Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego cennik e-commerce

Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie marki, strategie na skuteczny marketing i rozpoznawalność
27 grudnia, 2021
Darmowe pozycjonowanie stron
Darmowe pozycjonowanie stron internetowych, jak wypozycjonować stronę w google za darmo
28 grudnia, 2021
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego cennik e-commerce

Koszt optymalizacji pod kątem wyszukiwarek e-commerce (SEO) różni się w zależności od tego, co obejmuje.Pozycjonowanie e-commerce to jedno z najbardziej wartościowych narzędzi w Twoim marketingowym arsenale. Koszt SEO e-commerce różni się w zależności od tego, czy płacisz za godzinę, miesiąc, czy za jednorazowy projekt.

Ważne jest, aby zrozumieć różne opcje płatności i pakiety dostępne dla Twojej firmy, aby wiedzieć, która opcja jest najlepsza.
Na tej stronie podzielimy koszty SEO e-commerce, abyś wiedział, czego możesz się spodziewać, współpracując z ekspertem od pozycjonowania sklepów internetowych, takim jak UniqueSEO.

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego

Teraz, gdy wiesz już więcej o SEO e-commerce, możesz zainwestować w tę usługę. Ale teraz ważne pytanie: Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ koszty pozycjonowania e-commerce są różne. Nie ma żadnych regulowanych cenników za usługi SEO, więc firmy marketingowe mogą pobierać dowolne opłaty jako cenę pozycjonowania sklepów internetowych.

Może to sprawić, że znalezienie odpowiedniej firmy z najlepszymi usługami w rozsądnej cenie będzie przerażające. Jeśli najpierw przeprowadzisz badania, ustalenie, co jest dobre dla Twojej firmy, stanie się już łatwiejsze.

Wycena, co decyduje o cenach SEO e-commerce?

Oto kilka czynników, które wpływają na koszt jaki prognozuje agencja SEO e-commerce, czyli ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych:

1. Wielkość Twojej firmy

Po pierwsze, pamiętaj, że cennik planu SEO dla e-commerce będzie zależał od wielkości Twojej firmy i potrzebnych usług. Jeśli prowadzisz mały sklep e-commerce, nie będziesz potrzebować tylu usług, co brandowy dla wielkiej korporacji sklep e-commerce. To znajdzie odzwierciedlenie w cenie.

2. Liczba sprzedawanych produktów

Jeśli masz więcej produktów, oznacza to, że masz więcej stron, które wymagają optymalizacji. Oznacza to, że optymalizacja witryny będzie kosztować więcej. Musisz więc zobaczyć, ile masz stron produktów, aby lepiej zrozumieć, ile będzie kosztować Twój plan SEO e-commerce.

Obejmuje to również wszystkie posiadane przez Ciebie strony kategorii. Jeśli masz stronę kategorii dla „książki”, musisz zoptymalizować tę stronę, a także strony podkategorii (horror, sciencefiction, powieści, biografie itp). Jest to dodatek do każdej zindywidualizowanej strony produktu.

3. Wybrana przez Ciebie firma SEO e-commerce

Każda firma zajmująca się pozycjonowaniem e-commerce pobiera inną cenę za swoje usługi czyli koszt pozycjonowania sklepu internetowego. Wybrana przez Ciebie firma będzie miała wpływ na to, ile zapłacisz za SEO.
Nie korzystaj z tanich usług na pozycjonowanie strony. Może to wydawać się okazją, aby uzyskać usługi SEO po cenie znacznie niższej niż konkurencja, ale nie uzyskasz pożądanych rezultatów.
Wiele firm, które oferują natychmiastowe wyniki lub niskie ceny, stosuje techniki, które nie są trwałe w długoterminowych działaniach aby zwiększyć widoczność Twojego sklepu internetowego w google.
W zależności od wybranej firmy zajmującej się pozycjonowaniem e-commerce, możesz napotkać różne struktury cenowe.

  • Opłata miesięczna (1000 – 10.000 PLN/miesiąc): Płacisz stałą kwotę co miesiąc w zamian za usługi.
  • Stała cena za pewne tylko usługi (1000 PLN – 3000 PLN): podpisujesz umowę z firmą SEO i płacisz ustaloną opłatę za określone usługi.
  • Oparte na projektach (10.000 – 100.000 PLN): Płacisz opłatę za każdy projekt SEO, którego potrzebujesz, przy czym cena zależy od zakresu wielkości projektu.
  • Konsultacje godzinowe (100 – 500 PLN): Płacisz za usługi SEO za godzinę.

To są opcje dla Twojego biznesu e-commerce. Musisz zdecydować, który z nich będzie dla Ciebie najlepszy. Biorąc pod uwagę, że SEO jest procesem ciągłym, który wymaga ciągłej optymalizacji, większość firm będzie utrzymywać koszt pozycjonowania na zasadzie w stylu miesięcznych opłatach zaliczkowych.
Jak wszystko inne, masz to, za co płacisz, jeśli chodzi o SEO. Pozycjonowanie sklepu w internecie wymaga czasu, aby pokazać wyniki, ale koszty są tego warte. Jeśli zainwestujesz we właściwe usługi we właściwej firmie, zobaczysz świetne wyniki dla swojego biznesu e-commerce.

Cena pozycjonowania sklepu internetowego

SEO to proces poprawiania rankingu Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, aby pomóc większej liczbie ludzi z ruchu organicznego znaleźć Twoje strony. Dzięki e-commerce skupiasz się na poprawie listy produktów w wynikach wyszukiwania.
Oto niektóre z najważniejszych czynników SEO w e-commerce:

1. Identyfikacja słowa kluczowego jakie ma wyświetlać wyszukiwarka google

Słowa kluczowe są integralną częścią kiedy zaczynamy audyt SEO w e-commerce. Twoje słowa kluczowe określają, w jakich wynikach wyszukiwania pojawia się Twoja witryna, aby dotrzeć do wartościowych potencjalnych klientów.

Ten proces wymaga skupienia się na tym, jak ludzie znajdą Twoje produkty. Powinieneś wybrać słowa kluczowe dla swoich produktów, których Twoi odbiorcy użyją, aby je znaleźć. Autouzupełnianie Google suggest i Amazon czy allegro może pomóc Ci zidentyfikować sposoby rozszerzenia podstawowych słów kluczowych i zrozumieć, czego szukają Twoi odbiorcy.

2. Zintegruj słowa kluczowe

Po wybraniu słów kluczowych następnym krokiem jest integracja. Google indeksuje Twoje strony, aby zrozumieć kontekst. Słowa kluczowe pomagają nadać kontekst Twojej stronie i optymalizują budżet.

Słowa kluczowe powinny być zintegrowane z tytułem, nagłówkiem, opisem meta, treścią witryny i adresem URL Twojej strony. Pomoże to zapewnić Google kontekst, dzięki któremu będzie mogła przeszukiwać i indeksować Twoją stronę, aby pojawiała się we właściwych wynikach wyszukiwania.

3. Niestandardowe adresy URL

Masz dziesiątki stron produktów, które Google musi zindeksować. Gdy masz podstawowy adres URL wypełniony losowymi cyframi i literami, indeksowanie Twojej strony jest trudne dla Google. Niestandardowy adres URL ułatwi Google zrozumienie Twojej strony i prawidłowe jej zindeksowanie.
Zamiast tworzyć taki adres URL:

www.uniqueseo.pl/kategoria84y24952795/

Dostosuj swój adres URL, aby wyglądał bardziej jak:

www.uniqueseo.pl/ile-kosztuje/pozycjonowanie/sklepów-internetowych

Google będzie w stanie zindeksować ten drugi link znacznie lepiej niż pierwszy, ponieważ informuje Google dokładnie, co znajduje się na stronie.

4. Zoptymalizuj opisy produktów

Opisy produktów odgrywają cenną rolę w zwiększaniu rankingu strony. Pomagają Google zrozumieć kontekst Twojej strony, jednocześnie dostarczając odbiorcom wartościowy opis Twojego produktu.

Będziesz chciał zintegrować słowa kluczowe z opisami produktów. Pełny opis produktu będzie zawierał przeznaczenie produktu, materiały, sposób działania i nie tylko. Chcesz przekazać swoim odbiorcom jak najwięcej istotnych szczegółów.

5. Struktura strony

Struktura Twojej witryny ma ogromny wpływ na wrażenia użytkownika, co wpływa na ranking Twojej witryny. Ważne jest, aby ułatwić odwiedzającym i wyszukiwarkom znajdowanie produktów w Twojej witrynie. Jeśli Twoja struktura jest zbyt skomplikowana, ryzykujesz, że wyszukiwarki pominą strony produktów lub użytkownicy opuszczą Twoją stronę.

Uprość strukturę swojej witryny. Użyj skalowalnej struktury, aby ułatwić dodawanie nowych produktów podczas ich tworzenia. Ułatwia Ci ekspansję w witrynie wraz ze wzrostem Twojej firmy i wyboru produktów.

Ponadto, postaraj się, aby strony produktów były jak najmniej kliknięć od strony głównej. Jeśli użytkownicy będą musieli zagłębić się w pięć podstron, aby znaleźć właściwy produkt, stracą zainteresowanie Twoją stroną i odejdą.

6. Zoptymalizuj nawigację

Twoja nawigacja jest jednym z najważniejszych elementów Twojej witryny. Określa, jak łatwo Twoi odbiorcy znajdują produkty i przeglądają Twoją witrynę. Prosta i funkcjonalna nawigacja pomoże Twojej firmie osiągnąć pozytywne wyniki.
Ważne jest, aby uporządkować swoje strony. Twórz kategorie, aby pomóc w tworzeniu struktury i porządkowaniu witryny. Pomoże to Twoim odbiorcom łatwiej znaleźć Twoje produkty.

Kiedy Twoi odbiorcy nie mogą znaleźć produktów, są zdezorientowani i zazwyczaj opuszczają stronę. Prowadzi to do wyższego współczynnika odrzuceń, co negatywnie wpływa na ranking Twojej witryny dla niektórych słów kluczowych. Google założy, że Twoja witryna nie jest odpowiednia dla tych słów kluczowych, ponieważ ludzie opuszczają ją z powodu słabej nawigacji, a następnie obniży Twój ranking.

7. Optymalizacja i mobile friendly z RWD

Projektowanie responsywne to kluczowy element SEO. Twoi odbiorcy będą mieli dostęp do Twojej witryny za pośrednictwem komputerów i urządzeń mobilnych. Twoja witryna musi dostosować się do tych różnych urządzeń, aby zapewnić pozytywne wrażenia użytkowników.

Google bierze to również pod uwagę. Wraz z rosnącym wzrostem wyszukiwań mobilnych Google wymaga, aby Twoja witryna była przyjazna dla urządzeń mobilnych, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie uzyskać pozycji w wynikach wyszukiwania. Responsywny projekt zapewnia, że ​​Twoja strona internetowa odpowiednio dostosowuje się do każdego urządzenia, z którego korzysta użytkownik.

8. Zoptymalizuj techniczne aspekty SEO

Wspaniale jest mieć witrynę, która wygląda niesamowicie na zewnątrz, ale równie ważne jest, aby dobrze działała. Twój sklep internetowy może być pięknie zaprojektowany, ale jeśli nie ładuje się poprawnie, nie ma to znaczenia. W tym miejscu może pomóc optymalizacja techniczna SEO.

SEO techniczne skupia się na aspektach witryny, które pomagają jej funkcjonować. Obejmuje wszystko, od kodowania po szybkość strony. Są to wszystkie czynniki, które wpływają na sposób wczytywania się witryny i sposób jej odbioru przez odbiorców.
Co więc obejmuje techniczne SEO? Istnieją dziesiątki czynników, które wchodzą w jego skład.

Na przykład szybkość strony jest ogromnym czynnikiem wpływającym na ranking SEO Twojej witryny e-commerce. Użytkownicy nie chcą czekać na wolno ładujące się strony produktów. Jeśli Twoja strona ładuje się zbyt wolno, stracisz potencjalnych klientów, więc ważne jest, aby zoptymalizować szybkość strony, aby poprawić wydajność witryny.

W takim przypadku może być konieczne wyczyszczenie kodu lub zmniejszenie przekierowań w celu lepszej optymalizacji strony.
Niektóre inne aspekty technicznego SEO obejmują mapę witryny XML, dane strukturalne schema.org i metatagi. To wszystko czynniki, które wpływają na wydajność Twojej witryny.

SEO techniczne ma kluczowe znaczenie dla utrzymania leadów i prospektów na Twojej stronie. Jeśli Twoja strona nie działa poprawnie, ryzykujesz utratę potencjalnych kupujących.

Czy cena za pozycjonowanie sklepu internetowego może się zmienić z czasem?

Gdy dowiesz się więcej o SEO e-commerce, możesz się zastanawiać, dlaczego warto w nie zainwestować dla swojego biznesu e-commerce. Oto kilka ważnych powodów, dla których warto korzystać z pozycjonowania w e-commerce już teraz bez odwlekania tego na później.

1. Zwiększysz ekspozycję i widoczność

Nie wystarczy umieścić swoich produktów online i mieć nadzieję, że Twoi odbiorcy je znajdą. Musisz je zoptymalizować, aby odbiorcy mogli je łatwo znaleźć. To tez jest pewna paca z zatem koszt który musisz wliczyć w cennik.

Jednym z najważniejszych powodów, dla których warto to zrobić, jest to, że 80 procent ludzi nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników. Jeśli nie zajmujesz się optymalizacją, prawdopodobnie nie jesteś na pierwszej stronie, a tylko 20 proc. osób ma szansę na znalezienie Twoich produktów (jeśli jesteś na drugiej stronie).

Oznacza to, że tracisz szansę na zdobycie wartościowych leadów. Pozycjonowanie e-commerce pomoże Ci zoptymalizować listy produktów, aby dotrzeć do wartościowych klientów zainteresowanych Twoimi produktami.

2. Twoi odbiorcy są gotowi do konwersji

Użytkownicy e-commerce są nieco bardziej wyjątkowi niż zwykli użytkownicy. Są to osoby poszukujące konkretnego produktu. Gdy szukają konkretnego produktu, są bliżej konwersji niż większość leadów.

Optymalizując swoją listę produktów, umieszczasz swój produkt przed zainteresowanymi potencjalnymi klientami. Ponieważ są bliżej konwersji niż więcej potencjalnych klientów, stwarzasz swojej firmie szansę na uzyskanie konwersji i rozwój.

3. Twoi konkurenci pozycjonują swoje sklepy internetowe

Chcesz konkurować na rynku i zdobywać leady. Wielu Twoich konkurentów już korzysta z SEO. Jeśli go nie używasz, pozostajesz w tyle za konkurencją.

Podczas gdy Twoi konkurenci optymalizują swoje działania i zamieniają koszt pozycjonowania swojego sklepu w zysk, Twoja witryna nadal będzie spadać w rankingu. Oznacza to, że więcej potencjalnych klientów będzie klikać swoje oferty zamiast Twoich. Stracisz okazje do zdobywania wartościowych leadów.

Aby nadążyć za konkurencją, zainwestuj w pozycjonowanie swojego sklepu internetowego i nie traktuj tego jako koszt czy cennik do wglądu ale jako inwestycję. Pomoże Ci to pozostać w rynku i zdobyć przewagę nad firmami, które nie wykorzystują ani nie optymalizują SEO w pełnym zakresie.

Co obejmują usługi SEO e-commerce?

Badając pakiety SEO dla e-commerce, możesz się zastanawiać, czego powinieneś się spodziewać w swoim pakiecie. Ponieważ SEO nie jest regulowane, nie ma gwarancji, że niektóre usługi zostaną uwzględnione w Twoim pakiecie SEO.

Ogólnie rzecz biorąc, wybierz firmę, która oferuje różnorodne usługi w pakiecie SEO dla e-commerce. Istnieją dziesiątki czynników, które wpływają na pozycjonowanie sklepu w internecie, dlatego ważne jest, aby Twoja firma SEO pomagała Ci optymalizować niektóre (lub wszystkie) z tych czynników.

Poszukaj usług takich jak optymalizacja mediów społecznościowych lub marketing treści (content marketing) w swoim pakiecie SEO. Są to dwie usługi, które odgrywają kluczową rolę we wspieraniu Twojej kampanii SEO. Pomagają przyciągnąć większy ruch do Twojej witryny i zdobyć cenne kontakty do potencjalnych klientów.

Będziesz także chciał poszukać usług SEO na stronie, technicznych i poza stroną. Oto zestawienie tego, co obejmują te usługi:

  • koszt SEO na stronie: są to rzeczy, które możesz zoptymalizować na swojej stronie, takie jak integracja słów kluczowych, optymalizacja obrazu i poprawa nawigacji.
  • cennik na techniczne SEO: obejmuje takie aspekty, jak czyszczenie kodu i optymalizacja szybkości strony. Na ogół są to rzeczy, które są obsługiwane na zapleczu Twojej witryny.
  • cena SEO poza stroną: są to takie czynniki, jak linki zwrotne i udostępnienia społecznościowe. Linki zwrotne są ważną częścią poprawy rankingu SEO, a także zaufania i autorytetu Twojej firmy.
  • Ważne jest, aby znaleźć firmę, która oferuje różnorodne usługi, aby uniknąć zaszufladkowania do niektórych usług. Istnieje wiele aspektów SEO i samo skupienie się na jednym nie przyniesie rezultatów. Skoncentruj się na firmie, która oferuje liczne usługi pozycjonowania e-commerce, które obejmują wszystkie aspekty optymalizacji.

Kiedy sprawdzasz firmy, spójrz na ich dostępne usługi na stronie z cenami. Pomoże Ci zrozumieć, jakie usługi otrzymujesz za daną kwotę.

Ponadto odpowiedni plan SEO dla e-commerce zaoferuje wiele pakietów dla Twojej firmy. Nie wszystkie firmy są takie same! Ważne jest, aby oferować wiele pakietów dopasowanych do potrzeb różnych firm.

Jak znaleźć najlepszą firmę SEO dla e-commerce która nie kosztuje tyle co złote góry?

5 pytań, które pomogą Ci znaleźć partnera do marketingu e-commerce.
Więc jesteś gotowy, aby zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego e-commerce. Następnym krokiem jest znalezienie odpowiedniej firmy dla Twojego biznesu. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci znaleźć odpowiednią firmę na pozycjonowanie sklepu internetowego w modelu dropshipping lub e-commerce:

1. Dowiedz się, czego potrzebujesz

Zanim znajdziesz odpowiednią firmę dla swojego biznesu, musisz wiedzieć, czego potrzebujesz do swojej kampanii. Zacznij od zaplanowania usług, które pomogą Ci znaleźć odpowiednią firmę SEO.

Zastanów się, czy potrzebujesz usług SEO na stronie, usług mediów społecznościowych, marketingu treści lub usług SEO poza stroną. Musisz rozważyć wszystkie opcje i dowiedzieć się, które usługi są najważniejsze dla Twojej kampanii.

Gdy już wiesz, jakich usług potrzebujesz, zacznij rozróżniać, które firmy oferują usługi, których potrzebujesz. Pomoże Ci skoncentrować się na firmach SEO e-commerce, które odpowiadają Twoim potrzebom.

Ponadto warto rozważyć skupienie się na firmach zajmujących się marketingiem cyfrowym, a nie na firmach zajmujących się tylko SEO. Może się okazać, że potrzebujesz dodatkowych usług wspierających kampanię SEO, takich jak reklama typu pay-per-click (PPC, google ads, dawniej google adwords) lub marketing e-mailowy.

Zamiast zatrudniać wiele firm do prowadzenia kampanii, możesz polegać na swojej firmie SEO i organizować kampanię w jednym miejscu.

2. Szukaj firm, które inwestują w ciągłą naukę

Google nieustannie zmienia swój algorytm. Te zmiany wpływają na wyniki Twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Bardzo ważne jest, aby współpracować z firmą SEO e-commerce, która jest na bieżąco i podąża za trendami.

Najlepsza firma SEO zajmująca się e-commerce będzie aktywnie monitorować zmiany i aktualizacje. Dzięki nowym aktualizacjom będą mogli dostosować Twoją kampanię, aby była skuteczniejsza.

Na przykład mobile friendly stało się ważnym czynnikiem w oczach Google. Wraz ze wzrostem liczby wyszukiwań mobilnych Google kładzie większy nacisk na dostosowanie Twojej witryny do urządzeń mobilnych. Świetna firma zajmująca się SEO w e-commerce byłaby na bieżąco z tymi zmianami i wdrażałaby sposoby optymalizacji witryny pod kątem urządzeń mobilnych.

3. Szukaj elastycznych firm

Jeśli chodzi o SEO, rzeczy ciągle się zmieniają. Niezależnie od tego, czy jest to algorytm Google, czy dobór słów kluczowych, potrzebujesz firmy, która będzie elastyczna wobec zmian. Może się okazać, że chcesz poprowadzić swoją kampanię w innym kierunku, dlatego ważne jest, aby mieć firmę zajmującą się pozycjonowaniem e-commerce, która może dostosować się do tych zmian.

4. Sprawdź portfolio jak wygląda optymalizacja sklepu internetowego

Jeśli chcesz poznać firmę zajmującą się pozycjonowaniem e-commerce, sprawdź ich portfolio. Portfolio powie Ci wiele o firmie zajmującej się pozycjonowaniem e-commerce. Zobaczysz, jaką pracę wykonali wcześniej dla swoich klientów.

To świetny sposób, aby sprawdzić, czy firma zajmująca się pozycjonowaniem e-commerce ma doświadczenie w Twojej branży. Możesz sprawdzić ich portfolio i zobaczyć, czy realizowali projekty dla innych firm z Twojej branży.

Jeśli nie mają doświadczenia w Twojej branży, spójrz na inne projekty, które zrealizowali dla firm e-commerce. Nadal da ci dobre wyobrażenie o pracy, którą wykonują dla swoich klientów.

5. Sprawdź ceny czyli ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego 

Gdy szukasz odpowiedniej agencji na to ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego e-commerce, zawsze sprawdzaj jej ceny. Nie chcesz przechodzić przez proces w firmie tylko po to, aby dowiedzieć się, że nie możesz sobie na nie pozwolić lub są zbyt tanie na wszystkie obiecane usługi.

6. Unikaj firm z planami „jeden rozmiar dla wszystkich”

Każda firma wymaga unikalnego planu SEO. Podczas gdy wiele firm będzie potrzebować tych samych usług, niektóre firmy wymagają mniej lub więcej danych działań. Wszystkie firmy wymagają unikalnego planu na to ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego, który pomoże im się rozwijać.

Firmy oferujące plan „jeden rozmiar dla wszystkich” nie są odpowiednie dla Twojego biznesu i wzrostu. Nie zapewnią najlepszych wyników w Twojej kampanii. Twoja firma jest wyjątkowa, więc potrzebujesz unikalnego planu SEO, aby jej towarzyszyć.
Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać swój plan SEO e-commerce, unikaj tego typu firm. Skoncentruj się na firmach, które oferują różne, konfigurowalne pakiety, które możesz dostosować do potrzeb swojej firmy.

Pozycjonowanie lokalne różni się od naszego kluczowego pytania ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego, bo są to dwie inne sprawy. Rzeczą która je łączy jest chęć na wzrost ruchu organicznego, czyli jak największy ruch na stronie czy na sklepie. Całośc naszych działań możesz dokładnie sprawdzić w google search console i google analytics.

Cennik pozycjonowania sklepu internetowego

W UniqueSEO oferujemy różne pakiety. Pakiety te oferują usługi takie jak badanie i optymalizacja fraz kluczowych, optymalizacja mobilna, optymalizacja produktu, copywriting oraz miesięczne raportowanie ruchu, słów kluczowych i przychodów.Bez względu na to, który pakiet wybierzesz, zawsze będziesz na bieżąco z informacjami o tym, dokąd trafiają Twoje pieniądze.

Zapewniamy niestandardowe raporty, które pomogą Ci zobaczyć, co robimy z Twoją kampanią. Kiedy współpracujesz z nami, współpracujesz z firmą, która wierzy w przejrzystość i informowanie Twojej firmy o Twoim planie przez co wiesz dokładnie ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego. Zapamiętaj że tanie pozycjonowanie nie istnieje, a kto płaci tanio to zawsze płaci dwa razy. Więc jeśli interesuje Ciebie odpowiedź na pytanie które ludzie często wpisują w google „pozycjonowanie stron cennik” to po prostu napisz do nas.


Jaki jest następny krok?

Czy jesteś gotowy, aby zobaczyć, jak pozycjonowanie e-commerce może pomóc w rozwoju Twojej firmy?

UniqueSEO to czołowa firma zajmująca się pozycjonowaniem w e-commerce z olbrzymim doświadczeniem. Pomożemy Ci stworzyć kampanię SEO e-commerce, która przyniesie wyniki. Opinie naszych klientów są dowodem na to, że wiemy, jak prowadzić skuteczne działania.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby porozmawiać ze strategiem na temat Twojego niestandardowego planu i dodatkowo otrzymasz cennik ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego w Twoim indywidualnym przypadku (cennik pozycjonowania stron).
Cieszymy się z myśli współpracy z Państwem!

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)