Zawartość strony
Oto jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym + konwersje:
Zalety działań remarketingowych dla sklepu internetowego:
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym:
Aby podkręcić sprzedaż:
Transkrypt filmu pt:
Zainspirowany głównie dropshippingiem postanowiłem nagrać ten odcinek. Do naszej agencji zgłasza się wiele sklepów tego typu. Wszystkie wyglądają podobnie, mają podobne produkty i prawdę mówiąc nie wyróżniają się pomiędzy sobą niczym konkretnym. A jeśli Twój biznes się niczym nie wyróżnia to to czym możesz rywalizować z konkurencją to tylko cena. Bo skoro jesteś taki sam jak inni to jak inaczej?
Oczywiście film dotyczy również klasycznego e-commerce, a także usług. I prawdę mówiąc, to o czym porozmawiamy może być użyte w każdym biznesie jeśli tylko posiadasz stronę internetową. W najbliższym czasie nagram kilka odcinków właśnie na ten temat, jak zwiększać sprzedaż, czy to w sklepie czy jak pozyskiwać więcej leadów bez wydawania większych kwot na reklamę.
Także dzisiaj na tapetę weźmy pierwszy bardzo ważny czynnik, czyli konwersje. Będzie o tym jak je mierzyć, dlaczego to jest takie ważne plus kilka wytycznych co możesz zrobić od razu żeby z łatwością powiększyć liczbę kupujących o minimum 100%. I przy okazji… pokażę Ci jak wygląda konwersja w różnych branżach, bo w jednej 1% to może być dużo a w innych 10% to mało.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Na imię mam Rafał Szrajnert i zapraszam na ten film.
Wiele osób myśli że jak wejdzie do biznesu online to polega to na tym że zrobią sobie sklep za kilka tysięcy, włączą reklamę za20 zł dziennie i już jest eldorado. W pierwszym tygodniu mają dosyć mocne zderzenie z rzeczywistością. Przyczyn jest wiele ale dzisiaj o celach. Bo konwersja to po prostu zamierzony cel. Jeśli masz sklep internetowy to konwersją mogą być dodania do koszyka, albo sprzedaż. W przypadku usług, na przykład przesłanie formularza z zapytaniem. Ale dlaczego to jest takie ważne? Otóż jeśli masz u siebie na sklepie konwersję w wysokości 2%, czyli na 100 osób które wejdą na Twój produkt kupują 2, to jeśli podniesiesz ją na 4% to podwoiłeś właśnie swój zarobek. I wiesz co? Zarabiasz dwa razy więcej, a nie wydajesz więcej na reklamę. Czujesz już o czym mówię?
Zobacz jeśli z 1% zrobisz 3%, to tak samo jakbyś został przy tym jednym procencie, ale wydatki na reklamę musisz podnieść z 5 tysięcy na 15 tysięcy, bo chcesz zarabiać 3 x więcej. I jak myślisz, na czym wyjdziesz lepiej w perspektywie długoterminowej? Testy A/B robisz tylko przez jakiś czas, a na reklamę musisz wydawać non stop. Bo jeśli polegasz tylko na reklamie płatnej, anie stosujesz dodatkowo SEO to w momencie jak przestaniesz za nią płacić to siada cały Twój ruch.
Dobrze, ale jaka konwersja jest uznawana za dobrą? Otóż zależy to oczywiście od branży i produktu, ale natknąłem się kiedyś na bardzo ciekawe badanie gdzie przeanalizowano tysiące kont Google Ads na których roczne wydatki wyniosły ponad 3 miliardy dolarów. Jakie były wyniki. Otóż WordStream zbadał że dobre konwersje to te pomiędzy 2-5%. Około 1/4 wszystkich kont ma mniej niż 1% współczynników konwersji. Mediana wyniosła 2,35%, ale górne 25% kont ma dwa razy więcej – 5,31% – lub więcej. Zobacz skrajny czerwony pasek — 10% najlepszych reklamodawców Google Ads ma współczynnik konwersji konta wynoszący 11,45%. Pamiętaj, że nie dotyczy to pojedynczych stron docelowych – ci reklamodawcy osiągają 11,45% konwersji i więcej na całym koncie. I to są takie prawdziwe unicorny, czyli jednorożce które ciężko spotkać. Oczywiście nie jest to jakaś anomalia; jest to osiągalne. Jeśli obecnie uzyskujesz 5% współczynnika konwersji, osiągasz lepsze wyniki niż 75% reklamodawców… ale nadal masz mnóstwo miejsca na rozwój!
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Może teraz sobie myślisz że akurat w Twojej branży konwersje nie są tak wysokie. Okej, może to być prawdą, zobacz kolejne uśrednione wyniki. Oczywiście jeśli chodzi o konwersje to mierzymy wszystko, dzisiaj mówimy tylko o Twojej stronie, ale tak samo musisz robić ze stroną zamówienia, koszykiem, stroną główną czy reklamami. Dlatego u nas w agencji, dla swoich klientów wykonujemy testy A/B/X cały czas. Zaraz Ci pokażę jak to robimy.
REKLAMA
Zobacz, samą konwersję możesz mierzyć za pomocą różnych programów. Praktycznie wszyscy marketerzy używają google analytics. Musisz ustawić tutaj ustawić wszystko w zakładce cele i konwersje. Aby wykorzystać w pełni potencjał musisz znać jeszcze google tag manager i google optimize. Dla przykładu zobacz jak wyglądają wyniki u jednego z naszych klientów u którego optymalizujemy cały czas. Obecnie mamy kilka wersji strony i najgorsza to około 20%, najlepsza prawie 25%, czyli zobacz ilu nowych klientów zdobywa. A zaczynaliśmy u niego od 4% kilka miesięcy temu. Kiedy zaczęliśmy współpracę to jego budżet wynosił 12.000 złotych miesięcznie i bez jego zwiększania zarabia 5 razy więcej.
A co najlepiej mierzyć? Nie ma jednej odpowiedzi. Klasycznie: oferta, nagłówki, zdjęcia, czcionka, kolory przycisków, teksty CTA, czyli call to action, heurystyki i błędy poznawcze… to tak na szybko z głowy, ale może w przyszłości nagram o tym cały dedykowany odcinek. I to co polecam jeśli chcesz zacząć testować, to spędź więcej czasu na projektowaniu samego testu niż na tym aby po prostu zrobić ich jak najwięcej bo zabierają sporo czasu jeśli masz mały budżet. Te kilka tysięcy wejść na stronę jeśli robisz test to takie minimum, więc nie podniecaj się jeśli myślisz że po 50 odsłonach będziesz już mieć wyniki. Statystycznie mogło się po prostu coś wydarzyć i będą one niewiarygodne z resztą zobaczysz samemu. A jeśli szukasz skutecznego partnera w biznesie to umów się na darmową konsultację w naszej agencji. Link w opisie filmu.
Może w kolejnym filmie poruszymy temat „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym”, albo „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie meblowym”? Co Ty na to.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)