Zawartość strony
Dzisiaj przedstawię 5 sposobów jak podnieść jakość leadów. Większość z nich będzie miała u Ciebie zastosowanie (oceniam w ślepo), ale nie wszystkie. Są to ogólne zasady, możliwe że niektóre z tych punktów wykonujesz już bardzo dobrze więc nie będziesz się musiał na nich skupiać.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zanim zagłębimy się w szczegóły, ważne jest, aby pamiętać, że istnieją dwa rodzaje ołowiu, które możesz chcieć poprawić:
Więc bez przedłużania omówmy jak ponieś jakoś leadów, czyli nasze lead quality.
Targetować możesz na różne sposoby, w zależności od platformy którą używasz. Każda daje inne opcje. Możesz to robić od lokalizacji, kodu pocztowego, po poziom zamożności (tylko na niektórych!), po różne zainteresowania, słowa kluczowe czy stanowiska zawodowe (np Linkedin).
Oczywiście jeśli działasz lokalnie to targetujesz tylko dany obszar geograficzny, ale dodaj do tego różne zainteresowania, wiek, płeć itp. aby wykonać proste testy A/B/X.
Jeśli prospekt musi przejść przez wiele etapów to naturalnie będzie bardziej kwalifikowany niż osoba która jest kierowana na Landing Page na którym od razu ma wysłać email, albo zadzwonić. Na przykład u nas jest kilka lejków, jedne zakładają umówienie w kilku krokach spotkania na calendly, większość formularzy typu squeeze zawiera dodatkowe pola takie jak budżet, czy obrót roczny a to wszystko po to aby zniechęcić typowych klikaczy i firmy z którymi współpracą nie jesteśmy zainteresowani.
Główną różnicą jest rodzaj oferty. Czyli czy jest to darmowy opt-in, darmowy lead magnet, może ktoś kupuje produkt wejściowy w bardzo niskiej cenie… każdy lead będzie wtedy inaczej nastawiony. Większą konwersję i zainteresowanie będziesz zawsze miał od ludzi którzy już kupili coś od Ciebie.
Może to być nawet coś takiego.
Może zestaw przepisów kulinarnych, może przykładowa dieta albo rozpiska treningu. Może kurs online, ebook…
Mało znanym trickiem jest też używanie formularzy aplikacyjnych. Np osoba musi wypełnić dosłownie dwa, trzy pola i przescrollować w dół strony całkiem sporo. Pomaga to odstraszać osoby które nie są tak na prawdę zainteresowane. Do aplikacji możesz dodać kilka pól wyboru a,b,c,d itp.
To jest bardzo ważne:
Rodzaj oferty musi być dostosowany do Twojego modelu biznesowego, przy czym przy jego ustalaniu zaczynasz szeroko i schodzisz w dół.
Czyli jeśli tworzysz dopiero lejek do generowania leadów to zaczynasz od takiego aby mieć flow, czyli jak najwięcej danych i dopiero później zaczynasz zawężać.
Oczywiście następnie zaczynasz indoktrynację i lead nurturing. Dopiero po takim całym cyklu jesteś w stanie ocenić jakość całego procesu.
Więc zapamiętaj, zaczynasz pracować nad jakością leadów dopiero jeśli masz ich tyle że nie starczy Ci czasu na rozmowy i sprzedaż, plus w dodatku są one słabej jakości ponieważ po drodze będziesz też tracił niestety tych którzy dobrze mogliby skonwertować.
Aby oszczędzić sobie czasu i swojemu zespołowi sprzedaży, możesz generować leady nie kierując od razu do ofert, czy formularza ale do sekwencji edukacyjno-informacyjnej. Czyli np najpierw osoba ląduje na LP z wideo, nagraniem webinaru, albo ma do pobrania raport/ebook/pdf.
W nim pozycjonujesz siebie na fachowca i autorytet w dziedzinie, ale jasno mówisz jakie wymagania musi spełniać dana osoba albo firma żeby z Tobą współpracować.
Podsumowując:
Kupuj tani ruch i filtruj według swojego modelu biznesowego.
Skoro czytasz wpis pt. Pozyskiwanie leadów, lead quality (jak zwiększyć jakość leadów) to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Co sądzisz o wpisie pt. Pozyskiwanie leadów, lead quality (jak zwiększyć jakość leadów)fryzacja, ucyfrowienie? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |