Google partner
Google partner premium (jak uzyskać status partnera google ads)
20 grudnia, 2022
black friday fake friday czarny piątek
Black Friday Czy Fake Friday? Jak Się Nie Dać Oszukać (Czarny piątek historia, definicja, przykłady)
20 grudnia, 2022

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym (konwersje)

jak zwiększyć spzedaż w sklepie intenretowym konwersje

Jak podnieść sprzedaż w sklepie internetowym?

Oto jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym + konwersje:

  • Skup się na zapewnieniu jak najlepszych wrażeń z zakupów i starannie dostosuj swój sklep internetowy do potrzeb klientów.
  • Używaj nowoczesnych metod płatności.
  • Upewnij się, że proces zamawiania w sklepie jest prosty, intuicyjny i bezproblemowy.
  • Wykorzystaj reklamę w swoim sklepie. Wyświetlaj oferty promocyjne i jasno wyświetlaj przeceny oraz bonusy dla klientów.
  • Angażuj się w social media, aby pozyskać klientów i zachęcić ich do robienia zakupów.
  • Stwórz newsletter i wysyłaj paczki powitalne do nowych klientów.
  • Stwórz programy lojalnościowe dzięki którym klienci mogą zyskiwać punkty za zakupy i wymieniać je w sklepie.
  • Umożliwiaj dostawy bezpośrednio do domu.
  • Używaj wiadomości tekstowych z informacjami o zamówieniu. Im więcej razy klient Ciebie widzi.czyta tym większa szansa, że wróci kupić ponownie.
  • Spróbuj sprzedawać produkty na platformach takich jak Amazon, Allegro czy eBay.
  • Utrzymuj odpowiednie poziomy stanów magazynowych, aby klienci mogli dostać produkt w porę.

Jakie są zalety działań remarketingowych dla sklepu internetowego?

Zalety działań remarketingowych dla sklepu internetowego:

  • Poprawa współczynnika konwersji: Niezależnie od tego, czy chodzi o większą sprzedaż, większy ruch w witrynie czy pozyskanie większej liczby klientów, działania remarketingowe pomagają sklepom internetowym zwiększyć współczynnik konwersji.
  • Większe zyski: Dodatkowe przychody generowane dzięki działaniom remarketingowym to doskonały sposób na pozyskanie dodatkowych środków na dalszy rozwój sklepu.
  • Zwiększona widoczność marki: Działania remarketingowe są bardzo skuteczne w przypominaniu potencjalnym klientom o marce i oferowanych produktach i usługach.
  • Skuteczna kojarzenie produktu: Remarketing skutecznie wzmacnia pozycjonowanie wśród użytkowników, z którymi odwiedzający miał już jakąś styczność.
  • Zwiększona personalizacja: Dzięki działaniom remarketingowym sklepy mogą skutecznie tworzyć lepszą personalizację treści i promocji dla potencjalnych klientów, którzy odwiedzili sklep i nie dokonali zakupu.

Co zrobić by zwiększyć sprzedaż?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym:

  • Udostępnij swoje produkty lub usługi szerszemu gronu odbiorców poprzez reklamę w Internecie, w mediach społecznościowych, w swoim lokalnym środowisku czy w tradycyjnych mediach.
  • Dodaj sekcję opinii lub recenzji na swojej stronie internetowej lub profilu w mediach społecznościowych, by użytkownicy mogli dzielić się pozytywnymi opiniami o Twoich produktach lub usługach oraz pomóc Ci w utrzymaniu wiarygodności.
  • Zaoferuj korzyści oszczędnościowe, takie jak zniżki, indywidualne oferty, rabaty itd. uprzywilejowanym klientom, by budować w nich wysokie poczucie lojalności.
  • Zaoferuj swoim klientom korzystne warunki zwrotów i możliwość zamiany produktu lub usługi, by zapewnić im większe zaufanie i zachęcić ich do powrotów.
  • Regularnie promuj i zwiększ widoczność swoich produktów oraz usług poprzez systemy e-mail marketingu, programy lojalnościowe i sprzedaż.
  • Stwórz kreatywny system motywacyjny dla pracowników, który może pobudzić ich do osiągania wyznaczonych celów.
  • Zbadaj potrzeby klientów i wprowadź nowe produkty lub usługi w odpowiedzi na nie lub usprawnij dotychczasowe produkty i usługi zgodnie z nowymi zmianami.

Jak podkręcić sprzedaż?

Aby podkręcić sprzedaż:

  • Uzyskaj wsparcie z zewnątrz – zleć ekspertom ds. Sprzedaży i marketingu, aby pomogli Ci promować swoją markę, produkty lub usługi.
  • Poznaj swoją grupę docelową – określ dokładnie, jakiego rodzaju konsumentów przemieszczają się wokół Twojej marki. Ustal ich wiek, płeć, lokalizację, potrzeby i nastroje.
  • Skup się na jakości produktów – bardziej atrakcyjny produkt, który staje się marzeniem swoich klientów, gwarantuje wzrost popytu.
  • Używaj odpowiednich narzędzi do promowania swoich produktów – takich jak media społecznościowe, blogowanie, content marketing, e-mail marketing, oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży i inne.
  • Ofiaruj bonusy w zamian za zakupy – bonusy mogą zachęcić klientów do dokonania zakupu i przynieść natychmiastowe zyski
  • Promocja newslettera – trzymanie subskrybentów na bieżąco z Twoją marką i poinformowanie ich o ofercie ma duży potencjał.
  • Użyj motywacji do wykonania działania – używanie nagród lub innych może skutecznie zmotywować klientów do wykonania określonego czynu.
  • Używaj automatyzacji – technologia może odgrywać ważną rolę w promowaniu nowych produktów i usług oraz zwiększaniu zaufania konsumenckiego.

Transkrypt filmu pt:

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym (konwersje)

Zainspirowany głównie dropshippingiem postanowiłem nagrać ten odcinek. Do naszej agencji zgłasza się wiele sklepów tego typu. Wszystkie wyglądają podobnie, mają podobne produkty i prawdę mówiąc nie wyróżniają się pomiędzy sobą niczym konkretnym. A jeśli Twój biznes się niczym nie wyróżnia to to czym możesz rywalizować z konkurencją to tylko cena. Bo skoro jesteś taki sam jak inni to jak inaczej?

Oczywiście film dotyczy również klasycznego e-commerce, a także usług. I prawdę mówiąc, to o czym porozmawiamy może być użyte w każdym biznesie jeśli tylko posiadasz stronę internetową. W najbliższym czasie nagram kilka odcinków właśnie na ten temat, jak zwiększać sprzedaż, czy to w sklepie czy jak pozyskiwać więcej leadów bez wydawania większych kwot na reklamę.

Także dzisiaj na tapetę weźmy pierwszy bardzo ważny czynnik, czyli konwersje. Będzie o tym jak je mierzyć, dlaczego to jest takie ważne plus kilka wytycznych co możesz zrobić od razu żeby z łatwością powiększyć liczbę kupujących o minimum 100%. I przy okazji… pokażę Ci jak wygląda konwersja w różnych branżach, bo w jednej 1% to może być dużo a w innych 10% to mało.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Na imię mam Rafał Szrajnert i zapraszam na ten film.

jak zwiększyć spzedaż w sklepie intenretowym konwersje

Zastosuj to, aby podnieść konwersję

Wiele osób myśli że jak wejdzie do biznesu online to polega to na tym że zrobią sobie sklep za kilka tysięcy, włączą reklamę za20 zł dziennie i już jest eldorado. W pierwszym tygodniu mają dosyć mocne zderzenie z rzeczywistością. Przyczyn jest wiele ale dzisiaj o celach. Bo konwersja to po prostu zamierzony cel. Jeśli masz sklep internetowy to konwersją mogą być dodania do koszyka, albo sprzedaż. W przypadku usług, na przykład przesłanie formularza z zapytaniem. Ale dlaczego to jest takie ważne? Otóż jeśli masz u siebie na sklepie konwersję w wysokości 2%, czyli na 100 osób które wejdą na Twój produkt kupują 2, to jeśli podniesiesz ją na 4% to podwoiłeś właśnie swój zarobek. I wiesz co? Zarabiasz dwa razy więcej, a nie wydajesz więcej na reklamę. Czujesz już o czym mówię?

Jak zwiększyć konwersje

Zobacz jeśli z 1% zrobisz 3%, to tak samo jakbyś został przy tym jednym procencie, ale wydatki na reklamę musisz podnieść z 5 tysięcy na 15 tysięcy, bo chcesz zarabiać 3 x więcej. I jak myślisz, na czym wyjdziesz lepiej w perspektywie długoterminowej? Testy A/B robisz tylko przez jakiś czas, a na reklamę musisz wydawać non stop. Bo jeśli polegasz tylko na reklamie płatnej, anie stosujesz dodatkowo SEO to w momencie jak przestaniesz za nią płacić to siada cały Twój ruch.

Jak zwiększyć konwersję w sklepie

Dobrze, ale jaka konwersja jest uznawana za dobrą? Otóż zależy to oczywiście od branży i produktu, ale natknąłem się kiedyś na bardzo ciekawe badanie gdzie przeanalizowano tysiące kont Google Ads na których roczne wydatki wyniosły ponad 3 miliardy dolarów. Jakie były wyniki. Otóż WordStream zbadał że dobre konwersje to te pomiędzy 2-5%. Około 1/4 wszystkich kont ma mniej niż 1% współczynników konwersji. Mediana wyniosła 2,35%, ale górne 25% kont ma dwa razy więcej – 5,31% – lub więcej. Zobacz skrajny czerwony pasek — 10% najlepszych reklamodawców Google Ads ma współczynnik konwersji konta wynoszący 11,45%. Pamiętaj, że nie dotyczy to pojedynczych stron docelowych – ci reklamodawcy osiągają 11,45% konwersji i więcej na całym koncie. I to są takie prawdziwe unicorny, czyli jednorożce które ciężko spotkać. Oczywiście nie jest to jakaś anomalia; jest to osiągalne. Jeśli obecnie uzyskujesz 5% współczynnika konwersji, osiągasz lepsze wyniki niż 75% reklamodawców… ale nadal masz mnóstwo miejsca na rozwój!

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Może teraz sobie myślisz że akurat w Twojej branży konwersje nie są tak wysokie. Okej, może to być prawdą, zobacz kolejne uśrednione wyniki. Oczywiście jeśli chodzi o konwersje to mierzymy wszystko, dzisiaj mówimy tylko o Twojej stronie, ale tak samo musisz robić ze stroną zamówienia, koszykiem, stroną główną czy reklamami. Dlatego u nas w agencji, dla swoich klientów wykonujemy testy A/B/X cały czas. Zaraz Ci pokażę jak to robimy.

REKLAMA

Jak poprawić wyniki sprzedaży

Zobacz, samą konwersję możesz mierzyć za pomocą różnych programów. Praktycznie wszyscy marketerzy używają google analytics. Musisz ustawić tutaj ustawić wszystko w zakładce cele i konwersje. Aby wykorzystać w pełni potencjał musisz znać jeszcze google tag manager i google optimize. Dla przykładu zobacz jak wyglądają wyniki u jednego z naszych klientów u którego optymalizujemy cały czas. Obecnie mamy kilka wersji strony i najgorsza to około 20%, najlepsza prawie 25%, czyli zobacz ilu nowych klientów zdobywa. A zaczynaliśmy u niego od 4% kilka miesięcy temu. Kiedy zaczęliśmy współpracę to jego budżet wynosił 12.000 złotych miesięcznie i bez jego zwiększania zarabia 5 razy więcej.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym (konwersje) 1

Techniki sprzedaży w sklepie internetowym

A co najlepiej mierzyć? Nie ma jednej odpowiedzi. Klasycznie: oferta, nagłówki, zdjęcia, czcionka, kolory przycisków, teksty CTA, czyli call to action, heurystyki i błędy poznawcze… to tak na szybko z głowy, ale może w przyszłości nagram o tym cały dedykowany odcinek. I to co polecam jeśli chcesz zacząć testować, to spędź więcej czasu na projektowaniu samego testu niż na tym aby po prostu zrobić ich jak najwięcej bo zabierają sporo czasu jeśli masz mały budżet. Te kilka tysięcy wejść na stronę jeśli robisz test to takie minimum, więc nie podniecaj się jeśli myślisz że po 50 odsłonach będziesz już mieć wyniki. Statystycznie mogło się po prostu coś wydarzyć i będą one niewiarygodne z resztą zobaczysz samemu. A jeśli szukasz skutecznego partnera w biznesie to umów się na darmową konsultację w naszej agencji. Link w opisie filmu.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym (konwersje) 2

Może w kolejnym filmie poruszymy temat „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym”, albo „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie meblowym”? Co Ty na to.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)