Zawartość strony
Dla większości z nas e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji biznesowej, czy tej mniej formalnej z kolegą. Z wielu powodów ważne jest, aby zrobić to dobrze. Chociaż e-maile zwykle nie są tak formalne jak listy, nadal muszą być profesjonalne, aby przedstawiać dobry wizerunek Ciebie i Twojej firmy jeśli mówimy o biznesie. Tak samo wśród znajomych, nie chcesz aby uważali że jesteś niechlujny.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wykonaj te pięć prostych kroków, aby upewnić się, że Twoje e-maile są idealne i profesjonalne ukazują Ciebie w pozytywnym świetle.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawsze otwieraj e-mail z pozdrowieniami, takimi jak „Drogi Panie”, „Szanowna Pani”. Jeśli Twoja relacja z czytelnikiem jest formalna, użyj jego nazwiska (np. „Drogi Panie Kowalski”). Jeśli związek jest bardziej swobodny i mniej formalny, możesz po prostu powiedzieć „Cześć Aniu”. Jeśli nie znasz nazwiska osoby, do której piszesz, użyj: „Proszę przekierować tę wiadomość do osoby z działu XYZ” lub „Szanowny Panie/Szanowna Pani”.
Jeśli odpowiadasz na zapytanie klienta, powinieneś zacząć od podziękowania. Na przykład, jeśli ktoś ma pytanie dotyczące Twojej firmy, możesz powiedzieć „Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą UniqueSEO”. Jeśli ktoś odpowiedział na jeden z Twoich e-maili, nie zapomnij powiedzieć „Dziękuję za szybką odpowiedź” lub „Dziękuję za kontakt”. Podziękowanie czytelnikowi uspokoi go i sprawi, że będziesz wydawał się bardziej uprzejmy.
Jeśli rozpoczynasz komunikację e-mailową, zacznij od określenia swojego celu. Na przykład „Piszę, aby zapytać o …” lub „Piszę w odniesieniu do …”.
Jasno określ swój cel na wczesnym etapie e-maila, a następnie przejdź do głównego tekstu wiadomości. Pamiętaj, że ludzie chcą szybko czytać e-maile, więc używaj krótkich i jasnych zdań. Będziesz także musiał zwracać szczególną uwagę na gramatykę, ortografię i interpunkcję, aby zaprezentować profesjonalny wizerunek siebie i swojej firmy.
Zanim zakończysz e-mail, uprzejmie jest jeszcze raz podziękować czytelnikowi i dodać ewentualne uwagi końcowe. Możesz zacząć od „Dziękuję za cierpliwość i współpracę” lub „Dziękuję za uwagę”, a następnie: „Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, nie wahaj się dać mi znać” i „Nie mogę się doczekać odpowiedzi od Ciebie”.
Ostatnim krokiem jest dopisanie odpowiedniego zamknięcia z Twoim imieniem i nazwiskiem. „Pozdrawiam”, „Z poważaniem” i „Dziękuję”. Te zwroty są profesjonalne. Unikaj zakończeń , takich jak „na zdrowie”, chyba że jesteś dobrym przyjacielem czytelnika. Na koniec, zanim naciśniesz przycisk wysyłania, jeszcze raz przejrzyj i sprawdź pisownię wiadomości e-mail, aby upewnić się, że jest naprawdę idealna!
My osobiście polecamy:
Email jest to wiadomość wysyłana pomiędzy dwoma użytkownikami internetu. Służy w różnych celach. Może to być zadanie pytania, przyjacielska konwersacja, wymiana poglądów, poproszenie o ofertę, czy email marketing. Korespondencja email jest popularna zkilku powodów:
Istnieje kilka podstawowych zasad pisania emaili:
„W kontaktach o charakterze oficjalnym i półoficjalnym przyjęło się list rozpoczynać formułą Witam, Dzień dobry lub inną, podobną. Nie są one zgodne z tradycyjnymi polskimi zwyczajami prowadzenia korespondencji i nadal budzą wątpliwości niektórych osób. Co więcej, wprowadzają dystans do komunikacji, nie zawsze wiec są pożądane. W związku z tym, gdy wysyłamy listy do osób preferujących tradycyjne sposoby i zasady komunikacji, powinniśmy używać formuł powszechnie akceptowalnych, np. Panie Redaktorze lub Szanowny Panie Profesorze. Można też w ogóle zrezygnować z nagłówka, jeśli pisze się do dobrego znajomego lub jeśli dany list jest kolejnym z serii listów, jakie wymieniamy z daną osobą” (Polszczyzna na co dzień 2006: 317).
Szanowni Państwo,
zgodnie z naszą rozmową telefoniczną przesyłamy wskazówki do tworzenia profili w mediach społecznościowych wraz z opisem podstawowych zadań i komunikatów zgodnych z założeniami marki. Tak jak ustaliliśmy termin wykonania przypada na dzień 16.09.2023 r., a same profile będą tworzone przez Państwa pracownika odpowiedzialnego za komunikację z klientem.
Bardzo proszę o przesłanie gotowego raportu na nasz adres: przykład@uniqueseo.pl
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Z poważaniem
Rafał Szrajnert
RS Holding Sp. z o.o.
ul. Przykład 1
10-010 Warszawa
tel.: +48 123 123 123
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Przykładowy mail – jak napisać + [wzór wiadomości email]?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 115
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)