W mgnieniu oka ludzie decydują czy od Ciebie kupią czy nie. Sporo badań mówi o tym że wystarczy 50 milisekund czyli właśnie mrugnięcie oka. W tym czasie taki potencjalny klient ma już wyrobioną opinię o Twoim produkcie i firmie. Nie chodzi mi tylko o to jak wygląda Twoja strona, czy jak szybko się ładuje, ale o to co mówi. Pytaniem jest, czy Twoja strona robi mocne wrażenie. O tym jak to zrobić w dzisiejszym odcinku. Rafał Szrajnert zapraszam!
Wiesz jak to się mówi. Jeśli będziesz specyficzny to przyciągniesz odpowiednie osoby. Jeśli będziesz sprzedawać dla każdego to najpewniej nie sprzedasz nikomu, bo wiadomość będzie zbyt ogólna. Obecnie ludzie nie czytają tak jak Ci się wydaje. Większość skanuje strony internetowe i zapewne przyznasz to samemu, ale na poparcie mam tutaj też masę badań. To nie jest tak jak z klasyczną książką, gdzie czytamy słowo po słowie, zdanie po zdaniu. Mają to na uwadze będziesz inaczej projektował swoją stronę. Dużo nagłówków, bardzo dużo krókich paragrafów, praktycznie co każde zdanie wciskasz enter. Natomiast co do specyficzności to w internecie szukamy i przetwarzamy informacje inaczej, dlatego większość tylko skanuje strony internetowe. Zastanów się jak to wygląda kiedy coś robisz. Szukasz na przykład jakiejś usługi. Szybko skanujez mapy google, albo strony internetowe czy mają w ofercie to czego szukasz. Nie czytasz całej podstrony na której wylądujesz. Dlatego musisz być specyficzny. Jeśli szukam w Google po frazie „hydraulik łódź” to już w ciągu milisekun chcę wiedzieć że to znalazłem. Więc teraz pokażę Ci trzy sposoby jak złapać uwagę takich osób które tylko przeglądają a nie czytają wszystkiego.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Pierwszy sposób to nagłówki. Dokładnie tak jest. Tylko jak stworzyć takie które będą najlepsze? Zapamiętaj to co teraz powiem. Musisz być specyficzny, nie pisz więc „opinie, czy testymoniale”, ale „dlaczego klienci uwielbiają nasze produkty”. Albo sekcja „o nas”, zmień na „dlaczego mamy obsesję żeby robić najlepsze fotele”.
Drugi punkt to staraj się unikać ogólnych fraz i stwierdzeń, a już na pewno tego co mówi każda firma w Twojej niszy. Wiesz dlaczego? Bo jak coś jest znane i oklepane to nie zwracamy na to uwagi. Jeśli na parkingu są same czarne samochody to nie skupiasz się na nich. Ale jeśli przyjedize czerwone ferrari to od razu na nie partrzysz. Dlaczego? Bo jest ich mało i nie są oklepane. Jeśli masz z kolei cały parking czerwonych lamborgini i przyjedzie czarne cinqiuecento to na nie zwrócisz uwagę. I tak samo dzieje się na stronach internetowych. Jeśli Twoje teksty odróżniają się od tych oklepanych to użytkownicy skanując szybko stronę, zatrzymają się na nich. Taki może nie do końca przykład, ale zamiast „hydraulik” to „wyczyszczę Ci rurę maleńka”.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
A teraz tak bardziej na poważnie, to nawet zobacz jak to jest u nas. Śmiało wejdź na naszą stronę uniqueseo.pl i zacznij czytać wszystkie teksty. Są mega specyficzne. Na przykład zamiast pisać na stronie głównej że jesteśmy agencją marketingową online, to mamy: Każdego Ranka Budzisz Się i Masz Tylu Klientów Że Nie Nadążasz Ich Obsługiwać. Rozwijanie biznesu jest trudne. Sprawiamy, że jest to o wiele łatwiejsze, szybsze, bardziej przewidywalne, mniej stresujące i przyjemniejsze. Dzięki najbardziej bezwzględnie skutecznej metodzie do szybkiego skalowania firm na planecie Ziemia.
Robi to różnicę pomiędzy zwykłym i oklepanym „jesteśmy agencją marketingową i klient jest dla nas najważniejszy”. I punkt trzeci, to używanie liczb. Bardzo dużo badań pokazuje że dając liczby w reklamach zwiększasz CTR czyli ile osób klika w Twoją reklamę. Natomiast w tekstach na stronie zwiększasz zaufanie do swojej firmy i ludzie bardziej wierzą w teksty z liczbami. Więc pisz o ile zwięszasz wyniki, ilu masz zadowolonych klientów itp. Tylko małą uwaga… nie zaokrągla liczb do pełnych. Dodatkowo nieparzyste działają lepiej. Mówi się na to precision bias. Błąd precyzji, znany również jako błąd rachunkowy, jest formą błędu poznawczego, w którym osoba oceniająca informacje popełnia błąd logiczny w wyniku pomylenia dokładności i precyzji. Bardziej szczegółowo, podczas oceny argumentu, pomiaru lub raportu, obserwator lub oceniający pada ofiarą błędu precyzji, gdy uważa, że większa precyzja oznacza większą dokładność (tj. że po prostu dlatego, że stwierdzenie jest precyzyjne, jest również prawdziwe). NA sam koniec oczywiście życzę Ci dużo szczęścia, zdrowia i pieniędzy. Obejrzyj mój kolejny film który Ci się wyświetla. Rafał Szrajnert.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)