Zawartość strony
Hasło reklama aplikacji może oznaczać 3 zamiary:
Z tego powodu omówimy dzisiaj wszystkie 3 tematy.
I przy okazji:
Zajmujemy się reklamami w aplikacji (czyli przykładowo jeśli chcesz promować swoje produkty ze sklepu, lub usługi), a także reklamą aplikacji (jeśli jesteś deweloperem/firmą i chcesz aby inni pobierali apkę).
Zazwyczaj, gdy ludzie mówią o aplikacjach, mają na myśli samodzielne programy, które uzyskują dostęp do Internetu bez korzystania z przeglądarki internetowej (chociaż wiele z nich oferuje również funkcje offline).
Aplikacje mogą działać na urządzeniach mobilnych, laptopach i komputerach stacjonarnych. Większość klientów pobiera aplikacje ze sklepów (np. Google Play, lub Appstore) lub bezpośrednio ze stron firmowych.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jeśli chcesz wypromować swoją aplikacją to zastosuj jak najwięcej z poniższych wskazówek.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) pomaga potencjalnym użytkownikom znaleźć Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania. Oczywiście SEO nie jest tym co kilka lat temu i nie polega na tym, abyś umieścił odpowiednie słowa kluczowe na swojej stronie docelowej.
Obecnie musisz mieć dobrze sporządzony plan contentowy, aby pokryć tematykę aplikacji i niszy w której działasz.
Czyli musisz pisać treści na dwa tematy.
I pamiętaj, żeby na swoich landing page umieszczać widoczny link, który umożliwi użytkownikom pobranie Twojej aplikacji na wybrane przez nich urządzenie.
Jeśli chodzi o pozycjonowanie, oto bardzo dobry przewodnik po SEO.
Kup reklamy w wyszukiwarce Google. SEO wymaga dużo czasu, pracy i stałej optymalizacji pod kolejne słowa kluczowe, więc niektóre kampanie marketingowe aplikacji powinny być nastawione na płatny ruch w wynikach wyszukiwania.
W większości przypadków oznacza to kupowanie wyświetleń z różnych wyszukiwarek.
Większość systemów reklamowych social media oferuje promowanie aplikacji, aby ludzie ją instalowali na własnych telefonach. Obecnie najpopularniejsze są instalacje aplikacji ana facebooku i tiktok.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Oprócz wykorzystywania klasycznej wyszukiwarki, tzw. SERP, docieraj do użytkowników aplikacji w miejscu, z którego już pobierają nowe aplikacje, i zainwestuj w optymalizację widoczności w sklepie z aplikacjami (ASO – app store optimization).
Aby zdobyć widoczność w sklepie z aplikacjami, proś aktywnych użytkowników o recenzje aplikacji.
Wysyłaj powiadomienia push, które przekierują ich do sklepu z aplikacjami, aby zostawić recenzję i opublikować wiele obrazów przedstawiających sposób korzystania z aplikacji — w tym zrzuty ekranu i filmy. Zaktualizuj nazwę aplikacji, ikonę i opis aplikacji, słowami które zawierają frazy kluczowe.
Jedną z lepszych strategii promocji aplikacji jest zwiększenie liczby reklam w sklepie z aplikacjami. Możesz ulepszyć widoczność swojej strony sklepu z aplikacjami, kupując płatną promocję w tych systemach.
Pomoże to szybko zdobyć nowych użytkowników. Po uzyskaniu sporej bazy użytkowników możesz przestać płacić za reklamy i skupić się bardziej na utrzymaniu klientów i organicznym pozyskiwaniu użytkowników poprzez marketing rekomendacji o działania naturalne.
Jest to rozwinięcie jednego z poprzednich punktów odnośnie reklam na instalacje aplikacji, ponieważ istnieją jeszcze inne sposoby.
Możesz zastosować szerszą promocję swojej firmy, stosując „zwykłe” kampanie.
Sieci społecznościowe mają zwykle wiele informacji o swoich użytkownikach, w tym lokalizacje geograficzne, dane demograficzne i zainteresowania. Z tego powodu niektórzy marketerzy postrzegają marketing w mediach społecznościowych jako bardzo precyzyjny.
Gdy reklamujesz swoją aplikację w mediach społecznościowych, zadbaj o profesjonalny i aktualny wygląd wszystkich odpowiednich stron.
Za pomocą reklam twórz obraz „że jesteś w porządku i twoja aplikacja jest bardzo pomocna”.
Wtedy do takich grup możesz już stosować bezpośredni marketing na instalacje apki.
Marketing treści polega na tworzeniu użytecznych, wartościowych treści dla Twojej potencjalnej bazy użytkowników, co przyciąga ich do Twojej witryny.
Wartościowe treści mogą przybierać różne formy, jak na przykład podcasty, artykuły, infografiki czy filmy instruktażowe, lub webinary, które udostępniają przydatne informacje.
Marketing społecznościowy może być skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności Twojej aplikacji wśród potencjalnych klientów, ale bardzo dobrze działa jego odmiana czyli influencer marketing.
Możesz zapłacić stałą opłatę za promowanie informacji lub prowizję od wszystkich poleconych kont, które generują instalacje.
Spodobały Ci się te rady jak promować aplikacje mobilne, aby użytkownicy je pobierali?
Jeśli tak to teraz zmieńmy tematykę i omówmy: jak można zarabiać wyświetlając reklamy w swojej aplikacji?
Reklama w aplikacji to strategia reklamy mobilnej wykorzystywana do zwiększania przychodów poprzez marketing w aplikacjach. Umożliwiając reklamodawcom promowanie swoich produktów i usług użytkownikom aplikacji. W takim przypadku wydawcy aplikacji generują przychody, które zapewniają, że ich aplikacje można z kolei pobrać bezpłatnie (ponieważ zarabiają na reklamach).
Reklamodawcy mobilni, którzy korzystają z tej metody, często stosują strategie PPC (płatności za kliknięcie). Pomagają one w dotarciu do określonych odbiorców.
Reklamy banerowe są zwykle dostępne jako CPM (koszt za milę) lub CPC (koszt za kliknięcie). A ze względu na obfitość banerów reklamowych wiele osób sugeruje, że ich popularność może spadać.
Ze względu na szeroką gamę formatów reklamowych w przypadku reklamy mobilnej w aplikacji istnieje wiele rodzajów rozliczania się. Poniżej najważniejsze:
Reklama w aplikacji ma ogromną przewagę nad reklamą na stronach internetowych. Np raport Smaato sugeruje, że aplikacje mają trzykrotnie wyższe współczynniki konwersji niż witryny mobilne.
Musisz:
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak reklamować aplikacje w Google Ads?
Kliknij +plus aby stworzyć nową kampanię.
Wypełnij dalej kolejne kroki i podłącz swoje konto do Google Play.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 114
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)