Dzisiaj pokażę, jak rozwinąć swój kanał YouTube w 2021 roku.
Jest to ten sam proces, w którym krok po kroku pokazane jest jak się wybić na YT.
Z tego przewodnika dowiesz się dokładnie, jak zwiększyć liczbę wyświetleń i subskrybentów.
Zacznijmy od razu.
Spis treści wpisu „Jak wybić się na YouTube„.
Zawartość strony
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Jeśli chodzi o YouTube, badanie słów kluczowych wideo jest BARDZO ważne.
Jeśli wiesz jak wybrać PRAWIDŁOWE słowa kluczowe to…
Twoje filmy lecą na sam szczyt YouTube.
Wybierasz NIEPRAWIDŁOWE słowa kluczowe?
Twoje filmy wideo znikają w wynikach wyszukiwania.
Oto jak znaleźć słowa kluczowe na YouTube, żeby zwiększyć liczbę subskrybujących.
Początkowe słowa kluczowe to terminy opisujące bardzo szerokie tematy.
Na przykład, gdybyś był w przestrzeni marketingu online, Twoje początkowe słowa kluczowe wyglądałyby następująco:
A jeśli prowadzisz witrynę fitness, lista początkowych słów kluczowych wyglądałaby następująco:
Widzisz, jak to działa? To są szerokie tematy, na temat których możesz tworzyć filmy.
Teraz, żeby było jasne:
Nie zamierzasz optymalizować swoich filmów pod kątem żadnego z tych tematów (są one zbyt konkurencyjne).
Ale ta lista słów kluczowych jest BARDZO pomocna w następnym kroku.
Mówiąc o…
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Nadszedł czas, aby przekształcić początkowe słowo kluczowe w dziesiątki długich słów kluczowych.
W jaki sposób?
YouTube Suggest.
Działa to tak samo jak Google.
Więc jak wybić się na YT?
Umieść słowo kluczowe w YouTube…
… I zapoznaj się ze słowami kluczowymi, które sugeruje YouTube.
YouTube sugeruje – długie słowa kluczowe
Jeśli chcesz skalować ten proces, przejdź do KeywordTool.io.
Narzędzie propozycji słów kluczowych – przykład: dieta keto
Gdy wpiszesz słowo kluczowe w tym narzędziu, wypluje ono setki terminów z YouTube Suggest.
W tym momencie powinieneś mieć kilka słów kluczowych z długiego ogona.
Pytanie brzmi: które słowa kluczowe wybrać?
O to właśnie chodzi w kroku 3…
Podobnie jak w przypadku Google, chcesz zoptymalizować swoje filmy pod kątem słów kluczowych, które:
a) mają dużo wyszukiwań
i
b) nie są super konkurencyjne
Jak znajdujesz te magiczne słowa kluczowe?
Niesamowite 2 rozszerzenia o nazwie TubeBuddy i VidIQ.
Narzędzie TubeBuddy
VidIQ:
Te narzędzia pokazują statystyki dla każdego słowa kluczowego bezpośrednio w wynikach wyszukiwania:
W ten sposób wiesz, czy słowo kluczowe jest zbyt konkurencyjne…
… ZANIM stworzysz swój film.
Całkiem fajne.
OK, więc znalazłeś słowo kluczowe. Super!
Teraz czas na zabawę: tworzenie wideo.
Głównym celem YouTube jest zatrzymanie ludzi w YouTube.
(W końcu im więcej czasu ludzie spędzają w YouTube, tym więcej pieniędzy zarabiają na reklamach)
Dlatego algorytm YouTube kładzie tak duży nacisk na czas oglądania.
Prosty.
A tak wygląda ten raport w YouTube Analytics:
Jak można się spodziewać, YouTube KOCHA filmy, które zabierają dużo czasu oglądania.
Krótko mówiąc: im więcej czasu ludzie spędzają na oglądaniu Twojego filmu, tym wyższa będzie jego pozycja w rankingu.
Pytanie brzmi:
JAK tworzyć filmy, które przyciągają uwagę ludzi?
Dowiedzmy się…
Nie obchodzi mnie, co mówią „eksperci”.
Długie filmy są lepsze niż krótkie filmy.
Są też dane, które to potwierdzają. Przeprowadzono wiele badań na ten temat.
Co one mówią?
Że dłuższe filmy mają tendencję do przewyższania krótkich filmów.
Te dane potwierdzają to, co widziałem na własne oczy.
Kiedyś publikowałem tylko krótkie filmy.
I to jest jeden z głównych powodów, dla których moje filmy były praktycznie niewidoczne w YouTube.
Dzisiaj? Skupiam się na spakowaniu jak największej wartości w jeden film.
Co oznacza, że moje nowe filmy trwają zwykle co najmniej 10 minut:
A ponieważ moje filmy są tak długie, automatycznie gromadzą one dużo łącznego czasu oglądania.
Według YouTube pierwsze 15 sekund filmu jest KLUCZOWE.
Innymi słowy, Twoje wprowadzenie musi przyciągnąć widza do oczu.
(I masz na to 15 sekund)
Jeszcze raz:
Wprowadzenie musi zawierać dokładnie to, czego się ktoś nauczy.
Bez zbędnego gadania i gadki szmatki.
Jak widać, wprowadzenie do Twojego filmu jest naprawdę ważne.
Ale jest inny WSPANIAŁY sposób na wydłużenie czasu oglądania, o którym jeszcze nie wspomniałem.
Co prowadzi nas do…
Chcesz, aby ludzie oglądali Twój film do końca?
Użyj pattern interrupt.
Poważnie. Działają niesamowicie dobrze.
W rzeczywistości są jednym z głównych powodów, dla których mój wskaźnik utrzymania odbiorców jest tak wysoki.
A więc: czym jest pattern interupt?
Pattern interrupt, po polsku można tłumaczyć jako przerwanie wzoru to elementy w Twoim filmie, które różnią się od reszty filmu (dosłownie „przerywają” „wzorzec”).
Wzorzec przerwania może mieć następujące formy:
Tip, co to Broll i jak to robić?
To jest ważne.
Jeśli nie jesteś jedną z osób, które wyłączają mikrofon pod koniec każdej rozmowy, musisz napisać scenariusz swoich filmów.
(Lub przynajmniej postępuj zgodnie ze szczegółowym konspektem- możesz używać tele promptera)
Wiesz już, że SEO YouTube jest ważne.
Przejdźmy więc od razu do kroków.
Oto jak sprawa wygląda obecnie:
Tytuły filmów zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych nie są już tak ważne, jak kiedyś.
To powiedziawszy, użycie słowa kluczowego w tytule POMAGA (trochę). Więc polecam to zrobić.
Sam tak robię:
W przeciwieństwie do Google YouTube potwierdził, że używa współczynnika klikalności jako sygnału rankingowego.
I jest tego całkiem sporo:
Innymi słowy:
Im więcej osób kliknie Twój film, tym bardziej YouTube będzie go promować.
Pytanie brzmi: JAK to zrobić?
Powinieneś pisać tytuły, które mają wyraźną korzyść…
… Bez uciekania się do clickbaitów.
Większość opisów filmów na YouTube jest NAPRAWDĘ krótkich.
Według YouTube takie krótkie opisy naprawdę szkodzą pozycjonowaniu Twojego filmu.
Nie jest tajemnicą, że tagi YouTube są OGROMNE dla SEO.
Ale jak dokładnie je optymalizujesz?
Na przykład obejrzyj film z mojego kanału, który jest zoptymalizowany pod kątem słowa kluczowego „landing page”.
YouTube informuje, że „90% najlepszych filmów w YouTube ma niestandardowe miniatury”. To jest PRAWDA.)
Jak tworzyć przyciągające wzrok miniatury YouTube?
Oto dwie szybkie wskazówki, które teraz działają naprawdę dobrze.
Po pierwsze, użyj dużego kontrastu.
Chcesz, aby kolory na miniaturze jak najbardziej ze sobą kolidowały.
Oto przykład tego, co mam na myśli:
Widzisz, jak wyróżniają się wszystkie kolory na miniaturze?
Po drugie, użyj kolorów, które wyróżniają się w YouTube.
Jak wiesz, platforma YouTube jest głównie czerwona, biała i czarna.
Aby się wyróżnić, w miniaturach powinieneś używać kolorów innych niż czerwony, biały i czarny.
Playlisty to niedoceniany sposób na zdobycie większej liczby wyświetleń (i subskrybentów).
Dlaczego?
Playlisty znacznie wydłużają Twój „Czas sesji”.
Czas sesji to czas, jaki ktoś spędza w YouTube po rozpoczęciu oglądania Twojego filmu.
A czas sesji to czynnik rankingowy, na którym zależy YouTube… BARDZO.
W rzeczywistości YouTube mówi o czasie sesji:
„Twój kanał zyskuje również na popularności, gdy ludzie oglądają cokolwiek w YouTube po obejrzeniu Twoich treści.
… A kiedy tworzysz treści, które sprawiają, że ludzie oglądają więcej z Twojego kanału, pomagasz nam ”.
Załóżmy na przykład, że ktoś zaczyna oglądać film z Twojego kanału.
Zaraz po zakończeniu zamykają przeglądarkę.
Twój film powoduje, że ludzie opuszczają YouTube. Więc zamierzają zdegradować ten film.
Z drugiej strony:
Powiedzmy, że ktoś zaczyna oglądać Twój film. A kiedy skończy, ogląda kolejny film.
Tym razem Twój film ZATRZYMUJE ludzi na YouTube. Więc zamierzają to promować.
I tu właśnie pojawiają się playlisty…
Gdy ktoś skończy oglądać film z playlisty, automatycznie odtwarza inny film.
Filmy na liście odtwarzania będą odtwarzane automatycznie po obejrzeniu filmu
Innymi słowy, listy odtwarzania automatycznie poprawiają czas sesji.
Dlatego umieszczam swoje filmy w playlistach…
Playlisty są także na stronie głównej kanału.
Wiesz już, że YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie.
Ale to nie znaczy, że możesz po prostu przesłać kilka zoptymalizowanych filmów i oczekiwać pozycji w rankingu.
Podobnie jak w przypadku treści na blogu, musisz trochę „popchnąć” swoje filmy na YouTube, aby zacząć.
To popchnięcie może obejmować udostępnianie klipów wideo w mediach społecznościowych.
Wysyłanie ogłoszenia na Twoją listę e-mailową.
Lub nawet promowanie swoich filmów za pomocą e-maili.
Jeśli Twój film jest zoptymalizowany pod kątem czasu oglądania, to wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć działać. YouTube zajmie się resztą.
To mówiąc:
Żadna promocja nie może zrekompensować złego filmu.
Więc tak, promowanie filmów w YouTube jest kluczowym elementem rozwoju kanału. Ale działa długoterminowo tylko wtedy, gdy masz przede wszystkim niesamowite treści wideo.
Kroki, które do tej pory nakreśliłem, powinny pomóc Ci uzyskać więcej wyświetleń.
Ale wyświetlenia to tylko część rozwoju Twojego kanału YouTube.
Druga część? Zdobywanie większej liczby subskrybentów.
Jednym z najlepszych sposobów na zdobycie większej liczby subskrybentów jest dodanie przycisku subskrypcji do ekranu końcowego.
Oczywiście tylko niewielka część widzów dotrze do końca Twojego filmu.
Ale ci ludzie, którzy oglądają cały Twój film, są świetnie przygotowani do subskrybowania.
A ten przycisk ekranu końcowego ułatwia im zasubskrybowanie Twojego kanału.
Ranking filmów z YouTube w Google to WSPANIAŁY sposób na uzyskanie większej liczby wyświetleń.
W rzeczywistości ponad 30% moich „zewnętrznych” wyświetleń pochodzi z wyszukiwarki Google.
Jaki jest najlepszy sposób na rankowanie Twoich filmów w Google?
Kieruj na słowa kluczowe, które mają już sekcję wideo w SERP.
Na przykład słowo kluczowe „model portera” zawiera sekcję wideo.
Gdy widzisz sekcję wideo, wiesz, że Google chce pokazać ludziom wyniki wideo dla tego terminu.
A jeśli Twój film będzie działał wystarczająco dobrze w YouTube, Google może zacząć wyświetlać Twoje wideo w SERPach.
Całkiem fajne.
Na koniec pamiętaj o wszystkim o czym tu powiedzieliśmy. Każdy element jest ważny aby kanał na yt był Twoim najlepszym social media. Może kiedyś wystarczyło nagrywać filmy ale teraz to za mało. Dobry youtuber potrafi zbudować wierne grono odbiorców.
I to już koniec!
Teraz…
Zachęcam do podzielenia się swoimi opiniami i doświadczeniem w komentarzach.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak wybić się na yt.
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz zostaw komentarz poniżej.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 561
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)