Zawartość strony
Dla większości z nas e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji biznesowej, czy tej mniej formalnej z kolegą. Z wielu powodów ważne jest, aby zrobić to dobrze. Chociaż e-maile zwykle nie są tak formalne jak listy, nadal muszą być profesjonalne, aby przedstawiać dobry wizerunek Ciebie i Twojej firmy jeśli mówimy o biznesie. Tak samo wśród znajomych, nie chcesz aby uważali że jesteś niechlujny.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wykonaj te pięć prostych kroków, aby upewnić się, że Twoje e-maile są idealne i profesjonalne ukazują Ciebie w pozytywnym świetle.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawsze otwieraj e-mail z pozdrowieniami, takimi jak „Drogi Panie”, „Szanowna Pani”. Jeśli Twoja relacja z czytelnikiem jest formalna, użyj jego nazwiska (np. „Drogi Panie Kowalski”). Jeśli związek jest bardziej swobodny i mniej formalny, możesz po prostu powiedzieć „Cześć Aniu”. Jeśli nie znasz nazwiska osoby, do której piszesz, użyj: „Proszę przekierować tę wiadomość do osoby z działu XYZ” lub „Szanowny Panie/Szanowna Pani”.
Jeśli odpowiadasz na zapytanie klienta, powinieneś zacząć od podziękowania. Na przykład, jeśli ktoś ma pytanie dotyczące Twojej firmy, możesz powiedzieć „Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą UniqueSEO”. Jeśli ktoś odpowiedział na jeden z Twoich e-maili, nie zapomnij powiedzieć „Dziękuję za szybką odpowiedź” lub „Dziękuję za kontakt”. Podziękowanie czytelnikowi uspokoi go i sprawi, że będziesz wydawał się bardziej uprzejmy.
Jeśli rozpoczynasz komunikację e-mailową, zacznij od określenia swojego celu. Na przykład „Piszę, aby zapytać o …” lub „Piszę w odniesieniu do …”.
Jasno określ swój cel na wczesnym etapie e-maila, a następnie przejdź do głównego tekstu wiadomości. Pamiętaj, że ludzie chcą szybko czytać e-maile, więc używaj krótkich i jasnych zdań. Będziesz także musiał zwracać szczególną uwagę na gramatykę, ortografię i interpunkcję, aby zaprezentować profesjonalny wizerunek siebie i swojej firmy.
Zanim zakończysz e-mail, uprzejmie jest jeszcze raz podziękować czytelnikowi i dodać ewentualne uwagi końcowe. Możesz zacząć od „Dziękuję za cierpliwość i współpracę” lub „Dziękuję za uwagę”, a następnie: „Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, nie wahaj się dać mi znać” i „Nie mogę się doczekać odpowiedzi od Ciebie”.
Ostatnim krokiem jest dopisanie odpowiedniego zamknięcia z Twoim imieniem i nazwiskiem. „Pozdrawiam”, „Z poważaniem” i „Dziękuję”. Te zwroty są profesjonalne. Unikaj zakończeń , takich jak „na zdrowie”, chyba że jesteś dobrym przyjacielem czytelnika. Na koniec, zanim naciśniesz przycisk wysyłania, jeszcze raz przejrzyj i sprawdź pisownię wiadomości e-mail, aby upewnić się, że jest naprawdę idealna!
My osobiście polecamy:
Email jest to wiadomość wysyłana pomiędzy dwoma użytkownikami internetu. Służy w różnych celach. Może to być zadanie pytania, przyjacielska konwersacja, wymiana poglądów, poproszenie o ofertę, czy email marketing. Korespondencja email jest popularna zkilku powodów:
Istnieje kilka podstawowych zasad pisania emaili:
„W kontaktach o charakterze oficjalnym i półoficjalnym przyjęło się list rozpoczynać formułą Witam, Dzień dobry lub inną, podobną. Nie są one zgodne z tradycyjnymi polskimi zwyczajami prowadzenia korespondencji i nadal budzą wątpliwości niektórych osób. Co więcej, wprowadzają dystans do komunikacji, nie zawsze wiec są pożądane. W związku z tym, gdy wysyłamy listy do osób preferujących tradycyjne sposoby i zasady komunikacji, powinniśmy używać formuł powszechnie akceptowalnych, np. Panie Redaktorze lub Szanowny Panie Profesorze. Można też w ogóle zrezygnować z nagłówka, jeśli pisze się do dobrego znajomego lub jeśli dany list jest kolejnym z serii listów, jakie wymieniamy z daną osobą” (Polszczyzna na co dzień 2006: 317).
Szanowni Państwo,
zgodnie z naszą rozmową telefoniczną przesyłamy wskazówki do tworzenia profili w mediach społecznościowych wraz z opisem podstawowych zadań i komunikatów zgodnych z założeniami marki. Tak jak ustaliliśmy termin wykonania przypada na dzień 16.09.2023 r., a same profile będą tworzone przez Państwa pracownika odpowiedzialnego za komunikację z klientem.
Bardzo proszę o przesłanie gotowego raportu na nasz adres: przykład@uniqueseo.pl
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Z poważaniem
Rafał Szrajnert
RS Holding Sp. z o.o.
ul. Przykład 1
10-010 Warszawa
tel.: +48 123 123 123
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Przykładowy mail – jak napisać + [wzór wiadomości email]?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 113
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |