Możesz myśleć:
Dlaczego powinienem uczyć się lekcji z wytwórni filmów animowanych?
Ponieważ jakakolwiek jest twoja praca, zajmujesz się opowiadaniem historii.
Komunikacja to istota przyciągania ludzi do swojego sposobu myślenia.
A opowiadanie jest esencją komunikacji.
Pixar to firma, która od kilkudziesięciu lat potrafi nam opowiadać wspaniałe historie. Film po filmie, ich zdolność do wywołania szeregu emocji w ciągu 2 godzin jest niezwykła.
Pixar nie tylko nakręcił dziesiątki filmów, które zachwycały i bawiły widzów, ale stały się także wzorcami dobrego opowiadania historii.
Kiedy Toy Story trafiło do kin w 1995 roku, sięgnęło niebywałej popularności. Był to nie tylko pierwszy pełnometrażowy film animowany w pełni komputerowo, ale także pierwszy film fabularny, jaki kiedykolwiek wypuścił Pixar. Było to duże ryzyko i opłaciło się, zarówno jeśli chodzi o twórcze spełnienie w realizacji filmu, jak i o wpływy ze sprzedaży biletów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Od tego czasu, zdecydowana większość filmów Pixara to sukcesy komercyjne. Oprócz wykorzystania pełnego potencjału animacji komputerowej, największym sekretem sukcesu jest sposób, w jaki opowiadają swoje historie.
Po latach domniemań i teorii, Emma Coats, z Pixara, podzieliła się 22 wskazówkami, sekretami i technikami, które firma stosuje, tworząc swoje historie.
Chociaż każda z tych 22 „zasad” ma do odegrania ważną rolę w tworzeniu świetnej historii, ten powyższy film od Insidera streszcza tę listę w 5 najważniejszych zasad, których należy przestrzegać, jeśli chcesz napisać świetny scenariusz, lub stworzyć opowieść dla swojej marki jako element brandingu.
Oto wersja polska, a pod nią oryginał angielski:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wersja angielska:
#1: You admire a character for trying more than for their successes.
#2: You gotta keep in mind what’s interesting to you as an audience, not what’s fun to do as a writer. They can be v. different.
#3: Trying for theme is important, but you won’t see what the story is actually about til you’re at the end of it. Now rewrite.
#4: Once upon a time there was ___. Every day, ___. One day ___. Because of that, ___. Because of that, ___. Until finally ___
#5: Simplify. Focus. Combine characters. Hop over detours. You’ll feel like you’re losing valuable stuff but it sets you free.
#6: What is your character good at, comfortable with? Throw the polar opposite at them. Challenge them. How do they deal?
#7: Come up with your ending before you figure out your middle. Seriously. Endings are hard, get yours working up front.
#8: Finish your story, let go even if it’s not perfect. In an ideal world you have both, but move on. Do better next time.
#9: When you’re stuck, make a list of what WOULDN’T happen next. Lots of times the material to get you unstuck will show up.
#10: Pull apart the stories you like. What you like in them is a part of you; you’ve got to recognize it before you can use it.
#11: Putting it on paper lets you start fixing it. If it stays in your head, a perfect idea, you’ll never share it with anyone.
#12: Discount the 1st thing that comes to mind. And the 2nd, 3rd, 4th, 5th – get the obvious out of the way. Surprise yourself.
#13: Give your characters opinions. Passive/malleable might seem likable to you as you write, but it’s poison to the audience.
#14: Why must you tell THIS story? What’s the belief burning within you that your story feeds off of? That’s the heart of it.
#15: If you were your character, in this situation, how would you feel? Honesty lends credibility to unbelievable situations.
#16: What are the stakes? Give us reason to root for the character. What happens if they don’t succeed? Stack the odds against.
#17: No work is ever wasted. If it’s not working, let go and move on – it’ll come back around to be useful later.
#18: You have to know yourself: the difference between doing your best & fussing. Story is testing, not refining.
#19: Coincidences to get characters into trouble are great; coincidences to get them out of it are cheating.
#20: Exercise: take the building blocks of a movie you dislike. How d’you rearrange them into what you DO like?
#21: You gotta identify with your situation/characters, can’t just write ‘cool’. What would make YOU act that way?
#22: What’s the essence of your story? Most economical telling of it? If you know that, you can build out from there.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)