Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawartość strony
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
LinkedIn to jeden z tych portali internetowych, który zdołał zbudować wokół siebie gigantyczną społeczność. Serwis został oddany do użytku w 2003 roku, aby umożliwić zarejestrowanym użytkownikom nawiązywanie kontaktów biznesowych.
Celem serwisu było ułatwianie ludziom życia na etapie budowania swojej kariery i poszukiwania pracy.
Projekt został pozytywnie odebrany i szybko zyskał międzynarodową popularność. Obecnie jest to jeden z większych serwisów społecznościowych, który posiada znaczący wpływ na sposób funkcjonowania ludzi. Z portalu chętnie korzystają pracodawcy, którzy mogą za jego pośrednictwem wystawiać oferty pracy i poszukiwać kompetentnych pracowników.
Nierzadko poprzez portal komunikują się ze sobą pracownicy, którzy pracują dla jednego przedsiębiorstwa. Każda osoba zarejestrowana może uzupełnić swój profil, który będzie pełnił rolę internetowej wizytówki dla pracodawców.
Obecnie serwis jest popularny także w Polsce, gdzie użytkownicy mogą korzystać z jego wersji dostępnej w języku ojczystym.
LinkedIn Ads jest dostępny dla swoich użytkowników w ponad kilkudziesięciu wersjach językowych. Warto tutaj wspomnieć, iż serwis jest chętnie wybierany przez firmy, które chcą za jego pośrednictwem zareklamować się lub znaleźć pracownika. Przedsiębiorstwa mogą skorzystać ze specjalnego systemu reklamowego, który jest dostępny na stronie.
Obecnie autoryzowany system o nazwie LinkedIn Ads daje dostęp do ponad siedmiuset czterdziestu milionów osób, które posiadają zarejestrowane konto w systemie. Reklamodawcy mogą pokazać swój biznes w ponad kilkuset krajach, gdzie obywatele codziennie logując się na swoje profile w LinkedIn.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Media społecznościowe to idealne miejsce, gdzie firmy mogą prowadzić swoje kampanie reklamowe. Obecnie wśród znaczących portali społecznościowych bez wątpienia znajduje się amerykański LinkedIn.
Należący aktualnie do firmy Microsoft, portal LinkedIn nieustannie jest rozwijany i unowocześniany. Z portalu chętnie korzystają liczni użytkownicy, którzy stworzyli w nim milionową społeczność. Warto tutaj wspomnieć, iż każdego dnia rejestrują się nowi użytkownicy, którzy chcą za pomocą serwisy znaleźć dla siebie lepszą pracę i lepiej pokierować swoją ścieżką kariery.
Firmy mogą dotrzeć do tych użytkowników decydując się na kampanię reklamową z pomocą LinkedIn Ads. Jest to prosty system, gdzie każdy zainteresowany po zarejestrowaniu konta w serwisie może skorzystać.
Reklamę można stworzyć poprzez specjalny panel, który pozwala skonfigurować całą kampanię reklamową. W ustawieniach reklamodawca musi ustalić, jaki format reklamy go interesuje.
Do wyboru jest kilka formatów, jak reklamy tekstowe lub graficzne. Kampania reklamowa jest rozliczana poprzez CPC lub CPM. Jest to popularny sposób rozliczania, który jest stosowany w innych systemach reklamowych. Rozliczenie podobne do tego możemy spotkać w popularnym systemie reklamowym o nazwie Google Ads.
W pierwszym wypadku reklamodawca płaci za pojedyncze kliknięcia w jego reklamę. Rozliczając się z kolei poprzez CPM, reklamodawca jest zobowiązany do płacenia za każde tysiąc wyświetleń. Reklamodawcy najczęściej decydują się na rozliczenie poprzez pojedyncze kliknięcia, gdzie samodzielnie mogą ustawić swoją stawkę.
W przypadku rozliczenia za pojedyncze kliknięcie reklamodawca dokładnie widzi, jak przekłada się jego kampania na wygenerowane zyski. Każdy reklamodawca płaci jedynie wtedy, gdy dany użytkownik faktycznie zainteresuje się jego reklamą i będzie chciał przejść na stronę ukrytą pod odnośnikiem.
Warto tutaj wspomnieć, iż w systemie reklamowym LinkedIn Ads reklamodawcy muszą przeznaczyć na kampanię określoną kwotę. W innym wypadku kampania reklamowa nie zostanie dopuszczona do emisji i utracimy możliwość jej dokończenia. Minimalna kwota, która musimy przeznaczyć na reklamę poprzez omawiany system reklamowy to przynajmniej dziesięć euro.
Reklama na LinkedIn Ads może realizować różne cele, między innymi:
Reklamy na LinkedIn Ads mogą być rozliczane w trzech systemach, tj. CPC, CPM lub CPV. W zależności od formatu reklamy oraz jej celu nasi specjaliści dobierają odpowiedni system rozliczeń.
Rozliczenia na linkedin ads:
Dodatkowe wymogi dotyczące kosztu za reklamę na LinkedIn Ads:
których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
LinkedIn Ads to niejedyny sposób na to, aby promować swój biznes za pośrednictwem tego popularnego serwisu społecznościowego. Zarejestrowani użytkownicy mogą każdego dnia publikować treści, które są widoczne dla innych osób. Przedsiębiorstwa również mogą zakładać w serwisie profile, gdzie będą budować kontakty z innymi użytkownikami.
Mając profil na LinkedIn można regularnie udostępniać tam posty, aby wzbudzać u innych internautów zainteresowanie. Idealną porą do wstawiania postów poprzez serwis są godzinny poranne i wieczorne, gdy użytkownicy często przeglądają swoje konta. Nierzadko zarejestrowani użytkownicy będą samodzielnie poszukiwali firm, które ich zainteresują.
Warto tutaj wspomnieć, iż pracodawcy posiadający konto w serwisie LinkedIn mogą za jego pośrednictwem organizować ciekawe wydarzenia. Serwis pozwala przedsiębiorstwom organizować wydarzenia, które następnie wyświetlają się wybranym użytkownikom powiązanym z naszym kontem.
Opcja nazywa się LinkedIn Events i często jest wykorzystywana do organizowania spotkać za pośrednictwem portalu. Firmy często prześcigają się w najróżniejszych pomysłach, aby zachęcić ludzi do reakcji i polubienia ich marki. Popularne marki mogą organizować specjalne warsztaty lub spotkania towarzyskie, aby lepiej się poznać.
Gotowy do współpracy?
Zaczynajmy!
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
W obecnych czasach marketing jest jak karuzela. Pamiętaj aby mieć budżet dzienny taki z którym będziesz się czuć komfortowo i nigdy nie rezygnuj ze śledzenia konwersji w każdej kampanii.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)