki danym Snapchata możesz kierować reklamy do użytkowników na podstawie ich danych demograficznych. Możesz do nich dotrzeć na podstawie ich zainteresowań i zachowań online i offline. Podłączenie własnych danych to również opcja dotarcia.

    W przypadku firm, które chcą dotrzeć do młodszych odbiorców, 84% użytkowników Snapchata ma mniej niż 35 lat. Ponadto 70% użytkowników Snapchata to kobiety. Więc to może być na twoją korzyść. Jeśli jednak Twoje produkty lub usługi nie są przeznaczone dla młodych ludzi lub kobiet, może to nie być platforma dla Ciebie.

    Reklamy Snapchat okazały się skuteczne w kategorii handlu detalicznego. Użytkownicy Snapchata są o 60% bardziej skłonni do zakupów impulsowych, a 47% użytkowników Snapchata wysyła wiadomości do marek po dokonaniu zakupu. Platforma oferuje również interaktywne funkcje AR, aby widzowie mogli próbować produktów, takich jak makijaż.

    Reklamy Snap ads są zwykle kolejnym krokiem, jaki robi większość marek e-commerce. Zapewniają dobry zwrot z nakładów na reklamę.

    Moda, nowości i zakupy pod wpływem impulsu dobrze działają z pomocą reklam Snapchat ads. Jeśli jesteś marką B2C (business to consumer), reklamy Snapchat mogą być właśnie dla Ciebie.

    Ile kosztują reklamy na Snapchacie?

    Wyświetlanie reklam na Snapchacie zaczyna się od kilku złotych dziennie. Reklamodawcy mogą ustawić odpowiedni dla siebie budżet i dostosowywać go w miarę postępów. Snapchat oferuje narzędzia takie jak Snap Publisher do tworzenia i edytowania reklam w kilka minut.

    Snapchat pobiera opłaty za 1000 wyświetleń (CPM), ale oferuje ustalanie stawek na podstawie celu, co pozwala zoptymalizować kampanię pod kątem określonego działania, które wykona Snapchat, na przykład sfinalizowania zakupu lub pobrania aplikacji.

    Rozpoczęcie korzystania ze Snapchata jest bezpłatne — wystarczy utworzyć konto Snapchat, otworzyć konto reklamowe i rozpocząć wyświetlanie reklam.

    Ceny reklam Snapchat zmieniają się w zależności od wielu czynników, w tym:

    •   Cel reklamowy
    •   Budżet
    •   Czas trwania kampanii
    •   Cel stawki
    •   Oferowana kwota

    Rodzaje reklam Snapchata

    Snapchat ma format reklamy dla każdej firmy, dużej lub małej. Możesz korzystać z różnych formatów reklam dostosowanych do celów biznesowych takich jak zachęcanie do sprzedaży lub pobierania.
    Przyjrzyjmy się niektórym typom reklam, które możesz wyświetlać:

    •   Pojedynczy obraz lub wideo
    •   Reklamy kolekcji
    •   Reklamy fabularne
    •   Soczewki/lens
    •   Filtry
    •   Reklamy dynamiczne

    Pojedynczy obraz lub wideo

    Reklamy z pojedynczym obrazem lub wideo to reklamy pełnoekranowe, które można wykorzystać do wielu celów. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać załącznik, taki jak link do Twojej witryny lub pobrania aplikacji, a użytkownik snapa może przesunąć palcem w górę, aby podjąć działanie. Pojawiają się pomiędzy treściami, takimi jak Historie użytkowników, Wydawcy, Twórcy i Nasze historie, lub po nich.

    Kreacja może przybierać różne formy, takie jak filmy, zdjęcia, GIF-y… Możesz utworzyć reklamę o długości do trzech minut, ale ponieważ czas uwagi ludzi jest krótki, najlepiej jest trzymać ją do pięciu sekund.
    Specyfikacje i wymagania reklam:

    Typ pliku: .jpg, .png, .mp4 lub .mov  Proporcje obrazu: 9:16  Rozdzielczość: 1080 pikseli x 1920 pikseli  Długość: 3-180 sekund  

    Załączniki: witryna, aplikacja, długi film lub AR  Nazwa marki: Do 25 znaków ze spacjami  Nagłówek: do 34 znaków ze spacjami  Wezwanie do działania: dodaj tekst wezwania do działania. Snapchat zastosuje grafikę i umieści w reklamie wezwanie do działania.

    Reklamy kolekcji

    Reklamy kolekcji mają cztery kafelki, które można dotknąć, dzięki czemu użytkownik snapa może przeglądać i kupować Twoje produkty. Możesz zaprezentować serię produktów, a jeśli ktoś jest zainteresowany, po prostu klika, aby uzyskać więcej informacji.

    Reklamy kolekcji są idealne dla marek e-commerce, które chcą zapewnić bezproblemowe zakupy.

    Specyfikacje i wymagania reklam:

    Typ pliku: .jpg, .png, .mp4 lub .mov  Proporcje obrazu: 9:16  Rozdzielczość: 1080 pikseli x 1920 pikseli  Długość: 3-180 sekund  Załączniki: witryna, aplikacja, długi film lub obiektyw  Nazwa marki: Do 25 znaków ze spacjami  Nagłówek: do 34 znaków ze spacjami  Wezwanie do działania: dodaj tekst wezwania do działania. Snapchat zastosuje grafikę i umieści w reklamie wezwanie do działania.

    Reklamy kolekcji wymagają również obrazu miniatury, który ma własne specyfikacje:

    Typ pliku: .jpg lub .png (tylko obraz statyczny)  Rozdzielczość: 160 pikseli x 160 pikseli  Każdy obraz miniatury wymaga adresu URL  Adresy URL mogą być używane wielokrotnie

    Reklamy fabularne

    Reklamy narracyjne pozwalają dotrzeć do docelowych odbiorców w kanale Discover. Snapchaterzy mogą dotknąć Twojej reklamy i zobaczyć kolekcję od trzech do 20 snapów. Możesz pochwalić się nową kolekcją mody, premierami produktów lub wydaniami specjalnymi.

    Widzowie mogą też przesuwać palcem w górę, aby dalej zainteresować się reklamą i osiągnąć swój cel, np. kupić coś w Twojej witrynie.

    Specyfikacje i wymagania reklam:

    Typ pliku: .jpg, .png, .mp4 lub .mov  Proporcje obrazu: 9:16  Rozdzielczość: 1080 pikseli x 1920 pikseli  Długość: 3-180 sekund  

    Załączniki: witryna, aplikacja, długi film lub obiektyw  Nazwa marki: Do 25 znaków ze spacjami  Nagłówek: do 34 znaków ze spacjami  Wezwanie do działania: dodaj tekst wezwania do działania. Snapchat zastosuje grafikę i umieści w reklamie wezwanie do działania.

    Lens

    Snapchat umożliwia także uruchamianie zapadających w pamięć, interaktywnych reklam rzeczywistości rozszerzonej (AR) w Menedżerze reklam. Dzięki Lens Web Builder możesz wybierać spośród setek obiektów 3D, animacji i efektów, aby zbudować własny, markowy AR.

    Gdy skończysz, możesz uruchomić go jako reklamę, aby bawić się i udostępniać znajomym.
    Te reklamy AR mają wiele wskazówek i ograniczeń. Jeśli chcesz je uruchomić, zapoznaj się ze specyfikacją, aby uruchomić udaną reklamę.

    Filtry

    Filtry geograficzne to nakładki, które pojawiają się, gdy użytkownik zrobi zdjęcie i przesunie palcem w lewo lub w prawo. Ludzie mogą dodawać je do swoich zdjęć, aby wyróżnić okolice, parki, restauracje, sklepy i nie tylko. Reklamy te są zwykle kierowane do aktywnych użytkowników w określonej lokalizacji, ale można je zawęzić według parametrów, takich jak zainteresowania, płeć i wiek.

    Wymagania dotyczące reklam:

    Typ pliku: .png  Rozdzielczość: 1080 pikseli x 2340 pikseli  Obowiązkowy tekst, logo i zastrzeżenia prawne nie mogą być umieszczane w promieniu 310 pikseli od górnej lub dolnej części płótna.  Widoczne logo marki lub nazwa marki

    Reklamy dynamiczne

    Większość platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, daje markom możliwość wyświetlania dynamicznych reklam. Reklamy te automatycznie promują Twoje produkty użytkownikom na podstawie ich działań lub wyświetleń stron w Twojej witrynie. Na przykład, jeśli ktoś porzuci koszyk na Twojej stronie, Snapchat wygeneruje reklamę dla tej osoby i wyświetli ją na urządzeniu mobilnym.

    Reklamy dynamiczne wyglądają dokładnie tak, jak zwykłe reklamy Snapchat. Jedyna różnica polega na tym, że reklama jest wysyłana do osób, które już weszły w interakcję z Twoją marką.

    Snapchat oferuje dwa formaty reklam dynamicznych: pojedynczy obraz i kolekcję. Są one tworzone przy użyciu elementów z katalogu produktów i wstępnie ustawionych szablonów, a nie są tworzone za każdym razem ręcznie.

    Jak tworzyć reklamy Snapchat

    Jeśli wiesz, jak korzystać z Menedżera reklam Facebooka, Menedżer reklam Snapchat jest podobny. Jeśli nie korzystałeś z żadnego wcześniej, jesteś we właściwym miejscu żeby się nauczyć.

    Aby tworzyć reklamy Snapchat, musisz najpierw zarejestrować konto Snapchat. Gdy to zrobisz, przejdź do Menedżera reklam Snapchata.

    Zacznij od przejścia do lewego górnego rogu, gdzie jest napisane Utwórz reklamy.

    Następnie wybierz sposób, w jaki chcesz utworzyć swoją pierwszą przystawkę reklamową. Możesz wybrać opcję Natychmiastowe tworzenie lub Zaawansowane tworzenie.

    Błyskawiczne tworzenie pozwala szybko utworzyć jedną reklamę. Zaawansowane tworzenie zapewnia większą kontrolę. Możesz tworzyć wiele reklam w swojej kampanii i budować ścieżki.

    W tym samouczku omówimy bardziej zaawansowaną konfigurację. Więc kliknij Zaawansowane tworzenie.

    1. Wybierz cel

    Pierwszym krokiem jest podjęcie decyzji o celu. Zastanów się, czego oczekujesz od ludzi, gdy zobaczą Twoją reklamę.

    Przejdźmy przez cele, których prawdopodobnie będziesz używać jako firma e-commerce:

    • Wizyty w witrynie (Website Visits) – Dzięki celowi ruchu możesz kierować ludzi do wybranej witryny, takiej jak strona docelowa lub strona produktu.
    • Połączenia i wiadomości (Calls & Texts) – kontakt telefoniczny i SMS użytkowników z firmą. 
    • Zainstalowanie aplikacji (App Installs) – zachęca użytkowników do pobrania Twojej aplikacji.
    • Ponowne korzystanie z aplikacji (App Visits) – ma skłonić użytkowników do powrotu do aplikacji.
    • Promowanie lokalnych miejsc (Promote Local Place) – buduje świadomość o pobliskiej firmie i zachęca Snapchatterów do wizyty.
    • Reklamy zwiększające świadomość pomogą budować świadomość marki lub produktu wśród nowych klientów.
    • Zaangażowanie – Cel zaangażowania sprawia, że ​​więcej użytkowników angażuje się w Twoją reklamę.
    • Wyświetlenia wideo będą promować Twoją reklamę wideo.
    • Konwersje w witrynie będą śledzić znaczące interakcje w Twojej witrynie, takie jak zakupy.
    • Sprzedaż katalogowa wyświetli katalog Twoich produktów.

    Zwróć uwagę, jak te cele są podzielone na główne kategorie: świadomość, rozważanie i konwersje. Dzieje się tak, ponieważ klienci prawdopodobnie przejdą te trzy fazy przed dokonaniem zakupu.

    •   W fazie świadomości klient dopiero poznaje Twoją markę, usługę lub produkt.
    •   W fazie rozważania klient dowiaduje się więcej o Twojej ofercie i rozważa dokonanie zakupu.
    •   W fazie konwersji klient dokonuje zakupu lub podejmuje działanie, które uważa za wartościowe.

    Te trzy fazy tworzą tak zwany lejek marketingowy. Celem jest przeniesienie klientów przez lejek. Prawdopodobnie nigdy nie przejdą od razu od świadomości do zakupu. Musimy pielęgnować naszą publiczność.
    Wybierając cel, zastanów się, gdzie znajdują się klienci na Twojej ścieżce i odpowiednio utwórz reklamy. Jeśli Snapchat ads jest dla Ciebie nową platformą, zacznij od pielęgnowania klientów na poziomie świadomości, a następnie retargetowania odbiorców, którzy wchodzą w interakcję z Twoją reklamą uświadamiającą, i pokazuj im reklamę z celem do rozważenia.

    Następnie zechcesz ponownie skierować reklamy do klientów, którzy w znaczący sposób weszli w interakcję z Twoją reklamą jako cel rozważenie zakupu, i wyświetlić im reklamę konwersji. Czy widzisz, jak przesuwamy klienta w dół lejka? Możesz to zrobić za pomocą trzech lub więcej zestawów osobnych reklam.

    2. Nazwij swoją kampanię

    Następnie nadaj swojej kampanii nazwę. Wymyśl konwencję nazewnictwa, która ma dla Ciebie sens. Ułatw sobie zrozumienie, o co chodzi w kampanii, na pierwszy rzut oka, aby zachować porządek.

    Następnie masz możliwość utworzenia testu dzielonego A/B. W tym miejscu możesz przetestować dwie zmienne obok siebie w identycznych kampaniach, aby zobaczyć, która zmienna prowadzi do lepszych wyników.

    3. Wybierz datę rozpoczęcia i zakończenia oraz zdecyduj o budżecie

    Wybierając limit dziennych wydatków, nie wydasz więcej niż to, co wpisałeś. W dowolnym momencie możesz zwiększyć, zmniejszyć lub usunąć limit wydatków.

    4. Stwórz swój zestaw reklam

    Snap Pixel pomaga zmierzyć wpływ kampanii i zobaczyć, jakie działania podejmują użytkownicy w Twojej witrynie po obejrzeniu reklamy.

    Możesz pobrać fragment kodu z Menedżera reklam i opublikować go w swojej witrynie, jeśli chcesz. Jest to pomocne przy tworzeniu reklam retargetingowych w przyszłości.

    Przewiń w dół, a będziesz mieć możliwość wyboru formatu reklamy, typu reklamy i załącznika.

    Następnie wybierz miejsce docelowe reklamy. Zobaczysz opcję uruchomienia automatycznego umieszczania, dzięki której Snapchat pomoże wyświetlać Twoje reklamy większej liczbie osób w wielu miejscach docelowych, w których prawdopodobnie będą one najskuteczniejsze.

    Następnie określ, komu chcesz pokazać Twoje reklamy. Możesz wybrać określone lokalizacje i dane demograficzne, na które chcesz kierować reklamy. Snapchat pozwala również wybrać docelową grupę demograficzną według lokalizacji oraz zaawansowane filtry, takie jak zawód lub zainteresowania.

    Możesz również doprecyzować swoją grupę docelową, wybierając predefiniowaną grupę docelową. Są to gotowe grupy odbiorców korzystające ze Snapchata i danych innych firm, których możesz używać do łączenia się z ludźmi na podstawie ich zainteresowań i zachowań. Możesz również uzyskać szczegółowe informacje, kierując reklamy na określone systemy operacyjne, takie jak Apple iOS lub Android.

    Przewiń w dół. Tutaj możesz potwierdzić, ile chcesz wydać, jak długo będzie trwać kampania i jaką strategię określasz.
    Jeśli nie masz pewności, ile wydać na reklamę na Snapchacie, zacznij nisko. Zawsze możesz zwiększyć budżet, jeśli reklama jest skuteczna.

    5. Zbuduj swoją reklamę

    Na następnym ekranie zobaczysz opcję zaprojektowania reklamy. Prześlij swoje wizualizacje, dodaj nazwę marki, tekst nagłówka, wezwanie do działania i wszelkie dodatkowe wymagane informacje. Te pola mogą się zmieniać w zależności od celu kampanii reklamowej.

    Po prawej stronie edytora będziesz mógł zobaczyć, jak będzie wyglądać Twoja reklama.

    Gdy wszystko wygląda dobrze, przejrzyj swoje informacje na następnym ekranie. Dodaj adres firmy i informacje o płatności, a następnie kliknij Opublikuj kampanię w prawym dolnym rogu.

    Od wyboru kanałów po zastanawianie się, co opublikować, wypełnij puste pola, aby zastanowić się, jak najlepiej wykorzystać media społecznościowe, aby osiągnąć swoje cele marketingowe.

    Wskazówki dotyczące reklam na Snapchacie ads

    Teraz, gdy już wiesz, jak utworzyć kampanię reklamową w Menedżerze reklam, oto kilka wskazówek dotyczących Snapa, które pomogą w konwersji Twoich reklam.

    Użyj reklam retargetingowych

    Przenoszenie odbiorców przez ścieżkę z reklamami retargetingowymi może mieć wyższy współczynnik konwersji niż wyświetlanie tylko jednej reklamy. Retargeting ma miejsce wtedy, gdy wyświetlasz odbiorcom kolejną reklamę lub sekwencję reklam na podstawie interakcji, jaką podjęli z poprzednią reklamą.

    Snapchat nazywa tego typu odbiorców Odbiorcami angażującymi w reklamę. To strategia retargetingu, która ogranicza się do działań, które ludzie podejmują tylko w reklamach Snapchata.

    Przyjrzyjmy się, jak możesz stworzyć sekwencję reklam i efektywnie wykorzystać retargeting.

    •   Twoja pierwsza reklama może być siedmiosekundowym filmem przedstawiającym wyjątkowe cechy Twojego produktu i sposób jego wykorzystania. To byłaby Twoja pierwsza reklama zwiększająca świadomość marki.
    •   Wtedy możesz ponownie kierować reklamy na osoby, które przesunęły się w górę lejka. Możesz wziąć pod uwagę zaangażowanych odbiorców lub drugą fazę ścieżki, wyświetlając im reklamę, która mówi o tym co Twoja marka robi dobrze.
    •   Odbiorcy, którzy weszli w interakcję z tą drugą reklamą, zostali następnie przeniesieni do fazy konwersji na ścieżce, w której można im wyświetlić reklamę z wyprzedażą i bezpłatną dostawą.

    Zniżki i bezpłatna wysyłka to ogólnie świetny sposób, aby ludzie, którzy są na płocie, ostatecznie dokonali zakupu.

    Nie używaj ponownie treści IG Story

    Chociaż kuszące jest, aby wziąć reklamę, którą stworzyłeś dla Instagrama i wrzucić ją na Snapchata, nie jest to coś, co zalecamy. Baza użytkowników Instagrama różni się od Snapchata — ma tendencję do przyciągania szerszej, ogólnej publiczności. Wykorzystaj niszową generację Z i publiczność kobiet na Snapchacie, tworząc wysoce dopasowane wiadomości.

    Bądź spójny ze swoimi treściami na Snapchacie

    Jeśli jesteś ograniczony budżetem, upewnij się, że go dobrze rozkładasz. Bycie bardzo aktywnym w styczniu, a następnie całkowitym opadnięciem od kwietnia do maja, nie jest dobre.

    Oczywiście, jeśli Twoja marka ma konkretne powody, by intensywniej reklamować się w pewnym momencie roku lub ma strategię reklamowania w stylu sprinterskim, zdecyduj się na to. Każda marka jest inna, ale ogólną zasadą jest, aby Cię zatrzymać.

    Stwórz pełną strukturę lejka, tak jak w przypadku reklam na Facebooku lub dowolnej płatnej platformy społecznościowej.
    Wskazówki dotyczące tworzenia treści reklam dla Snap:

    •   Skoncentruj się na jednym kluczowym przesłaniu.
    •   Mocne przesłanie od samego początku. Musisz przyciągnąć uwagę widzów w ciągu pierwszej sekundy, w przeciwnym razie stracisz tego użytkownika.
    •   Nie dłużej niż 20 sekund na Twoje kreacje.
    •   Stwórz intrygę, aby zwiększyć ruch, ale podaj wystarczająco dużo kontekstu w samym filmie, aby zapewnić, że generujesz wysokiej jakości ruch.
    • Spraw, by Twoje reklamy wyglądały naturalnie.

    Twórz treści, które są zabawne i ekscytujące w 80% przypadków. Pozostałe 20% powinno być przeznaczone na promowanie Twoich produktów. Ludzie otwierają aplikację Snapchat, aby dzielić się rzeczami ze znajomymi. Nikt nie idzie na Snapchat myśląc: „Hej, chcę dziś zobaczyć świetną reklamę”.

    Jak więc stworzyć reklamę, którą ludzie lubią oglądać? Zachowaj autentyczność.

    Współpracuj z twórcami treści i mikroinfluencerami aby były autentyczne dla użytkownika.

    Spróbuj spojrzeć na treści organiczne w mediach społecznościowych i dostosuj je do swojej marki i przekazu. Rozważ amatorski wygląd. Pomiń światła i studio dla swoich reklam.

    Przed stworzeniem reklamy zadaj sobie pytanie: „Jak sprawić, by ludzie śmiali się, lub byli zaciekawieni czy zszokowani”, a nie tylko „Jak mogę sprawić, by ktoś kupił mój produkt?”.

    Zasady reklamowe Snap

    Zasady reklamowe Snapchat:

    • Reklamy na Snapchatie muszą być zgodne z zasadami społecznościowymi Snapchat, a także zasadami prawnymi, zgodnie z którymi działa Snap.
    • Reklamodawcy nie mogą używać marki Snapchat ani marki produktu/usługi; mogą jedynie reklamować markę i/lub produkt/usługę swojego przedsiębiorstwa.
    • Wszelkie reklamy wyświetlane w Snapchat muszą wyglądać jak nagranie wideo lub zdjęcie stworzone przez samego reklamodawcę. Reklamy nie powinny zawierać szablonów, animacji itp.
    • Reklamodawcy nie mogą stosować prywatnych wiadomości, tworzyć fałszywych profili lub w jakikolwiek inny sposób manewrować użytkownikami, by móc zareklamować swoje produkty lub usługi.

    Zacznij budować swoją kampanię reklamową Snapchata ad już dziś

    Nie ma wątpliwości, że reklamy Snapchat są tego warte dla marek e-commerce. Zarówno duzi, jak i mali sprzedawcy detaliczni i marketerzy mogą skorzystać z możliwości zakupów mobilnych, wyświetlając reklamy komercyjne i zachęcając ludzi do przeglądania i kupowania na swoich telefonach.

    Pamiętaj, że sukces reklam na Snapchacie zależy od autentyczności. Spraw, aby Twoje reklamy wyglądały naturalnie. Użyj retargetingu, aby przenieść ludzi przez ścieżkę. Testuj i optymalizuj na podstawie danych reklam. Wkrótce zaczniesz zauważać wzrost liczby potencjalnych klientów i sprzedaży w swojej witrynie dzięki reklamom Snap ads.
    Gotowy do stworzenia swojego biznesu? Rozpocznij z UniqueSEO!

    Reklamy Snapchat ADS— często zadawane pytania

    Co to jest reklama Snapchata?

    Reklamy Snapchat to 10-sekundowe pełnoekranowe pionowe filmy, które pojawiają się pomiędzy oglądaniem historii użytkownika. Snapchaterzy muszą po prostu przesunąć palcem w górę, aby wejść w interakcję z Twoją reklamą.

    Czy reklamy Snapchat ads są tego warte?

    Reklamy Snapchat działają dobrze, jeśli kierujesz reklamy do pokolenia Z lub milenialsów. Możesz kierować reklamy na niewykorzystany rynek zaangażowanych użytkowników i korzystać z zaawansowanych funkcji kierowania. Snapchat faworyzuje również marki detaliczne, oferując formaty reklam, które zachęcają konsumentów do przeglądania i kupowania produktów.

    Jaka grupa wiekowa najczęściej korzysta ze Snapchata (snapchat analytics)?

    Snapchat jest popularny wśród młodszego pokolenia. Prawie sześciu na dziesięciu wszystkich użytkowników ma od 13 do 24 lat.

    Jakie reklamy są na Snapchacie?

    •   Pojedynczy obraz lub wideo
    •   Reklamy kolekcji
    •   Reklamy fabularne
    •   Soczewki, lens AR
    •   Filtry
    •   Snap ads
    •   Reklamy dynamiczne

    Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

    Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

    Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

    Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

    Skontaktuj się z nami:

    pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
    Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

    Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

    Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

    Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

    Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

    Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
    Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
    UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!