W tym wpisie zobaczysz jak zdobyć lajki i polubienia strony na FB.
Poznasz metody darmowe i płatne (kampania na polubienia strony).
Do dzieła!
Zawartość strony
Darmowe i płatne sposoby na polubienia strony, fanpage na FB. Remarketing a także tworzenie „zimnej grupy”.
Istnieją 2 rodzaje polubień na Facebooku, które możesz uzyskać:
Oba rodzaje polubień są ważne.
Im więcej polubień uzyskasz pod swoimi postami, tym więcej polubień uzyskasz na swojej stronie.
Im więcej polubień uzyskasz na swojej stronie (im więcej obserwatorów zbierzesz), tym więcej polubień uzyskasz w swoich postach.
Na czym więc powinieneś się najpierw skupić?
Zacznijmy od zdobycia większej liczby polubień w postach na Facebooku.
MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.
Kliknij w obrazek poniżej:
Twoje posty na Facebooku są bardzo ważne.
Dobre posty – te, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem – będą miały OGROMNY wpływ na Twoją stronę.
W rzeczywistości większe zaangażowanie w posty przyniesie korzyści Twojej stronie na Facebooku bardziej niż cokolwiek innego, co robisz.
Jakie więc powinny być cele związane z zaangażowaniem w Twoje posty?
Twoje cele powinny być następujące:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Pamiętaj! Zwróć uwagę, niech się zaangażują, niech udostępniają!
Wtedy ludzie, którzy nigdy nie słyszeli o Twojej marce, zobaczą Twoje posty … a wielu z nich polubi Twoją stronę w nadziei, że zobaczą więcej.
Jeśli będziesz nadal udostępniać niesamowite posty, będą userzy nadal angażować się w Twoją stronę.
Za każdym razem, gdy wejdą w interakcję z twoją stroną, wyślą sygnał, aby Facebook pokazywał im coraz więcej i więcej twoich postów.
I TO, mój przyjacielu, jest NASZYM celem!
Widzisz, kiedy Facebook pokazuje Twoje posty wielu osobom, możesz zrobić kolejny krok dla swojej firmy:
Możesz zacząć publikować posty z linkami do Twojej witryny!
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Posty te będą kierować ruch do Twojej witryny i zamienić fanów na Facebooku w subskrybentów, klientów, itp.
Na razie skupmy się na odpowiedzi na to pytanie:
Jak tworzyć posty na Facebooku, na które ludzie zwracają uwagę, klikają i udostępniają?
Właściwie to nie jest takie trudne!
Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku?
Dzięki kliknięciom! GALERIA!, kierujcie się tym, co pokażecie na czterech pierwszych zdjęciach.
Opisałem to w jednym wpisie tutaj na blogu więc nie chcę dublować treści, po prostu poniżej wstawiam pewną ikonografikę:
Mamy 2 metody:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Ta opcja zapewnia jeszcze lepszą widoczność Twojej strony na Facebooku. Zamiast prostego przycisku możesz osadzić cały post, kopiując i wklejając prosty kod. Po prostu przejdź do wpisu, który chcesz osadzić, kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu i kliknij Osadź. Następnie skopiuj i wklej kod do kodu HTML.
Wszyscy odwiedzający, którzy klikną Twój osadzony post, aby dowiedzieć się więcej, zostaną przeniesieni do posta, który pojawia się na Twojej stronie na Facebooku, tworząc okazję do polubienia strony. A Ci którzy są na Twojej stronie mogą polubić sam post bezpośrednio z osadzonego posta, bez opuszczania Twojej witryny lub bloga.
Osoby, z którymi już komunikujesz się za pośrednictwem kanałów, takich jak e-mail lub newsletter opt-in, są potencjalnymi odbiorcami Twojej strony na Facebooku. Upewnij się, że mogą łatwo Cię znaleźć i połączyć się z Tobą, umieszczając linki do Twojej strony na Facebooku we wszystkich swoich wiadomościach.
Skorzystaj z tego, co stworzyłeś na innych kanałach społecznościowych, promując wzajemnie swoje treści na Facebooku. Nie umieszczaj linku do swojej strony na Facebooku i nie proś innych, aby Cię obserwowali. Zamiast tego wybierz świetną zawartość specyficzną dla Facebooka – taką jak infografika lub krótki film do promowania, abyś mógł podkreślić wartość swojej strony na Facebooku, zamiast po prostu informować ludzi o jej istnieniu.
Istnieją pewne sposoby.
Po pierwsze możesz zaprosić swoich znajomych z profilu prywatnego (tego nie polecam,ale o tym później) .
Po drugie masz taką możliwość przy osobach, które zostawiły reakcję przy Twojej treści na fan page’u. Wystarczy, że pod postem klikniesz ikonkę z reakcjami i rozwinie Ci się lista osób, które je zostawiły. Przy osobach, które nie są fanami strony jest przycisk „Zaproś”.
Sposób trzeci, bardzo podobny do drugiego.
Po stworzeniu postu na profilu, udostępniasz go w grupach. Nie cackaj się i targetuj grupy ile wlezie:)
I uwaga, osoby które zostawią reakcję na Twoje posty na grupach również mogą zostać zaproszone.
Klikasz w reakcje i wybierasz „zaproś”. I to za darmo;-)
notyfikacje możesz znaleźć na swoim profilu tutaj:
W ten sposób masz darmowe polubienia swojego fanpage.
Kilka kwestii planując reklamę profilu i wydatki.
Przyjmijmy, że kliknięcie w Twoją reklamę kosztuje 1 zł. Jeśli kliknie 1000 osób to wydasz 1000 zł. Dlatego warto, aby klikały tylko te osoby, które potencjalnie mogą stać się Twoim klientami. Rozumiesz już?
Jeśli nie będziesz przestrzegać poprzedniej reguły to w przyszłości stworzy ona pewien problem (dotyczy to również bezpłatnego zapraszania znajomych z profilu prywatnego na stronę firmową).
Zastanów się, skąd wiedzieć jak trafić do potencjalnych klientów za pomocą reklamy płatnej? Jednym ze sposobów są osoby, które lubią Twój fanpage/stronę i na nich kierujesz reklamę. Ale skoro w przeszłości zapraszałeś kogo popadnie to będziesz kupował reklamę dla swoich followersów, którzy nie są zainteresowani tym co sprzedajesz.
Zaczynasz już rozumieć dlaczego nie warto zbierać polubień od NIE-klientów?
Kolejna negatywna kwestia, która wynika z poprzedniego.
Wiesz co to jest lookalike? Jest to tworzenie podobnych grup odbiorców. Jak myślisz? Czy osoby podobne do ludzi, którzy lubią Twoją stronę też są potencjalnymi klientami? Oczywiście. I Facebook umożliwia dotarcie do nich, a nawet dotrze za Ciebie do takich osób.
Także nie zepsuj tej szansy.
Często krytykowane jako mało wartościowe, kampanie wykorzystujące cel „aktywność -> polubienia strony” potrafią dość efektywnie i tanio przekładać się na nowych fanów.
Wynika to z prostoty kampanii – w wyświetlonych kreacjach reklamowych możemy zrobić tylko jedną rzecz – kliknąć polubienie strony.
Często przekłada się to na stosunkowo niski koszt polubienia strony.
Pamiętaj, że jeśli szukasz tanich polubień, pójdź w emocje i hasła, z którymi zgodzi się Twoja grupa docelowa. Nie musisz szczegółowo opisywać, o czym jest fanpage, dodaj wyraźnie różniące się od siebie obrazki, nie rozbijaj budżetu na zbyt wiele kreacji i użyj trochę szerszego targetowania niż w przypadku promocji wpisów.
Robisz to po to aby zyskać reakcje, które opisałem wcześniej w sekcji „darmowe”.
Po pierwsze część osób, która polubi wpis polubi również fanpage.
Po drugie, osoby które polubią tylko wpis, a nie fanpage, możesz zaprosić manualnie klikając w kreację.
Skoro już ktoś Cię zna, a przynajmniej był na Twojej witrynie to jest większa szansa na to że kliknie „polub”, lub „obserwuj”.
Musisz zainstalować u siebie piksel facebooka.
Wchodzisz w tworzenie grup niestandardowych odbiorców:
Klikasz w „użyj własnych źródeł”, WITRYNA:
I trochę cierpliwości 🙂
Co warto zrobić tworząc reklamę?
Daj coś za polubienie.
Np. Skoro byłeś na mojej stronie to już się poznaliśmy, już za parę dni dla osób które polubiły mój fanpage będę wysyłał raporty. Także kliknij polub stronę, żeby nic Ci nie uciekło 🙂
Tworząc grupę odbiorców z osób, które odwiedziły Twoją stronę, wybierz spośród nich tych, którzy byli na niej minimum 2 razy w ciągu ostatnich 10-15 dni.
Dzięki temu dotrzesz do osób bardziej zainteresowanych Twoją marką i ofertą. Co za tym idzie, prawdopodobnie chętniej zostaną również fanami.
Przykład jak to ustawić poniżej:
1.Pozyskiwanie nowych fanów na Facebooku wśród znajomych obecnych fanów.
Wystarczy, że tworząc reklamę w Menadżerze Reklam, wybierzesz w sekcji „Połączenia” opcję „Znajomi osób, które lubią Twoją stronę”.
Wówczas wystarczy, że zaznaczysz fanpage, którym zarządzasz i gotowe. Obok zobaczysz całkiem pokaźną liczbę osób, do których możesz teraz dotrzeć.
By zwiększyć efektywność tego typu reklamy, przeanalizuj strukturę fanów swojego profilu.
Możesz to zrobić na kilka sposobów.
Na pewno warto zajrzeć w zakładkę „Statystyki” i przyjrzeć się, kto tak właściwie Cię lubi.
Przede wszystkim interesują nas demografia i lokalizacja.
Dlaczego? Jeżeli zauważysz, że większość fanów Twojego profilu to osoby po czterdziestym roku życia, to zawęź w ten sposób grupę docelową swoich reklam kierowanych do znajomych fanów.
Podobnie, jeśli na przykład większość Twoich fanów pochodzi z Łodzi czy innego miasta.
Dodatkowo w Menadżerze Reklam udaj się do zakładki „Statystyki grupy odbiorców”. Możesz tutaj sprawdzić branże, poziom wykształcenia swoich fanów lub polubione przez nich strony.
2.Zdobywanie nowych fanów na Facebooku – grupy niestandardowych odbiorców
Dwie najprostsze, które możesz stworzyć od razu.
Pierwsza to odbiorcy podobni do Twoich obecnych fanów.
W Menadżerze Reklam w zakładce „Odbiorcy” wybierz opcję „Stwórz grupę niestandardowych odbiorców”, a następnie – grupę podobnych.
Jako źródło wybierz swój fanpage, a procentową wartość niżej pozostaw na jedynce.
Poczekaj.
Facebook znajdzie wśród polskich użytkowników osoby zbliżone do Twoich obecnych odbiorców. Możesz zaproponować im polubienie swojego profilu.
Drugą dobrą grupą będą osoby, które są aktywne na Twoim fanpejdżu, ale nie są jeszcze Twoimi fanami.
Jak do nich dotrzeć?Zajrzyj ponownie do panelu grup odbiorców i tym razem wejdź w tworzenie grup niestandardowych.
Znajdź opcję „Aktywność” na samym dole.
Interesuje Cię jedna opcja „strona na Facebooku”.
Nic nie zmieniaj i ogranicz czas do 20-30 dni wstecz.
Musimy jeszcze jakoś wykluczyć naszych obecnych fanów.
Robi się to dokładnie w tym samym miejscu, co dodawanie znajomych fanów.
Tworząc zestaw reklam, musisz w dostępnej na samej górze zakładce „Grupy niestandardowych odbiorców” wybrać stworzoną przez siebie grupę „Aktywni Użytkownicy, a w sekcji „Połączenia wykluczyć osoby, które polubiły Twoją stronę.
3.Kombinacje zaawansowane
Pamiętaj, że wszystkie wymienione strategie możesz łączyć ze sobą, by zwiększyć ich skuteczność.
Np. możesz ustawić reklamę na nowych fanów, której grupę odbiorców stanowić będą osoby, które są znajomymi Twoich fanów i byli na stronie Twojej firmy 2 razy w ostatnich dwóch tygodniach.
BONUS #1
Newsletter dla Twoich klientów lub osób zapisanych.
Np. w treści: witaj, ponieważ jakiś czas temu kupiłeś od nas produkt, a nasza firma rozwija się właśnie założyliśmy fanpage dotyczący _______________. Publikujemy tam materiały , które Ciebie interesują. Poniżej masz link w który trzeba kliknąć. Tylko dzisiaj mamy specjalną promocję, dla każdego kto polubi fanpage mamy prezent. Dzięki temu będziemy w lepszym kontakcie.
BONUS #2
Zapraszaj osoby które lubią Twój fanpage na grupę, którą stworzyłeś. Zyskujesz większe szanse, że zobaczą organicznie Twoje posty.
BONUS #3
Zadawaj kontrowersyjne pytania w grupach aby wywiązała się dyskusja. Tutaj strategia jest standardowa czyli zapraszasz ludzi z reakcji.
Wpisz w google best engaging facebook posts 2022, 2023, 2024 lub jakiś inny rok.
Zachęcam do podzielenia się swoimi opiniami i doświadczeniem w komentarzach.
Teraz chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia:
Czego nauczyłeś się z dzisiejszego wpisu?
Co najbardziej Ciebie szokuje w tym jak zdobyć polubienia strony na facebooku?
A może masz pytanie dotyczące czegoś ze strategii.
Tak czy inaczej, podziel się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzy poniżej.
Kliknij w obrazek poniżej:
Social media to wspaniałe narzędzie do rozwoju biznesu. Lajk, czy lajki na fanpage to nie sposób na rozwój biznesu. Jeśli chcesz kupić polubienia strony na fb to stanowczo odradzamy. Ewentualnie możesz zaprosić do polubienia fanpage na facebooku osoby które zareagowały na post.
Polubienia strony w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, stanowią ważny wskaźnik zaangażowania i popularności. To nie tylko liczba – to interakcje, reakcje i oddanie użytkowników, które kształtują wizerunek Twojej marki. W tym artykule przyjrzymy się głębiej temu, jak polubienia strony wpływają na budowanie społeczności, zwiększanie świadomości marki oraz jakie strategie możesz wykorzystać, aby osiągnąć pozytywne rezultaty.
Polubienia strony to więcej niż tylko liczba. To interakcje, emocje i relacje, które kształtują wizerunek Twojej marki. Poprzez odpowiednie zarządzanie interakcjami, publikacją angażującej treści i aktywnym uczestnictwem w społeczności, możesz budować oddanie fanów, zwiększać świadomość marki i osiągać sukces w świecie mediów społecznościowych.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)